Maar uit de tour zetten is wel het minste wat je kan doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zozo, opzet nog wel. Iedereen kan natuurlijk een fout maken. Het valt niet goed te praten, maar de chauffeur kielhalen gaat te ver, daarvoor moet je juist bij de organisatie zijn.
Wtf waarom wordt mijn post nou weer weg geedit? Naja dan post ik toch niet meer vind ik ook niet erg, maar een troll post of wat dan ook was het niet.quote:
U moet rechter worden.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef Eenskijken het volgende:
wat een bullshit dat die auto moest wegduiken voor de boom.. er was ruimte ZAT!! hij reed dus EXPRES naar rechts om sjonnie te scheppen
Tis wel grove nalatigheid. Tijd voor een dikke schadeclaim voor Fletcha en Hoogerlandquote:
Ohja, hoe gaat die ceremonie verlopenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:06 schreef tralalala het volgende:
Hoogerland moet zijn middelvinger opsteken op het podium en weglopen.![]()
Gelost, darmproblemen heb ik gehoord.quote:
Hij schepte in eerste instantie flecha, dacht ik...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef Eenskijken het volgende:
wat een bullshit dat die auto moest wegduiken voor de boom.. er was ruimte ZAT!! hij reed dus EXPRES naar rechts om sjonnie te scheppen
twitter:dnelissen twitterde op zondag 10-07-2011 om 17:07:36Ik ben benieuwd of de Franse politie de chauffeur ook even laat blazen aan de finish. Wijntje of 3 tijdens de lunch en dan de auto in? reageer retweet
En met de rondemissen een tongetje draaien!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Trui pakken, middelvinger opsteken en weglopen
Nee hoorquote:
ga toch weg, denk eens logisch na. Zelfs daar in de tour zijn ze niet zo opgefokt als sommigen hier..quote:Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef Eenskijken het volgende:
Ze hebben vast en zeker wel drank in de VIP autoquote:Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef marcodej het volgende:
twitter:dnelissen twitterde op zondag 10-07-2011 om 17:07:36Ik ben benieuwd of de Franse politie de chauffeur ook even laat blazen aan de finish. Wijntje of 3 tijdens de lunch en dan de auto in? reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |