quote:Op zondag 10 juli 2011 17:11 schreef Snuf. het volgende:
Serieus als de directie nu niet Flecha en Hoogerland gewoon dezelfde tijd geeft als de koplopers weet ik het ook niet meer hoor
Ik hoop dat de organisatie een gebaar maakt op het podium.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:11 schreef Cara het volgende:
wtf.... en dan moet ie zo nog even op het podium de bolletjes aannemen
Hehequote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Ericr het volgende:
En Cancellara legt de boel ook al niet stil, de hond.
Tuurlijk. Ook gezien het incident eerder deze week, waarbij een fiets werd meegenomen door een motard die naast het peloton reed. De rijders moeten meer beschermd worden, dat er VIPS en fotografen meerijden is leuk, maar de rijders moeten niet het slachtoffer van worden.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar als het daarbij blijft zou het erg slecht zijn.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Ericr het volgende:
Denk dat hij dan wel gewoon mag opstappen dinsdag.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Hoogerland zou wel eens buiten de tijd binnen kunnen komen zo.
Gaat sowieso niet gebeurenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Tijd om die Leopards nog één keer te gebruiken, op naar de Champs-Élysées!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:11 schreef Niox het volgende:
De ambassadeur terugroepen uit Frankrijk, Dijkstra slaat door hoor.
Dat zou een mooie actie zijn. Daarmee maak je wel een statement.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef TLC het volgende:
Hoogerland moet gewoon de ceremonie boycotten.
de tour gaat wel door he.. wat er ook gebeurt.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Ericr het volgende:
Ik hoop dat Johnny een gebaar maakt op het podiumquote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik hoop dat de organisatie een gebaar maakt op het podium.
Dan wordt het juist interessanter wat de Tour-organisatie dan besluit.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Voeckler deed niks fout, maar ze zouden Hoogerland gewoon dezelfde tijd als hem moeten geven.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom moet Voeckler alles verweten worden?Wat had hij dan moeten doen?
Hij is Frans, Frans isquote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Gramulanion het volgende:
Tuurlijk kan je het Voeckler niet verwijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |