Spam het topic dan even vol!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:00 schreef loveli het volgende:
Nu maar hopen dat de volgende nummer 1539 opent
Minder tijd om het uit te geven.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:14 schreef Viking84 het volgende:
salaris binnen. Is 1 euro meer dan ik op school verdiende
(maar toen werkte ik 28 uur, nu 36)
Het is gewoon good old oranjegeel hier, zonder CSMSquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:17 schreef V1z0R het volgende:
In text-only heb je geen comic-sans!
Edit: En mobiel ook.
Nouhouououououquote:
Ach, zo'n ramp is het toch ook weer niet? Ik vind het wel grappig voor een dagjequote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:16 schreef Chicolate het volgende:
Damn nu zit ik ook met comic sans. En zo te zien hebben ze er ook nog eens cleartype overheen gegooid. Ik ben weg voor vandaag!
Rond middernacht heb je weer het standaard lettertype!quote:
Wel tof om weer geld binnen te krijgen!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:14 schreef Viking84 het volgende:
Niet naar die eikels van de hardloopwinkel in de Schoolstraat gaan hč!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nouhououououou. Dat valt nog tegen. Ik ga straks weer naar de stad nml
. Kijken voor nw hardloopschoenen en kopen als ik m'n oude voor een leuk prijsje kan inwisselen.
Dat klinkt als een goeie dag!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:47 schreef Phaidra het volgende:
Zonder bui naar Haarlem gefietst, daar binnen het half uur 3 jurkjes + bolero gescoord, nu aan een kopje koffie wachtend op mijn lunch (groentenquiche).
En mijn zus belde net, ik krijg een nichtje erbij![]()
!!!
Nu even bijlezen.
Wie nu nog zegt dat het onderwijs slecht verdient geloof ik niet meer. Wat ik al niet deed, want ik verdiende vroeger ook aardig goed op de hbo`s waar ik werktequote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:14 schreef Viking84 het volgende:
ik begon met 200.. maar kreeg het voor geen meter weg elke keer..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef Perruche het volgende:
Siral dat is echt veel te weinig. Als je yoghurt eet smorgens doe dan minstens 250 ml. Dit is 3x niks.
Hoe gaat het verder?
een boterham is trouwens 1 sneetje bij mij, sommige mensen denken vaak dat het er 2 zijn?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:58 schreef Perruche het volgende:
Waar komen die zenuwen eigenlijk vandaan? En heb je een beetje geslapen?
Dan moet je misschien zoveel sporten, of neem nog een T, maar je kan niet (ik herhaal - niet) 75 minuten fitnessen en mensen verhuizen op een dubbele boterham en 4 happen yoghurt.
Nou.... ik zag pas een vacature voor docent bij de Hogeschool Rotterdam en dat was dus schaal 10. Maximum 3740 euro.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie nu nog zegt dat het onderwijs slecht verdient geloof ik niet meer. Wat ik al niet deed, want ik verdiende vroeger ook aardig goed op de hbo`s waar ik werkte
Is het een idee om als je het niet opkrijgt even te wachten en de rest als T te nemen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:57 schreef Siral het volgende:
[..]
ik begon met 200.. maar kreeg het voor geen meter weg elke keer..
verder gaat het wel prima i guess.. heel prikkelbaar, stond net die pindakaas op mn brood te smeren met zenuwen van hier tot tokio.. bah..
geen idee ik heb net mn brood op, kan wel janken? zit hier met trilhandjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:01 schreef Mini. het volgende:
[..]
Is het een idee om als je het niet opkrijgt even te wachten en de rest als T te nemen?
Die zenuwen, is dat niet gewoon een suikerdip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brakke foto's, I know, maar ik vind 'm wel tof!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
^^quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jurkjes zien, Phaidra!En gefelie met je aankomende nichtje!
Ik was ook altijd verbaasd over klagende onderwijzersquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie nu nog zegt dat het onderwijs slecht verdient geloof ik niet meer. Wat ik al niet deed, want ik verdiende vroeger ook aardig goed op de hbo`s waar ik werkte
Ja, en wat loveli zegtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jurkjes zien, Phaidra!En gefelie met je aankomende nichtje!
Is ook niet zo (vind ik). Ik zat in de eerste schaal en ik kreeg 2500 bruto obv fulltime. Beslist niet slecht, hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenwalst
Ik heb een jumpsuit gekochtleuk! ik zou willen dat ik ook zoiets aankon.. ik heb een te kort lijf voor die dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brakke foto's, I know, maar ik vind 'm wel tof!![]()
Het is wel een baan waarbij je volgens mij veel extra uren maakt die je niet extra betaald krijgt. Dingen nakijken, tig formulieren invullen over kinderen met problemen, vergaderingen, ouderavonden... Dat zie ik tenminste bij mijn schoonouders die in het onderwijs zitten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik was ook altijd verbaasd over klagende onderwijzers(qua salaris en werktijden) maar ja misschien heb ik ongelijk en is het een kei-zware baan die ruk verdient. Maar ik denk dat het wel meevalt in vergelijking met bedrijfsleven. Misschien niet in vergelijking met de publieke sector.
Eens!quote:
Ik zet me niet af tegen mijn ouders, ik word er gewoon zo moe van dat ik niet weet wat ik moet eten.. en als ik dan voor de keus ga; pindakaas. Wat dus echt voor mij iets "engs" is, en mensen gaan dan op mijn lip staan, dan word ik zo zenuwachtig, ik heb geen idee..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:05 schreef Perruche het volgende:
Leuk XM, staat je goed!
Hey en Siral, is het niet een idee om een tijdje ergens anders te logeren? Vriendin ofzo? Ik weet niet hoor, maar ik heb het gevoel dat je (terecht of onterecht) je verschrikkelijk "afzet" tegen je ouders en dat dat je gezondheid niet ten goede komt...
Gefeli!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:47 schreef Phaidra het volgende:
Zonder bui naar Haarlem gefietst, daar binnen het half uur 3 jurkjes + bolero gescoord, nu aan een kopje koffie wachtend op mijn lunch (groentenquiche).
En mijn zus belde net, ik krijg een nichtje erbij![]()
!!!
Nu even bijlezen.
Eens!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:05 schreef loveli het volgende:
XM, ik heb een hekel aan jumpsuits, maar jou staat ie goed!
Nee ik ga naar Run2Day, want inruilkortingquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
Niet naar die eikels van de hardloopwinkel in de Schoolstraat gaan hč!
Run2Day op de Fluwelen Burgwal is aardig en goed, en de Runners World in de Weimarstraat (niet echt meer de stad weliswaar) is ook oké.
Omgerekend naar guldens is het best wat. *kijkt naar eigen salarisstrook en is ook verwend wat betreft salaris*quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nou.... ik zag pas een vacature voor docent bij de Hogeschool Rotterdam en dat was dus schaal 10. Maximum 3740 euro.
Dat vind ik nou niet echt veel voor een docent op een HBO instelling.
of klink ik nu heel erg verwend?
Ik vind dat wel veel, maar ik ben niks gewend qua salarissenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nou.... ik zag pas een vacature voor docent bij de Hogeschool Rotterdam en dat was dus schaal 10. Maximum 3740 euro.
Dat vind ik nou niet echt veel voor een docent op een HBO instelling.
of klink ik nu heel erg verwend?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenwalst
Ik heb een jumpsuit gekochtLeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brakke foto's, I know, maar ik vind 'm wel tof![b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Yep, is er elke zaterdagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:51 schreef Novem het volgende:
Gefeliciteerd Phaidra
Haarlem is zo'n leuke stad om te winkelen! Laatste keer dat ik er was was er ook een hele leuke farmers market met allemaal Engelse producten en biologische toestanden, weet iemand of dat standaard is?
Nou ja, wat ik persoonlijk het nadeel vind van het onderwijs, is dat je ook in je eigen tijd bezig moet met het maken van lesmateriaal, het nakijkwerk, het mentorschap (als je mentor bent, kun je altijd gebeld worden door een ouder)... veel mensen denken: lekker makkelijk, leraar zijn, om 15 uur vrij enzo, maar er komt zoveel meer bij kijken en het is ook gewoon een intensieve baan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik was ook altijd verbaasd over klagende onderwijzers(qua salaris en werktijden) maar ja misschien heb ik ongelijk en is het een kei-zware baan die ruk verdient. Maar ik denk dat het wel meevalt in vergelijking met bedrijfsleven. Misschien niet in vergelijking met de publieke sector.
Ah tof, dan ga ik binnenkort weer eens kijken.quote:
Eens! Maar ik schrok eigenlijk gewoon van het schaal 10 niveau wat voor die functie staat. In mijn overheidsperiode was dat namelijk gewoon een HBO functie en ik vind docent op een HBO opleiding nou niet echt een gemiddelde HBO functie ofzo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Omgerekend naar guldens is het best wat. *kijkt naar eigen salarisstrook en is ook verwend wat betreft salaris*
Is het niet een idee dat je familie ook een keer met die maatschappelijk werker gaat praten, over wat ze het beste kunnen doen om jou te helpen? Zo te horen willen ze dat heel graag, maar misschien werken sommige dingen die ze met de beste bedoelingen doen wel averechts.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:13 schreef Siral het volgende:
Morgen ga ik trouwens naar de stad met mijn zus en moeder, en daarna naar een tapas restaurant. Doen ze om me af te leiden en te motiveren, ze willen me echt steunen..
Maar het levert me nu al stress op..
lieve lieve lieve lieve Siral. Wil je asjeblieft nu een psychiater bellen? Jij red dit niet om in je eentje op te lossen. En ook niet met de hulp van een dietiste/maatschappelijke werker. Er moet wat in jouw hoofd gebeuren, en je faalt absoluut niet als je daar profesionele hulp bij krijgt...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:13 schreef Siral het volgende:
Morgen ga ik trouwens naar de stad met mijn zus en moeder, en daarna naar een tapas restaurant. Doen ze om me af te leiden en te motiveren, ze willen me echt steunen..
Maar het levert me nu al stress op..
Wat zij zegt. Dit is too much om zelf aan te pakken en ook de Slankies zijn niet bij machte om je hier écht goed mee te helpen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
lieve lieve lieve lieve Siral. Wil je asjeblieft nu een psychiater bellen? Jij red dit niet om in je eentje op te lossen. En ook niet met de hulp van een dietiste/maatschappelijke werker. Er moet wat in jouw hoofd gebeuren, en je faalt absoluut niet als je daar profesionele hulp bij krijgt...
Eens! Siral meis, soms is het moediger om hulp te vragen dan om het koste wat kost zelf te willen doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
lieve lieve lieve lieve Siral. Wil je asjeblieft nu een psychiater bellen? Jij red dit niet om in je eentje op te lossen. En ook niet met de hulp van een dietiste/maatschappelijke werker. Er moet wat in jouw hoofd gebeuren, en je faalt absoluut niet als je daar profesionele hulp bij krijgt...
wij in totaal niet eens met ons gezinsinkomenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik vind 3700 ook veel. Daar kom ik niet bij in de buurt.
Ik denk dat als ik uiteindelijk mijn eeltijst heb het toch wel veel geruststelling geeft hoor..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Eens! Siral meis, soms is het moediger om hulp te vragen dan om het koste wat kost zelf te willen doen.
Ik vind het wel leuk, maar ik zat bij wijze vanmorgen al op de kaart te kijken wat ik in godsnaam dan "kan/mag" eten.. En misschien is het gewoon ff een drempel die ik over moet en is het straks kei leuk!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:18 schreef Mini. het volgende:
[..]
Is het niet een idee dat je familie ook een keer met die maatschappelijk werker gaat praten, over wat ze het beste kunnen doen om jou te helpen? Zo te horen willen ze dat heel graag, maar misschien werken sommige dingen die ze met de beste bedoelingen doen wel averechts.
Misschien welquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Uhu.. ik snap dat ook heel goed, ik vraag jullie ook niets, ik vind het alleen heel fijn dat ik soms ff mijn ei hier kwijt kan..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Dit is too much om zelf aan te pakken en ook de Slankies zijn niet bij machte om je hier écht goed mee te helpen.
Ooh, die zijn inderdaad cute!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Leuke jurkjes van Smashed Lemon in de sale bij shopvip, alleen niet voor mij, want strapless.
^^quote:
Dit was waarschijnlijk een once in a lifetime ding, er zitten ook 2 dezelfde jurkjes bij, maar met verschillende opdrukquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gefeli!.
En wat kun jij snel shoppen! Ik ga een hele middag en kom met niks thuis. Ik wil ook bolero's
.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:06 schreef Mini. het volgende:
Staat je mooi XM, en wat zie je er slank uit!
[..]
Het is wel een baan waarbij je volgens mij veel extra uren maakt die je niet extra betaald krijgt. Dingen nakijken, tig formulieren invullen over kinderen met problemen, vergaderingen, ouderavonden... Dat zie ik tenminste bij mijn schoonouders die in het onderwijs zitten.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hey, ik zeg ook niet dat dat bij andere mensen niet zo is. Als ik straks AIO ben maak ik ook veel meer uren dan de 36 per week die in mijn contract staan. Alleen hebben veel mensen volgens mij niet door hoeveel tijd onderwijzers nog eens kwijt zijn aan administratie e.d.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
![]()
ik zit in het bedrijfsleven, ik heb geen 9 tot 5. Ik heb een 9 tot het klaar is.
Dus dat soort opmerkingen vind ik zo meh.
Misschien zit het verschil erin dat ik mijn werk leuk vind en het accepteer dat het er bij hoort.
Ik ben opgelucht dat er een afspraak met de uroloog staat. Dat geeft me rust, na het getob en de antibioticaroulette door de huisarts. Dus wat dat betreft, gaat het beter. Maar de pijn is er nog. Ik eet nog steeds belabberd, vandaar m'n tripje naar de stad voor wat supplementen e.d. Ik krijg nu onvoldoende herstelmateriaal uit m'n maaltijden en ik wil wel graag beter wordenquote:
Hop, ga linkbuilden dan! Niet terugkomen totdat je 3700 hebt!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik snap mijn kledingkast niet - adhv 1 jurkje blijf ik constant, de ander zegt dat ik dikker ben geworden, en de ander lijkt nu ineens leuker te staan dan eerst![]()
3700ik wil!
ja, dat kan misschien wel zo zijn. Dat mensen alleen naar de lange vakanties kijken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:32 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hey, ik zeg ook niet dat dat bij andere mensen niet zo is. Als ik straks AIO ben maak ik ook veel meer uren dan de 36 per week die in mijn contract staan. Alleen hebben veel mensen volgens mij niet door hoeveel tijd onderwijzers nog eens kwijt zijn aan administratie e.d.
Vik, heb je trouwens gezien dat er ook jurkjes met mouwen en rokjes bij staan?
hoeveel ga jij verdienen, mag ik vragen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:32 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hey, ik zeg ook niet dat dat bij andere mensen niet zo is. Als ik straks AIO ben maak ik ook veel meer uren dan de 36 per week die in mijn contract staan. Alleen hebben veel mensen volgens mij niet door hoeveel tijd onderwijzers nog eens kwijt zijn aan administratie e.d.
Vik, heb je trouwens gezien dat er ook jurkjes met mouwen en rokjes bij staan?
wat doe jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:36 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb volgens mij niet eens een loonschaal, als ik meer knaken wil dan moet ik gewoon meer gaan verkopen
Bareuh, verdiende dat maar zo!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hop, ga linkbuilden dan! Niet terugkomen totdat je 3700 hebt!![]()
Mijn schaal gaat tot 4400, maar zitten ook nog wat extraatjes bij.
Laatste tijd lekker rustig, helemaal in vergelijking met vorig jaar, maar zit dus ook vaak zat wat overuren bij.
Wat _aurum_ zegt dus eigenlijk...
In het eerste jaar 2040 bruto, daarna ook elk jaar wat erbij tot 2600 ofzo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoeveel ga jij verdienen, mag ik vragen?
Ik verdien nu belabberd, vind ik, voor iemand met een 2-jarig master diploma en enige relevante werkervaring. Maar mijn salaris gaat gegarandeerd elk jaar omhoog, en als ik straks gepromoveerd ben is het best okay!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:43 schreef Syrena het volgende:
Eens met wat Jagar zegt Siral. Je hangt alles nu zo op aan die eetlijst die je gaat krijgen, ik denk dat je enorm teleurgesteld gaat worden. Die lijst is geen wondermiddel, het is gewoon een lijstje waar je mee kunt foetelen en foefelen. Het gaat niet goed met je denken in je hoofd, en het is veel en hard werken om daar vanaf te komen en dat kun je niet zelf, je hebt een buitenstaander nodig die je wijst op de dingen die je denkt en de automatismes die je hebt en die je zelf niet ziet.
Wat zoek jij precies voor baan? Ons hoofdkantoor is nogal wat aan het schuiven en nieuwe afdelingen in het leven aan het roepen enzo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik snap mijn kledingkast niet - adhv 1 jurkje blijf ik constant, de ander zegt dat ik dikker ben geworden, en de ander lijkt nu ineens leuker te staan dan eerst![]()
3700ik wil!
Ik denk niet "lekker veel vrij" als ik aan het onderwijs denk, maar "hoe kom je de dag door zonder uitgescholden te worden". Keuzes..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:13 schreef Viking84 het volgende:
Nou ja, wat ik persoonlijk het nadeel vind van het onderwijs, is dat je ook in je eigen tijd bezig moet met het maken van lesmateriaal, het nakijkwerk, het mentorschap (als je mentor bent, kun je altijd gebeld worden door een ouder)... veel mensen denken: lekker makkelijk, leraar zijn, om 15 uur vrij enzo, maar er komt zoveel meer bij kijken en het is ook gewoon een intensieve baan.
Oeh, PM?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat zoek jij precies voor baan? Ons hoofdkantoor is nogal wat aan het schuiven en nieuwe afdelingen in het leven aan het roepen enzo.
HPKW, ik zag gisteren vluchtig een andere vacature die misschien ook interessant is.
Als je erover nadenkt is het ook erg weinig, net als Jagär heb ik een tweejarige ("prestige") master en best wel wat praktijkervaring. Maar goed, dat weet je van tevoren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bedoelde ook niet qua geld hoor Mini, maar is wel supertof natuurlijk!
Verschillen zijn soms gewoon raar en onlogisch
Als dat je startsalaris is als je net gepromoveerd bent, dan mag je in je handen knijpen hoor!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Leuk, inderdaad XM! ik wil ook een jumpsuit, volgens mij staat dat lange mensen inderdaad goed! Ik ga zondag denk ik naar stockholm, dan ga ik er eens naar kijken....
Oh, en ik vind 3700 echt veel geld. Dat krijg ik pas als ik gepromoveerd ben. Dan zou mijn startsalaris, in de wetenschappelijke wereld, daar ongeveer zitten.
Stuur maar door!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:52 schreef loveli het volgende:
HPKW, ik zag gisteren vluchtig een andere vacature die misschien ook interessant is.
Onderwijsondersteunende functie FTWquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik denk niet "lekker veel vrij" als ik aan het onderwijs denk, maar "hoe kom je de dag door zonder uitgescholden te worden". Keuzes..
Weinig verantwoordelijkheid en wat vrijheid heeft ook wel wat.
Haast je niet!quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een lijstje dan maar:
O: banaan
T: blokje chocolade
L: 2 boterhammen: 1x pindakaas, 1x kaas + visolie capsule
D: ovenschotel met tomaat/courgette/gehakt. De saus die eroverheen gaat is van tomatenpuree, room culinair en een hoop kruiden. Erg lekker!
En ik heb lekker volvette room culinair genomen, ipv de light variant.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kan mijn huis betalen en nog af en toe naar de Actionen een pietsie sparen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik heb lekker volvette room culinair genomen, ipv de light variant.
Dankje!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Voor de hele lijst, gezien de afgelopen 3 weken!
Darn, ligt het aan mij of is dat niet heel veel?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:12 schreef Goodbye het volgende:
Ik verdien 1400 bruto voor 32 uur per week. Heb echter nog geen afgeronde opleiding en heb een relatief simpele functie.
Studie wordt betaald door de baas!
Minimumloon ligt op rond de 1400 euro voor 40 uur.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Darn, ligt het aan mij of is dat niet heel veel?
Mn broer krijgt in de groenvoorziening, bruto 200 meer voor zelfde uren. Zal dus Idd niet veel zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:13 schreef loveli het volgende:
[..]
^^^^quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, ik verdien meer voor 24 uur in de weekquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik met 90 euro per maand stufi mijn schoolboeken en kleding enzo kon kopenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:16 schreef loveli het volgende:
Vroeger had ik aan 750 gulden/maand + stufie genoeg.
/verwend nest
ALs ik aan het eind van het jaar zie hoeveel het bruto is verslik ik me om de hoeveelheid belasting die ik heb betaaldquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:18 schreef Syrena het volgende:
Ik weet niet wat ik bruto krijg, ik let alleen op netto
Oh ja, vergeten te zeggen: je ziet eruit om op te vreten in dat nieuwe rare pakje van je.quote:
Vuiltje aan de lucht.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:19 schreef Jagärtrut het volgende:
ik snap niet hoe mijn lijf het voor elkaar krijgt. De derde dag op rij is er 's morgens geen vuiltje aan de hemel (of hoe gaat dat spreekwoord?) en heb ik 's middags na de lunch enorme buikkrampen....
Vergeet je pensioen niet!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
ALs ik aan het eind van het jaar zie hoeveel het bruto is verslik ik me om de hoeveelheid belasting die ik heb betaald
^^quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
ALs ik aan het eind van het jaar zie hoeveel het bruto is verslik ik me om de hoeveelheid belasting die ik heb betaald
Kijk nog eens goed, en maak onderscheid tussen belasting, AOW en AWBZ..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten te zeggen: je ziet eruit om op te vreten in dat nieuwe rare pakje van je.
Ik betwijfel of je er beter uit zou gaan zien als er minder vlees op je botten zou zitten.
ik denk dat het door de mirena komt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Vuiltje aan de lucht.
Geef eens details met tijdstippen wat je eet tot aan de kramp?
Ik bedoelde loonheffingquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed, en maak onderscheid tussen belasting, AOW en AWBZ..
Precies. Overigens bestaat het fenomeen "zware botten" dus echt. Dus ik denk gewoon dat je dat hebt (of je bent langer dan je denkt en moet Duvel je even opmeten), want anders kan ik die BMI echt niet verklarenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten te zeggen: je ziet eruit om op te vreten in dat nieuwe rare pakje van je.
Ik betwijfel of je er beter uit zou gaan zien als er minder vlees op je botten zou zitten.
Wat voor studie doe je eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil maar zeggen dat jullie allemaal dus redelijk of zelfs heel goed verdienen![]()
Ik red het allemaal prima, maar heb wel het voordeel dat ik samenwoon (dat scheelt toch in vaste lasten).
maar, ik ga er van uit dat het m'n lichaam en het spiraaltje en ongesteldheid is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik denk dat het door de mirena komt.
vandaag:
7.30 nectarine
8.30 capuccino en vruchtenyoghurt met allbran
10.00 minicupcake
12.20 curry met rijst en kip
Ik denk eerder zwaarmoedigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Precies. Overigens bestaat het fenomeen "zware botten" dus echt. Dus ik denk gewoon dat je dat hebt (of je bent langer dan je denkt en moet Duvel je even opmeten), want anders kan ik die BMI echt niet verklarenMisschien heb je ook nog zware hersens
Personeelsmanagement (HBO)quote:
I know right! @ dat laatstequote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil maar zeggen dat jullie allemaal dus redelijk of zelfs heel goed verdienen![]()
Ik red het allemaal prima, maar heb wel het voordeel dat ik samenwoon (dat scheelt toch in vaste lasten).
Heb je een gekantelde baarmoeder soms? Dan is het misschien omdat er dan poep in je darm zit en die beneden aankomt en dus je darm je baarmoeder "raakt", en omdat daar nu een Mirena zit je dan krampen krijgt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik denk dat het door de mirena komt.
vandaag:
7.30 nectarine
8.30 capuccino en vruchtenyoghurt met allbran
10.00 minicupcake
12.20 curry met rijst en kip
Omega's. Visolie + theunisbloemolie of borage-olie, kan heel goed helpen bij krampen in de vrouwelijke regionen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar, ik ga er van uit dat het m'n lichaam en het spiraaltje en ongesteldheid is.
Wat een gezellig ijsje, met een enigszins aggressief uitziende zeehondquote:
Dit ja. Ik krijg ook een stuk minder uur betaald dan ik er werk. Is in de meeste functies zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
![]()
ik zit in het bedrijfsleven, ik heb geen 9 tot 5. Ik heb een 9 tot het klaar is.
Dus dat soort opmerkingen vind ik zo meh.
Misschien zit het verschil erin dat ik mijn werk leuk vind en het accepteer dat het er bij hoort.
Ja kijk, dat heb ik dan weer niet. Goed mogelijk dat je in dat opzicht zelfs meer overhoudt dan ik (ik heb ook nog collegegeld en in verhouding een behoorlijk hoge huur...)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef Goodbye het volgende:
Dat scheelt zekerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:42 schreef Amsel het volgende:
Aaah Jagar
En over salaris, het gaat ook niet alleen om hoe veel geld je op je rekening krijgt natuurlijk. Pensioen, vakantiedagen, evt. auto van de zaak en andere goodies, dat kan ook heel wat waard zijn.
Hahaha par(r)a = gekquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens:
Paranoten zoals gevisualiseerd door Anna![]()
![]()
80 KM![]()
![]()
XMert die een afspraak heeft![]()
Rituals
Als ik de vaste lasten wegdenk houd ik voor mezelf 300 euro per maand uit. Daar moet ik dan verder alles van doen (sparen, vakanties, kleding, cadeautjes, eten).quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja kijk, dat heb ik dan weer niet. Goed mogelijk dat je in dat opzicht zelfs meer overhoudt dan ik (ik heb ook nog collegegeld en in verhouding een behoorlijk hoge huur...)
Hmmm, nee, dan hou ik wel meer over.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik de vaste lasten wegdenk houd ik voor mezelf 300 euro per maand uit. Daar moet ik dan verder alles van doen (sparen, vakanties, kleding, cadeautjes, eten).
En ik heb wel bewust gekozen voor een combinatie van werken en leren. Ik hoef geen studie te betalen, maar ik heb ook nooit studiefinanciering of gratis OV gehad.
Hahaha, dan kan je iig een stuk beter sparen dan ik...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:51 schreef Goodbye het volgende:
En nog steeds kan ik naar Vietnam op vakantie mensen, ik wil maar zeggen!
Kan nogquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik de vaste lasten wegdenk houd ik voor mezelf 300 euro per maand uit. Daar moet ik dan verder alles van doen (sparen, vakanties, kleding, cadeautjes, eten).
En ik heb wel bewust gekozen voor een combinatie van werken en leren. Ik hoef geen studie te betalen, maar ik heb ook nooit studiefinanciering of gratis OV gehad.
Ja, maar dan mag je hoogstwaarschijnlijk wel het instellingsgeld gaan betalen ipv het reguliere collegegeld omdat je al een bachelor hebt... voor een master betaal je wel het reguliere collegeld dan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Kan nog! Als je hierna nog een studie gaat doen voor je 30ste *geloof ik*
Niet allle instellingen rekenen volle mep.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag je hoogstwaarschijnlijk wel het instellingsgeld gaan betalen ipv het reguliere collegegeld omdat je al een bachelor hebt... voor een master betaal je wel het reguliere collegeld dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Mrs Catsuit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:56 schreef Tinkepink het volgende:
Zoiets staat alleen met perfecte proporties.
Ik heb bewust geen auto!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hou voor mezelf overigens minder over dsn 300 per maand.
En xm, als ik nog 1x lees dat je te dik bent krijg je klappen (verbaal). Zoiets staat alleen met perfecte proporties.
Het zou iig nog kunnen, dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb bewust geen auto!Dat scheelt ook een hoop denk ik.
@ Prob: Ik ben niet van plan om nog full time te gaan studeren. Ik wil minimaal 28 uur per week blijven werken. Dan krijg ik het sowieso niet (maar dat vind ik ook niet erg).
en ik wil ook nog een motorquote:
Tegen de tijd dat jij er eentje hebt heb ik de mijne wel gefixed, gaan we toerenquote:
Haha, het idee is leuk, maar ik ontvang dan veel minder dan als ik werk. Dus daar schiet ik niet zoveel mee op!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Het zou iig nog kunnen, dat bedoelde ik.
Gratis geld
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:57 schreef Syrena het volgende:
Oja, number 2 is een nettere term![]()
Bweeee, ik voel me weer ziekjes worden. Stomme keelontsteking (kun je dat hebben zonder koorts?). En eigenlijk mag ik even niet klagen...Ik hoop met je mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
OV-jaarkaart?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haha, het idee is leuk, maar ik ontvang dan veel minder dan als ik werk. Dus daar schiet ik niet zoveel mee op!
hou ik je aanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij er eentje hebt heb ik de mijne wel gefixed, gaan we toeren
Voor +/- 10 euroquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:11 schreef Jagärtrut het volgende:
en ik betaal vrij regelmatig vliegreisjes naar DlD.
helaas. eigenlijk kost het meestal minstens 100 euro op en neer, als je een koffer meeboekt, de prijs (ik typte preis) om naar het vliegveld te komen, etc. en zeker in de zomer is het duurder dan in de winter...quote:
Oi, dat valt nog tegen dan. Ik had je een hoop goedkopere reizen gegund.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
helaas. eigenlijk kost het meestal minstens 100 euro op en neer, als je een koffer meeboekt, de prijs (ik typte preis) om naar het vliegveld te komen, etc. en zeker in de zomer is het duurder dan in de winter...
Ja, dat krijg je er ook nog bij. Maar ik zie niet in wat ik daar meer aan heb dan aan het extra geld nu ik werk. Ik heb gewoon een huis met hypotheek en andere vaste lastenquote:
Auw.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het zkh doet ook mee aa comic sans dag. Maar ik vrees dat de afdeling fysio dat 365 dgn per jaar doet.
Ik moest lachenquote:
De arts die mij aan m'n knie heeft geopereerd schreef in webdings!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het zkh doet ook mee aan comic sans dag. Maar ik vrees dat de afdeling fysio dat 365 dgn per jaar doet.
Haha, jawel hoorquote:
Doe jij ook altijd zo boodschappen? Linkjequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef Probability het volgende:
Zijn beide chaoten maar ik heb dan weer een tic dat alles op kleur moet hangen/staan/liggen en hij doet maar wat.
Zeggen dat je toevallig meer gelijk hebt dan hem?!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:52 schreef Probability het volgende:
Ik kan volgens hem ook nooit zeggen dat ik ongelijk heb.
Dan weet ik niet wat ik daar op moet antwoorden, want dat is helemaal niet zoMaar ja als ik dat zeg bevestig ik zijn stelling.
"Altijd 1x meer dan jij!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zeggen dat je toevallig meer gelijk hebt dan hem?!
oh zeg ik nog wel eensquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Altijd 1x meer dan jij!"
"Nou dan heb ik in het oneindige!"
"Nee dan heb ik nog steeds 1x meer, want dat zei ik eerst!"
"Nietes, oneindig is meer dan 1x meer!"
Oeioei memories van diepe discussies met zuslief vroegahhh![]()
Neequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:53 schreef Rituals het volgende:
[..]
Doe jij ook altijd zo boodschappen? Linkje.
Ik vind het ook heerlijkquote:
Aw, sterkte! Zo rot is dat, elkaar niet kunnen zien!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef Jagärtrut het volgende:
zo. Visolie gekocht. En wijn. En straks nog naar de super, en denk dat ik mezelf BenJ toesta. Omdat het weekend is, omdat ik me kut voel, en omdat het nog 2 hele lange weken zijn voordat ik de Duutser weer zie....
waarom ga je niet wat leuks doen ipv de sad panda zijn? Kan je niet naar de film/cafe/vrienden etc?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef Jagärtrut het volgende:
zo. Visolie gekocht. En wijn. En straks nog naar de super, en denk dat ik mezelf BenJ toesta. Omdat het weekend is, omdat ik me kut voel, en omdat het nog 2 hele lange weken zijn voordat ik de Duutser weer zie....
iedereen is al weg uit Upsala. Ik ga lekker thuis alleen zijn, geen probleem. Het is ook niet dramatisch..maar soms heb je zo'n dag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
waarom ga je niet wat leuks doen ipv de sad panda zijn? Kan je niet naar de film/cafe/vrienden etc?
je gaat emo eten en emo eten is baaaaaaaad
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:29 schreef Amsel het volgende:
Perruche, dan heb je een fiscale bijtelling voor je lunch neem ik aan? Gratiesj mag niet van de Belastingdienst
Ik hoef niet nog een keer te vertellen dat ik prima verdien en lekkere secundaire arbeidsvoorwaarden heb hč? Oh wacht, er komt net een mailtje binnen over de dagen dat de masseuse er weer is op kantoor, momentje..
Consultantquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:28 schreef Novem het volgende:
Wat voor werk doe je dan , Perruche, dat je zoveel uren draait?
Ah ok! Ja, dat zal dan wel, tijd/moeite investeren enzo. Een goed salaris maakt het dan ook wat dragelijker natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Consultantin de finance. Is onderdeel van het proces enzo, je moet wat etc. Maar ja maakt niet uit. Als ik binnenkort mn eigen klanten krijg kan ik ook wel wat meer mn eigen uren indelen
Vakantiegeld is een wettelijk recht. Maar ik neem aan dat je dan dus elke maand in feite 1/12 van je vakantiegeld bovenop je reguliere salaris krijgt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:32 schreef Perruche het volgende:
@ amsel: ja dat weet ik niet, wat jij zegt zal het zijn, maar ik betaal het niet en zie het ook niet terug op mn loonstrook. Maar ik krijg bijv. ook geen vakantiegeld enzo, krijg gewoon jaarsalaris/12.
ach weet je, vaak heb ik er geen last van, maar vandaag wel. En dat mag ook best eens, want het is ook gewoon stom. Morgen is het vast weer over...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:26 schreef Perruche het volgende:
voor jagar! Het is natuurlijk heel dubbel... soms lekker om alleen te zijn, maar samen is ook wel erg fijn
.
Qua geld: ik verdien wel aardig voor een eerste baan maar heb "slechts" 25 vakantiedagen en werk rond de 45 uur per week (minstens zeg maar). Wel fijn is dat mijn ziektekosten worden betaald en elke dag gratis lunch. En goede koffie_!
Zou liever in het onderzoek gaan maar vind het wel fijn om nu even voor een goed salaris te werken en te kunnen sparen en ervaring op te doen enz.
vroeger? M en ik doen dat nog steedsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Altijd 1x meer dan jij!"
"Nou dan heb ik in het oneindige!"
"Nee dan heb ik nog steeds 1x meer, want dat zei ik eerst!"
"Nietes, oneindig is meer dan 1x meer!"
Oeioei memories van diepe discussies met zuslief vroegahhh![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:36 schreef Amsel het volgende:
[..]
Vakantiegeld is een wettelijk recht. Maar ik neem aan dat je dan dus elke maand in feite 1/12 van je vakantiegeld bovenop je reguliere salaris krijgt?
Da's inderdaad best wel stom dan jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:49 schreef Probability het volgende:
Even iets heel anders, ik schrik er van hoeveel vriendinnetjes van mij sex hebben zonder condoom met gasten die ze in feite bijna niet kennen of waarvan bekend is dat die gasten dat veel vaker met veel meer meisjes doen?
Ik was echt verbijsterd!
Ik vind het eigenlijk nu nog steeds na meer dan een half jaar een vies idee om het zonder condoom te doen!
Ach het went. Ik heb geloof ik bijna 6 jaar lang werkweken gemaakt van 55 uur of meer...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boh ik ben dan wel een erg luipaard (harhar), maar bij het idee van een werkweek van ruim 45 uur krijg ik toch wel uitslag![]()
![]()
Ik hou het er maar op dat ik student was tot voor kort en niet gewend om te werken
+1 maar ja ik werk nodig en het werk had werknemers nodig dus weinig keus. Heb er ook verder niet echt hard over nagedacht ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boh ik ben dan wel een erg luipaard (harhar), maar bij het idee van een werkweek van ruim 45 uur krijg ik toch wel uitslag![]()
![]()
Ik hou het er maar op dat ik student was tot voor kort en niet gewend om te werken
Je D klinkt lekker! Verder ben ik het met Novem eens dat het best weinig lijkt voor jouw doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje:
O: Havermout met melk + pruimen
T: Appel
T: 2 boterhammen met kalkoenfilet + 1/2 paprika
L: 2 boterhammen met kipfilet, peer, paard + 20gr zalm + 75gr forelfilet + glas melk
T: 225gr magere kwark met grapefruit er doorheen
T: 50gr amandelen
D: Kofte met pitabroodje en pittige saus, egyptische salade + gratis biertje (Willem-modus)
T: ??
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:49 schreef Probability het volgende:
Even iets heel anders, ik schrik er van hoeveel vriendinnetjes van mij sex hebben zonder condoom met gasten die ze in feite bijna niet kennen of waarvan bekend is dat die gasten dat veel vaker met veel meer meisjes doen?
Ik was echt verbijsterd!
Ik vind het eigenlijk nu nog steeds na meer dan een half jaar een vies idee om het zonder condoom te doen!
hmm nja kan me voorstellen dat je er idd soort van 'inrolt' ofzo. Misschien heb ik binnenkort ook wel weinig keusquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
+1 maar ja ik werk nodig en het werk had werknemers nodig dus weinig keus. Heb er ook verder niet echt hard over nagedacht ofzo
Gedeelte drukte, maar ook die D hakt er wel flink in, is een 'goede portie' laten we het daar op houdenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:48 schreef Novem het volgende:
Lijkt me een prima lijstje V1z0r, maar misschien een beetje weinig (voor jouw doen), of bewust wat lager in de kcals ivm niet sporten?
Ik denk niet dat ik dat zou trekken, heb nu al het gevoel dat ik niet genoeg tijd voor mezelf hebquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:52 schreef progje het volgende:
[..]
Ach het went. Ik heb geloof ik bijna 6 jaar lang werkweken gemaakt van 55 uur of meer...
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het prima volhield, maar het eigenlijk wel zonde is voor je prive leven...
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:01 schreef Syrena het volgende:
Ik weet alleen nog dat de dude zelf een tamelijk fors figuur had en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll klein piemeltje
Howard Stern heeft ooit een aflevering gedaan in z'n radioshow met mannen en kleine broekgiraffes, je lacht je rot! (NSFW ofcourse zou je de behoefte hebben het te googlen)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:01 schreef Syrena het volgende:
Ik weet alleen nog dat de dude zelf een tamelijk fors figuur had en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll klein piemeltje
Ja dat. Noodzakelijk kwaad soms, dat wel. Ik zou ook slimmer moeten zijn. Al zei mijn huisarts ooit "Ach meisje, zolang je het niet met homoseksuele Afrikanen doet, is het risico zooooo klein..."quote:
Bij ons komen docenten in schaal 11 (tot max. ongeveer 4400) terecht. Senior docenten kunnen in schaal 12 terecht komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Eens! Maar ik schrok eigenlijk gewoon van het schaal 10 niveau wat voor die functie staat. In mijn overheidsperiode was dat namelijk gewoon een HBO functie en ik vind docent op een HBO opleiding nou niet echt een gemiddelde HBO functie ofzo.
Hoe kan dat dan? Had je nog nooit eerder een Freya in die maat aan gehad? En nee, niet gezien dat er ook jurkjes met mouwen en rokjes bij staanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:26 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ooh, die zijn inderdaad cute!Jammer dat ze toch niet meer aan zouden komen voor ik op vakantie ga.
Mijn Freya's zaten trouwens allemaal niet mooi.
Vertel?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Grappig, heb net vandaag m'n arbeidsvoorwaardengesprek gehad..
Schaal LB, trede 2. Toe maar. Krijg wel verschillende toeslagen: starterskorting en een toeslag van de school die ze hebben voor docenten in tekortvakken. Prettig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vertel?. Begin je onderaan of nemen ze je stage-ervaring ook serieus?
Netjesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Schaal LB, trede 2. Toe maar. Krijg wel verschillende toeslagen: starterskorting en een toeslag van de school die ze hebben voor docenten in tekortvakken. Prettig.
Kijk, dat klinkt al een stuk beter als salaris voor een docent op een HBO.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bij ons komen docenten in schaal 11 (tot max. ongeveer 4400) terecht. Senior docenten kunnen in schaal 12 terecht komen.
Ik heb vier jaar als marketeer in een zeer commerciële sector gewerkt en werk nu 2 jaar als docent. Vind het allebei even 'zwaar', maar wel anders. Als docent ben je flexibeler qua indeling van je tijd (buiten de lessen), maar zijn er een aantal heftige piekmomenten (meer dan toen ik docent was).
Allebei wel supertof om te doen
Ik denk dat ik bij mijn volgende afspraak bij maatschappelijk werk dat eens ga voorleggen..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:20 schreef Novem het volgende:
Jammer Siral, misschien moet je idd eens naar dat advies van Jagar gaan kijken; een psycholoog/iater?
Je kan een eitje met een snee brood met wat echte boter proberen?
Trede 2 is ¤2505 obv een fulltime dienstverband. Als ik het goed uitgerekend heb verdien ik straks bruto iets meer dan ¤1500 euro voor 12 (les)uren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Netjes. Wat verdien je dan precies als ik vragen mag? Ik zat op trede 1 = 2445, ben wel benieuwd wat trede 2 is. En ik wist niet dat Nederlands een tekortvak is?
.
Jawel, ik heb zelfs meerdere Freya's! Misschien moet ik ze nog eens proberen, mijn bewbs veranderen nogal eens van maat gedurende de maand.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Had je nog nooit eerder een Freya in die maat aan gehad? En nee, niet gezien dat er ook jurkjes met mouwen en rokjes bij staan. Miss maar ff kijken. Of niet, want ik heb wel weer genoeg uitgegeven vandaag
. Hm, toch ff snel gekeken: ik vind ze net iets te kort, denk ik...
ga naar de nood psychische hulp.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:11 schreef Siral het volgende:
Ik heb weer zo'n spijt van mijn gedrag vandaag.. dik een uur gesport, hele middag vriendin helpen verhuizen, ben ook weer een halve kilo afgevallen in 6 dagen tijd.. zit net over de 900 kcal ofzo? Bah.. ik kan mezelf wel wat.
iemand suggesties voor vanavond.....?
O: 150 ml yoghurt, 4 eetlepels muesli
L: volkoren snee pindakaas, volkoren snee philadelphia light/tomaat
T: appel
D: krieltjes, asperges, tartaartje
En welke levensbedreigende nood is hier gaande?quote:
Weet niet of ze op dit moment iets zullen doen, behalve je doorverwijzen naar RIAGG oid voor na het weekend.quote:
Ik kan tegen een stootje.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En welke levensbedreigende nood is hier gaande?
Dat Siral wat ondersteuning van een therapeut/psycholoog kan gebruiken: prima, dat zie ik wel in, maar zoals ze hier benadert wordt vind ik wat ver gaan.
Maandag bij maatschappelijk werk ga ik aangeven dat ik het echt moeilijk heb..quote:
Leuke suggesties allemaal, maar die zijn niet te bereiken zonder tussenkomst van een huisartsenpost en die gaan hiervoor geen psychiater bellen in het weekend. Zo werkt het helaas niet.quote:
Dan neem je toch gewoon nog wat volle yoghurt, dat eet makkelijk en is lief voor je maag. Of iets anders met veel vetten en eiwitten, heb je geen nootjes in huis?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij mijn volgende afspraak bij maatschappelijk werk dat eens ga voorleggen..
Pff, dat ligt wel zwaar op de maag zo savonds.. een ei en brood. Ik heb momenteel nog enorme maagpijn van mijn avondeten zelfs.. voel me zo ontploft. Terwijl het gewoon een heel luchtige maaltijd was zou je zeggen.. Maar ik zit momenteel al kneitervol als ik 2 boterhammen eet.
psycholoog...zie m'n edit. Heb een wijntje op en kon niet op het goede woord komen, sorry...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:53 schreef Siral het volgende:
[..]
Maandag bij maatschappelijk werk ga ik aangeven dat ik het echt moeilijk heb..
PsychIATER misschien beetje ver?
Dit had je vandaag gegeten, toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:52 schreef Siral het volgende:
Ik kan tegen een stootje.
Ennn mijn vetpercentage is momenteel 4%, dus eigenlijk zou ik best morgen falende organen kunnen hebben ofzo. In die zin is elke dag voor mij nu een risico. Waarom de fuck ik niet ga eten........
Dat is niet veel, maar ook niet anorexia-weinig oidquote:O: 150 ml yoghurt, 4 eetlepels muesli
L: volkoren snee pindakaas, volkoren snee philadelphia light/tomaat
T: appel
D: krieltjes, asperges, tartaartje
Nee, dat weet ik. Maar dit is hetgene wat ik (en met mij vele andere slankies) Siral al 2 weken adviseer, en ik snap dat het een grote stap is, maar het moet wel gebeuren..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuke suggesties allemaal, maar die zijn niet te bereiken zonder tussenkomst van een huisartsenpost en die gaan hiervoor geen psychiater bellen in het weekend. Zo werkt het helaas niet.
ok, een psycholoog moet nog wel lukken. Gouden gids erbij en bellenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:54 schreef Jagärtrut het volgende:
psycholoog...zie m'n edit. Heb een wijntje op en kon niet op het goede woord komen, sorry...
Hoe lang lees jij hier al mee, lieve Isa? Siral weeg 42 kilo en gaat op zo'n verkeerde manier met eten om dat het alles beinvloedt. Dat lijkt me niet goed, en voer voor een psycholoog. Niet dit wekeend, wel binnen de komende maand.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit had je vandaag gegeten, toch?
[..]
Dat is niet veel, maar ook niet anorexia-weinig oid
Nootjes zijn vooral supergezondquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef Siral het volgende:
No problemo Jagär
Mini; ik zat te denken aan volle yoghurt met een banaantje idd.. nootjes heb ik ook maar daar heb ik dus echt een fobie voor ofzo..
Misschien kun je er toch nog een paar proberen? Vandaag kun je het zeker hebben, zie het als voer voor je organen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef Siral het volgende:
No problemo Jagär
Mini; ik zat te denken aan volle yoghurt met een banaantje idd.. nootjes heb ik ook maar daar heb ik dus echt een fobie voor ofzo..
Nee, maar wachten tot het zover komt is ook niet nodig. Siral heeft een psycholoog nodig, maar op zich kan dat best wachten tot maandag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit had je vandaag gegeten, toch?
[..]
Dat is niet veel, maar ook niet anorexia-weinig oid
Ja, ik heb wel door dat ze hulp nodig heeft (42 kilo, amai...) maar ze zal het toch echt zelf moeten doen (of iemand die van haar houdt in haar direct omgeving). Blijkbaar rommelt ze al weken zo door, jullie advies naast zich neer leggend.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe lang lees jij hier al mee, lieve Isa? Siral weeg 42 kilo en gaat op zo'n verkeerde manier met eten om dat het alles beinvloedt. Dat lijkt me niet goed, en voer voor een psycholoog. Niet dit wekeend, wel binnen de komende maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |