abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98905554
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

lieve lieve lieve lieve Siral. Wil je asjeblieft nu een psychiater bellen? Jij red dit niet om in je eentje op te lossen. En ook niet met de hulp van een dietiste/maatschappelijke werker. Er moet wat in jouw hoofd gebeuren, en je faalt absoluut niet als je daar profesionele hulp bij krijgt...
Eens! Siral meis, soms is het moediger om hulp te vragen dan om het koste wat kost zelf te willen doen.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:22:49 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98905570
En ik vind 3700 ook veel. Daar kom ik niet bij in de buurt :N.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_98905574
XM, staat je prachtig :o ! En fijn dat je al snel bij de uroloog terecht kan :* .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98905603
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik vind 3700 ook veel. Daar kom ik niet bij in de buurt :N.
wij in totaal niet eens met ons gezinsinkomen :D mooi salaris!!!
pi_98905654
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef MarMar het volgende:

[..]

Eens! Siral meis, soms is het moediger om hulp te vragen dan om het koste wat kost zelf te willen doen.
Ik denk dat als ik uiteindelijk mijn eeltijst heb het toch wel veel geruststelling geeft hoor..
Dan hoef ik zelf niet meer aan te kloten met eten, dat is wat me zo stresserig maakt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:18 schreef Mini. het volgende:

[..]

Is het niet een idee dat je familie ook een keer met die maatschappelijk werker gaat praten, over wat ze het beste kunnen doen om jou te helpen? Zo te horen willen ze dat heel graag, maar misschien werken sommige dingen die ze met de beste bedoelingen doen wel averechts.
Ik vind het wel leuk, maar ik zat bij wijze vanmorgen al op de kaart te kijken wat ik in godsnaam dan "kan/mag" eten.. En misschien is het gewoon ff een drempel die ik over moet en is het straks kei leuk!

quote:

[..]

lieve lieve lieve lieve Siral. Wil je asjeblieft nu een psychiater bellen? Jij red dit niet om in je eentje op te lossen. En ook niet met de hulp van een dietiste/maatschappelijke werker. Er moet wat in jouw hoofd gebeuren, en je faalt absoluut niet als je daar profesionele hulp bij krijgt...
Misschien wel ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat zij zegt. Dit is too much om zelf aan te pakken en ook de Slankies zijn niet bij machte om je hier écht goed mee te helpen.
Uhu.. ik snap dat ook heel goed, ik vraag jullie ook niets, ik vind het alleen heel fijn dat ik soms ff mijn ei hier kwijt kan..
pi_98905679
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Leuke jurkjes van Smashed Lemon in de sale bij shopvip, alleen niet voor mij, want strapless :P.
Ooh, die zijn inderdaad cute! O+ Jammer dat ze toch niet meer aan zouden komen voor ik op vakantie ga.

Mijn Freya's zaten trouwens allemaal niet mooi. ;(
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_98905700
Ik ga m'n steek karretje in de auto gooien en naar die vriendin.. ff wat afleiding.. bah..

Thanks voor jullie steun!
pi_98905715
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:03 schreef loveli het volgende:

[..]

^^
^^

Leuk jumpsuitdingie XM!

HKPW: Volgens mij ben je verwend :P Tenminste als ik de max aanhoud :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_98905717
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gefeli! :o.

En wat kun jij snel shoppen! Ik ga een hele middag en kom met niks thuis :'). Ik wil ook bolero's :Y.
Dit was waarschijnlijk een once in a lifetime ding, er zitten ook 2 dezelfde jurkjes bij, maar met verschillende opdruk :P .
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:28:01 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98905735
Morgen even naar de opticien. Heb sinds ik ziek ben wat last van floaters in m'n linkeroog en sowieso een wat branderig gevoel in m'n ogen. Dat kan héél goed door vermoeidheid/lage weerstand/stress/all of the above komen, maar EDS wil ook nog wel eens een netvliesloslating veroorzaken. Dus, morgen ff een check-up of er iets mis is. Denk het niet, maar ik sluit het maar liever uit :).
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_98905758
voel je je wat beter, XM?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:29:11 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98905775
Ik snap mijn kledingkast niet - adhv 1 jurkje blijf ik constant, de ander zegt dat ik dikker ben geworden, en de ander lijkt nu ineens leuker te staan dan eerst :')

3700 :o ik wil! :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_98905799
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:06 schreef Mini. het volgende:
Staat je mooi XM, en wat zie je er slank uit!

[..]

Het is wel een baan waarbij je volgens mij veel extra uren maakt die je niet extra betaald krijgt. Dingen nakijken, tig formulieren invullen over kinderen met problemen, vergaderingen, ouderavonden... Dat zie ik tenminste bij mijn schoonouders die in het onderwijs zitten.
:')

ik zit in het bedrijfsleven, ik heb geen 9 tot 5. Ik heb een 9 tot het klaar is.
Dus dat soort opmerkingen vind ik zo meh.

Misschien zit het verschil erin dat ik mijn werk leuk vind en het accepteer dat het er bij hoort. :s)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:31:05 #89
344469 Amsel
zonder t
pi_98905844
Ooooh Siral :* Gewoon even een knuf, meer kunnen we niet doen.

Over het salaris in het onderwijs: Het startsalaris is prima, niks mis mee. Maar daarna zit je zit al snel aan je top, en die top is een stuk lager dan voor een hoop andere beroepen die hetzelfde opleidingsniveau vereisen. Wat betreft werkdruk e.d., daar kies je zelf voor, je weet waar je aan begint. Al dacht ik daar ook wel eens anders over als een moeder op zondagavond om 22:00 nog belde over een slecht proefwerkcijfer o.i.d.
pi_98905884
quote:

[..]

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
pi_98905887
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:29 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:')

ik zit in het bedrijfsleven, ik heb geen 9 tot 5. Ik heb een 9 tot het klaar is.
Dus dat soort opmerkingen vind ik zo meh.

Misschien zit het verschil erin dat ik mijn werk leuk vind en het accepteer dat het er bij hoort. :s)
Hey, ik zeg ook niet dat dat bij andere mensen niet zo is. Als ik straks AIO ben maak ik ook veel meer uren dan de 36 per week die in mijn contract staan. Alleen hebben veel mensen volgens mij niet door hoeveel tijd onderwijzers nog eens kwijt zijn aan administratie e.d.

Vik, heb je trouwens gezien dat er ook jurkjes met mouwen en rokjes bij staan?
Know that while you sleep
Everything has changed
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:32:11 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98905891
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:28 schreef Jagärtrut het volgende:
voel je je wat beter, XM?
Ik ben opgelucht dat er een afspraak met de uroloog staat. Dat geeft me rust, na het getob en de antibioticaroulette door de huisarts. Dus wat dat betreft, gaat het beter. Maar de pijn is er nog. Ik eet nog steeds belabberd, vandaar m'n tripje naar de stad voor wat supplementen e.d. Ik krijg nu onvoldoende herstelmateriaal uit m'n maaltijden en ik wil wel graag beter worden :).
pi_98905913
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik snap mijn kledingkast niet - adhv 1 jurkje blijf ik constant, de ander zegt dat ik dikker ben geworden, en de ander lijkt nu ineens leuker te staan dan eerst :')

3700 :o ik wil! :+
Hop, ga linkbuilden dan! Niet terugkomen totdat je 3700 hebt! :6 :D

Mijn schaal gaat tot 4400, maar zitten ook nog wat extraatjes bij.
Laatste tijd lekker rustig, helemaal in vergelijking met vorig jaar, maar zit dus ook vaak zat wat overuren bij.
Wat _aurum_ zegt dus eigenlijk...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_98906004
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:32 schreef Mini. het volgende:

[..]

Hey, ik zeg ook niet dat dat bij andere mensen niet zo is. Als ik straks AIO ben maak ik ook veel meer uren dan de 36 per week die in mijn contract staan. Alleen hebben veel mensen volgens mij niet door hoeveel tijd onderwijzers nog eens kwijt zijn aan administratie e.d.

ja, dat kan misschien wel zo zijn. Dat mensen alleen naar de lange vakanties kijken.
pi_98906050
ik heb volgens mij niet eens een loonschaal, als ik meer knaken wil dan moet ik gewoon meer gaan verkopen :Y
pi_98906069
Leraarsalaris is niet zo slecht Idd, voor promovendi (niet arts) vind ik het wel vrij mager, al is dat natuurlijk een geweldige investering in je toekomst.
pi_98906089
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:32 schreef Mini. het volgende:

[..]

hoeveel ga jij verdienen, mag ik vragen?

Ik verdien nu belabberd, vind ik, voor iemand met een 2-jarig master diploma en enige relevante werkervaring. Maar mijn salaris gaat gegarandeerd elk jaar omhoog, en als ik straks gepromoveerd ben is het best okay!
pi_98906112
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:36 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb volgens mij niet eens een loonschaal, als ik meer knaken wil dan moet ik gewoon meer gaan verkopen :Y
wat doe jij eigenlijk?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:38:33 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98906150
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:32 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hop, ga linkbuilden dan! Niet terugkomen totdat je 3700 hebt! :6 :D

Mijn schaal gaat tot 4400, maar zitten ook nog wat extraatjes bij.
Laatste tijd lekker rustig, helemaal in vergelijking met vorig jaar, maar zit dus ook vaak zat wat overuren bij.
Wat _aurum_ zegt dus eigenlijk...
Bareuh, verdiende dat maar zo! :+ :') Dan mag ik wel 5 dagen per week ruim 15 uur per dag gaan werken ofzo :+

Overigens hebben de Engelsen maar beperkte uren voor me voorlopig hoorde ik van de week, dus zelfs al zou ik zoveel uur kunnen linkbuilden zonder hersendood te worden, dan nog heb ik er niet genoeg opdrachten voor :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:40:49 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98906235
Mijn huidige schaal loopt tot 3600 ongeveer, maar ik vermoed dat ik nog wel door kan groeien naar een volgende schaal bij mijn huidige baas :). Bibliotheeksector word je niet rijk van. Maar ik kan me goed redden, kan sparen, dus ik ben best tevreden. En de verhouding werk/vrije tijd is bij ons gewoon plezierig. Om 17 uur gaat het pand ook gewoon dicht en dat is voor mij heel goed, aangezien ik echt voldoende rust moet nemen. 9-tothetafis banen zijn leuk, maar niet geschikt voor iemand die wat krakkemikkig in elkaar zit :+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')