Eens! Siral meis, soms is het moediger om hulp te vragen dan om het koste wat kost zelf te willen doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
lieve lieve lieve lieve Siral. Wil je asjeblieft nu een psychiater bellen? Jij red dit niet om in je eentje op te lossen. En ook niet met de hulp van een dietiste/maatschappelijke werker. Er moet wat in jouw hoofd gebeuren, en je faalt absoluut niet als je daar profesionele hulp bij krijgt...
wij in totaal niet eens met ons gezinsinkomenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik vind 3700 ook veel. Daar kom ik niet bij in de buurt.
Ik denk dat als ik uiteindelijk mijn eeltijst heb het toch wel veel geruststelling geeft hoor..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Eens! Siral meis, soms is het moediger om hulp te vragen dan om het koste wat kost zelf te willen doen.
Ik vind het wel leuk, maar ik zat bij wijze vanmorgen al op de kaart te kijken wat ik in godsnaam dan "kan/mag" eten.. En misschien is het gewoon ff een drempel die ik over moet en is het straks kei leuk!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:18 schreef Mini. het volgende:
[..]
Is het niet een idee dat je familie ook een keer met die maatschappelijk werker gaat praten, over wat ze het beste kunnen doen om jou te helpen? Zo te horen willen ze dat heel graag, maar misschien werken sommige dingen die ze met de beste bedoelingen doen wel averechts.
Misschien welquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
lieve lieve lieve lieve Siral. Wil je asjeblieft nu een psychiater bellen? Jij red dit niet om in je eentje op te lossen. En ook niet met de hulp van een dietiste/maatschappelijke werker. Er moet wat in jouw hoofd gebeuren, en je faalt absoluut niet als je daar profesionele hulp bij krijgt...
Uhu.. ik snap dat ook heel goed, ik vraag jullie ook niets, ik vind het alleen heel fijn dat ik soms ff mijn ei hier kwijt kan..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Dit is too much om zelf aan te pakken en ook de Slankies zijn niet bij machte om je hier écht goed mee te helpen.
Ooh, die zijn inderdaad cute!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Leuke jurkjes van Smashed Lemon in de sale bij shopvip, alleen niet voor mij, want strapless.
^^quote:
Dit was waarschijnlijk een once in a lifetime ding, er zitten ook 2 dezelfde jurkjes bij, maar met verschillende opdrukquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gefeli!.
En wat kun jij snel shoppen! Ik ga een hele middag en kom met niks thuis. Ik wil ook bolero's
.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:06 schreef Mini. het volgende:
Staat je mooi XM, en wat zie je er slank uit!
[..]
Het is wel een baan waarbij je volgens mij veel extra uren maakt die je niet extra betaald krijgt. Dingen nakijken, tig formulieren invullen over kinderen met problemen, vergaderingen, ouderavonden... Dat zie ik tenminste bij mijn schoonouders die in het onderwijs zitten.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hey, ik zeg ook niet dat dat bij andere mensen niet zo is. Als ik straks AIO ben maak ik ook veel meer uren dan de 36 per week die in mijn contract staan. Alleen hebben veel mensen volgens mij niet door hoeveel tijd onderwijzers nog eens kwijt zijn aan administratie e.d.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
![]()
ik zit in het bedrijfsleven, ik heb geen 9 tot 5. Ik heb een 9 tot het klaar is.
Dus dat soort opmerkingen vind ik zo meh.
Misschien zit het verschil erin dat ik mijn werk leuk vind en het accepteer dat het er bij hoort.
Ik ben opgelucht dat er een afspraak met de uroloog staat. Dat geeft me rust, na het getob en de antibioticaroulette door de huisarts. Dus wat dat betreft, gaat het beter. Maar de pijn is er nog. Ik eet nog steeds belabberd, vandaar m'n tripje naar de stad voor wat supplementen e.d. Ik krijg nu onvoldoende herstelmateriaal uit m'n maaltijden en ik wil wel graag beter wordenquote:
Hop, ga linkbuilden dan! Niet terugkomen totdat je 3700 hebt!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik snap mijn kledingkast niet - adhv 1 jurkje blijf ik constant, de ander zegt dat ik dikker ben geworden, en de ander lijkt nu ineens leuker te staan dan eerst![]()
3700ik wil!
ja, dat kan misschien wel zo zijn. Dat mensen alleen naar de lange vakanties kijken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:32 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hey, ik zeg ook niet dat dat bij andere mensen niet zo is. Als ik straks AIO ben maak ik ook veel meer uren dan de 36 per week die in mijn contract staan. Alleen hebben veel mensen volgens mij niet door hoeveel tijd onderwijzers nog eens kwijt zijn aan administratie e.d.
Vik, heb je trouwens gezien dat er ook jurkjes met mouwen en rokjes bij staan?
hoeveel ga jij verdienen, mag ik vragen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:32 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hey, ik zeg ook niet dat dat bij andere mensen niet zo is. Als ik straks AIO ben maak ik ook veel meer uren dan de 36 per week die in mijn contract staan. Alleen hebben veel mensen volgens mij niet door hoeveel tijd onderwijzers nog eens kwijt zijn aan administratie e.d.
Vik, heb je trouwens gezien dat er ook jurkjes met mouwen en rokjes bij staan?
wat doe jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:36 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb volgens mij niet eens een loonschaal, als ik meer knaken wil dan moet ik gewoon meer gaan verkopen
Bareuh, verdiende dat maar zo!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hop, ga linkbuilden dan! Niet terugkomen totdat je 3700 hebt!![]()
Mijn schaal gaat tot 4400, maar zitten ook nog wat extraatjes bij.
Laatste tijd lekker rustig, helemaal in vergelijking met vorig jaar, maar zit dus ook vaak zat wat overuren bij.
Wat _aurum_ zegt dus eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |