Dat klinkt als een goeie dag!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:47 schreef Phaidra het volgende:
Zonder bui naar Haarlem gefietst, daar binnen het half uur 3 jurkjes + bolero gescoord, nu aan een kopje koffie wachtend op mijn lunch (groentenquiche).
En mijn zus belde net, ik krijg een nichtje erbij![]()
!!!
Nu even bijlezen.
Wie nu nog zegt dat het onderwijs slecht verdient geloof ik niet meer. Wat ik al niet deed, want ik verdiende vroeger ook aardig goed op de hbo`s waar ik werktequote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:14 schreef Viking84 het volgende:
salaris binnen. Is 1 euro meer dan ik op school verdiende
(maar toen werkte ik 28 uur, nu 36)
ik begon met 200.. maar kreeg het voor geen meter weg elke keer..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef Perruche het volgende:
Siral dat is echt veel te weinig. Als je yoghurt eet smorgens doe dan minstens 250 ml. Dit is 3x niks.
Hoe gaat het verder?
een boterham is trouwens 1 sneetje bij mij, sommige mensen denken vaak dat het er 2 zijn?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:58 schreef Perruche het volgende:
Waar komen die zenuwen eigenlijk vandaan? En heb je een beetje geslapen?
Dan moet je misschien zoveel sporten, of neem nog een T, maar je kan niet (ik herhaal - niet) 75 minuten fitnessen en mensen verhuizen op een dubbele boterham en 4 happen yoghurt.
Nou.... ik zag pas een vacature voor docent bij de Hogeschool Rotterdam en dat was dus schaal 10. Maximum 3740 euro.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie nu nog zegt dat het onderwijs slecht verdient geloof ik niet meer. Wat ik al niet deed, want ik verdiende vroeger ook aardig goed op de hbo`s waar ik werkte
Is het een idee om als je het niet opkrijgt even te wachten en de rest als T te nemen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:57 schreef Siral het volgende:
[..]
ik begon met 200.. maar kreeg het voor geen meter weg elke keer..
verder gaat het wel prima i guess.. heel prikkelbaar, stond net die pindakaas op mn brood te smeren met zenuwen van hier tot tokio.. bah..
geen idee ik heb net mn brood op, kan wel janken? zit hier met trilhandjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:01 schreef Mini. het volgende:
[..]
Is het een idee om als je het niet opkrijgt even te wachten en de rest als T te nemen?
Die zenuwen, is dat niet gewoon een suikerdip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brakke foto's, I know, maar ik vind 'm wel tof!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
^^quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jurkjes zien, Phaidra!En gefelie met je aankomende nichtje!
Ik was ook altijd verbaasd over klagende onderwijzersquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie nu nog zegt dat het onderwijs slecht verdient geloof ik niet meer. Wat ik al niet deed, want ik verdiende vroeger ook aardig goed op de hbo`s waar ik werkte
Ja, en wat loveli zegtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jurkjes zien, Phaidra!En gefelie met je aankomende nichtje!
Is ook niet zo (vind ik). Ik zat in de eerste schaal en ik kreeg 2500 bruto obv fulltime. Beslist niet slecht, hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenwalst
Ik heb een jumpsuit gekochtleuk! ik zou willen dat ik ook zoiets aankon.. ik heb een te kort lijf voor die dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brakke foto's, I know, maar ik vind 'm wel tof!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |