Spam het topic dan even vol!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:00 schreef loveli het volgende:
Nu maar hopen dat de volgende nummer 1539 opent
Minder tijd om het uit te geven.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:14 schreef Viking84 het volgende:
salaris binnen. Is 1 euro meer dan ik op school verdiende
(maar toen werkte ik 28 uur, nu 36)
Het is gewoon good old oranjegeel hier, zonder CSMSquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:17 schreef V1z0R het volgende:
In text-only heb je geen comic-sans!
Edit: En mobiel ook.
Nouhouououououquote:
Ach, zo'n ramp is het toch ook weer niet? Ik vind het wel grappig voor een dagjequote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:16 schreef Chicolate het volgende:
Damn nu zit ik ook met comic sans. En zo te zien hebben ze er ook nog eens cleartype overheen gegooid. Ik ben weg voor vandaag!
Rond middernacht heb je weer het standaard lettertype!quote:
Wel tof om weer geld binnen te krijgen!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:14 schreef Viking84 het volgende:
Niet naar die eikels van de hardloopwinkel in de Schoolstraat gaan hč!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nouhououououou. Dat valt nog tegen. Ik ga straks weer naar de stad nml
. Kijken voor nw hardloopschoenen en kopen als ik m'n oude voor een leuk prijsje kan inwisselen.
Dat klinkt als een goeie dag!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:47 schreef Phaidra het volgende:
Zonder bui naar Haarlem gefietst, daar binnen het half uur 3 jurkjes + bolero gescoord, nu aan een kopje koffie wachtend op mijn lunch (groentenquiche).
En mijn zus belde net, ik krijg een nichtje erbij![]()
!!!
Nu even bijlezen.
Wie nu nog zegt dat het onderwijs slecht verdient geloof ik niet meer. Wat ik al niet deed, want ik verdiende vroeger ook aardig goed op de hbo`s waar ik werktequote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:14 schreef Viking84 het volgende:
ik begon met 200.. maar kreeg het voor geen meter weg elke keer..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef Perruche het volgende:
Siral dat is echt veel te weinig. Als je yoghurt eet smorgens doe dan minstens 250 ml. Dit is 3x niks.
Hoe gaat het verder?
een boterham is trouwens 1 sneetje bij mij, sommige mensen denken vaak dat het er 2 zijn?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:58 schreef Perruche het volgende:
Waar komen die zenuwen eigenlijk vandaan? En heb je een beetje geslapen?
Dan moet je misschien zoveel sporten, of neem nog een T, maar je kan niet (ik herhaal - niet) 75 minuten fitnessen en mensen verhuizen op een dubbele boterham en 4 happen yoghurt.
Nou.... ik zag pas een vacature voor docent bij de Hogeschool Rotterdam en dat was dus schaal 10. Maximum 3740 euro.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie nu nog zegt dat het onderwijs slecht verdient geloof ik niet meer. Wat ik al niet deed, want ik verdiende vroeger ook aardig goed op de hbo`s waar ik werkte
Is het een idee om als je het niet opkrijgt even te wachten en de rest als T te nemen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:57 schreef Siral het volgende:
[..]
ik begon met 200.. maar kreeg het voor geen meter weg elke keer..
verder gaat het wel prima i guess.. heel prikkelbaar, stond net die pindakaas op mn brood te smeren met zenuwen van hier tot tokio.. bah..
geen idee ik heb net mn brood op, kan wel janken? zit hier met trilhandjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:01 schreef Mini. het volgende:
[..]
Is het een idee om als je het niet opkrijgt even te wachten en de rest als T te nemen?
Die zenuwen, is dat niet gewoon een suikerdip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brakke foto's, I know, maar ik vind 'm wel tof!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
^^quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jurkjes zien, Phaidra!En gefelie met je aankomende nichtje!
Ik was ook altijd verbaasd over klagende onderwijzersquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie nu nog zegt dat het onderwijs slecht verdient geloof ik niet meer. Wat ik al niet deed, want ik verdiende vroeger ook aardig goed op de hbo`s waar ik werkte
Ja, en wat loveli zegtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jurkjes zien, Phaidra!En gefelie met je aankomende nichtje!
Is ook niet zo (vind ik). Ik zat in de eerste schaal en ik kreeg 2500 bruto obv fulltime. Beslist niet slecht, hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenwalst
Ik heb een jumpsuit gekochtleuk! ik zou willen dat ik ook zoiets aankon.. ik heb een te kort lijf voor die dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brakke foto's, I know, maar ik vind 'm wel tof!![]()
Het is wel een baan waarbij je volgens mij veel extra uren maakt die je niet extra betaald krijgt. Dingen nakijken, tig formulieren invullen over kinderen met problemen, vergaderingen, ouderavonden... Dat zie ik tenminste bij mijn schoonouders die in het onderwijs zitten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik was ook altijd verbaasd over klagende onderwijzers(qua salaris en werktijden) maar ja misschien heb ik ongelijk en is het een kei-zware baan die ruk verdient. Maar ik denk dat het wel meevalt in vergelijking met bedrijfsleven. Misschien niet in vergelijking met de publieke sector.
Eens!quote:
Ik zet me niet af tegen mijn ouders, ik word er gewoon zo moe van dat ik niet weet wat ik moet eten.. en als ik dan voor de keus ga; pindakaas. Wat dus echt voor mij iets "engs" is, en mensen gaan dan op mijn lip staan, dan word ik zo zenuwachtig, ik heb geen idee..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:05 schreef Perruche het volgende:
Leuk XM, staat je goed!
Hey en Siral, is het niet een idee om een tijdje ergens anders te logeren? Vriendin ofzo? Ik weet niet hoor, maar ik heb het gevoel dat je (terecht of onterecht) je verschrikkelijk "afzet" tegen je ouders en dat dat je gezondheid niet ten goede komt...
Gefeli!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:47 schreef Phaidra het volgende:
Zonder bui naar Haarlem gefietst, daar binnen het half uur 3 jurkjes + bolero gescoord, nu aan een kopje koffie wachtend op mijn lunch (groentenquiche).
En mijn zus belde net, ik krijg een nichtje erbij![]()
!!!
Nu even bijlezen.
Eens!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:05 schreef loveli het volgende:
XM, ik heb een hekel aan jumpsuits, maar jou staat ie goed!
Nee ik ga naar Run2Day, want inruilkortingquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
Niet naar die eikels van de hardloopwinkel in de Schoolstraat gaan hč!
Run2Day op de Fluwelen Burgwal is aardig en goed, en de Runners World in de Weimarstraat (niet echt meer de stad weliswaar) is ook oké.
Omgerekend naar guldens is het best wat. *kijkt naar eigen salarisstrook en is ook verwend wat betreft salaris*quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nou.... ik zag pas een vacature voor docent bij de Hogeschool Rotterdam en dat was dus schaal 10. Maximum 3740 euro.
Dat vind ik nou niet echt veel voor een docent op een HBO instelling.
of klink ik nu heel erg verwend?
Ik vind dat wel veel, maar ik ben niks gewend qua salarissenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nou.... ik zag pas een vacature voor docent bij de Hogeschool Rotterdam en dat was dus schaal 10. Maximum 3740 euro.
Dat vind ik nou niet echt veel voor een docent op een HBO instelling.
of klink ik nu heel erg verwend?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenwalst
Ik heb een jumpsuit gekochtLeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brakke foto's, I know, maar ik vind 'm wel tof![b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Yep, is er elke zaterdagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:51 schreef Novem het volgende:
Gefeliciteerd Phaidra
Haarlem is zo'n leuke stad om te winkelen! Laatste keer dat ik er was was er ook een hele leuke farmers market met allemaal Engelse producten en biologische toestanden, weet iemand of dat standaard is?
Nou ja, wat ik persoonlijk het nadeel vind van het onderwijs, is dat je ook in je eigen tijd bezig moet met het maken van lesmateriaal, het nakijkwerk, het mentorschap (als je mentor bent, kun je altijd gebeld worden door een ouder)... veel mensen denken: lekker makkelijk, leraar zijn, om 15 uur vrij enzo, maar er komt zoveel meer bij kijken en het is ook gewoon een intensieve baan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik was ook altijd verbaasd over klagende onderwijzers(qua salaris en werktijden) maar ja misschien heb ik ongelijk en is het een kei-zware baan die ruk verdient. Maar ik denk dat het wel meevalt in vergelijking met bedrijfsleven. Misschien niet in vergelijking met de publieke sector.
Ah tof, dan ga ik binnenkort weer eens kijken.quote:
Eens! Maar ik schrok eigenlijk gewoon van het schaal 10 niveau wat voor die functie staat. In mijn overheidsperiode was dat namelijk gewoon een HBO functie en ik vind docent op een HBO opleiding nou niet echt een gemiddelde HBO functie ofzo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Omgerekend naar guldens is het best wat. *kijkt naar eigen salarisstrook en is ook verwend wat betreft salaris*
Is het niet een idee dat je familie ook een keer met die maatschappelijk werker gaat praten, over wat ze het beste kunnen doen om jou te helpen? Zo te horen willen ze dat heel graag, maar misschien werken sommige dingen die ze met de beste bedoelingen doen wel averechts.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:13 schreef Siral het volgende:
Morgen ga ik trouwens naar de stad met mijn zus en moeder, en daarna naar een tapas restaurant. Doen ze om me af te leiden en te motiveren, ze willen me echt steunen..
Maar het levert me nu al stress op..
lieve lieve lieve lieve Siral. Wil je asjeblieft nu een psychiater bellen? Jij red dit niet om in je eentje op te lossen. En ook niet met de hulp van een dietiste/maatschappelijke werker. Er moet wat in jouw hoofd gebeuren, en je faalt absoluut niet als je daar profesionele hulp bij krijgt...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:13 schreef Siral het volgende:
Morgen ga ik trouwens naar de stad met mijn zus en moeder, en daarna naar een tapas restaurant. Doen ze om me af te leiden en te motiveren, ze willen me echt steunen..
Maar het levert me nu al stress op..
Wat zij zegt. Dit is too much om zelf aan te pakken en ook de Slankies zijn niet bij machte om je hier écht goed mee te helpen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
lieve lieve lieve lieve Siral. Wil je asjeblieft nu een psychiater bellen? Jij red dit niet om in je eentje op te lossen. En ook niet met de hulp van een dietiste/maatschappelijke werker. Er moet wat in jouw hoofd gebeuren, en je faalt absoluut niet als je daar profesionele hulp bij krijgt...
Eens! Siral meis, soms is het moediger om hulp te vragen dan om het koste wat kost zelf te willen doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
lieve lieve lieve lieve Siral. Wil je asjeblieft nu een psychiater bellen? Jij red dit niet om in je eentje op te lossen. En ook niet met de hulp van een dietiste/maatschappelijke werker. Er moet wat in jouw hoofd gebeuren, en je faalt absoluut niet als je daar profesionele hulp bij krijgt...
wij in totaal niet eens met ons gezinsinkomenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik vind 3700 ook veel. Daar kom ik niet bij in de buurt.
Ik denk dat als ik uiteindelijk mijn eeltijst heb het toch wel veel geruststelling geeft hoor..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Eens! Siral meis, soms is het moediger om hulp te vragen dan om het koste wat kost zelf te willen doen.
Ik vind het wel leuk, maar ik zat bij wijze vanmorgen al op de kaart te kijken wat ik in godsnaam dan "kan/mag" eten.. En misschien is het gewoon ff een drempel die ik over moet en is het straks kei leuk!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:18 schreef Mini. het volgende:
[..]
Is het niet een idee dat je familie ook een keer met die maatschappelijk werker gaat praten, over wat ze het beste kunnen doen om jou te helpen? Zo te horen willen ze dat heel graag, maar misschien werken sommige dingen die ze met de beste bedoelingen doen wel averechts.
Misschien welquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Uhu.. ik snap dat ook heel goed, ik vraag jullie ook niets, ik vind het alleen heel fijn dat ik soms ff mijn ei hier kwijt kan..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Dit is too much om zelf aan te pakken en ook de Slankies zijn niet bij machte om je hier écht goed mee te helpen.
Ooh, die zijn inderdaad cute!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Leuke jurkjes van Smashed Lemon in de sale bij shopvip, alleen niet voor mij, want strapless.
^^quote:
Dit was waarschijnlijk een once in a lifetime ding, er zitten ook 2 dezelfde jurkjes bij, maar met verschillende opdrukquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gefeli!.
En wat kun jij snel shoppen! Ik ga een hele middag en kom met niks thuis. Ik wil ook bolero's
.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:06 schreef Mini. het volgende:
Staat je mooi XM, en wat zie je er slank uit!
[..]
Het is wel een baan waarbij je volgens mij veel extra uren maakt die je niet extra betaald krijgt. Dingen nakijken, tig formulieren invullen over kinderen met problemen, vergaderingen, ouderavonden... Dat zie ik tenminste bij mijn schoonouders die in het onderwijs zitten.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hey, ik zeg ook niet dat dat bij andere mensen niet zo is. Als ik straks AIO ben maak ik ook veel meer uren dan de 36 per week die in mijn contract staan. Alleen hebben veel mensen volgens mij niet door hoeveel tijd onderwijzers nog eens kwijt zijn aan administratie e.d.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
![]()
ik zit in het bedrijfsleven, ik heb geen 9 tot 5. Ik heb een 9 tot het klaar is.
Dus dat soort opmerkingen vind ik zo meh.
Misschien zit het verschil erin dat ik mijn werk leuk vind en het accepteer dat het er bij hoort.
Ik ben opgelucht dat er een afspraak met de uroloog staat. Dat geeft me rust, na het getob en de antibioticaroulette door de huisarts. Dus wat dat betreft, gaat het beter. Maar de pijn is er nog. Ik eet nog steeds belabberd, vandaar m'n tripje naar de stad voor wat supplementen e.d. Ik krijg nu onvoldoende herstelmateriaal uit m'n maaltijden en ik wil wel graag beter wordenquote:
Hop, ga linkbuilden dan! Niet terugkomen totdat je 3700 hebt!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik snap mijn kledingkast niet - adhv 1 jurkje blijf ik constant, de ander zegt dat ik dikker ben geworden, en de ander lijkt nu ineens leuker te staan dan eerst![]()
3700ik wil!
ja, dat kan misschien wel zo zijn. Dat mensen alleen naar de lange vakanties kijken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:32 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hey, ik zeg ook niet dat dat bij andere mensen niet zo is. Als ik straks AIO ben maak ik ook veel meer uren dan de 36 per week die in mijn contract staan. Alleen hebben veel mensen volgens mij niet door hoeveel tijd onderwijzers nog eens kwijt zijn aan administratie e.d.
Vik, heb je trouwens gezien dat er ook jurkjes met mouwen en rokjes bij staan?
hoeveel ga jij verdienen, mag ik vragen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:32 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hey, ik zeg ook niet dat dat bij andere mensen niet zo is. Als ik straks AIO ben maak ik ook veel meer uren dan de 36 per week die in mijn contract staan. Alleen hebben veel mensen volgens mij niet door hoeveel tijd onderwijzers nog eens kwijt zijn aan administratie e.d.
Vik, heb je trouwens gezien dat er ook jurkjes met mouwen en rokjes bij staan?
wat doe jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:36 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb volgens mij niet eens een loonschaal, als ik meer knaken wil dan moet ik gewoon meer gaan verkopen
Bareuh, verdiende dat maar zo!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hop, ga linkbuilden dan! Niet terugkomen totdat je 3700 hebt!![]()
Mijn schaal gaat tot 4400, maar zitten ook nog wat extraatjes bij.
Laatste tijd lekker rustig, helemaal in vergelijking met vorig jaar, maar zit dus ook vaak zat wat overuren bij.
Wat _aurum_ zegt dus eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |