Ja, dat krijg je er ook nog bij. Maar ik zie niet in wat ik daar meer aan heb dan aan het extra geld nu ik werk. Ik heb gewoon een huis met hypotheek en andere vaste lastenquote:
Auw.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het zkh doet ook mee aa comic sans dag. Maar ik vrees dat de afdeling fysio dat 365 dgn per jaar doet.
Ik moest lachenquote:
De arts die mij aan m'n knie heeft geopereerd schreef in webdings!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het zkh doet ook mee aan comic sans dag. Maar ik vrees dat de afdeling fysio dat 365 dgn per jaar doet.
Haha, jawel hoorquote:
Doe jij ook altijd zo boodschappen? Linkjequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef Probability het volgende:
Zijn beide chaoten maar ik heb dan weer een tic dat alles op kleur moet hangen/staan/liggen en hij doet maar wat.
Zeggen dat je toevallig meer gelijk hebt dan hem?!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:52 schreef Probability het volgende:
Ik kan volgens hem ook nooit zeggen dat ik ongelijk heb.
Dan weet ik niet wat ik daar op moet antwoorden, want dat is helemaal niet zoMaar ja als ik dat zeg bevestig ik zijn stelling.
"Altijd 1x meer dan jij!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zeggen dat je toevallig meer gelijk hebt dan hem?!
oh zeg ik nog wel eensquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Altijd 1x meer dan jij!"
"Nou dan heb ik in het oneindige!"
"Nee dan heb ik nog steeds 1x meer, want dat zei ik eerst!"
"Nietes, oneindig is meer dan 1x meer!"
Oeioei memories van diepe discussies met zuslief vroegahhh![]()
Neequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:53 schreef Rituals het volgende:
[..]
Doe jij ook altijd zo boodschappen? Linkje.
Ik vind het ook heerlijkquote:
Aw, sterkte! Zo rot is dat, elkaar niet kunnen zien!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef Jagärtrut het volgende:
zo. Visolie gekocht. En wijn. En straks nog naar de super, en denk dat ik mezelf BenJ toesta. Omdat het weekend is, omdat ik me kut voel, en omdat het nog 2 hele lange weken zijn voordat ik de Duutser weer zie....
waarom ga je niet wat leuks doen ipv de sad panda zijn? Kan je niet naar de film/cafe/vrienden etc?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef Jagärtrut het volgende:
zo. Visolie gekocht. En wijn. En straks nog naar de super, en denk dat ik mezelf BenJ toesta. Omdat het weekend is, omdat ik me kut voel, en omdat het nog 2 hele lange weken zijn voordat ik de Duutser weer zie....
iedereen is al weg uit Upsala. Ik ga lekker thuis alleen zijn, geen probleem. Het is ook niet dramatisch..maar soms heb je zo'n dag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
waarom ga je niet wat leuks doen ipv de sad panda zijn? Kan je niet naar de film/cafe/vrienden etc?
je gaat emo eten en emo eten is baaaaaaaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |