Ja, dat krijg je er ook nog bij. Maar ik zie niet in wat ik daar meer aan heb dan aan het extra geld nu ik werk. Ik heb gewoon een huis met hypotheek en andere vaste lastenquote:
Auw.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het zkh doet ook mee aa comic sans dag. Maar ik vrees dat de afdeling fysio dat 365 dgn per jaar doet.
Ik moest lachenquote:
De arts die mij aan m'n knie heeft geopereerd schreef in webdings!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het zkh doet ook mee aan comic sans dag. Maar ik vrees dat de afdeling fysio dat 365 dgn per jaar doet.
Haha, jawel hoorquote:
Doe jij ook altijd zo boodschappen? Linkjequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef Probability het volgende:
Zijn beide chaoten maar ik heb dan weer een tic dat alles op kleur moet hangen/staan/liggen en hij doet maar wat.
Zeggen dat je toevallig meer gelijk hebt dan hem?!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:52 schreef Probability het volgende:
Ik kan volgens hem ook nooit zeggen dat ik ongelijk heb.
Dan weet ik niet wat ik daar op moet antwoorden, want dat is helemaal niet zoMaar ja als ik dat zeg bevestig ik zijn stelling.
"Altijd 1x meer dan jij!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zeggen dat je toevallig meer gelijk hebt dan hem?!
oh zeg ik nog wel eensquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Altijd 1x meer dan jij!"
"Nou dan heb ik in het oneindige!"
"Nee dan heb ik nog steeds 1x meer, want dat zei ik eerst!"
"Nietes, oneindig is meer dan 1x meer!"
Oeioei memories van diepe discussies met zuslief vroegahhh![]()
Neequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:53 schreef Rituals het volgende:
[..]
Doe jij ook altijd zo boodschappen? Linkje.
Ik vind het ook heerlijkquote:
Aw, sterkte! Zo rot is dat, elkaar niet kunnen zien!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef Jagärtrut het volgende:
zo. Visolie gekocht. En wijn. En straks nog naar de super, en denk dat ik mezelf BenJ toesta. Omdat het weekend is, omdat ik me kut voel, en omdat het nog 2 hele lange weken zijn voordat ik de Duutser weer zie....
waarom ga je niet wat leuks doen ipv de sad panda zijn? Kan je niet naar de film/cafe/vrienden etc?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef Jagärtrut het volgende:
zo. Visolie gekocht. En wijn. En straks nog naar de super, en denk dat ik mezelf BenJ toesta. Omdat het weekend is, omdat ik me kut voel, en omdat het nog 2 hele lange weken zijn voordat ik de Duutser weer zie....
iedereen is al weg uit Upsala. Ik ga lekker thuis alleen zijn, geen probleem. Het is ook niet dramatisch..maar soms heb je zo'n dag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
waarom ga je niet wat leuks doen ipv de sad panda zijn? Kan je niet naar de film/cafe/vrienden etc?
je gaat emo eten en emo eten is baaaaaaaad
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:29 schreef Amsel het volgende:
Perruche, dan heb je een fiscale bijtelling voor je lunch neem ik aan? Gratiesj mag niet van de Belastingdienst
Ik hoef niet nog een keer te vertellen dat ik prima verdien en lekkere secundaire arbeidsvoorwaarden heb hè? Oh wacht, er komt net een mailtje binnen over de dagen dat de masseuse er weer is op kantoor, momentje..
Consultantquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:28 schreef Novem het volgende:
Wat voor werk doe je dan , Perruche, dat je zoveel uren draait?
Ah ok! Ja, dat zal dan wel, tijd/moeite investeren enzo. Een goed salaris maakt het dan ook wat dragelijker natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Consultantin de finance. Is onderdeel van het proces enzo, je moet wat etc. Maar ja maakt niet uit. Als ik binnenkort mn eigen klanten krijg kan ik ook wel wat meer mn eigen uren indelen
Vakantiegeld is een wettelijk recht. Maar ik neem aan dat je dan dus elke maand in feite 1/12 van je vakantiegeld bovenop je reguliere salaris krijgt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:32 schreef Perruche het volgende:
@ amsel: ja dat weet ik niet, wat jij zegt zal het zijn, maar ik betaal het niet en zie het ook niet terug op mn loonstrook. Maar ik krijg bijv. ook geen vakantiegeld enzo, krijg gewoon jaarsalaris/12.
ach weet je, vaak heb ik er geen last van, maar vandaag wel. En dat mag ook best eens, want het is ook gewoon stom. Morgen is het vast weer over...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:26 schreef Perruche het volgende:
voor jagar! Het is natuurlijk heel dubbel... soms lekker om alleen te zijn, maar samen is ook wel erg fijn
.
Qua geld: ik verdien wel aardig voor een eerste baan maar heb "slechts" 25 vakantiedagen en werk rond de 45 uur per week (minstens zeg maar). Wel fijn is dat mijn ziektekosten worden betaald en elke dag gratis lunch. En goede koffie_!
Zou liever in het onderzoek gaan maar vind het wel fijn om nu even voor een goed salaris te werken en te kunnen sparen en ervaring op te doen enz.
vroeger? M en ik doen dat nog steedsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Altijd 1x meer dan jij!"
"Nou dan heb ik in het oneindige!"
"Nee dan heb ik nog steeds 1x meer, want dat zei ik eerst!"
"Nietes, oneindig is meer dan 1x meer!"
Oeioei memories van diepe discussies met zuslief vroegahhh![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:36 schreef Amsel het volgende:
[..]
Vakantiegeld is een wettelijk recht. Maar ik neem aan dat je dan dus elke maand in feite 1/12 van je vakantiegeld bovenop je reguliere salaris krijgt?
Da's inderdaad best wel stom dan jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:49 schreef Probability het volgende:
Even iets heel anders, ik schrik er van hoeveel vriendinnetjes van mij sex hebben zonder condoom met gasten die ze in feite bijna niet kennen of waarvan bekend is dat die gasten dat veel vaker met veel meer meisjes doen?
Ik was echt verbijsterd!
Ik vind het eigenlijk nu nog steeds na meer dan een half jaar een vies idee om het zonder condoom te doen!
Ach het went. Ik heb geloof ik bijna 6 jaar lang werkweken gemaakt van 55 uur of meer...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boh ik ben dan wel een erg luipaard (harhar), maar bij het idee van een werkweek van ruim 45 uur krijg ik toch wel uitslag![]()
![]()
Ik hou het er maar op dat ik student was tot voor kort en niet gewend om te werken
+1 maar ja ik werk nodig en het werk had werknemers nodig dus weinig keus. Heb er ook verder niet echt hard over nagedacht ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boh ik ben dan wel een erg luipaard (harhar), maar bij het idee van een werkweek van ruim 45 uur krijg ik toch wel uitslag![]()
![]()
Ik hou het er maar op dat ik student was tot voor kort en niet gewend om te werken
Je D klinkt lekker! Verder ben ik het met Novem eens dat het best weinig lijkt voor jouw doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje:
O: Havermout met melk + pruimen
T: Appel
T: 2 boterhammen met kalkoenfilet + 1/2 paprika
L: 2 boterhammen met kipfilet, peer, paard + 20gr zalm + 75gr forelfilet + glas melk
T: 225gr magere kwark met grapefruit er doorheen
T: 50gr amandelen
D: Kofte met pitabroodje en pittige saus, egyptische salade + gratis biertje (Willem-modus)
T: ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |