abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98914361
Ohja lijstje en dan weer werken:

O: 150 ml yoghurt met granola en 1 kiwi
T: evergreen, 250 gr tomaat
L: pistoletje kaas/rauwkost, grote salade met 1 gekookt ei
T: pakje chocoladerijstmelk
T: 150 ml yoghurt
B: 2x 20 minuten fietsen
T: handje amandelen
S: dingetjes in de fitness
D: broccoli en nog iets.
pi_98914374
Wat voor werk doe je dan , Perruche, dat je zoveel uren draait?
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:29:04 #228
344469 Amsel
zonder t
pi_98914380
Perruche, dan heb je een fiscale bijtelling voor je lunch neem ik aan? Gratiesj mag niet van de Belastingdienst :P

Ik hoef niet nog een keer te vertellen dat ik prima verdien en lekkere secundaire arbeidsvoorwaarden heb hč? Oh wacht, er komt net een mailtje binnen over de dagen dat de masseuse er weer is op kantoor, momentje..
pi_98914479
Massage met happy end? :') (sorry, 't is vrijdag...)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_98914515
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:29 schreef Amsel het volgende:
Perruche, dan heb je een fiscale bijtelling voor je lunch neem ik aan? Gratiesj mag niet van de Belastingdienst :P

Ik hoef niet nog een keer te vertellen dat ik prima verdien en lekkere secundaire arbeidsvoorwaarden heb hč? Oh wacht, er komt net een mailtje binnen over de dagen dat de masseuse er weer is op kantoor, momentje..
:D

Ik krijg mijn lunch ook gratis, tot 2 jaar geleden ofzo moesten we daarvoor belasting betalen (20 euro per maand ongeveer), maar volgens de boekhouder is dat afgeschaft. Ik merk het wel als het blijkt dat hij het verkeerd heeft :P
pi_98914527
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:28 schreef Novem het volgende:
Wat voor werk doe je dan , Perruche, dat je zoveel uren draait?
Consultant :P in de finance. Is onderdeel van het proces enzo, je moet wat etc. Maar ja maakt niet uit. Als ik binnenkort mn eigen klanten krijg kan ik ook wel wat meer mn eigen uren indelen :)

@ amsel: ja dat weet ik niet, wat jij zegt zal het zijn, maar ik betaal het niet en zie het ook niet terug op mn loonstrook. Maar ik krijg bijv. ook geen vakantiegeld enzo, krijg gewoon jaarsalaris/12.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:34:16 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98914643
O haai vanuit leidschendam!

Heb nieuwe hardloopschoenen. Nieuwste model air pegasus voor maar 95 euro. Kreeg 15 euro inruilkorting jee. Toen een gemixte zak noten van 500 gram gehaald voor 5 euro op de markt en nu ben ik aan t wachten tot het.batterijtje van mn hartslagmeter vercangen is. Zo ff mn shopvippakket ophalen en dan is mn vrije middag alweer voorbij :')
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:35:14 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98914684
En heb ook een nieuwe hardloopoutfit. Nu twee setjes dus dan sta ik niet zo vaak te wassen :P
Niet meer actief op Fok!
pi_98914709
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

Consultant :P in de finance. Is onderdeel van het proces enzo, je moet wat etc. Maar ja maakt niet uit. Als ik binnenkort mn eigen klanten krijg kan ik ook wel wat meer mn eigen uren indelen :)
Ah ok! Ja, dat zal dan wel, tijd/moeite investeren enzo. Een goed salaris maakt het dan ook wat dragelijker natuurlijk :P Wij hebben hier regelmatig nieuwe accountants etc. van PWC over de vloer en die maken ook heel wat uren.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:36:38 #235
344469 Amsel
zonder t
pi_98914768
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:32 schreef Perruche het volgende:

@ amsel: ja dat weet ik niet, wat jij zegt zal het zijn, maar ik betaal het niet en zie het ook niet terug op mn loonstrook. Maar ik krijg bijv. ook geen vakantiegeld enzo, krijg gewoon jaarsalaris/12.
Vakantiegeld is een wettelijk recht. Maar ik neem aan dat je dan dus elke maand in feite 1/12 van je vakantiegeld bovenop je reguliere salaris krijgt?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:36:52 #236
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_98914776
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:26 schreef Perruche het volgende:
:* voor jagar! Het is natuurlijk heel dubbel... soms lekker om alleen te zijn, maar samen is ook wel erg fijn O+.

Qua geld: ik verdien wel aardig voor een eerste baan maar heb "slechts" 25 vakantiedagen en werk rond de 45 uur per week (minstens zeg maar). Wel fijn is dat mijn ziektekosten worden betaald en elke dag gratis lunch. En goede koffie :') _!

Zou liever in het onderzoek gaan maar vind het wel fijn om nu even voor een goed salaris te werken en te kunnen sparen en ervaring op te doen enz.
ach weet je, vaak heb ik er geen last van, maar vandaag wel. En dat mag ook best eens, want het is ook gewoon stom. Morgen is het vast weer over...
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:41:00 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98915004
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

"Altijd 1x meer dan jij! :( "
"Nou dan heb ik in het oneindige! :( "
"Nee dan heb ik nog steeds 1x meer, want dat zei ik eerst!"
"Nietes, oneindig is meer dan 1x meer!"

Oeioei memories van diepe discussies met zuslief vroegahhh :+ :7
vroeger? M en ik doen dat nog steeds :')
Niet meer actief op Fok!
pi_98915024
Groot gelijk dat je aan de B&J gaat jagar! :9
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_98915051
Zo, wij hebben vandaag een keuken gekocht en een vloer (laminaat)

Nu nog een bedrijf zien te vinden wat de "verbouwing" in de woonkamer kan doen en we zijn weer klaar met regelen *O*

En dan nu nog maar even een paar uurtjes werken..
En dat begint met een conference call :r
pi_98915128
Fijn dat je geslaagd bent Vik!

Ik heb wel foto's van jurkjes gemaakt, maar ik moet nu weg dus jullie houden ze tegoed!!!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_98915146
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:36 schreef Amsel het volgende:

[..]

Vakantiegeld is een wettelijk recht. Maar ik neem aan dat je dan dus elke maand in feite 1/12 van je vakantiegeld bovenop je reguliere salaris krijgt?
:Y klopt.
pi_98915267
Lijstje:
O: Havermout met melk + pruimen
T: Appel
T: 2 boterhammen met kalkoenfilet + 1/2 paprika
L: 2 boterhammen met kipfilet, peer, paard + 20gr zalm + 75gr forelfilet + glas melk
T: 225gr magere kwark met grapefruit er doorheen
T: 50gr amandelen
D: Kofte met pitabroodje en pittige saus, egyptische salade + gratis biertje (Willem-modus :9)
T: ??
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:48:04 #243
344469 Amsel
zonder t
pi_98915308
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:43 schreef Perruche het volgende:

:Y klopt.
Loonheffingen en arbeidsrecht zijn wel een beetje mijn ding 8-)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:48:37 #244
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98915331
Boh ik ben dan wel een erg luipaard (harhar), maar bij het idee van een werkweek van ruim 45 uur krijg ik toch wel uitslag :@ :')

Ik hou het er maar op dat ik student was tot voor kort en niet gewend om te werken :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_98915344
Lijkt me een prima lijstje V1z0r, maar misschien een beetje weinig (voor jouw doen), of bewust wat lager in de kcals ivm niet sporten?
pi_98915350
Even iets heel anders, ik schrik er van hoeveel vriendinnetjes van mij sex hebben zonder condoom met gasten die ze in feite bijna niet kennen of waarvan bekend is dat die gasten dat veel vaker met veel meer meisjes doen?

Ik was echt verbijsterd!

Ik vind het eigenlijk nu nog steeds na meer dan een half jaar een vies idee om het zonder condoom te doen :o!
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:51:42 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98915457
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:49 schreef Probability het volgende:
Even iets heel anders, ik schrik er van hoeveel vriendinnetjes van mij sex hebben zonder condoom met gasten die ze in feite bijna niet kennen of waarvan bekend is dat die gasten dat veel vaker met veel meer meisjes doen?

Ik was echt verbijsterd!

Ik vind het eigenlijk nu nog steeds na meer dan een half jaar een vies idee om het zonder condoom te doen :o!

Da's inderdaad best wel stom dan ja :o Als je nou al jaren samen bent enzo is het wat anders, maar iemand die je nauwelijks kent die ook nog eens sex/ks heeft met andere potentieel niet bijster snuggere mademoiselles... :o
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_98915470
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boh ik ben dan wel een erg luipaard (harhar), maar bij het idee van een werkweek van ruim 45 uur krijg ik toch wel uitslag :@ :')

Ik hou het er maar op dat ik student was tot voor kort en niet gewend om te werken :+
Ach het went. Ik heb geloof ik bijna 6 jaar lang werkweken gemaakt van 55 uur of meer...
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het prima volhield, maar het eigenlijk wel zonde is voor je prive leven...
pi_98915489
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

+1 maar ja ik werk nodig en het werk had werknemers nodig dus weinig keus. Heb er ook verder niet echt hard over nagedacht ofzo :P
pi_98915511
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje:
O: Havermout met melk + pruimen
T: Appel
T: 2 boterhammen met kalkoenfilet + 1/2 paprika
L: 2 boterhammen met kipfilet, peer, paard + 20gr zalm + 75gr forelfilet + glas melk
T: 225gr magere kwark met grapefruit er doorheen
T: 50gr amandelen
D: Kofte met pitabroodje en pittige saus, egyptische salade + gratis biertje (Willem-modus :9)
T: ??
Je D klinkt lekker! Verder ben ik het met Novem eens dat het best weinig lijkt voor jouw doen.

Ik post de mijne ook meteen even. Rare dag weer.
O: 2x meergranenbrood met pindakaas
T: koffie met melk
L: 1 snee brood met kippenragout
T: halve appel, bakje magere yoghurt
T: 2 sneeën brood met een laagje mayonaise en ham ham is op :') dus nog meer pindakaas
D: nog niet zeker, ik denk vegetarische chili want dat is snel klaar
T: ? even kijken wat er nog mist straks

[ Bericht 5% gewijzigd door Mini. op 01-07-2011 17:06:18 ]
Know that while you sleep
Everything has changed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')