Ik denk eerder zwaarmoedigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Precies. Overigens bestaat het fenomeen "zware botten" dus echt. Dus ik denk gewoon dat je dat hebt (of je bent langer dan je denkt en moet Duvel je even opmeten), want anders kan ik die BMI echt niet verklarenMisschien heb je ook nog zware hersens
Personeelsmanagement (HBO)quote:
I know right! @ dat laatstequote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil maar zeggen dat jullie allemaal dus redelijk of zelfs heel goed verdienen![]()
Ik red het allemaal prima, maar heb wel het voordeel dat ik samenwoon (dat scheelt toch in vaste lasten).
Heb je een gekantelde baarmoeder soms? Dan is het misschien omdat er dan poep in je darm zit en die beneden aankomt en dus je darm je baarmoeder "raakt", en omdat daar nu een Mirena zit je dan krampen krijgt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik denk dat het door de mirena komt.
vandaag:
7.30 nectarine
8.30 capuccino en vruchtenyoghurt met allbran
10.00 minicupcake
12.20 curry met rijst en kip
Omega's. Visolie + theunisbloemolie of borage-olie, kan heel goed helpen bij krampen in de vrouwelijke regionen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar, ik ga er van uit dat het m'n lichaam en het spiraaltje en ongesteldheid is.
Wat een gezellig ijsje, met een enigszins aggressief uitziende zeehondquote:
Dit ja. Ik krijg ook een stuk minder uur betaald dan ik er werk. Is in de meeste functies zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
![]()
ik zit in het bedrijfsleven, ik heb geen 9 tot 5. Ik heb een 9 tot het klaar is.
Dus dat soort opmerkingen vind ik zo meh.
Misschien zit het verschil erin dat ik mijn werk leuk vind en het accepteer dat het er bij hoort.
Ja kijk, dat heb ik dan weer niet. Goed mogelijk dat je in dat opzicht zelfs meer overhoudt dan ik (ik heb ook nog collegegeld en in verhouding een behoorlijk hoge huur...)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik red het allemaal prima, maar heb wel het voordeel dat ik samenwoon (dat scheelt toch in vaste lasten).
Dat scheelt zekerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:42 schreef Amsel het volgende:
Aaah Jagar
En over salaris, het gaat ook niet alleen om hoe veel geld je op je rekening krijgt natuurlijk. Pensioen, vakantiedagen, evt. auto van de zaak en andere goodies, dat kan ook heel wat waard zijn.
Hahaha par(r)a = gekquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens:
Paranoten zoals gevisualiseerd door Anna![]()
![]()
80 KM![]()
![]()
XMert die een afspraak heeft![]()
Rituals
Als ik de vaste lasten wegdenk houd ik voor mezelf 300 euro per maand uit. Daar moet ik dan verder alles van doen (sparen, vakanties, kleding, cadeautjes, eten).quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja kijk, dat heb ik dan weer niet. Goed mogelijk dat je in dat opzicht zelfs meer overhoudt dan ik (ik heb ook nog collegegeld en in verhouding een behoorlijk hoge huur...)
Hmmm, nee, dan hou ik wel meer over.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik de vaste lasten wegdenk houd ik voor mezelf 300 euro per maand uit. Daar moet ik dan verder alles van doen (sparen, vakanties, kleding, cadeautjes, eten).
En ik heb wel bewust gekozen voor een combinatie van werken en leren. Ik hoef geen studie te betalen, maar ik heb ook nooit studiefinanciering of gratis OV gehad.
Hahaha, dan kan je iig een stuk beter sparen dan ik...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:51 schreef Goodbye het volgende:
En nog steeds kan ik naar Vietnam op vakantie mensen, ik wil maar zeggen!
Kan nogquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik de vaste lasten wegdenk houd ik voor mezelf 300 euro per maand uit. Daar moet ik dan verder alles van doen (sparen, vakanties, kleding, cadeautjes, eten).
En ik heb wel bewust gekozen voor een combinatie van werken en leren. Ik hoef geen studie te betalen, maar ik heb ook nooit studiefinanciering of gratis OV gehad.
Ja, maar dan mag je hoogstwaarschijnlijk wel het instellingsgeld gaan betalen ipv het reguliere collegegeld omdat je al een bachelor hebt... voor een master betaal je wel het reguliere collegeld dan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Kan nog! Als je hierna nog een studie gaat doen voor je 30ste *geloof ik*
Niet allle instellingen rekenen volle mep.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag je hoogstwaarschijnlijk wel het instellingsgeld gaan betalen ipv het reguliere collegegeld omdat je al een bachelor hebt... voor een master betaal je wel het reguliere collegeld dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Mrs Catsuit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:56 schreef Tinkepink het volgende:
Zoiets staat alleen met perfecte proporties.
Ik heb bewust geen auto!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hou voor mezelf overigens minder over dsn 300 per maand.
En xm, als ik nog 1x lees dat je te dik bent krijg je klappen (verbaal). Zoiets staat alleen met perfecte proporties.
Het zou iig nog kunnen, dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb bewust geen auto!Dat scheelt ook een hoop denk ik.
@ Prob: Ik ben niet van plan om nog full time te gaan studeren. Ik wil minimaal 28 uur per week blijven werken. Dan krijg ik het sowieso niet (maar dat vind ik ook niet erg).
en ik wil ook nog een motorquote:
Tegen de tijd dat jij er eentje hebt heb ik de mijne wel gefixed, gaan we toerenquote:
Haha, het idee is leuk, maar ik ontvang dan veel minder dan als ik werk. Dus daar schiet ik niet zoveel mee op!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Het zou iig nog kunnen, dat bedoelde ik.
Gratis geld
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:57 schreef Syrena het volgende:
Oja, number 2 is een nettere term![]()
Bweeee, ik voel me weer ziekjes worden. Stomme keelontsteking (kun je dat hebben zonder koorts?). En eigenlijk mag ik even niet klagen...Ik hoop met je mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
OV-jaarkaart?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haha, het idee is leuk, maar ik ontvang dan veel minder dan als ik werk. Dus daar schiet ik niet zoveel mee op!
hou ik je aanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij er eentje hebt heb ik de mijne wel gefixed, gaan we toeren
Voor +/- 10 euroquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:11 schreef Jagärtrut het volgende:
en ik betaal vrij regelmatig vliegreisjes naar DlD.
helaas. eigenlijk kost het meestal minstens 100 euro op en neer, als je een koffer meeboekt, de prijs (ik typte preis) om naar het vliegveld te komen, etc. en zeker in de zomer is het duurder dan in de winter...quote:
Oi, dat valt nog tegen dan. Ik had je een hoop goedkopere reizen gegund.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
helaas. eigenlijk kost het meestal minstens 100 euro op en neer, als je een koffer meeboekt, de prijs (ik typte preis) om naar het vliegveld te komen, etc. en zeker in de zomer is het duurder dan in de winter...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |