Minimumloon ligt op rond de 1400 euro voor 40 uur.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Darn, ligt het aan mij of is dat niet heel veel?
Mn broer krijgt in de groenvoorziening, bruto 200 meer voor zelfde uren. Zal dus Idd niet veel zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:13 schreef loveli het volgende:
[..]
^^^^quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
lieve lieve lieve lieve Siral. Wil je asjeblieft nu een psychiater bellen? Jij red dit niet om in je eentje op te lossen. En ook niet met de hulp van een dietiste/maatschappelijke werker. Er moet wat in jouw hoofd gebeuren, en je faalt absoluut niet als je daar profesionele hulp bij krijgt...
Ligt niet aan jou, ik verdien meer voor 24 uur in de weekquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik met 90 euro per maand stufi mijn schoolboeken en kleding enzo kon kopenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:16 schreef loveli het volgende:
Vroeger had ik aan 750 gulden/maand + stufie genoeg.
/verwend nest
ALs ik aan het eind van het jaar zie hoeveel het bruto is verslik ik me om de hoeveelheid belasting die ik heb betaaldquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:18 schreef Syrena het volgende:
Ik weet niet wat ik bruto krijg, ik let alleen op netto
Oh ja, vergeten te zeggen: je ziet eruit om op te vreten in dat nieuwe rare pakje van je.quote:
Vuiltje aan de lucht.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:19 schreef Jagärtrut het volgende:
ik snap niet hoe mijn lijf het voor elkaar krijgt. De derde dag op rij is er 's morgens geen vuiltje aan de hemel (of hoe gaat dat spreekwoord?) en heb ik 's middags na de lunch enorme buikkrampen....
Vergeet je pensioen niet!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
ALs ik aan het eind van het jaar zie hoeveel het bruto is verslik ik me om de hoeveelheid belasting die ik heb betaald
^^quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
ALs ik aan het eind van het jaar zie hoeveel het bruto is verslik ik me om de hoeveelheid belasting die ik heb betaald
Kijk nog eens goed, en maak onderscheid tussen belasting, AOW en AWBZ..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten te zeggen: je ziet eruit om op te vreten in dat nieuwe rare pakje van je.
Ik betwijfel of je er beter uit zou gaan zien als er minder vlees op je botten zou zitten.
ik denk dat het door de mirena komt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Vuiltje aan de lucht.
Geef eens details met tijdstippen wat je eet tot aan de kramp?
Ik bedoelde loonheffingquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed, en maak onderscheid tussen belasting, AOW en AWBZ..
Precies. Overigens bestaat het fenomeen "zware botten" dus echt. Dus ik denk gewoon dat je dat hebt (of je bent langer dan je denkt en moet Duvel je even opmeten), want anders kan ik die BMI echt niet verklarenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten te zeggen: je ziet eruit om op te vreten in dat nieuwe rare pakje van je.
Ik betwijfel of je er beter uit zou gaan zien als er minder vlees op je botten zou zitten.
Wat voor studie doe je eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil maar zeggen dat jullie allemaal dus redelijk of zelfs heel goed verdienen![]()
Ik red het allemaal prima, maar heb wel het voordeel dat ik samenwoon (dat scheelt toch in vaste lasten).
maar, ik ga er van uit dat het m'n lichaam en het spiraaltje en ongesteldheid is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik denk dat het door de mirena komt.
vandaag:
7.30 nectarine
8.30 capuccino en vruchtenyoghurt met allbran
10.00 minicupcake
12.20 curry met rijst en kip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |