abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98906362
Eens met wat Jagar zegt Siral. Je hangt alles nu zo op aan die eetlijst die je gaat krijgen, ik denk dat je enorm teleurgesteld gaat worden. Die lijst is geen wondermiddel, het is gewoon een lijstje waar je mee kunt foetelen en foefelen. Het gaat niet goed met je denken in je hoofd, en het is veel en hard werken om daar vanaf te komen en dat kun je niet zelf, je hebt een buitenstaander nodig die je wijst op de dingen die je denkt en de automatismes die je hebt en die je zelf niet ziet.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_98906492
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hoeveel ga jij verdienen, mag ik vragen?

Ik verdien nu belabberd, vind ik, voor iemand met een 2-jarig master diploma en enige relevante werkervaring. Maar mijn salaris gaat gegarandeerd elk jaar omhoog, en als ik straks gepromoveerd ben is het best okay!
In het eerste jaar 2040 bruto, daarna ook elk jaar wat erbij tot 2600 ofzo.
Ik weet eigenlijk niet wat ik daarna zou gaan verdienen, maar wat inkomen betreft zie ik dit ook niet echt als investering in mijn toekomst. Een PhD is gewoon de enige weg naar een carričre in de wetenschap en dat is wat ik leuk vind. Ik doe het niet voor het geld, maar dat is volgens mij maar goed ook. :+

Nu ben ik ook wel benieuwd wat jij verdient. :P
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_98906589
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:43 schreef Syrena het volgende:
Eens met wat Jagar zegt Siral. Je hangt alles nu zo op aan die eetlijst die je gaat krijgen, ik denk dat je enorm teleurgesteld gaat worden. Die lijst is geen wondermiddel, het is gewoon een lijstje waar je mee kunt foetelen en foefelen. Het gaat niet goed met je denken in je hoofd, en het is veel en hard werken om daar vanaf te komen en dat kun je niet zelf, je hebt een buitenstaander nodig die je wijst op de dingen die je denkt en de automatismes die je hebt en die je zelf niet ziet.
O+
Luister naar Syrena, Siral. Die heeft er verstand van :Y.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_98906651
Bedoelde ook niet qua geld hoor Mini, maar is wel supertof natuurlijk!
Verschillen zijn soms gewoon raar en onlogisch
pi_98906700
Mijn vorige normale vaste baan was ook een ruime 3700 bij fulltime (38u).

Volgende week heb ik gesprek bij een detacheerder, de week daarna nog een bij een ander en ik verwacht de weel dáárna er nog eentje te hebben bij de derde. Ben heel benieuwd of daar ergens een aanbod uit komt rollen en zo ja, hou dat eruit ziet.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? vrijdag 1 juli 2011 @ 13:52:52 #106
70532 loveli
N
pi_98906739
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik snap mijn kledingkast niet - adhv 1 jurkje blijf ik constant, de ander zegt dat ik dikker ben geworden, en de ander lijkt nu ineens leuker te staan dan eerst :')

3700 :o ik wil! :+
Wat zoek jij precies voor baan? Ons hoofdkantoor is nogal wat aan het schuiven en nieuwe afdelingen in het leven aan het roepen enzo.

HPKW, ik zag gisteren vluchtig een andere vacature die misschien ook interessant is.
crap in = crap out
pi_98906823
mijn basis salaris is iets meer dan 1x modaal, maar mijn comissie maakt een hoop goed :Y

Ik durf wel te zeggen dat ik bakken vol met geld verdien :')

Maar ik moet er ook bij zeggen dat ik een prestatiecontract heb. Als ik niet presteer, dan krijg ik volgend jaar gewoon een trap onder mijn kont. Je moet met dat soort druk om kunnen gaan :s)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? vrijdag 1 juli 2011 @ 13:54:50 #108
70532 loveli
N
pi_98906824
Als ik meer uren zou gaan werken verdiende ik meer (maar daar heb ik geloof ik geen zin in) :')

En waar is neen?
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 1 juli 2011 @ 13:57:42 #109
70532 loveli
N
pi_98906967
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:13 schreef Viking84 het volgende:
Nou ja, wat ik persoonlijk het nadeel vind van het onderwijs, is dat je ook in je eigen tijd bezig moet met het maken van lesmateriaal, het nakijkwerk, het mentorschap (als je mentor bent, kun je altijd gebeld worden door een ouder)... veel mensen denken: lekker makkelijk, leraar zijn, om 15 uur vrij enzo, maar er komt zoveel meer bij kijken en het is ook gewoon een intensieve baan.
Ik denk niet "lekker veel vrij" als ik aan het onderwijs denk, maar "hoe kom je de dag door zonder uitgescholden te worden". Keuzes..

Weinig verantwoordelijkheid en wat vrijheid heeft ook wel wat.
crap in = crap out
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:59:30 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98907070
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat zoek jij precies voor baan? Ons hoofdkantoor is nogal wat aan het schuiven en nieuwe afdelingen in het leven aan het roepen enzo.

HPKW, ik zag gisteren vluchtig een andere vacature die misschien ook interessant is.
Oeh, PM? O-)
Ik wil van alles! :D Ik ben op dit moment vooral aan het zoeken naar banen die iets van doen hebben met Literatuur / Engels / Taal&Cultuur, maar ik ben ook aan het kijken in de non-profit sector, in algemene zin. Verder ben ik geloof ik nog niet echt goed op de hoogte van wat er allemaal mogelijk is :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_98907218
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bedoelde ook niet qua geld hoor Mini, maar is wel supertof natuurlijk!
Verschillen zijn soms gewoon raar en onlogisch
Als je erover nadenkt is het ook erg weinig, net als Jagär heb ik een tweejarige ("prestige") master en best wel wat praktijkervaring. Maar goed, dat weet je van tevoren.
Sterker nog, ik las laatst weer ergens zo'n plan om AIO's meer gelijk te stellen met studenten en van een soort stufi te laten leven. Dat kun je toch niet nog vier jaar lang verwachten van mensen die al een jaar of 25 zijn en een universitaire studie af hebben. Eén van mijn collega-AIO's straks zit ook op een soort beurs waardoor hij wel hetzelfde nettosalaris krijgt maar geen pensioen opbouwt, geen WW krijgt etc. Dat vind ik echt te gek voor woorden. Dan mag ik nog blij zijn dat ik gewoon een echte aanstelling krijg.

Het wordt zo net WGR hier... :P
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_98907259
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Leuk, inderdaad XM! ik wil ook een jumpsuit, volgens mij staat dat lange mensen inderdaad goed! Ik ga zondag denk ik naar stockholm, dan ga ik er eens naar kijken....

Oh, en ik vind 3700 echt veel geld. Dat krijg ik pas als ik gepromoveerd ben. Dan zou mijn startsalaris, in de wetenschappelijke wereld, daar ongeveer zitten.
Als dat je startsalaris is als je net gepromoveerd bent, dan mag je in je handen knijpen hoor!
Die 3700 voor die HBO docent was einde van de schaal. Dus met 20 jaar werkervaring krijg je dan max 3740 euro ofzo. En dat vond ik nou niet echt bijzonder veel ofzo.

Maar afijn, toen ik nog studeerde (alleen hele oude mensen weten het nog), bedacht ik me dat als je 100.000 gulden verdiende, je het helemaal gemaakt had.
Nu kijk ik daar iets anders tegen aan. :D En ja, ik weet dat alles duurder is geworden en salarissen zijn gestegen. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_98907299
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:52 schreef loveli het volgende:
Stuur maar door! B-)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:04:38 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98907343
Een lijstje dan maar:

O: banaan
T: blokje chocolade
L: 2 boterhammen: 1x pindakaas, 1x kaas + visolie capsule
D: ovenschotel met tomaat/courgette/gehakt. De saus die eroverheen gaat is van tomatenpuree, room culinair en een hoop kruiden. Erg lekker!

En ik heb lekker volvette room culinair genomen, ipv de light variant :6 .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? vrijdag 1 juli 2011 @ 14:04:45 #115
70532 loveli
N
pi_98907349
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Stuur maar door! B-)
Vanavond laat als ik tijd heb.
crap in = crap out
pi_98907360
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik denk niet "lekker veel vrij" als ik aan het onderwijs denk, maar "hoe kom je de dag door zonder uitgescholden te worden". Keuzes..

Weinig verantwoordelijkheid en wat vrijheid heeft ook wel wat.
Onderwijsondersteunende functie FTW 8-) en als mijn huidige baas zijn zin krijgt dan komen er beleidsfuncties voor biebmensen en hij gaf me al te verstaan dat hij een dergelijke hogere functie wel wat voor mij vindt :@

Nou ja, eerst maar eens de fusie met de andere ondersteunende organisatie overleven en dan zien we wel. Ik kan mijn huis betalen en nog af en toe naar de Action 8-) en een pietsie sparen.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_98907433
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Vanavond laat als ik tijd heb.
Haast je niet! :)
Doe wat je niet durft.
pi_98907504
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een lijstje dan maar:

O: banaan
T: blokje chocolade
L: 2 boterhammen: 1x pindakaas, 1x kaas + visolie capsule
D: ovenschotel met tomaat/courgette/gehakt. De saus die eroverheen gaat is van tomatenpuree, room culinair en een hoop kruiden. Erg lekker!

^O^
Voor de hele lijst, gezien de afgelopen 3 weken!
pi_98907535
Overigens ben ik vandaag meer bezig met mijn oude werkzaamheden (stickers plakken) :+ dan met de introductielessen vorm te geven. Maar dat komt omdat ik tijdens dat stickers plakken al onbewust kan nadenken over de inhoud van de lessen.

Zullen we maar zeggen :7
pi_98907641
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef Syrena het volgende:

[..]
Ik kan mijn huis betalen en nog af en toe naar de Action 8-) en een pietsie sparen.
_O-
Morgen ga ik ook weer :P

Salaris, tja.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:10:39 #121
211002 Goodbye
Awesome!
pi_98907669
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

:D O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:10:50 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98907681
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef sigme het volgende:

[..]

^O^
Voor de hele lijst, gezien de afgelopen 3 weken!
Dankje!! :D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? vrijdag 1 juli 2011 @ 14:12:00 #123
70532 loveli
N
pi_98907735
Ff snel shoppen, als ik nu niets in huis haal krijg ik dit weekeinde scheurbuik.
crap in = crap out
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:12:03 #124
211002 Goodbye
Awesome!
pi_98907737
Ik verdien 1400 bruto voor 32 uur per week. Heb echter nog geen afgeronde opleiding en heb een relatief simpele functie.

Studie wordt betaald door de baas! *)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? vrijdag 1 juli 2011 @ 14:13:26 #125
70532 loveli
N
pi_98907795
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:12 schreef Goodbye het volgende:
Ik verdien 1400 bruto voor 32 uur per week. Heb echter nog geen afgeronde opleiding en heb een relatief simpele functie.

Studie wordt betaald door de baas! *)
Darn, ligt het aan mij of is dat niet heel veel?
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')