In het eerste jaar 2040 bruto, daarna ook elk jaar wat erbij tot 2600 ofzo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoeveel ga jij verdienen, mag ik vragen?
Ik verdien nu belabberd, vind ik, voor iemand met een 2-jarig master diploma en enige relevante werkervaring. Maar mijn salaris gaat gegarandeerd elk jaar omhoog, en als ik straks gepromoveerd ben is het best okay!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:43 schreef Syrena het volgende:
Eens met wat Jagar zegt Siral. Je hangt alles nu zo op aan die eetlijst die je gaat krijgen, ik denk dat je enorm teleurgesteld gaat worden. Die lijst is geen wondermiddel, het is gewoon een lijstje waar je mee kunt foetelen en foefelen. Het gaat niet goed met je denken in je hoofd, en het is veel en hard werken om daar vanaf te komen en dat kun je niet zelf, je hebt een buitenstaander nodig die je wijst op de dingen die je denkt en de automatismes die je hebt en die je zelf niet ziet.
Wat zoek jij precies voor baan? Ons hoofdkantoor is nogal wat aan het schuiven en nieuwe afdelingen in het leven aan het roepen enzo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik snap mijn kledingkast niet - adhv 1 jurkje blijf ik constant, de ander zegt dat ik dikker ben geworden, en de ander lijkt nu ineens leuker te staan dan eerst![]()
3700ik wil!
Ik denk niet "lekker veel vrij" als ik aan het onderwijs denk, maar "hoe kom je de dag door zonder uitgescholden te worden". Keuzes..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:13 schreef Viking84 het volgende:
Nou ja, wat ik persoonlijk het nadeel vind van het onderwijs, is dat je ook in je eigen tijd bezig moet met het maken van lesmateriaal, het nakijkwerk, het mentorschap (als je mentor bent, kun je altijd gebeld worden door een ouder)... veel mensen denken: lekker makkelijk, leraar zijn, om 15 uur vrij enzo, maar er komt zoveel meer bij kijken en het is ook gewoon een intensieve baan.
Oeh, PM?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat zoek jij precies voor baan? Ons hoofdkantoor is nogal wat aan het schuiven en nieuwe afdelingen in het leven aan het roepen enzo.
HPKW, ik zag gisteren vluchtig een andere vacature die misschien ook interessant is.
Als je erover nadenkt is het ook erg weinig, net als Jagär heb ik een tweejarige ("prestige") master en best wel wat praktijkervaring. Maar goed, dat weet je van tevoren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bedoelde ook niet qua geld hoor Mini, maar is wel supertof natuurlijk!
Verschillen zijn soms gewoon raar en onlogisch
Als dat je startsalaris is als je net gepromoveerd bent, dan mag je in je handen knijpen hoor!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Leuk, inderdaad XM! ik wil ook een jumpsuit, volgens mij staat dat lange mensen inderdaad goed! Ik ga zondag denk ik naar stockholm, dan ga ik er eens naar kijken....
Oh, en ik vind 3700 echt veel geld. Dat krijg ik pas als ik gepromoveerd ben. Dan zou mijn startsalaris, in de wetenschappelijke wereld, daar ongeveer zitten.
Stuur maar door!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:52 schreef loveli het volgende:
HPKW, ik zag gisteren vluchtig een andere vacature die misschien ook interessant is.
Onderwijsondersteunende functie FTWquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik denk niet "lekker veel vrij" als ik aan het onderwijs denk, maar "hoe kom je de dag door zonder uitgescholden te worden". Keuzes..
Weinig verantwoordelijkheid en wat vrijheid heeft ook wel wat.
Haast je niet!quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een lijstje dan maar:
O: banaan
T: blokje chocolade
L: 2 boterhammen: 1x pindakaas, 1x kaas + visolie capsule
D: ovenschotel met tomaat/courgette/gehakt. De saus die eroverheen gaat is van tomatenpuree, room culinair en een hoop kruiden. Erg lekker!
En ik heb lekker volvette room culinair genomen, ipv de light variant.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kan mijn huis betalen en nog af en toe naar de Actionen een pietsie sparen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik heb lekker volvette room culinair genomen, ipv de light variant.
Dankje!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Voor de hele lijst, gezien de afgelopen 3 weken!
Darn, ligt het aan mij of is dat niet heel veel?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:12 schreef Goodbye het volgende:
Ik verdien 1400 bruto voor 32 uur per week. Heb echter nog geen afgeronde opleiding en heb een relatief simpele functie.
Studie wordt betaald door de baas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |