Ik denk eerder zwaarmoedigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Precies. Overigens bestaat het fenomeen "zware botten" dus echt. Dus ik denk gewoon dat je dat hebt (of je bent langer dan je denkt en moet Duvel je even opmeten), want anders kan ik die BMI echt niet verklarenMisschien heb je ook nog zware hersens
Personeelsmanagement (HBO)quote:
I know right! @ dat laatstequote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil maar zeggen dat jullie allemaal dus redelijk of zelfs heel goed verdienen![]()
Ik red het allemaal prima, maar heb wel het voordeel dat ik samenwoon (dat scheelt toch in vaste lasten).
Heb je een gekantelde baarmoeder soms? Dan is het misschien omdat er dan poep in je darm zit en die beneden aankomt en dus je darm je baarmoeder "raakt", en omdat daar nu een Mirena zit je dan krampen krijgt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik denk dat het door de mirena komt.
vandaag:
7.30 nectarine
8.30 capuccino en vruchtenyoghurt met allbran
10.00 minicupcake
12.20 curry met rijst en kip
Omega's. Visolie + theunisbloemolie of borage-olie, kan heel goed helpen bij krampen in de vrouwelijke regionen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar, ik ga er van uit dat het m'n lichaam en het spiraaltje en ongesteldheid is.
Wat een gezellig ijsje, met een enigszins aggressief uitziende zeehondquote:
Dit ja. Ik krijg ook een stuk minder uur betaald dan ik er werk. Is in de meeste functies zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
![]()
ik zit in het bedrijfsleven, ik heb geen 9 tot 5. Ik heb een 9 tot het klaar is.
Dus dat soort opmerkingen vind ik zo meh.
Misschien zit het verschil erin dat ik mijn werk leuk vind en het accepteer dat het er bij hoort.
Ja kijk, dat heb ik dan weer niet. Goed mogelijk dat je in dat opzicht zelfs meer overhoudt dan ik (ik heb ook nog collegegeld en in verhouding een behoorlijk hoge huur...)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik red het allemaal prima, maar heb wel het voordeel dat ik samenwoon (dat scheelt toch in vaste lasten).
Dat scheelt zekerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:42 schreef Amsel het volgende:
Aaah Jagar
En over salaris, het gaat ook niet alleen om hoe veel geld je op je rekening krijgt natuurlijk. Pensioen, vakantiedagen, evt. auto van de zaak en andere goodies, dat kan ook heel wat waard zijn.
Hahaha par(r)a = gekquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens:
Paranoten zoals gevisualiseerd door Anna![]()
![]()
80 KM![]()
![]()
XMert die een afspraak heeft![]()
Rituals
Als ik de vaste lasten wegdenk houd ik voor mezelf 300 euro per maand uit. Daar moet ik dan verder alles van doen (sparen, vakanties, kleding, cadeautjes, eten).quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja kijk, dat heb ik dan weer niet. Goed mogelijk dat je in dat opzicht zelfs meer overhoudt dan ik (ik heb ook nog collegegeld en in verhouding een behoorlijk hoge huur...)
Hmmm, nee, dan hou ik wel meer over.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik de vaste lasten wegdenk houd ik voor mezelf 300 euro per maand uit. Daar moet ik dan verder alles van doen (sparen, vakanties, kleding, cadeautjes, eten).
En ik heb wel bewust gekozen voor een combinatie van werken en leren. Ik hoef geen studie te betalen, maar ik heb ook nooit studiefinanciering of gratis OV gehad.
Hahaha, dan kan je iig een stuk beter sparen dan ik...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:51 schreef Goodbye het volgende:
En nog steeds kan ik naar Vietnam op vakantie mensen, ik wil maar zeggen!
Kan nogquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik de vaste lasten wegdenk houd ik voor mezelf 300 euro per maand uit. Daar moet ik dan verder alles van doen (sparen, vakanties, kleding, cadeautjes, eten).
En ik heb wel bewust gekozen voor een combinatie van werken en leren. Ik hoef geen studie te betalen, maar ik heb ook nooit studiefinanciering of gratis OV gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |