quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:49 schreef Probability het volgende:
Even iets heel anders, ik schrik er van hoeveel vriendinnetjes van mij sex hebben zonder condoom met gasten die ze in feite bijna niet kennen of waarvan bekend is dat die gasten dat veel vaker met veel meer meisjes doen?
Ik was echt verbijsterd!
Ik vind het eigenlijk nu nog steeds na meer dan een half jaar een vies idee om het zonder condoom te doen!
hmm nja kan me voorstellen dat je er idd soort van 'inrolt' ofzo. Misschien heb ik binnenkort ook wel weinig keusquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
+1 maar ja ik werk nodig en het werk had werknemers nodig dus weinig keus. Heb er ook verder niet echt hard over nagedacht ofzo
Gedeelte drukte, maar ook die D hakt er wel flink in, is een 'goede portie' laten we het daar op houdenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:48 schreef Novem het volgende:
Lijkt me een prima lijstje V1z0r, maar misschien een beetje weinig (voor jouw doen), of bewust wat lager in de kcals ivm niet sporten?
Ik denk niet dat ik dat zou trekken, heb nu al het gevoel dat ik niet genoeg tijd voor mezelf hebquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:52 schreef progje het volgende:
[..]
Ach het went. Ik heb geloof ik bijna 6 jaar lang werkweken gemaakt van 55 uur of meer...
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het prima volhield, maar het eigenlijk wel zonde is voor je prive leven...
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:01 schreef Syrena het volgende:
Ik weet alleen nog dat de dude zelf een tamelijk fors figuur had en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll klein piemeltje
Howard Stern heeft ooit een aflevering gedaan in z'n radioshow met mannen en kleine broekgiraffes, je lacht je rot! (NSFW ofcourse zou je de behoefte hebben het te googlen)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:01 schreef Syrena het volgende:
Ik weet alleen nog dat de dude zelf een tamelijk fors figuur had en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll klein piemeltje
Ja dat. Noodzakelijk kwaad soms, dat wel. Ik zou ook slimmer moeten zijn. Al zei mijn huisarts ooit "Ach meisje, zolang je het niet met homoseksuele Afrikanen doet, is het risico zooooo klein..."quote:
Bij ons komen docenten in schaal 11 (tot max. ongeveer 4400) terecht. Senior docenten kunnen in schaal 12 terecht komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Eens! Maar ik schrok eigenlijk gewoon van het schaal 10 niveau wat voor die functie staat. In mijn overheidsperiode was dat namelijk gewoon een HBO functie en ik vind docent op een HBO opleiding nou niet echt een gemiddelde HBO functie ofzo.
Hoe kan dat dan? Had je nog nooit eerder een Freya in die maat aan gehad? En nee, niet gezien dat er ook jurkjes met mouwen en rokjes bij staanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:26 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ooh, die zijn inderdaad cute!Jammer dat ze toch niet meer aan zouden komen voor ik op vakantie ga.
Mijn Freya's zaten trouwens allemaal niet mooi.
Vertel?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Grappig, heb net vandaag m'n arbeidsvoorwaardengesprek gehad..
Schaal LB, trede 2. Toe maar. Krijg wel verschillende toeslagen: starterskorting en een toeslag van de school die ze hebben voor docenten in tekortvakken. Prettig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vertel?. Begin je onderaan of nemen ze je stage-ervaring ook serieus?
Netjesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Schaal LB, trede 2. Toe maar. Krijg wel verschillende toeslagen: starterskorting en een toeslag van de school die ze hebben voor docenten in tekortvakken. Prettig.
Kijk, dat klinkt al een stuk beter als salaris voor een docent op een HBO.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bij ons komen docenten in schaal 11 (tot max. ongeveer 4400) terecht. Senior docenten kunnen in schaal 12 terecht komen.
Ik heb vier jaar als marketeer in een zeer commerciële sector gewerkt en werk nu 2 jaar als docent. Vind het allebei even 'zwaar', maar wel anders. Als docent ben je flexibeler qua indeling van je tijd (buiten de lessen), maar zijn er een aantal heftige piekmomenten (meer dan toen ik docent was).
Allebei wel supertof om te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |