Ja dat. Noodzakelijk kwaad soms, dat wel. Ik zou ook slimmer moeten zijn. Al zei mijn huisarts ooit "Ach meisje, zolang je het niet met homoseksuele Afrikanen doet, is het risico zooooo klein..."quote:
Bij ons komen docenten in schaal 11 (tot max. ongeveer 4400) terecht. Senior docenten kunnen in schaal 12 terecht komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Eens! Maar ik schrok eigenlijk gewoon van het schaal 10 niveau wat voor die functie staat. In mijn overheidsperiode was dat namelijk gewoon een HBO functie en ik vind docent op een HBO opleiding nou niet echt een gemiddelde HBO functie ofzo.
Hoe kan dat dan? Had je nog nooit eerder een Freya in die maat aan gehad? En nee, niet gezien dat er ook jurkjes met mouwen en rokjes bij staanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:26 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ooh, die zijn inderdaad cute!Jammer dat ze toch niet meer aan zouden komen voor ik op vakantie ga.
Mijn Freya's zaten trouwens allemaal niet mooi.
Vertel?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Grappig, heb net vandaag m'n arbeidsvoorwaardengesprek gehad..
Schaal LB, trede 2. Toe maar. Krijg wel verschillende toeslagen: starterskorting en een toeslag van de school die ze hebben voor docenten in tekortvakken. Prettig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vertel?. Begin je onderaan of nemen ze je stage-ervaring ook serieus?
Netjesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Schaal LB, trede 2. Toe maar. Krijg wel verschillende toeslagen: starterskorting en een toeslag van de school die ze hebben voor docenten in tekortvakken. Prettig.
Kijk, dat klinkt al een stuk beter als salaris voor een docent op een HBO.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bij ons komen docenten in schaal 11 (tot max. ongeveer 4400) terecht. Senior docenten kunnen in schaal 12 terecht komen.
Ik heb vier jaar als marketeer in een zeer commerciële sector gewerkt en werk nu 2 jaar als docent. Vind het allebei even 'zwaar', maar wel anders. Als docent ben je flexibeler qua indeling van je tijd (buiten de lessen), maar zijn er een aantal heftige piekmomenten (meer dan toen ik docent was).
Allebei wel supertof om te doen
Ik denk dat ik bij mijn volgende afspraak bij maatschappelijk werk dat eens ga voorleggen..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:20 schreef Novem het volgende:
Jammer Siral, misschien moet je idd eens naar dat advies van Jagar gaan kijken; een psycholoog/iater?
Je kan een eitje met een snee brood met wat echte boter proberen?
Trede 2 is ¤2505 obv een fulltime dienstverband. Als ik het goed uitgerekend heb verdien ik straks bruto iets meer dan ¤1500 euro voor 12 (les)uren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Netjes. Wat verdien je dan precies als ik vragen mag? Ik zat op trede 1 = 2445, ben wel benieuwd wat trede 2 is. En ik wist niet dat Nederlands een tekortvak is?
.
Jawel, ik heb zelfs meerdere Freya's! Misschien moet ik ze nog eens proberen, mijn bewbs veranderen nogal eens van maat gedurende de maand.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Had je nog nooit eerder een Freya in die maat aan gehad? En nee, niet gezien dat er ook jurkjes met mouwen en rokjes bij staan. Miss maar ff kijken. Of niet, want ik heb wel weer genoeg uitgegeven vandaag
. Hm, toch ff snel gekeken: ik vind ze net iets te kort, denk ik...
ga naar de nood psychische hulp.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:11 schreef Siral het volgende:
Ik heb weer zo'n spijt van mijn gedrag vandaag.. dik een uur gesport, hele middag vriendin helpen verhuizen, ben ook weer een halve kilo afgevallen in 6 dagen tijd.. zit net over de 900 kcal ofzo? Bah.. ik kan mezelf wel wat.
iemand suggesties voor vanavond.....?
O: 150 ml yoghurt, 4 eetlepels muesli
L: volkoren snee pindakaas, volkoren snee philadelphia light/tomaat
T: appel
D: krieltjes, asperges, tartaartje
En welke levensbedreigende nood is hier gaande?quote:
Weet niet of ze op dit moment iets zullen doen, behalve je doorverwijzen naar RIAGG oid voor na het weekend.quote:
Ik kan tegen een stootje.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En welke levensbedreigende nood is hier gaande?
Dat Siral wat ondersteuning van een therapeut/psycholoog kan gebruiken: prima, dat zie ik wel in, maar zoals ze hier benadert wordt vind ik wat ver gaan.
Maandag bij maatschappelijk werk ga ik aangeven dat ik het echt moeilijk heb..quote:
Leuke suggesties allemaal, maar die zijn niet te bereiken zonder tussenkomst van een huisartsenpost en die gaan hiervoor geen psychiater bellen in het weekend. Zo werkt het helaas niet.quote:
Dan neem je toch gewoon nog wat volle yoghurt, dat eet makkelijk en is lief voor je maag. Of iets anders met veel vetten en eiwitten, heb je geen nootjes in huis?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij mijn volgende afspraak bij maatschappelijk werk dat eens ga voorleggen..
Pff, dat ligt wel zwaar op de maag zo savonds.. een ei en brood. Ik heb momenteel nog enorme maagpijn van mijn avondeten zelfs.. voel me zo ontploft. Terwijl het gewoon een heel luchtige maaltijd was zou je zeggen.. Maar ik zit momenteel al kneitervol als ik 2 boterhammen eet.
psycholoog...zie m'n edit. Heb een wijntje op en kon niet op het goede woord komen, sorry...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:53 schreef Siral het volgende:
[..]
Maandag bij maatschappelijk werk ga ik aangeven dat ik het echt moeilijk heb..
PsychIATER misschien beetje ver?
Dit had je vandaag gegeten, toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:52 schreef Siral het volgende:
Ik kan tegen een stootje.
Ennn mijn vetpercentage is momenteel 4%, dus eigenlijk zou ik best morgen falende organen kunnen hebben ofzo. In die zin is elke dag voor mij nu een risico. Waarom de fuck ik niet ga eten........
Dat is niet veel, maar ook niet anorexia-weinig oidquote:O: 150 ml yoghurt, 4 eetlepels muesli
L: volkoren snee pindakaas, volkoren snee philadelphia light/tomaat
T: appel
D: krieltjes, asperges, tartaartje
Nee, dat weet ik. Maar dit is hetgene wat ik (en met mij vele andere slankies) Siral al 2 weken adviseer, en ik snap dat het een grote stap is, maar het moet wel gebeuren..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuke suggesties allemaal, maar die zijn niet te bereiken zonder tussenkomst van een huisartsenpost en die gaan hiervoor geen psychiater bellen in het weekend. Zo werkt het helaas niet.
ok, een psycholoog moet nog wel lukken. Gouden gids erbij en bellenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:54 schreef Jagärtrut het volgende:
psycholoog...zie m'n edit. Heb een wijntje op en kon niet op het goede woord komen, sorry...
Hoe lang lees jij hier al mee, lieve Isa? Siral weeg 42 kilo en gaat op zo'n verkeerde manier met eten om dat het alles beinvloedt. Dat lijkt me niet goed, en voer voor een psycholoog. Niet dit wekeend, wel binnen de komende maand.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit had je vandaag gegeten, toch?
[..]
Dat is niet veel, maar ook niet anorexia-weinig oid
Nootjes zijn vooral supergezondquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef Siral het volgende:
No problemo Jagär
Mini; ik zat te denken aan volle yoghurt met een banaantje idd.. nootjes heb ik ook maar daar heb ik dus echt een fobie voor ofzo..
Misschien kun je er toch nog een paar proberen? Vandaag kun je het zeker hebben, zie het als voer voor je organen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef Siral het volgende:
No problemo Jagär
Mini; ik zat te denken aan volle yoghurt met een banaantje idd.. nootjes heb ik ook maar daar heb ik dus echt een fobie voor ofzo..
Nee, maar wachten tot het zover komt is ook niet nodig. Siral heeft een psycholoog nodig, maar op zich kan dat best wachten tot maandag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit had je vandaag gegeten, toch?
[..]
Dat is niet veel, maar ook niet anorexia-weinig oid
Ja, ik heb wel door dat ze hulp nodig heeft (42 kilo, amai...) maar ze zal het toch echt zelf moeten doen (of iemand die van haar houdt in haar direct omgeving). Blijkbaar rommelt ze al weken zo door, jullie advies naast zich neer leggend.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe lang lees jij hier al mee, lieve Isa? Siral weeg 42 kilo en gaat op zo'n verkeerde manier met eten om dat het alles beinvloedt. Dat lijkt me niet goed, en voer voor een psycholoog. Niet dit wekeend, wel binnen de komende maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |