SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed planMet wie dan wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue is een dicktease. Grote bakkes, maar neuken ho maar. Is dat nu nog niet duidelijk?quote:
niks moet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ow nu zijn er twee topics... De laatste poster moet toch altijd een nieuwe aanmaken?
Hou jij hem vast?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef Cue_ het volgende:
Moet wel, zeker als ie aanwezig is!
Maar deze is nu gekoppeld aan de reeks, dus lijkt me handiger deze te behouden.
Und? Ieder zijn/haar ding toch?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Cue is een dicktease. Grote bakkes, maar neuken ho maar. Is dat nu nog niet duidelijk?
Eeeuhhh ja en nu?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:02 schreef jenny2805 het volgende:
Ik heb mijn huidige vriend leren kenen via een datingsite en dat gaat al 5 maanden goed.
Het was wel een betaalde site, met veel testjes en persoonlijkheidstralalalaaa....
Maar de matchingformule heeft dus goed geholpen.
Ik ben heel eerlijk , kort en beknopt geweest.
heb neergezet dat mensen in,t echt niet op hun voorhoofd hebben staan of ze vrijgezel zijn en dat ik het daarom maar eens op een andere manier ging proberen.
Ga geen waslijst met wensen neerzetten, je bent zelf tenslotte ook niet perfect en als je iemand echt leuk vind neem je nare kleine gewoontjes vaak gewoon op de koop toe...
Dus niet gelijk zeuren....
En ow.....niet beginnen over vorige misgelopen relaties en dat soort onzin, vre se lijk!
Wat ik ook een afknapper vond was als mannen melden zeer teleur gesteld in de liefde te zijn geweest en dat ze vanalles aangedaan was en nu hopen op een serieuze lieve meid...
nee joh, iemand gaat zelf toegeven niet eerlijk te zijn en niet serieus...ga fietsen ofzo.... niemand denkt zo over zichzelf....
Geen exen bashen in je profiel, erg kinderachtig...
Die dingen komen ooit in de toekomst wel aan bod...
Ik heb simpel mijn hobbies en levensinstelling op mijn profiel gezet. Een eerlijke foto en gelijk gemeld dat ik onder de tattoos zit, want what you see is what you get ( deze dodelijke onliner heb ik uiteraard niet er bij gezet, hahaha)
Eerlijkheid is inderdaad zeer belangrijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:02 schreef jenny2805 het volgende:
Ik heb mijn huidige vriend leren kenen via een datingsite en dat gaat al 5 maanden goed.
Het was wel een betaalde site, met veel testjes en persoonlijkheidstralalalaaa....
Maar de matchingformule heeft dus goed geholpen.
Ik ben heel eerlijk , kort en beknopt geweest.
heb neergezet dat mensen in,t echt niet op hun voorhoofd hebben staan of ze vrijgezel zijn en dat ik het daarom maar eens op een andere manier ging proberen.
Ga geen waslijst met wensen neerzetten, je bent zelf tenslotte ook niet perfect en als je iemand echt leuk vind neem je nare kleine gewoontjes vaak gewoon op de koop toe...
Dus niet gelijk zeuren....
En ow.....niet beginnen over vorige misgelopen relaties en dat soort onzin, vre se lijk!
Wat ik ook een afknapper vond was als mannen melden zeer teleur gesteld in de liefde te zijn geweest en dat ze vanalles aangedaan was en nu hopen op een serieuze lieve meid...
nee joh, iemand gaat zelf toegeven niet eerlijk te zijn en niet serieus...ga fietsen ofzo.... niemand denkt zo over zichzelf....
Geen exen bashen in je profiel, erg kinderachtig...
Die dingen komen ooit in de toekomst wel aan bod...
Ik heb simpel mijn hobbies en levensinstelling op mijn profiel gezet. Een eerlijke foto en gelijk gemeld dat ik onder de tattoos zit, want what you see is what you get ( deze dodelijke onliner heb ik uiteraard niet er bij gezet, hahaha)
Welnee, eerlijkheid is zeer overrated.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Eerlijkheid is inderdaad zeer belangrijk.
Hoeveel meiden kun je eigenlijk maximaal verzamelen op paiq? Ik heb een hele harem van dames uit oneliners etc. Niet dat ze veel online komen, maar goed...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:08 schreef AlmightyArjen het volgende:
Wat noem je hoog beoordeeld, als in een hoog cijfer voor een foto die 6x is bekeken of dat je 6 foto-bewonderaars hebt?
Eigenlijk in beide gevallen: da's weinigHoe langer je lid bent des te vaker je foto's worden bekeken en des te meer foto-bewonderaars je verzamelt...
Daar zit geen maximum aan hoor. Ik had er op een gegeven moment 50, maar dat heeft ook geen zin. Uiteindelijk kun je er makkelijk 45 uit gooien (als je voor iets serieus wil gaan), of iig een stuk of 30 (als je alleen maar vrijblijvend wil daten).quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoeveel meiden kun je eigenlijk maximaal verzamelen op paiq? Ik heb een hele harem van dames uit oneliners etc. Niet dat ze veel online komen, maar goed...
Ah ik heb nu rijen vol, ff tellen... 40quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar zit geen maximum aan hoor. Ik had er op een gegeven moment 50, maar dat heeft ook geen zin. Uiteindelijk kun je er makkelijk 45 uit gooien (als je voor iets serieus wil gaan), of iig een stuk of 30 (als je alleen maar vrijblijvend wil daten).
Wie zegt dat ze daarvan hield en niet voor jou zou kiezen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:21 schreef Contheo het volgende:
Ik zat in een battledate, een of ander kereltje zat haar helemaal in de hemel te prijzen en te slijmen. Snel weggeklikt...
Precies, zelf ook zo vaak meegemaakt. Als je gewoon een beetje normaal blijft doen (of die gast even op z'n plaats zet) kiest ze echt wel voor jou.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze daarvan hield en niet voor jou zou kiezen?
nee.. echt.. als je je daar al door laat wegjagenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:32 schreef Contheo het volgende:
Nou, zij zegt: Ik moet zo werken
Zegt hij: awwww *knuffel*
en zegt zij: dank je
nuff said?
Beetje. Het vermoeden rijst idd dat ze nogal een zeikwijf is, want klagen over je werk is sowieso not done op een speeddate. Maar zo'n 'dankjequote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:32 schreef Contheo het volgende:
Nou, zij zegt: Ik moet zo werken
Zegt hij: awwww *knuffel*
en zegt zij: dank je
nuff said?
Kan ook. Maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik ook afknap op vrouwen die te vaak de 'zeik'-smileys gebruiken alsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Of ze vond het kut dat ze moest werken, terwijl ze graag contheo beter zou willen leren kennen
Dat ben ik geheel met je eens, maar ik dacht ik gooi er nog een mogelijkheid inquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:38 schreef Silenus het volgende:
Kan ook. Maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik ook afknap op vrouwen die te vaak de 'zeik'-smileys gebruiken als(dit is op paiq dan de 'ik ben bedroefd'-smiley') en nog veel erger de :S.
vrouwen met ballen ftw, zeiken dat je moet werken doet iedereen wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kan ook. Maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik ook afknap op vrouwen die te vaak de 'zeik'-smileys gebruiken als(dit is op paiq dan de 'ik ben bedroefd'-smiley') en nog veel erger de :S.
toch bedankt voor het meedenkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ben ik geheel met je eens, maar ik dacht ik gooi er nog een mogelijkheid in
quote:Hee!
Ik ben 23 jaar en kom uit het midden van het land!
Ik hou van gezelligheid, ben eigenlijk een enorme droogkloot en hou erg veel van lachen, ik hou van Spanje, want daar kom ik vandaan, tapas, terrasjes en alles wat eromheen hoort ik geniet echt van het leven. Daarom ben ik op zoek naar iemand om dat mee te delen. Daarnaast ben ik gek van racen op het circuit en op duiken.
Ik zoek een dame die ook een goede dosis gevoel voor humor heeft, die van reizen houd, beetje eigenwijs en lekker positief in het leven staat!
Mocht je over deze eigenschappen bezitten, stuur me dan een bericht en wie weet?
Ik ken er 8, maar geen enkele op fok, de enige spaanse fokker die ik ken is Ricokun (van naam en zijn postst) En wat betreft de gezelligheid/lachen, orgineel is het niet nee... Maar ik ben niet sterk in geschreven communicatiequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:57 schreef macondo het volgende:
Hmm Contheo, ik heb zelf een schurfthekel aan gezelligheid en lachen vind ik al helemaal om van te kotsen. Maar ieder zijn smaak. Op ieder potje past een dekseltje..
(Hey Contheo, ken je Sanchez ook?)
Hier.quote:Ola!
Ik ben <naam, behalve als je JuanCarlos heet>, 23 jaar en kom uit het midden van het land!
Ik heb enkele zeer unieke hobbies zoals gezelligheid en lachen. Ik hou van Spanje, want daar kom ik vandaan! Tapas, terrasjes en alles wat eromheen hoort (stoelen), cerveza's por favor, ik geniet echt van het leven! Daarnaast ben ik gek van racen op het circuit en op duiken. Omdat mijn leven eigenlijk iets te leuk is om het alleen mee te maken ben ik op zoek naar jou. Ja jij daar.
Ik zoek een meisje dat ook een goed gevoel voor humor heeft, die van reizen houdt, een beetje eigenwijs is en lekker positief in het leven staat!
Mocht je deze eigenschappen bezitten, stuur me dan een bericht en ik kom met een date-voorstel you can't refuse!
Thanks Silenusquote:Ik ben Alberto, 23 jaar en kom uit het midden van het land!
Ik heb enkele zeer unieke hobbies zoals gezelligheid en lachen. Ik hou van Spanje, want daar kom ik vandaan! Tapas, terrasjes en alles wat eromheen hoort (stoelen), cerveza's por favor, ik geniet echt van het leven! Daarnaast ben ik gek van racen op het circuit en op duiken. Omdat mijn leven eigenlijk iets te leuk is om het alleen mee te maken ben ik op zoek naar jou. Ja jij daar.
Ik zoek een meisje dat ook een goed gevoel voor humor heeft, die van reizen houdt, een beetje eigenwijs is en lekker positief in het leven staat!
Mocht je deze eigenschappen bezitten, stuur me dan een bericht en ik kom met een date-voorstel you can't refuse!
Gewoon zo er in zetten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:30 schreef Contheo het volgende:
[..]
Thanks Silenusdit gaat hem worden. Hoe verwoord je mooi, ik hou niet van zeikerds, depresievelingen die zichzelf oh zo zielig vinden en als je over je ex begint geef ik je een rotschop ?
"Ik moet er wel bijvertellen dat ik zelf erg positief ingesteld ben en het glas bij mij altijd halfvol zit. Indien je een zeikmiep bent die 101 dingen aan me wil veranderen kun je je reactie sturen naar rechtstreeksindeprullenbak@hotmail.com. Ik val op zelfverzekerde vrouwen zonder issues met hun ex, dus als je tijdens een date daarover uren wil praten ga ik lekker 50 meter verderop aan de bar zitten. Dat je het effe weet!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:30 schreef Contheo het volgende:
[..]
Thanks Silenusdit gaat hem worden. Hoe verwoord je mooi, ik hou niet van zeikerds, depresievelingen die zichzelf oh zo zielig vinden en als je over je ex begint geef ik je een rotschop ?
Ik klik inderdaad verder. Maar niet omdat ik denk dat ik niets leukers ga tegenkomen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoi! Ik zal het maar alvast verklappen, veel leuker ga je hier niet tegenkomen. Klik dus vrolijk verder,maar het wordt er niet beter op. Laat anders een berichtje achter. Misschien reageer ik wel.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:56 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik klik inderdaad verder. Maar niet omdat ik denk dat ik niets leukers ga tegenkomen.
Dus nee, (wat mij betreft) geen aanrader qua profieltekst
Ja, echt.quote:
Geeft niets.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:15 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja, echt.
Maar ik zag Contheo in staat (niet lullig bedoeld!) om het 1 op 1 over te nemen, onder het mom van goedbedoeld advies. Maar gelukkig zijn de mensen hier slimmer dan ik
Op zich boeit de tekst me niet zo. Gaat me natuurlijk meer om het hoofd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Geeft niets.
Wat zou jij een leuke tekst vinden dan?
Dus een simpel hoi. volstaat als ie er goed uitziet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:19 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Op zich boeit de tekst me niet zo. Gaat me natuurlijk meer om het hoofd.
Dat soort teksten bewaar ik meestal voor tijdens de date zelf.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoi! Ik zal het maar alvast verklappen, veel leuker ga je hier niet tegenkomen. Klik dus vrolijk verder,maar het wordt er niet beter op. Laat anders een berichtje achter. Misschien reageer ik wel.
Ik dacht, ik geef er gewoon één gratis weg. Of wilde je hem nog gebruiken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat soort teksten bewaar ik meestal voor tijdens de date zelf.
Meestal wel. Soms is het zelfs beter als hij helemaal niks zegt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dus een simpel hoi. volstaat als ie er goed uitziet?
Inmiddels niet meer nee, m'n vriendin doet vrij moeilijk over eventuele nieuwe datesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik dacht, ik geef er gewoon één gratis weg. Of wilde je hem nog gebruiken?
Flauw wijf. Geen humor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:28 schreef kastanova het volgende:
Inmiddels niet meer nee, m'n vriendin doet vrij moeilijk over eventuele nieuwe dates.
En zonder foto's kan ik niet oordelen of het voldoende/te veel is hè...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dus een simpel hoi. volstaat als ie er goed uitziet?
Naja, staat toch bij de topic beschrijving om je ervaringen en tips te geven?quote:
Dit dus, heb een hekel aan mannen of vrouwen die zo denken. Weet dat het veel succes op kan leveren, maar je gaat voor een dame niet voor de omstanders. Sowieso hoef ik geen dames die aangeven dat ze op deze manier een man gekozen hebben of te wel niet echt zelfstandig. Heb ik meer respect voor players of loverboys.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Beetje. Het vermoeden rijst idd dat ze nogal een zeikwijf is, want klagen over je werk is sowieso not done op een speeddate. Maar zo'n 'dankje' kan ook wel opgevat worden als een 'ja whatever loser'.
Het leuke is om echt te battelen en die andere gozer een beetje te 'pakken'. Dan wint gewoon diegene die het meest bijdehand is. Beetje actie is wel leuker dan dat zoete slappe geouwehoer.
Een meisje () dat van reizen houdtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef Silenus het volgende:
Hier.
Silenus een battle kent toch ook fair play. Dat moet jij toch weten als voetbalfan. Het gaat om de bal niet om de spelers. Voor mij lang de essentie van voetbal geweest. Waarom jij er naar kijkt weet ik niet dan. Voor jou misschien leuker als er helemaal geen scheidsrechter is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:31 schreef Silenus het volgende:
Dan moet je gewoon een speeddate doen, kun je de romantische troubadour uithangen. Een battledate heet niet voor niets een battledate.
Eh, nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:59 schreef picardmike het volgende:
Of had je hem als voetbalfan nog niet zover doorgetrokken?
Dat dus. Man up watje!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:18 schreef Silenus het volgende:
Wat is er nou leuk aan twee kerels die zeggen waar ze wonen, wat ze doen, hoe oud ze zijn en 'hihi beschrijf elkaar eens'? Het heet een battledate, geen 'theekransje'.
Mensen die alleen maar over fair play ouwehoeren en 'het gaat om de bal, om meedoen is belangrijker dan winnen'...tsja, die winnen nooit wat. Beetje brutaal en mondig, dan heb je de halve wereld. In het voetbal, en in het daten.
(Goh wat lult ie deze onderwerpen weer mooi aan elkaar.)
Het gaat ook niet om het winnen silenus. Its about how you play the game. Maarja voor mij wel de rede dat ik dus geen voetbal meer kijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eh, nee.
Fair play, ja. Dat is wat anders dan je tegenstander gewoon de bal toespelen. Alles is geoorloofd binnen het toelaatbare, kortom: ik ga m'n tegenstander in een battledate natuurlijk niet uitschelden of wat dan ook, het is eerder een opmerking plaatsen op iets wat hij heeft gezegd. Ik vind het ook prima/leuk als hij mij probeert te 'pakken', dan zit er tenminste wat vuur in een battledate.
Wat is er nou leuk aan twee kerels die zeggen waar ze wonen, wat ze doen, hoe oud ze zijn en 'hihi beschrijf elkaar eens'? Het heet een battledate, geen 'theekransje'.
Mensen die alleen maar over fair play ouwehoeren en 'het gaat om de bal, om meedoen is belangrijker dan winnen'...tsja, die winnen nooit wat. Beetje brutaal en mondig, dan heb je de halve wereld. In het voetbal, en in het daten.
(Goh wat lult ie deze onderwerpen weer mooi aan elkaar.)
Nog steeds gelukkig met je vriendin?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:13 schreef Dizorn het volgende:
Ik kijk geen voetbal omdat ik het allemaal aanstellerige aandachtstrekkers vind. Wat zegt dat over mijn datingleven?![]()
Heb af en toe klein beetje twijfel.. maar gelukkig ben ik welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:26 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nog steeds gelukkig met je vriendin?
Je wacht dus op een betere aanbieding.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:25 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Heb af en toe klein beetje twijfel.. maar gelukkig ben ik wel
Nee, ik wacht tot ik bepaalde zaken een klein beetje zie veranderen (of niet). Realistische verwachtingen, hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je wacht dus op een betere aanbieding.
Wat voor zaken dan? Ik denk dat je het er dan met haar over moet hebben, en niet wachten tot je dingen 'ziet veranderen'. Als zij niet weet dat je iets dwars zit, kan ze natuurlijk ook niks gaan veranderenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:33 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nee, ik wacht tot ik bepaalde zaken een klein beetje zie veranderen (of niet). Realistische verwachtingen, hoor
Ok man, ik probeer je alleen maar advies te gevenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:41 schreef Dizorn het volgende:
Waarom denk je dat ik het vaag houd? Omdat ik geen zin heb om er gedetailleerd op in te gaan
Beetje lullig van je. Er zijn heel veel onzekere meisjes, om ze nou meteen al af te schrijven omdat ze zo'n opmerking maken..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm net op Paiq, kort vragenrondje, vertel oa wat ik zoek en eindig met" ohja en natuurlijk ook aantrekkelijk". Antwoord ze met "oh dan zal ik wel afvallen "
... Per direct inderdaad, maar dan vooral om haar onzekerheid.
Het was een platte dame met bloempottenkapsel en een lelijke bril. Dat + onzekerheid is voor mij een gigantische afknapper.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:07 schreef Micson het volgende:
[..]
Beetje lullig van je. Er zijn heel veel onzekere meisjes, om ze nou meteen al af te schrijven omdat ze zo'n opmerking maken..
Liever een lekker, onzeker meisje dan zo'n arrogant slettenhoofd.
Dat je stiekem het liefste met mannen date.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:13 schreef Dizorn het volgende:
Ik kijk geen voetbal omdat ik het allemaal aanstellerige aandachtstrekkers vind. Wat zegt dat over mijn datingleven?![]()
Wat stond er in je oneliner danquote:Op zondag 3 juli 2011 00:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
zon kutwijf gaat eerst mn foto bewonderen en dan wijst ze mn oneliner af.
Wat een bitch. 17 credits kwijt door die actie.
Oh wat erg dat iemand je oneliner niet accepteert.quote:
Toch maar eens proberen dan. Wie biedt zich aan?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat je stiekem het liefste met mannen date.
Ik kan geven, ik hoop dat jij kan ontvangenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:33 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Toch maar eens proberen dan. Wie biedt zich aan?
Is die site wat?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:17 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of iemand hier nog staat ingeschreven bij Pepper, de accounts zijn in ieder geval gehackt.
Ik had me ooit ingeschreven toen het nog gratis was, om te proberen (ik doe niet meer aan datingsites). Het leuke vond ik dat je filmpjes, foto's, muziekfragmenten (van youtube bijvoorbeeld) kunt plaatsen die jij leuk vindt en op die manier wordt dan een match gemaakt.quote:
Dat las ik net ook. Slechte zaak.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:17 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of iemand hier nog staat ingeschreven bij Pepper, de accounts zijn in ieder geval gehackt.
laat maar niets voor mij die sitequote:Op zondag 3 juli 2011 15:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had me ooit ingeschreven toen het nog gratis was, om te proberen (ik doe niet meer aan datingsites). Het leuke vond ik dat je filmpjes, foto's, muziekfragmenten (van youtube bijvoorbeeld) kunt plaatsen die jij leuk vindt en op die manier wordt dan een match gemaakt.
Je profiel bestaat dus als het ware uit de filmpjes, etc. en niet zozeer uit teksten.
Fan-fucking-tastisch. Ik heb me via een stempuntonderzoek meegedaan in de betafase van Pepper — aan het einde van het onderzoek duidelijk aangegeven dat mijn account verwijderd moest worden want ik vond het troep (bovendien, dat kon je aangeven). Hebben ze toen trouwens niet gedaan, ik mailen naar stempunt, moest ik me handmatig nog een keer afmelden op die website — sta ik godverdomme in deze lijst. RTL, gefeliciteerd, jullie hebben schijt aan jullie eigen privacy/disclaimer shizzle, en hebben slim zieltjes en e-mailadressen gewonnen via stempunt, chapeau! Goedzo heren, ga vooral zo doorquote:Op zondag 3 juli 2011 17:49 schreef picardmike het volgende:
Mhhh ik zit nu een lijst te bekijken van alle gelekte pepper users
Ook een paar spiritsquote:
ergens op internet, zou het niet meer precies weten heb er een pdf'je van gemaakt.quote:Waar vinden we die lijst dan?
En die hebben inmiddels allemaal een Don Juan (of hoe die verzonnen gast op RP ook heette) stalkmailtje van je gehad ?quote:
Dat zou wel een meesterlijk evil plan zijn. Maar nee, ik heb er geen behoefte aan.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:13 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
En die hebben inmiddels allemaal een Don Juan (of hoe die verzonnen gast op RP ook heette) stalkmailtje van je gehad ?
Ik had hetzelfde gisteren. Ze kan je het knapst van de stapels vinden, maar vinden niet zo aantrekkelijk. Dat heb ik ook weleens, dat er een meisje uitkomt als knapste die ik ook niet moet.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
zon kutwijf gaat eerst mn foto bewonderen en dan wijst ze mn oneliner af.
Wat een bitch. 17 credits kwijt door die actie.
Er wordt naar het bestand gelinkt op het twitteraccount van de hackgroep: https://twitter.com/#!/AnonymousIRCquote:
Dus direct alle foto's van de mannen gezienquote:Op maandag 4 juli 2011 08:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb geen pepper account
Sinds gister wel weer op RP. Ben de mannen die ik in de kroeg ontmoet weer even helemaal zat na afgelopen weken en heb in een spontane bui een membership afgesloten. Ben benieuwd. Wat ik vooral grappig vind is dat je nu meer foto's kan bekijken. Waar je bij foto nr 1 denkt: "oh.. das best leuk!" zie je op foto 2 ineens een compleet ander persoonIk was denk ik vergeten hoe dat kan verschillen.
Nee, heb een half uurtje beetje rondgeklikt en vond het toen tijd om naar bed te gaanquote:Op maandag 4 juli 2011 10:04 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dus direct alle foto's van de mannen gezien? Zat er nog wat leuks bij?
Leuk voor je, maar je wordt wel saaiquote:
Ja ik zit er ook niet bij he..quote:Op maandag 4 juli 2011 10:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, heb een half uurtje beetje rondgeklikt en vond het toen tijd om naar bed te gaanEr zit altijd wel "iets" leuks bij, het is alleen steeds de vraag of het ook werkelijk leuk is
Verhalen koop je toch niks voor?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb een flink archief met verhalen waar ik uit kan putten!
Update van mijn kant : ik date óók nog steeds met dezelfde, al een week of vijf a zes. Maar helaas gaat het wat minder crescendo dan in huize Silenus. Ze heeft nogal wat freaky trekjes waar ik een beetje genoeg van heb - en dat heb ik laten weten ook. Had ook mijn jas gepakt om maar eens op te stappen, maar daarvan wist ze mij te weerhouden. Nou ja, we'll see..quote:Op maandag 4 juli 2011 10:04 schreef Silenus het volgende:
Weer even een update van mijn kant:
het is ongelofelijk, niet te bevatten en ik weet niet wat ik meemaak, maar ik date nog steeds met dezelfde!
Ik snap nu pas alle liedjes over verliefdheid, en alles wat ik in mijn single-leven heb verafschuwd of iets voor homo's vond (urenlang samen op de bank knuffelen, samen naar een klassiek concert luisteren, elkaar zeggen waarom je elkaar nou precies zo leuk en geweldig vindt, hand in hand door de stad huppelen)...ik doe het nu allemaal.
Ik moet wel zeggen dat dit ook de allerleukste ever is, al zou ik met haar moeten overnachten op een vuilnisbelt in de stromende regen... Het maakt me allemaal niets uit.
Tot zover deze niet-heel-stoere bijdrage, ik herken mezelf af en toe ook niet meer.
Fijn dat je dat dan nu toch nog door hebtquote:Op maandag 4 juli 2011 10:04 schreef Silenus het volgende:
het is ongelofelijk, niet te bevatten en ik weet niet wat ik meemaak, maar ik date nog steeds met dezelfde!
Ik snap nu pas alle liedjes over verliefdheid, en alles wat ik in mijn single-leven heb verafschuwd of iets voor homo's vond (urenlang samen op de bank knuffelen, samen naar een klassiek concert luisteren, elkaar zeggen waarom je elkaar nou precies zo leuk en geweldig vindt, hand in hand door de stad huppelen)...ik doe het nu allemaal.
Ik moet wel zeggen dat dit ook de allerleukste ever is, al zou ik met haar moeten overnachten op een vuilnisbelt in de stromende regen... Het maakt me allemaal niets uit.
Tot zover deze niet-heel-stoere bijdrage, ik herken mezelf af en toe ook niet meer.
Naja, ik op mijn beurt dan ook maar weer even een update:quote:Op maandag 4 juli 2011 12:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Update van mijn kant : ik date óók nog steeds met dezelfde, al een week of vijf a zes. Maar helaas gaat het wat minder crescendo dan in huize Silenus. Ze heeft nogal wat freaky trekjes waar ik een beetje genoeg van heb - en dat heb ik laten weten ook. Had ook mijn jas gepakt om maar eens op te stappen, maar daarvan wist ze mij te weerhouden. Nou ja, we'll see..
Het staat 2-2 hoor, schatje.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:09 schreef Spirit82 het volgende:
Jezus wat een positieve verhalen hierzoKan iemand even een sneu verhaal posten zodat ik me minder kansloos voel? Thanks alvast
Ik kan wel een zielig verhaal posten.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:09 schreef Spirit82 het volgende:
Jezus wat een positieve verhalen hierzoKan iemand even een sneu verhaal posten zodat ik me minder kansloos voel? Thanks alvast
Je hebt anders nog steeds je chick. Ik heb alleen een friend with benefits waarvan ik nog steeds niet weet wat ik nou met hem aan moetquote:Op maandag 4 juli 2011 13:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Het staat 2-2 hoor, schatje.
Positief : Kasta & Sil
Negatief : jij & ik
Schuldig als in? dat je het contact hebt laten vallen toen ze ziek werd? of hoe moet ik het zien?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik kan wel een zielig verhaal posten.
Een meiske dat ik jaren geleden via een datingsite heb leren kennen post nu op hyves allemaal foto's en verhalen van haar nieuwe leven na een hersentumor. Op de 1 of andere manier kan ik daar niet mee omgaan. Nu hadden we al weinig contact en ik voelde ook geen klik, maar toch voel ik me schuldig daarover.
Precies, aan die positieve jibber-jabber hebben wij niets. Tranentrekkende verhalen willen we horen.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:09 schreef Spirit82 het volgende:
schuldig als in dat ik afknap op haar ziekte en haar ongemakken.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schuldig als in? dat je het contact hebt laten vallen toen ze ziek werd? of hoe moet ik het zien?
Is natuurlijk wel een verschil of je haar goed kent of juist totaal niet. En nu allerlei 'ellende' verhalen te horen krijgt.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
schuldig als in dat ik afknap op haar ziekte en haar ongemakken.
Een man moet wel HEEL leuk zijn, wil ik contact met hem aangaan in een dergelijke situatie. Dat is volgens mij ook iets waar je meer inrolt en wat je niet van iemand mag vragen; iets wat gewoon gebeurt. Dus voel je vooral niet schuldig, ik vind het in elk geval niet meer dan logisch dat je afstand bewaart.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
schuldig als in dat ik afknap op haar ziekte en haar ongemakken.
Valt zo'n beetje allemaal onder de noemer "negatief zelfbeeld" vermoed ik. Geen foto's van zichzelf kunnen verdragen, niet het risico willen lopen dat iemand met een verrekijker een stukje van haar bikini zou kunnen zien op balkon etc..quote:Op maandag 4 juli 2011 13:00 schreef Cue_ het volgende:
en jammer MacondoAan wat voor trekjes moeten we dan denken?
Vertel, wat is er dan zo kansloos aan het verleden van Kasta? Was hij niet thuis in de fok lay out codes? Neukte hij minder vrouwen dan jij? Enlighten me..quote:Op maandag 4 juli 2011 16:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[ [url=Jezus wat een positieve verhalen hierzo Kan iemand even een sneu verhaal posten zodat ik me minder kansloos voel? Thanks alvast ]afbeelding[/url] ]
Het verleden van kasta spreekt boekdelen van kansloosheid, dus maak je geen zorgen. Ook met jou komt goed.
Daten?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:09 schreef Spirit82 het volgende:
Present!quote:Op maandag 4 juli 2011 13:09 schreef Spirit82 het volgende:
Als je nu niet onder de plak raakt, heb je voor de komende jaren mijn zegenquote:Op maandag 4 juli 2011 10:04 schreef Silenus het volgende:
Ik sta op RPquote:Op maandag 4 juli 2011 18:38 schreef Contheo het volgende:
RP is een beetje ruk, kom alleen stomme mensen tegen.. op paiq heb ik hele leuke dames leren kennen
Vertel ?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
RP blij ik maar vaag vinden. Paiq vind ik zelf ook lekkerder.
Ah, vertel. Leuke dates gehad met Paiq dames?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:38 schreef Contheo het volgende:
RP is een beetje ruk, kom alleen stomme mensen tegen.. op paiq heb ik hele leuke dames leren kennen
Nu maar een andere sitequote:
Yup, ben altijd fan geweest van RP, maar zag er nooit het nut in om te betalen. Nu toch eens proberen en so far valt het niet tegen eigenlijkquote:
Ik was ooit lid van RP een paar maanden met zo'n abo. Vervolgens alle criteria geselecteerd die voor mij een beetje wenselijk waren. En toen hield ik dus maar een tiental matches over en daar zat niets tussen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
RP blij ik maar vaag vinden. Paiq vind ik zelf ook lekkerder.
Multitasken is niet mijn sterkste kant.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:06 schreef kastanova het volgende:
Boekdelen van kansloosheid spreken.
Dat is inderdaad ook een manier om met de Nederlandsche taal om te gaan.
Dus omdat 1 van de vrouwen (betaald danseresje + hardcore pornminded overigensquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Multitasken is niet mijn sterkste kant.
Iedereen die het verleden van kasta kent met vrouwen... Ja hij neukte vrouwen. En?
Moet ik daar nu van onder de indruk zijn?* DenWauwelaar mompelt iets over kwantiteit/kwaliteit
Welke kaartjes waren het ook alweer Kasta?
Toegegeven, het was prachtig vermaak en Kasta schrijft altijd heel erg leuk.
kortom, hoe hij ermee omgaat is dan wel weer bewonderenswaardig. Maar kansloos was het allemaal wel
Samengevat, je praat poep. Zeg dat volgende keer dan direct, Wauwelaarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
Kasta. Het was een voorbeeld. En dat weet jij ook.
Een zwakstroom tiepje ( zo bijzonder mooi was ze ook niet schat) met enorme kamperfamilie waar jij overduidelijk doodsbenauwd voor was en die je bedreigde.What a catch! Ik had ook trotse verhalen hier verteld. Zo dapper was meneer toch niet.
Maar natuurlijk maakt dat de rest van je loopbaan niet kansloos. Iedere dag een nieuwe kans toch? En die is je van harte gegund hoor.
Just saying dat er meerdere momenten waren, breed uitgemeten hier, waarop het er niet allemaal even mooi uitzag. Maar de waarheid mag gezegd worden, je was kansloos met verve.
Doodsbenauwd als in; ik heb ze binnen gelaten, uitgelegd hoe de vork daadwerkelijk in de steel zat en m'n geld terug gekregen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
Kasta. Het was een voorbeeld. En dat weet jij ook.
Een zwakstroom tiepje ( zo bijzonder mooi was ze ook niet schat)met enorme kamperfamilie waar jij overduidelijk doodsbenauwd voor was en die je bedreigde.What a catch! Ik had ook trotse verhalen hier verteld. Zo dapper was meneer toch niet.
Classic fok reeks over een ex die ik geld had gegeven om kaartjes voor een festival te kopen, maar vervolgens nadat ik haar gedumpt had, wilde ze me zowel de kaartjes als het geld niet terug geven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:18 schreef BeamofLight het volgende:
Lol, waar de fuck gaat dat over Kasta?
Jij begon.quote:
geen idee hoor, maar welke daarvan gratis is zou ik niet weten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij begon.
(vragen staat vrij, maar doe in godsnaam eerst zelf een klein beetje moeite. Lees desnoods de OP)
Wat je zou kúnnen doen is even op zo'n linkje klikken en kijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
geen idee hoor, maar welke daarvan gratis is zou ik niet weten.
Waarna je vervolgens genakt wordt, door voor bijna alles te moeten betalen, behalve inloggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat je zou kúnnen doen is even op zo'n linkje klikken en kijken.
Mits dat niet teveel moeite is natuurlijk.
En dan zegt er altijd wel iemand :quote:Hoi, ik ben Henk en sinds het al een jaar uit is met mijn Ingrid () wil ik eigenlijk wel weer een nieuwe relatie / date / neukertje. Heb nog nooit een datingsite geprobeerd, maar hoor er wel goede verhalen over. Dus ik ga het maar eens voorzichtig proberen. Is er een gratis datingsite die jullie mij kunnen aanraden?
En dan zeg jij weer:quote:Nou Henk, wij regelen onze chicks altijd op paiq - dat is helemaal gratis en écht iets voor jou. Zelf heb ik er ook mijn nieuwe vriendin (Ingrid) opgeduikeld!
quote:Tof bedankt, ga ik direct proberen. Ik ga nu voor een wat oosters type!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef macondo het volgende:
Of je vraagt het in dit topic natuurlijk - ik doe het even voor:
[..]
En dan zegt er altijd wel iemand :
[..]
En dan zeg jij weer:
[..]
Nope. Not good.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
want kort lui en bondig kansloos is niet goed
met dat gevoel heb ik na mijn vaste relatie 2 jaar rondgelopen, niet willen binden want te veel nadelen, lang leven de vrijheid enz enz. Maar voel me toch wel 'alleen', helemaal nu iedereen vrienden allemaal 'vaste' verkering krijgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
@Kloonhommel: Kasta is heel knuffelbaar ook hoor, maak je niet druk
@Contheo, ook meegemaakt. Meisje had foto's online, slank, leuk koppie. Toen wilde ze uit, eerst op facebook toegevoegd. Recente foto's bleek ze echt een biggetje. Genoten van die unfriend knop. Oprotten.
Anyway, daten...daar gaat het hier over.
Paar keer gedate met dames van paiq, beetje teleurstellend. Leuk gesprekje, niet echt spanning, drankje, naar huis.Toen met een meisje dat ik ken daten een beetje overgeslagen en dat werkte veel beter. Regelmatig sex, leuk en geen gezeik over relaties, families, verplichtingen, pony's etc... Top!
Kortom, daten is overrated
Geef hem ongelijk, beetje fatsoen/inzet kost weinig...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:32 schreef Kloonhommel het volgende:
Zit kasta weer Fokkertjes te plagen....?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef Contheo het volgende:
Op paiq zag ik een best wel leuke dame van 26. Dus ik een oneliner gestuurd, na 2 uur gechat te hebben, vraagt ze of ik zin had zaterdag te daten. Dus ik kijk nog eerst ff snel haar foto's in case of, ik vraag, hoe oud zijn die foto's, aan het beeld te zien waren ze een gemaakt als of ze van een camera uit 2006 kwamen. En ja hoor, zij zegt ja zijn oud enzo.
Dus ik vraag, heb je een wat recentere foto? Zegt ze, oh die van jou zijn ook niet recent, dus ik zeg, die van mij zijn heel recent, alleen de 2e niet. De andere 3 zijn van afgelopen vakantie in Juni. Zij zegt, oky oky, niet schrikken hoor. voegt ze een foto toe, en is ze gvd 20-30 kilo aangekomen, en dan niet 'maatje meer' of 'volslank' want daar heb ik echt niks op tegen. Maar gewoon vies dik. Het was weer eens te mooi om waar te zijn...
Cosign.quote:Mijn ervaring met paiq is dat de prater verliest, snel proberen iets af te spreken lijkt wel het credo.
Jah daar heb ik ook wel eens last van. Van die leeghoofdige vrouwtjes die geen twee zinnen zonder gruwelijke spelfouten kunnen schrijven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:34 schreef Contheo het volgende:
jup, trouwens, kunnen ze op paiq niet mensen onder de 18 weghouden. met speed date heb ik iedere keer van die 16 jarige leeghoofden die geen reet terug zeggen. En later kom ik dan achter dat ze 16-17 zijn dus sowieso verspilde moeite...
Dat is de nieuwe generatie.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Jah daar heb ik ook wel eens last van. Van die leeghoofdige vrouwtjes die geen twee zinnen zonder gruwelijke spelfouten kunnen schrijven.
Meldt!! Wat ben ik toch heel jong nog en ongecompliceerdquote:
Dat zegt serieus ook niets.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:49 schreef Frankii het volgende:
One-liner ontvangen op Paiq, net uurtje gechat! Het klikt!
Wat S95Sedan zegt, kan een begin zijn, maar hoeft niet per sé.quote:
Ligt aan jezelfquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
ik kom even tussendoor, wat is een goede fotobeoordelingsscore op paiq?
ik snap dat het streven een 9,9 of 10 ofzo is, maar wat is "Acceptabel"dat je kansen maakt?
Ook dat zegt vrij weinig. Ik had een 9.6 met een meisje, maar we hadden echt helemaal NIETS gemeen, behalve woonplaats.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
ik kom even tussendoor, wat is een goede fotobeoordelingsscore op paiq?
ik snap dat het streven een 9,9 of 10 ofzo is, maar wat is "Acceptabel"dat je kansen maakt?
Met die 9,6 doel je dan waarschijnlijk op de matchscore, de vraag ging volgens mij echter over de eigen fotoscore.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ook dat zegt vrij weinig. Ik had een 9.6 met een meisje, maar we hadden echt helemaal NIETS gemeen, behalve woonplaats.
Ah excuus, ik bedoelde inderdaad matchscore. Sja wat is normaal? Op paiq regeert de middelmaat, dus zal wel rond 6/7 liggen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Met die 9,6 doel je dan waarschijnlijk op de matchscore, de vraag ging volgens mij echter over de eigen fotoscore.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:46 schreef Contheo het volgende:
Alle vrouwen zijn allemaal 'prettig gestoord'
Ik denk dat het gemiddelde rond de 8,5 ligt op Paiq. Wat opgehoogd om de mensen een beter gevoel geven en tot spenderen over te laten gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ah excuus, ik bedoelde inderdaad matchscore. Sja wat is normaal? Op paiq regeert de middelmaat, dus zal wel rond 6/7 liggen.
Acceptabel is alles daarboven denk ik.
Dat komt door je Silenus-made profieltekst. Hij is in de buurt, bedank hem vooral.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:02 schreef Contheo het volgende:
Zijn dames op RP nou echt desperate? ik heb van een of ander lelijk mens al 5 ja 5 keer een interesse bericht gekregen
Bedankt voor het verpesten van mijn goede gevoel bij die dikke 9. Klootzak.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik denk dat het gemiddelde rond de 8,5 ligt op Paiq. Wat opgehoogd om de mensen een beter gevoel geven en tot spenderen over te laten gaan.
Maakt toch niet uit, je kunt beter 10 reacties krijgen waarvan 9 rommel dan eh...ja, nul reacties.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:05 schreef Contheo het volgende:
Idd, zal ik maar neerzetten, tits or gtfo?
Ik omschrijf mezelf te blij idd daar.
was grapje, heb er 5 leuke tussen zitten, bedankt Silenus!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:13 schreef Contheo het volgende:
was grapje, heb er 5 leuke tussen zitten
Opvoeding heb ik nooit van gehoord hoor...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef macondo het volgende:
[..]
was grapje, heb er 5 leuke tussen zitten, bedankt Silenus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij ook niet. Mijn hoogsten zijn ook 9.2. Mijn laagste 8.2.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:57 schreef Silenus het volgende:
Precies, 6/7 is echt een match van niks. Hoger dan 9,2 ging het bij mij ook niet meer trouwens.
Zelfbeschermingquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:49 schreef love_sharon het volgende:
Hoe verpest je je eigen kansen![]()
Iemand van paiq waar ik al lang contact mee heb (voor mij vriendschappelijk zeker omdat ik een vriend had) en 1x tijdens het stappen heb gezien vroeg of ik met hem wou daten. En toen ik zei dat ik niet wou omdat ik pas net weer single ben kreeg ik de reactie "Ik weet heus wel wanneer iemand met een smoes er onder uit wilt komen. Nou ze graag wou ik ook weer niet met je daten hoor". Yeah right
Ik heb jou ook wel eens op paiq gehad volgens mij, maar weer single misschien moet ik mij weer aanmelden haha.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:49 schreef love_sharon het volgende:
Iemand van paiq waar ik al lang contact mee heb (voor mij vriendschappelijk zeker omdat ik een vriend had) en 1x tijdens het stappen heb gezien vroeg of ik met hem wou daten. En toen ik zei dat ik niet wou omdat ik pas net weer single ben kreeg ik de reactie "Ik weet heus wel wanneer iemand met een smoes er onder uit wilt komen. Nou ze graag wou ik ook weer niet met je daten hoor". Yeah right
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:49 schreef love_sharon het volgende:
Hey!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:05 schreef Cue_ het volgende:
Onverwachtse wending.. de kerel die ik voor achterbuurjongen had laten zitten heeft van zich laten horen en komt vanavond als het goed is
SPANNEND!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:05 schreef Cue_ het volgende:
Onverwachtse wending.. de kerel die ik voor achterbuurjongen had laten zitten heeft van zich laten horen en komt vanavond als het goed is
Onze liefde zal altijd bestaan, dat weet jij heel goed!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey!
Waar is onze liefde? Je gaat vreemd!
best wel, want hij kan niet meer terug, dus blijft slapen. En we hebben elkaar in de tussentijd niet meer gesproken en hij was best boos toen ik vertelde over achterbuurjongenquote:
ik ga daarvoor nog uit eten met collega's, dus drank zal er bij mij wel al inzitten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:28 schreef Silenus het volgende:
In dat geval zou ik straks vast wat alcohol inslaan.
Prima toch, ik drink thuis altijd wijn. Hij zal vast ook wel een fijnproever zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:50 schreef Cue_ het volgende:
(tijd om drank te halen voor thuis heb ik niet.. of hij moet aan de wijn willen)
Bullshit lijkt mij?quote:Hey hallo sorry dat ik nu even je tijd verdoe maar jammer als je niet verder zou lezen wat ik met zweet in me handen naar je schrijf.Ik schreef me in ik zag je staan en ja sorry we hebben toch wel dezelfde interesses dus ik dacht laten we het proberen toch?Nou ik brand even los JIk ben --- 19 jaar en je zal denken wat doet zo’n jonge meid nou als mij hier op de site.Nou ik zal je gelijk even antwoord geven erop,Ik ben een redelijk verlegen meid die een beetje uit der schulp moet kruipen.Omdat ik gewoon nog wat onzeker ben naar jongens toe, erg is dat eigenlijk he?Toch zoek ik wel echt een jongen die lief,eerlijk,betrouwbaar en vooral geduld met me heb.Waarom?...Niet te hard van stapel lopen toch?Een kat in het nauw kan rare sprongen maken denk ik zelf.Mijn prepaid is 06-xxxxxxx want ik vind telefonisch contact toch betrouwbaarder overkomen dan msn vind je zelf ook niet?Mijn ouders zijn uit elkaar en mijn vader woont in Belgie en mijn moeder in Nederland dus ben ook veel in Belgie snap je?Bel het liefst na 17 uur vanwege me school nog 2 weken L Dan kan ik in ieder geval opnemen. Ik hoop niet dat ik je heb laten schrikken.Dus tot vanavond?Xx
Ow komt vast wel goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:53 schreef Silenus het volgende:
Prima toch, ik drink thuis altijd wijn. Hij zal vast ook wel een fijnproever zijn.
Je spreekt met hem af ná een etentje? En hij moet blijven slapen omdat hij niet terug kan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik ga daarvoor nog uit eten met collega's, dus drank zal er bij mij wel al inzitten.
en gaan als ie komt wel even de kroeg in ofzo![]()
(tijd om drank te halen voor thuis heb ik niet.. of hij moet aan de wijn willen)
deed ik al nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:17 schreef Silenus het volgende:
Haha, ik vind het maar een raar verhaal. Zou het niet vertrouwen als ik jou was.
ahhaha idd, ff gegoogled. Heel verlegen dusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:21 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben verlegen .. naar.. hier is m'n 06 .. like uhu!
er is al eerder wat gebeurd hoor, dus dat is niets nieuwsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:27 schreef macondo het volgende:
Je spreekt met hem af ná een etentje? En hij moet blijven slapen omdat hij niet terug kan?
1+1=2 ; dat klinkt als snel seks vanavond - kan mij niet voorstellen dat hij dat anders zal zien.
Het is ook niet bedoeld als negatieve opmerking hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
er is al eerder wat gebeurd hoor, dus dat is niets nieuws
Zo had ik het ook niet opgevatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:39 schreef macondo het volgende:
Het is ook niet bedoeld als negatieve opmerking hoor
Het stomme (voor hem) is dat ik hem helemaal niet afwees maar gewoon eerlijk was. Zo raar is het toch niet dat je niet meteen wilt daten een paar dagen nadat je relatie voorbij isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 04:54 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Je moet vooral niet denken dat je leuk bent hoor, hij wilde puur uit medelijden
Ik moet hem toch geen ongelijk geven.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:26 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Het stomme (voor hem) is dat ik hem helemaal niet afwees maar gewoon eerlijk was. Zo raar is het toch niet dat je niet meteen wilt daten een paar dagen nadat je relatie voorbij is![]()
Ik vind dat je als man heel zielig overkomt als je dergelijke reacties plaats. Je zet jezelf niet in een beter daglicht als je zegt "ik wou je toch niet graag daten"quote:
Inderdaad - een soort blauwtje lopen en dan zeggen "vond het toch maar een suf wijf bij nader inzien"quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je als man heel zielig overkomt als je dergelijke reacties plaats. Je zet jezelf niet in een beter daglicht als je zegt "ik wou je toch niet graag daten"
Vraag haar dan ook niet op date
En je mag niet op mijn verjaardag komen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
Op de basisschool was dat 'jij bent ook stom'
Dat je vooralsnog de tweede boot bent als 't met die eerste gozer echt goed blijkt te klikken. Best balen, heb het zelf ook wel's gehad—iemand beetje leren kennen, we konden goed praten en alles, maar zij had al eerder contact met een andere paiq'ert, wat ook klikte, dus ja. (Niet dat ik denk dat die relatie nou zo goed gelopen is daar mevrouw tegenover haar hele omgeving te beschaamd was om te zeggen dat ze hem via een datingsite had leren kennen en dus maar zei dat hij haar spontaan op het treinstation had aangesprokenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:43 schreef Capstan het volgende:
Misschien begrijpen de mensen die meer ervaren zijn met datingsites (of daten in het algemeen) hier iets van en kan ik van advies gediend worden.
Ik zit dus op Paiq en trof daar zowaar een vrouw die positief reageerde op een Oneliner van mij. Tijdje leuk mee gechat en ik voelde ergens wel een bepaalde klik. Vandaag zegt ze echter opeens tussen neus en lippen door "Ik moet je wel zeggen dat ik hier met nog iemand contact heb met wie het aardig klikt; vond het wel zo eerlijk om dat te vertellen...maar ik ben er nog niet over uit, hoor".
Tja...wat moet ik hier nu mee?
Gewoon typen: er is maar een manier om achter te komen: wanneer spreken we af.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:43 schreef Capstan het volgende:
Misschien begrijpen de mensen die meer ervaren zijn met datingsites (of daten in het algemeen) hier iets van en kan ik van advies gediend worden.
Ik zit dus op Paiq en trof daar zowaar een vrouw die positief reageerde op een Oneliner van mij. Tijdje leuk mee gechat en ik voelde ergens wel een bepaalde klik. Vandaag zegt ze echter opeens tussen neus en lippen door "Ik moet je wel zeggen dat ik hier met nog iemand contact heb met wie het aardig klikt; vond het wel zo eerlijk om dat te vertellen...maar ik ben er nog niet over uit, hoor".
Tja...wat moet ik hier nu mee?
Dan kun je beter uberhaupt niet op datingsites zitten. Kom op, iedereen zet op die sites meerdere lijntjes uit. Het enige verschil is dat zij er eerlijk over is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik zou haar verwijderen, je gaat toch geen backup spelen voor iemand. ... jezus.
Precies, je chat zelf toch ook wel met meerdere personen waarbij je de een leuker vindt dan de ander.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:38 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dan kun je beter uberhaupt niet op datingsites zitten. Kom op, iedereen zet op die sites meerdere lijntjes uit. Het enige verschil is dat zij er eerlijk over is.
Precies. Zelf speel ik pas open kaart daarover als er een date afspraak wordt gemaakt en ik heb ook al een (vervolg) date met iemand anders. Met meerdere personen in het echt afspreken vind ik niet zo netjes.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, je chat zelf toch ook wel met meerdere personen waarbij je de een leuker vindt dan de ander.
Heb ik wel eens gedaan ja, zelfs twee op één avond.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Met meerdere personen in het echt afspreken vind ik niet zo netjes.
Of doen jullie dat wel? En kijken jullie dan pas met wie het het best klikt.
True true...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:34 schreef Silenus het volgende:
anders heb je constant dat stemmetje in je achterhoofd dat er vast nog veel meer leuke vrouwen zijn en blijf je aan de gang.
Dan nog een kwestie van zelfrespect. Je gaat toch geen tweede viool zitten spelen. Ik niet in elk geval, ik heb zat vrouwen in mn bed gehad. Succes ermee zou ik zeggenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:38 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dan kun je beter uberhaupt niet op datingsites zitten. Kom op, iedereen zet op die sites meerdere lijntjes uit. Het enige verschil is dat zij er eerlijk over is.
Je bent altijd tweede viool. Of jij bent eerste viool en iemand anders is tweede viool. Maar als je denkt dat dat leuke meisje waar jij mee chat alleen met jou aan het chatten is, ben je gewoon jezelf voor de gek aan het houden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan nog een kwestie van zelfrespect. Je gaat toch geen tweede viool zitten spelen. Ik niet in elk geval. Succes ermee.
ik hoef ook niet met een wijf uit dat me ziet als backup van degene met wie ze echt uitwilde
Er zit wel een verschil tussen chatten en daadwerkelijk afspreken in dit verhaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je bent altijd tweede viool. Of jij bent eerste viool en iemand anders is tweede viool. Maar als je denkt dat dat leuke meisje waar jij mee chat alleen met jou aan het chatten is, ben je gewoon jezelf voor de gek aan het houden.
Vind ik ook hoor. Zolang je nog aan het chatten bent, heb je geen recht van spreken imo. Na 1 of 2 dates wordt dat wel anders...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen chatten en daadwerkelijk afspreken in dit verhaal natuurlijk.
Daarom had ze er ook beter niet eerlijk over kunnen zijnquote:Ik voel me niet geroepen ergens tweede dateviool te spelen, dat laat ik aan andere mannen over.
Ik ben of eerste viool of ik doe niet mee in het orkest. Je merkt al heel snel of je tweede viool speelt met een beetje ervaring.
Nee, dat ben ik met je eens. Chatten is wat anders.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Zolang je nog aan het chatten bent, heb je geen recht van spreken imo. Na 1 of 2 dates wordt dat wel anders...
Dude, je gaat toch niet in andermans zaad liggen roeren?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
Tenzij het gewoon een neuqdate is, prima.
Niet als ze nog met bespoten mondhoeken aan tafel zit nee. Ook niet als het zaad nog uit dr reedt loopt, maar is lastig te zien aan tafel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, je gaat toch niet in andermans zaad liggen roeren?
Vandaar dat het zo duur is die sitequote:
Je chatpartner? Hoe gaat het met je lange afstandsvriendin? Je had toch iets of..?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:54 schreef Dizorn het volgende:
Ik herkende Kasta bijna niet, met z'n nieuwe plaatjeDit als nuttige bijdrage aan de discussie.
Verder hóóp ik voor m'n chatpartner dat ze ook nog iemand anders heeft om mee te praten, op z'n minst. Anders is ze wel een beetje kansloos hoor. Zó leuk kan iemand over alleen chat nooit zijn
En dat ga je ook doen?quote:Op maandag 11 juli 2011 08:12 schreef Contheo het volgende:
2e date was gisteren, dat klikte opzich wel, we hebben van 4 tot zeker 8 uur in het cafe gezeten. Uiteindelijk moest ik weg want had nog een andere afspraak staan. Ze vroeg of ik zaterdag met haar naar de film wilde
Ik vond het wel gezellig, dus ik heb ja gezegd. Ik ben benieuwd waar dit op uitkomt. Trouwens, weet iemand nog een leuke oneliner. Bij 1 had ik voor de grap 'Hey, how ya doin' gezet, en die bleek grote Friends fan, dus was gelijk kassa.quote:
Komt t niet doordat je het over gezeCHT hebt???quote:Op maandag 11 juli 2011 08:12 schreef Contheo het volgende:
2 dates gehad dit weekend,
1e date op zaterdag, klikte op de chat wel, maar for real niet echt. Mevrouw was saai, zei niks en zat de hele tijd om zich heen te kijken, antwoordde alleen met 'ja', 'nee', 'weet ik niet' . Na een uur heb tegen haar gezecht dat ik het niet echt gezellig vond en dat ik weg wilde, zegt ze heel droog, dan doe je dat toch... seriously...
2e date was gisteren, dat klikte opzich wel, we hebben van 4 tot zeker 8 uur in het cafe gezeten. Uiteindelijk moest ik weg want had nog een andere afspraak staan. Ze vroeg of ik zaterdag met haar naar de film wilde
Nice!quote:Op maandag 11 juli 2011 08:30 schreef Contheo het volgende:
Ik vond het wel gezellig, dus ik heb ja gezegd. Ik ben benieuwd waar dit op uitkomt. Trouwens, weet iemand nog een leuke oneliner. Bij 1 had ik voor de grap 'Hey, how ya doin' gezet, en die bleek grote Friends fan, dus was gelijk kassa.
Oeh, een typ fout op de ochtend, kansloze taal naziquote:Op maandag 11 juli 2011 08:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Komt t niet doordat je het over gezeCHT hebt???
Ik zou dan ook tot ziens zeggen...
Typfout? Dus in plaats van de "g" drukte je per ongeluk op de "c" en de "h"? Dat is.. bijzonder!quote:Op maandag 11 juli 2011 08:40 schreef Contheo het volgende:
[..]
Oeh, een typ fout op de ochtend, kansloze taal nazi
Okee, typo, laten we zeggen dat ik mijn hoofd er niet bij had op de vroege ochtendquote:Op maandag 11 juli 2011 08:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Typfout? Dus in plaats van de "g" drukte je per ongeluk op de "c" en de "h"? Dat is.. bijzonder!
taalnaziquote:Op maandag 11 juli 2011 08:40 schreef Contheo het volgende:
[..]
Oeh, een typ fout op de ochtend, kansloze taal nazi
"Bah, klote, gezeik,quote:Op maandag 11 juli 2011 09:33 schreef Rettilpsemit het volgende:
Bah! Klote Paiq moet die oneliner boxen eens wat groter maken!
Heb je een leuke foto bewonderaar, wil je een oneliner sturen, krijg je dat gezeik dat ze te veel oneliners heeft
Die eerste klinkt als zo'n figuur die in het echt al bij de eerste seconde geen interesse meer had in je, maar niet de lef had om zelf een eind eraan te breien.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:12 schreef Contheo het volgende:
2 dates gehad dit weekend,
1e date op zaterdag, klikte op de chat wel, maar for real niet echt. Mevrouw was saai, zei niks en zat de hele tijd om zich heen te kijken, antwoordde alleen met 'ja', 'nee', 'weet ik niet' . Na een uur heb tegen haar gezegd dat ik het niet echt gezellig vond en dat ik weg wilde, zegt ze heel droog, dan doe je dat toch... seriously...
Zo'n idee had ik ook. Bleach fan?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die eerste klinkt als zo'n figuur die in het echt al bij de eerste seconde geen interesse meer had in je, maar niet de lef had om zelf een eind eraan te breien.
Tuurlijk, ook geen man overboord, maar wel jammerquote:Op maandag 11 juli 2011 10:17 schreef Contheo het volgende:
Heb ik ook al 2 keer gehad Rettilpsemit. Er zijn meerdere vissen.
Maar ik vind hem een beetje cheapoquote:Er zijn honderen oneliners, als jij me nou eens vertelt welke bij jouw werkt
Mischien valt ze wel op cheapo's. Doe je niet anders voor dan je bentquote:Op maandag 11 juli 2011 13:02 schreef Contheo het volgende:
Maar weet iemand nog een leuke oneliner voor op Paiq, mijn foto is door een erg leuke dame hoog beoordeeld. Maar ik kan even niet 1,2,3 op een oneliner komen...
En vaak zijn ze slecht ook nog
Ik dacht aan:
[..]
Maar ik vind hem een beetje cheapo.
quote:Hey! We matchen 9,2%! Dit móet wel een teken zijn!
Misschien werkt zelfs het aloudequote:Ik moet zeggen dat ik jou qua beoordeling ook wel redelijk hoog vind! Keertje chatten?
wel.quote:Hey, zag dat je me hoog beoordeeld had.Keertje kletsen?
Zo lust ik er noch wel een paar.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opzich is 'jouw' heel goed gespeld, alleen het verkeerde woord
Het maakt mij niet uit, (of eigenlijk wel, maar het feit dat ik me er zo godsgruwelijk aan erger zie ik eerder als een gebrek van mezelfquote:
[picardmike]quote:Op maandag 11 juli 2011 13:28 schreef Contheo het volgende:
Mijn grammatica laat me inderdaad in de steek, maar ik heb ook op een geweldige school gezeten in Amsterdam die nooit de moeite nam een nieuwe docent Nederlands aan te nemen, nadat de vorige docent overspannen thuis is gaan zitten. De hele klas is ook geslaagd met een 5.5 terwijl wij niet eens het examen hadden gedaan. En daarnaast woon ik nu zo'n 7 jaar in Nederland.
Mijn excuses daarvoor.![]()
je word toch beoordeeld op je uiterlijk, dus veel hoef je niet te zeggen.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:48 schreef tijnbrein het volgende:
Kort he zo'n oneliner? Dat is toch veel te weinig om iets leuks te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |