Oeh, een typ fout op de ochtend, kansloze taal naziquote:Op maandag 11 juli 2011 08:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Komt t niet doordat je het over gezeCHT hebt???
Ik zou dan ook tot ziens zeggen...
Typfout? Dus in plaats van de "g" drukte je per ongeluk op de "c" en de "h"? Dat is.. bijzonder!quote:Op maandag 11 juli 2011 08:40 schreef Contheo het volgende:
[..]
Oeh, een typ fout op de ochtend, kansloze taal nazi
Okee, typo, laten we zeggen dat ik mijn hoofd er niet bij had op de vroege ochtendquote:Op maandag 11 juli 2011 08:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Typfout? Dus in plaats van de "g" drukte je per ongeluk op de "c" en de "h"? Dat is.. bijzonder!
taalnaziquote:Op maandag 11 juli 2011 08:40 schreef Contheo het volgende:
[..]
Oeh, een typ fout op de ochtend, kansloze taal nazi
"Bah, klote, gezeik,quote:Op maandag 11 juli 2011 09:33 schreef Rettilpsemit het volgende:
Bah! Klote Paiq moet die oneliner boxen eens wat groter maken!
Heb je een leuke foto bewonderaar, wil je een oneliner sturen, krijg je dat gezeik dat ze te veel oneliners heeft
Die eerste klinkt als zo'n figuur die in het echt al bij de eerste seconde geen interesse meer had in je, maar niet de lef had om zelf een eind eraan te breien.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:12 schreef Contheo het volgende:
2 dates gehad dit weekend,
1e date op zaterdag, klikte op de chat wel, maar for real niet echt. Mevrouw was saai, zei niks en zat de hele tijd om zich heen te kijken, antwoordde alleen met 'ja', 'nee', 'weet ik niet' . Na een uur heb tegen haar gezegd dat ik het niet echt gezellig vond en dat ik weg wilde, zegt ze heel droog, dan doe je dat toch... seriously...
2e date was gisteren, dat klikte opzich wel, we hebben van 4 tot zeker 8 uur in het cafe gezeten. Uiteindelijk moest ik weg want had nog een andere afspraak staan. Ze vroeg of ik zaterdag met haar naar de film wilde
Zo'n idee had ik ook. Bleach fan?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die eerste klinkt als zo'n figuur die in het echt al bij de eerste seconde geen interesse meer had in je, maar niet de lef had om zelf een eind eraan te breien.
Tuurlijk, ook geen man overboord, maar wel jammerquote:Op maandag 11 juli 2011 10:17 schreef Contheo het volgende:
Heb ik ook al 2 keer gehad Rettilpsemit. Er zijn meerdere vissen.
Maar ik vind hem een beetje cheapoquote:Er zijn honderen oneliners, als jij me nou eens vertelt welke bij jouw werkt
Mischien valt ze wel op cheapo's. Doe je niet anders voor dan je bentquote:Op maandag 11 juli 2011 13:02 schreef Contheo het volgende:
Maar weet iemand nog een leuke oneliner voor op Paiq, mijn foto is door een erg leuke dame hoog beoordeeld. Maar ik kan even niet 1,2,3 op een oneliner komen...
En vaak zijn ze slecht ook nog
Ik dacht aan:
[..]
Maar ik vind hem een beetje cheapo.
quote:Hey! We matchen 9,2%! Dit móet wel een teken zijn!
Misschien werkt zelfs het aloudequote:Ik moet zeggen dat ik jou qua beoordeling ook wel redelijk hoog vind! Keertje chatten?
wel.quote:Hey, zag dat je me hoog beoordeeld had.Keertje kletsen?
Zo lust ik er noch wel een paar.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opzich is 'jouw' heel goed gespeld, alleen het verkeerde woord
Het maakt mij niet uit, (of eigenlijk wel, maar het feit dat ik me er zo godsgruwelijk aan erger zie ik eerder als een gebrek van mezelfquote:
[picardmike]quote:Op maandag 11 juli 2011 13:28 schreef Contheo het volgende:
Mijn grammatica laat me inderdaad in de steek, maar ik heb ook op een geweldige school gezeten in Amsterdam die nooit de moeite nam een nieuwe docent Nederlands aan te nemen, nadat de vorige docent overspannen thuis is gaan zitten. De hele klas is ook geslaagd met een 5.5 terwijl wij niet eens het examen hadden gedaan. En daarnaast woon ik nu zo'n 7 jaar in Nederland.
Mijn excuses daarvoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |