Ik denk dat het gemiddelde rond de 8,5 ligt op Paiq. Wat opgehoogd om de mensen een beter gevoel geven en tot spenderen over te laten gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ah excuus, ik bedoelde inderdaad matchscore. Sja wat is normaal? Op paiq regeert de middelmaat, dus zal wel rond 6/7 liggen.
Acceptabel is alles daarboven denk ik.
Dat komt door je Silenus-made profieltekst. Hij is in de buurt, bedank hem vooral.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:02 schreef Contheo het volgende:
Zijn dames op RP nou echt desperate? ik heb van een of ander lelijk mens al 5 ja 5 keer een interesse bericht gekregen
Bedankt voor het verpesten van mijn goede gevoel bij die dikke 9. Klootzak.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik denk dat het gemiddelde rond de 8,5 ligt op Paiq. Wat opgehoogd om de mensen een beter gevoel geven en tot spenderen over te laten gaan.
Maakt toch niet uit, je kunt beter 10 reacties krijgen waarvan 9 rommel dan eh...ja, nul reacties.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:05 schreef Contheo het volgende:
Idd, zal ik maar neerzetten, tits or gtfo?
Ik omschrijf mezelf te blij idd daar.
was grapje, heb er 5 leuke tussen zitten, bedankt Silenus!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:13 schreef Contheo het volgende:
was grapje, heb er 5 leuke tussen zitten
Opvoeding heb ik nooit van gehoord hoor...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef macondo het volgende:
[..]
was grapje, heb er 5 leuke tussen zitten, bedankt Silenus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij ook niet. Mijn hoogsten zijn ook 9.2. Mijn laagste 8.2.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:57 schreef Silenus het volgende:
Precies, 6/7 is echt een match van niks. Hoger dan 9,2 ging het bij mij ook niet meer trouwens.
Zelfbeschermingquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:49 schreef love_sharon het volgende:
Hoe verpest je je eigen kansen![]()
Iemand van paiq waar ik al lang contact mee heb (voor mij vriendschappelijk zeker omdat ik een vriend had) en 1x tijdens het stappen heb gezien vroeg of ik met hem wou daten. En toen ik zei dat ik niet wou omdat ik pas net weer single ben kreeg ik de reactie "Ik weet heus wel wanneer iemand met een smoes er onder uit wilt komen. Nou ze graag wou ik ook weer niet met je daten hoor". Yeah right
Ik heb jou ook wel eens op paiq gehad volgens mij, maar weer single misschien moet ik mij weer aanmelden haha.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:49 schreef love_sharon het volgende:
Iemand van paiq waar ik al lang contact mee heb (voor mij vriendschappelijk zeker omdat ik een vriend had) en 1x tijdens het stappen heb gezien vroeg of ik met hem wou daten. En toen ik zei dat ik niet wou omdat ik pas net weer single ben kreeg ik de reactie "Ik weet heus wel wanneer iemand met een smoes er onder uit wilt komen. Nou ze graag wou ik ook weer niet met je daten hoor". Yeah right
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:49 schreef love_sharon het volgende:
Hey!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:05 schreef Cue_ het volgende:
Onverwachtse wending.. de kerel die ik voor achterbuurjongen had laten zitten heeft van zich laten horen en komt vanavond als het goed is
SPANNEND!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:05 schreef Cue_ het volgende:
Onverwachtse wending.. de kerel die ik voor achterbuurjongen had laten zitten heeft van zich laten horen en komt vanavond als het goed is
Onze liefde zal altijd bestaan, dat weet jij heel goed!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey!
Waar is onze liefde? Je gaat vreemd!
best wel, want hij kan niet meer terug, dus blijft slapen. En we hebben elkaar in de tussentijd niet meer gesproken en hij was best boos toen ik vertelde over achterbuurjongenquote:
ik ga daarvoor nog uit eten met collega's, dus drank zal er bij mij wel al inzitten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:28 schreef Silenus het volgende:
In dat geval zou ik straks vast wat alcohol inslaan.
Prima toch, ik drink thuis altijd wijn. Hij zal vast ook wel een fijnproever zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:50 schreef Cue_ het volgende:
(tijd om drank te halen voor thuis heb ik niet.. of hij moet aan de wijn willen)
Bullshit lijkt mij?quote:Hey hallo sorry dat ik nu even je tijd verdoe maar jammer als je niet verder zou lezen wat ik met zweet in me handen naar je schrijf.Ik schreef me in ik zag je staan en ja sorry we hebben toch wel dezelfde interesses dus ik dacht laten we het proberen toch?Nou ik brand even los JIk ben --- 19 jaar en je zal denken wat doet zo’n jonge meid nou als mij hier op de site.Nou ik zal je gelijk even antwoord geven erop,Ik ben een redelijk verlegen meid die een beetje uit der schulp moet kruipen.Omdat ik gewoon nog wat onzeker ben naar jongens toe, erg is dat eigenlijk he?Toch zoek ik wel echt een jongen die lief,eerlijk,betrouwbaar en vooral geduld met me heb.Waarom?...Niet te hard van stapel lopen toch?Een kat in het nauw kan rare sprongen maken denk ik zelf.Mijn prepaid is 06-xxxxxxx want ik vind telefonisch contact toch betrouwbaarder overkomen dan msn vind je zelf ook niet?Mijn ouders zijn uit elkaar en mijn vader woont in Belgie en mijn moeder in Nederland dus ben ook veel in Belgie snap je?Bel het liefst na 17 uur vanwege me school nog 2 weken L Dan kan ik in ieder geval opnemen. Ik hoop niet dat ik je heb laten schrikken.Dus tot vanavond?Xx
Ow komt vast wel goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:53 schreef Silenus het volgende:
Prima toch, ik drink thuis altijd wijn. Hij zal vast ook wel een fijnproever zijn.
Je spreekt met hem af ná een etentje? En hij moet blijven slapen omdat hij niet terug kan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik ga daarvoor nog uit eten met collega's, dus drank zal er bij mij wel al inzitten.
en gaan als ie komt wel even de kroeg in ofzo![]()
(tijd om drank te halen voor thuis heb ik niet.. of hij moet aan de wijn willen)
deed ik al nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:17 schreef Silenus het volgende:
Haha, ik vind het maar een raar verhaal. Zou het niet vertrouwen als ik jou was.
ahhaha idd, ff gegoogled. Heel verlegen dusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:21 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben verlegen .. naar.. hier is m'n 06 .. like uhu!
er is al eerder wat gebeurd hoor, dus dat is niets nieuwsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:27 schreef macondo het volgende:
Je spreekt met hem af ná een etentje? En hij moet blijven slapen omdat hij niet terug kan?
1+1=2 ; dat klinkt als snel seks vanavond - kan mij niet voorstellen dat hij dat anders zal zien.
Het is ook niet bedoeld als negatieve opmerking hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
er is al eerder wat gebeurd hoor, dus dat is niets nieuws
Zo had ik het ook niet opgevatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:39 schreef macondo het volgende:
Het is ook niet bedoeld als negatieve opmerking hoor
Het stomme (voor hem) is dat ik hem helemaal niet afwees maar gewoon eerlijk was. Zo raar is het toch niet dat je niet meteen wilt daten een paar dagen nadat je relatie voorbij isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 04:54 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Je moet vooral niet denken dat je leuk bent hoor, hij wilde puur uit medelijden
Ik moet hem toch geen ongelijk geven.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:26 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Het stomme (voor hem) is dat ik hem helemaal niet afwees maar gewoon eerlijk was. Zo raar is het toch niet dat je niet meteen wilt daten een paar dagen nadat je relatie voorbij is![]()
Ik vind dat je als man heel zielig overkomt als je dergelijke reacties plaats. Je zet jezelf niet in een beter daglicht als je zegt "ik wou je toch niet graag daten"quote:
Inderdaad - een soort blauwtje lopen en dan zeggen "vond het toch maar een suf wijf bij nader inzien"quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je als man heel zielig overkomt als je dergelijke reacties plaats. Je zet jezelf niet in een beter daglicht als je zegt "ik wou je toch niet graag daten"
Vraag haar dan ook niet op date
En je mag niet op mijn verjaardag komen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
Op de basisschool was dat 'jij bent ook stom'
Dat je vooralsnog de tweede boot bent als 't met die eerste gozer echt goed blijkt te klikken. Best balen, heb het zelf ook wel's gehad—iemand beetje leren kennen, we konden goed praten en alles, maar zij had al eerder contact met een andere paiq'ert, wat ook klikte, dus ja. (Niet dat ik denk dat die relatie nou zo goed gelopen is daar mevrouw tegenover haar hele omgeving te beschaamd was om te zeggen dat ze hem via een datingsite had leren kennen en dus maar zei dat hij haar spontaan op het treinstation had aangesprokenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:43 schreef Capstan het volgende:
Misschien begrijpen de mensen die meer ervaren zijn met datingsites (of daten in het algemeen) hier iets van en kan ik van advies gediend worden.
Ik zit dus op Paiq en trof daar zowaar een vrouw die positief reageerde op een Oneliner van mij. Tijdje leuk mee gechat en ik voelde ergens wel een bepaalde klik. Vandaag zegt ze echter opeens tussen neus en lippen door "Ik moet je wel zeggen dat ik hier met nog iemand contact heb met wie het aardig klikt; vond het wel zo eerlijk om dat te vertellen...maar ik ben er nog niet over uit, hoor".
Tja...wat moet ik hier nu mee?
Gewoon typen: er is maar een manier om achter te komen: wanneer spreken we af.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:43 schreef Capstan het volgende:
Misschien begrijpen de mensen die meer ervaren zijn met datingsites (of daten in het algemeen) hier iets van en kan ik van advies gediend worden.
Ik zit dus op Paiq en trof daar zowaar een vrouw die positief reageerde op een Oneliner van mij. Tijdje leuk mee gechat en ik voelde ergens wel een bepaalde klik. Vandaag zegt ze echter opeens tussen neus en lippen door "Ik moet je wel zeggen dat ik hier met nog iemand contact heb met wie het aardig klikt; vond het wel zo eerlijk om dat te vertellen...maar ik ben er nog niet over uit, hoor".
Tja...wat moet ik hier nu mee?
Dan kun je beter uberhaupt niet op datingsites zitten. Kom op, iedereen zet op die sites meerdere lijntjes uit. Het enige verschil is dat zij er eerlijk over is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik zou haar verwijderen, je gaat toch geen backup spelen voor iemand. ... jezus.
Precies, je chat zelf toch ook wel met meerdere personen waarbij je de een leuker vindt dan de ander.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:38 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dan kun je beter uberhaupt niet op datingsites zitten. Kom op, iedereen zet op die sites meerdere lijntjes uit. Het enige verschil is dat zij er eerlijk over is.
Precies. Zelf speel ik pas open kaart daarover als er een date afspraak wordt gemaakt en ik heb ook al een (vervolg) date met iemand anders. Met meerdere personen in het echt afspreken vind ik niet zo netjes.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, je chat zelf toch ook wel met meerdere personen waarbij je de een leuker vindt dan de ander.
Heb ik wel eens gedaan ja, zelfs twee op één avond.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Met meerdere personen in het echt afspreken vind ik niet zo netjes.
Of doen jullie dat wel? En kijken jullie dan pas met wie het het best klikt.
True true...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:34 schreef Silenus het volgende:
anders heb je constant dat stemmetje in je achterhoofd dat er vast nog veel meer leuke vrouwen zijn en blijf je aan de gang.
Dan nog een kwestie van zelfrespect. Je gaat toch geen tweede viool zitten spelen. Ik niet in elk geval, ik heb zat vrouwen in mn bed gehad. Succes ermee zou ik zeggenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:38 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dan kun je beter uberhaupt niet op datingsites zitten. Kom op, iedereen zet op die sites meerdere lijntjes uit. Het enige verschil is dat zij er eerlijk over is.
Je bent altijd tweede viool. Of jij bent eerste viool en iemand anders is tweede viool. Maar als je denkt dat dat leuke meisje waar jij mee chat alleen met jou aan het chatten is, ben je gewoon jezelf voor de gek aan het houden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan nog een kwestie van zelfrespect. Je gaat toch geen tweede viool zitten spelen. Ik niet in elk geval. Succes ermee.
ik hoef ook niet met een wijf uit dat me ziet als backup van degene met wie ze echt uitwilde
Er zit wel een verschil tussen chatten en daadwerkelijk afspreken in dit verhaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je bent altijd tweede viool. Of jij bent eerste viool en iemand anders is tweede viool. Maar als je denkt dat dat leuke meisje waar jij mee chat alleen met jou aan het chatten is, ben je gewoon jezelf voor de gek aan het houden.
Vind ik ook hoor. Zolang je nog aan het chatten bent, heb je geen recht van spreken imo. Na 1 of 2 dates wordt dat wel anders...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen chatten en daadwerkelijk afspreken in dit verhaal natuurlijk.
Daarom had ze er ook beter niet eerlijk over kunnen zijnquote:Ik voel me niet geroepen ergens tweede dateviool te spelen, dat laat ik aan andere mannen over.
Ik ben of eerste viool of ik doe niet mee in het orkest. Je merkt al heel snel of je tweede viool speelt met een beetje ervaring.
Nee, dat ben ik met je eens. Chatten is wat anders.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Zolang je nog aan het chatten bent, heb je geen recht van spreken imo. Na 1 of 2 dates wordt dat wel anders...
Dude, je gaat toch niet in andermans zaad liggen roeren?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
Tenzij het gewoon een neuqdate is, prima.
Niet als ze nog met bespoten mondhoeken aan tafel zit nee. Ook niet als het zaad nog uit dr reedt loopt, maar is lastig te zien aan tafel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, je gaat toch niet in andermans zaad liggen roeren?
Vandaar dat het zo duur is die sitequote:
Je chatpartner? Hoe gaat het met je lange afstandsvriendin? Je had toch iets of..?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:54 schreef Dizorn het volgende:
Ik herkende Kasta bijna niet, met z'n nieuwe plaatjeDit als nuttige bijdrage aan de discussie.
Verder hóóp ik voor m'n chatpartner dat ze ook nog iemand anders heeft om mee te praten, op z'n minst. Anders is ze wel een beetje kansloos hoor. Zó leuk kan iemand over alleen chat nooit zijn
En dat ga je ook doen?quote:Op maandag 11 juli 2011 08:12 schreef Contheo het volgende:
2e date was gisteren, dat klikte opzich wel, we hebben van 4 tot zeker 8 uur in het cafe gezeten. Uiteindelijk moest ik weg want had nog een andere afspraak staan. Ze vroeg of ik zaterdag met haar naar de film wilde
Ik vond het wel gezellig, dus ik heb ja gezegd. Ik ben benieuwd waar dit op uitkomt. Trouwens, weet iemand nog een leuke oneliner. Bij 1 had ik voor de grap 'Hey, how ya doin' gezet, en die bleek grote Friends fan, dus was gelijk kassa.quote:
Komt t niet doordat je het over gezeCHT hebt???quote:Op maandag 11 juli 2011 08:12 schreef Contheo het volgende:
2 dates gehad dit weekend,
1e date op zaterdag, klikte op de chat wel, maar for real niet echt. Mevrouw was saai, zei niks en zat de hele tijd om zich heen te kijken, antwoordde alleen met 'ja', 'nee', 'weet ik niet' . Na een uur heb tegen haar gezecht dat ik het niet echt gezellig vond en dat ik weg wilde, zegt ze heel droog, dan doe je dat toch... seriously...
2e date was gisteren, dat klikte opzich wel, we hebben van 4 tot zeker 8 uur in het cafe gezeten. Uiteindelijk moest ik weg want had nog een andere afspraak staan. Ze vroeg of ik zaterdag met haar naar de film wilde
Nice!quote:Op maandag 11 juli 2011 08:30 schreef Contheo het volgende:
Ik vond het wel gezellig, dus ik heb ja gezegd. Ik ben benieuwd waar dit op uitkomt. Trouwens, weet iemand nog een leuke oneliner. Bij 1 had ik voor de grap 'Hey, how ya doin' gezet, en die bleek grote Friends fan, dus was gelijk kassa.
Oeh, een typ fout op de ochtend, kansloze taal naziquote:Op maandag 11 juli 2011 08:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Komt t niet doordat je het over gezeCHT hebt???
Ik zou dan ook tot ziens zeggen...
Typfout? Dus in plaats van de "g" drukte je per ongeluk op de "c" en de "h"? Dat is.. bijzonder!quote:Op maandag 11 juli 2011 08:40 schreef Contheo het volgende:
[..]
Oeh, een typ fout op de ochtend, kansloze taal nazi
Okee, typo, laten we zeggen dat ik mijn hoofd er niet bij had op de vroege ochtendquote:Op maandag 11 juli 2011 08:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Typfout? Dus in plaats van de "g" drukte je per ongeluk op de "c" en de "h"? Dat is.. bijzonder!
taalnaziquote:Op maandag 11 juli 2011 08:40 schreef Contheo het volgende:
[..]
Oeh, een typ fout op de ochtend, kansloze taal nazi
"Bah, klote, gezeik,quote:Op maandag 11 juli 2011 09:33 schreef Rettilpsemit het volgende:
Bah! Klote Paiq moet die oneliner boxen eens wat groter maken!
Heb je een leuke foto bewonderaar, wil je een oneliner sturen, krijg je dat gezeik dat ze te veel oneliners heeft
Die eerste klinkt als zo'n figuur die in het echt al bij de eerste seconde geen interesse meer had in je, maar niet de lef had om zelf een eind eraan te breien.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:12 schreef Contheo het volgende:
2 dates gehad dit weekend,
1e date op zaterdag, klikte op de chat wel, maar for real niet echt. Mevrouw was saai, zei niks en zat de hele tijd om zich heen te kijken, antwoordde alleen met 'ja', 'nee', 'weet ik niet' . Na een uur heb tegen haar gezegd dat ik het niet echt gezellig vond en dat ik weg wilde, zegt ze heel droog, dan doe je dat toch... seriously...
Zo'n idee had ik ook. Bleach fan?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die eerste klinkt als zo'n figuur die in het echt al bij de eerste seconde geen interesse meer had in je, maar niet de lef had om zelf een eind eraan te breien.
Tuurlijk, ook geen man overboord, maar wel jammerquote:Op maandag 11 juli 2011 10:17 schreef Contheo het volgende:
Heb ik ook al 2 keer gehad Rettilpsemit. Er zijn meerdere vissen.
Maar ik vind hem een beetje cheapoquote:Er zijn honderen oneliners, als jij me nou eens vertelt welke bij jouw werkt
Mischien valt ze wel op cheapo's. Doe je niet anders voor dan je bentquote:Op maandag 11 juli 2011 13:02 schreef Contheo het volgende:
Maar weet iemand nog een leuke oneliner voor op Paiq, mijn foto is door een erg leuke dame hoog beoordeeld. Maar ik kan even niet 1,2,3 op een oneliner komen...
En vaak zijn ze slecht ook nog
Ik dacht aan:
[..]
Maar ik vind hem een beetje cheapo.
quote:Hey! We matchen 9,2%! Dit móet wel een teken zijn!
Misschien werkt zelfs het aloudequote:Ik moet zeggen dat ik jou qua beoordeling ook wel redelijk hoog vind! Keertje chatten?
wel.quote:Hey, zag dat je me hoog beoordeeld had.Keertje kletsen?
Zo lust ik er noch wel een paar.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opzich is 'jouw' heel goed gespeld, alleen het verkeerde woord
Het maakt mij niet uit, (of eigenlijk wel, maar het feit dat ik me er zo godsgruwelijk aan erger zie ik eerder als een gebrek van mezelfquote:
[picardmike]quote:Op maandag 11 juli 2011 13:28 schreef Contheo het volgende:
Mijn grammatica laat me inderdaad in de steek, maar ik heb ook op een geweldige school gezeten in Amsterdam die nooit de moeite nam een nieuwe docent Nederlands aan te nemen, nadat de vorige docent overspannen thuis is gaan zitten. De hele klas is ook geslaagd met een 5.5 terwijl wij niet eens het examen hadden gedaan. En daarnaast woon ik nu zo'n 7 jaar in Nederland.
Mijn excuses daarvoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |