Ik denk dat het gemiddelde rond de 8,5 ligt op Paiq. Wat opgehoogd om de mensen een beter gevoel geven en tot spenderen over te laten gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ah excuus, ik bedoelde inderdaad matchscore. Sja wat is normaal? Op paiq regeert de middelmaat, dus zal wel rond 6/7 liggen.
Acceptabel is alles daarboven denk ik.
Dat komt door je Silenus-made profieltekst. Hij is in de buurt, bedank hem vooral.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:02 schreef Contheo het volgende:
Zijn dames op RP nou echt desperate? ik heb van een of ander lelijk mens al 5 ja 5 keer een interesse bericht gekregen
Bedankt voor het verpesten van mijn goede gevoel bij die dikke 9. Klootzak.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik denk dat het gemiddelde rond de 8,5 ligt op Paiq. Wat opgehoogd om de mensen een beter gevoel geven en tot spenderen over te laten gaan.
Maakt toch niet uit, je kunt beter 10 reacties krijgen waarvan 9 rommel dan eh...ja, nul reacties.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:05 schreef Contheo het volgende:
Idd, zal ik maar neerzetten, tits or gtfo?
Ik omschrijf mezelf te blij idd daar.
was grapje, heb er 5 leuke tussen zitten, bedankt Silenus!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:13 schreef Contheo het volgende:
was grapje, heb er 5 leuke tussen zitten
Opvoeding heb ik nooit van gehoord hoor...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef macondo het volgende:
[..]
was grapje, heb er 5 leuke tussen zitten, bedankt Silenus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij ook niet. Mijn hoogsten zijn ook 9.2. Mijn laagste 8.2.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:57 schreef Silenus het volgende:
Precies, 6/7 is echt een match van niks. Hoger dan 9,2 ging het bij mij ook niet meer trouwens.
Zelfbeschermingquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:49 schreef love_sharon het volgende:
Hoe verpest je je eigen kansen![]()
Iemand van paiq waar ik al lang contact mee heb (voor mij vriendschappelijk zeker omdat ik een vriend had) en 1x tijdens het stappen heb gezien vroeg of ik met hem wou daten. En toen ik zei dat ik niet wou omdat ik pas net weer single ben kreeg ik de reactie "Ik weet heus wel wanneer iemand met een smoes er onder uit wilt komen. Nou ze graag wou ik ook weer niet met je daten hoor". Yeah right
Ik heb jou ook wel eens op paiq gehad volgens mij, maar weer single misschien moet ik mij weer aanmelden haha.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:49 schreef love_sharon het volgende:
Iemand van paiq waar ik al lang contact mee heb (voor mij vriendschappelijk zeker omdat ik een vriend had) en 1x tijdens het stappen heb gezien vroeg of ik met hem wou daten. En toen ik zei dat ik niet wou omdat ik pas net weer single ben kreeg ik de reactie "Ik weet heus wel wanneer iemand met een smoes er onder uit wilt komen. Nou ze graag wou ik ook weer niet met je daten hoor". Yeah right
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:49 schreef love_sharon het volgende:
Hey!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:05 schreef Cue_ het volgende:
Onverwachtse wending.. de kerel die ik voor achterbuurjongen had laten zitten heeft van zich laten horen en komt vanavond als het goed is
SPANNEND!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:05 schreef Cue_ het volgende:
Onverwachtse wending.. de kerel die ik voor achterbuurjongen had laten zitten heeft van zich laten horen en komt vanavond als het goed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |