Schuldig als in? dat je het contact hebt laten vallen toen ze ziek werd? of hoe moet ik het zien?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik kan wel een zielig verhaal posten.
Een meiske dat ik jaren geleden via een datingsite heb leren kennen post nu op hyves allemaal foto's en verhalen van haar nieuwe leven na een hersentumor. Op de 1 of andere manier kan ik daar niet mee omgaan. Nu hadden we al weinig contact en ik voelde ook geen klik, maar toch voel ik me schuldig daarover.
Precies, aan die positieve jibber-jabber hebben wij niets. Tranentrekkende verhalen willen we horen.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:09 schreef Spirit82 het volgende:
Jezus wat een positieve verhalen hierzoKan iemand even een sneu verhaal posten zodat ik me minder kansloos voel? Thanks alvast
schuldig als in dat ik afknap op haar ziekte en haar ongemakken.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schuldig als in? dat je het contact hebt laten vallen toen ze ziek werd? of hoe moet ik het zien?
Is natuurlijk wel een verschil of je haar goed kent of juist totaal niet. En nu allerlei 'ellende' verhalen te horen krijgt.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
schuldig als in dat ik afknap op haar ziekte en haar ongemakken.
Een man moet wel HEEL leuk zijn, wil ik contact met hem aangaan in een dergelijke situatie. Dat is volgens mij ook iets waar je meer inrolt en wat je niet van iemand mag vragen; iets wat gewoon gebeurt. Dus voel je vooral niet schuldig, ik vind het in elk geval niet meer dan logisch dat je afstand bewaart.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
schuldig als in dat ik afknap op haar ziekte en haar ongemakken.
Valt zo'n beetje allemaal onder de noemer "negatief zelfbeeld" vermoed ik. Geen foto's van zichzelf kunnen verdragen, niet het risico willen lopen dat iemand met een verrekijker een stukje van haar bikini zou kunnen zien op balkon etc..quote:Op maandag 4 juli 2011 13:00 schreef Cue_ het volgende:
en jammer MacondoAan wat voor trekjes moeten we dan denken?
Vertel, wat is er dan zo kansloos aan het verleden van Kasta? Was hij niet thuis in de fok lay out codes? Neukte hij minder vrouwen dan jij? Enlighten me..quote:Op maandag 4 juli 2011 16:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[ [url=Jezus wat een positieve verhalen hierzo Kan iemand even een sneu verhaal posten zodat ik me minder kansloos voel? Thanks alvast ]afbeelding[/url] ]
Het verleden van kasta spreekt boekdelen van kansloosheid, dus maak je geen zorgen. Ook met jou komt goed.
Daten?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:09 schreef Spirit82 het volgende:
Jezus wat een positieve verhalen hierzoKan iemand even een sneu verhaal posten zodat ik me minder kansloos voel? Thanks alvast
Present!quote:Op maandag 4 juli 2011 13:09 schreef Spirit82 het volgende:
Als je nu niet onder de plak raakt, heb je voor de komende jaren mijn zegenquote:Op maandag 4 juli 2011 10:04 schreef Silenus het volgende:
Weer even een update van mijn kant:
het is ongelofelijk, niet te bevatten en ik weet niet wat ik meemaak, maar ik date nog steeds met dezelfde!
Ik snap nu pas alle liedjes over verliefdheid, en alles wat ik in mijn single-leven heb verafschuwd of iets voor homo's vond (urenlang samen op de bank knuffelen, samen naar een klassiek concert luisteren, elkaar zeggen waarom je elkaar nou precies zo leuk en geweldig vindt, hand in hand door de stad huppelen)...ik doe het nu allemaal.
Ik moet wel zeggen dat dit ook de allerleukste ever is, al zou ik met haar moeten overnachten op een vuilnisbelt in de stromende regen... Het maakt me allemaal niets uit.
Tot zover deze niet-heel-stoere bijdrage, ik herken mezelf af en toe ook niet meer.
Ik sta op RPquote:Op maandag 4 juli 2011 18:38 schreef Contheo het volgende:
RP is een beetje ruk, kom alleen stomme mensen tegen.. op paiq heb ik hele leuke dames leren kennen
Vertel ?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
RP blij ik maar vaag vinden. Paiq vind ik zelf ook lekkerder.
Ah, vertel. Leuke dates gehad met Paiq dames?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:38 schreef Contheo het volgende:
RP is een beetje ruk, kom alleen stomme mensen tegen.. op paiq heb ik hele leuke dames leren kennen
Nu maar een andere sitequote:
Yup, ben altijd fan geweest van RP, maar zag er nooit het nut in om te betalen. Nu toch eens proberen en so far valt het niet tegen eigenlijkquote:
Ik was ooit lid van RP een paar maanden met zo'n abo. Vervolgens alle criteria geselecteerd die voor mij een beetje wenselijk waren. En toen hield ik dus maar een tiental matches over en daar zat niets tussen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
RP blij ik maar vaag vinden. Paiq vind ik zelf ook lekkerder.
Multitasken is niet mijn sterkste kant.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:06 schreef kastanova het volgende:
Boekdelen van kansloosheid spreken.
Dat is inderdaad ook een manier om met de Nederlandsche taal om te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |