Nee, ik wacht tot ik bepaalde zaken een klein beetje zie veranderen (of niet). Realistische verwachtingen, hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je wacht dus op een betere aanbieding.
Wat voor zaken dan? Ik denk dat je het er dan met haar over moet hebben, en niet wachten tot je dingen 'ziet veranderen'. Als zij niet weet dat je iets dwars zit, kan ze natuurlijk ook niks gaan veranderenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:33 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nee, ik wacht tot ik bepaalde zaken een klein beetje zie veranderen (of niet). Realistische verwachtingen, hoor
Ok man, ik probeer je alleen maar advies te gevenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:41 schreef Dizorn het volgende:
Waarom denk je dat ik het vaag houd? Omdat ik geen zin heb om er gedetailleerd op in te gaan
Beetje lullig van je. Er zijn heel veel onzekere meisjes, om ze nou meteen al af te schrijven omdat ze zo'n opmerking maken..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm net op Paiq, kort vragenrondje, vertel oa wat ik zoek en eindig met" ohja en natuurlijk ook aantrekkelijk". Antwoord ze met "oh dan zal ik wel afvallen "
... Per direct inderdaad, maar dan vooral om haar onzekerheid.
Het was een platte dame met bloempottenkapsel en een lelijke bril. Dat + onzekerheid is voor mij een gigantische afknapper.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:07 schreef Micson het volgende:
[..]
Beetje lullig van je. Er zijn heel veel onzekere meisjes, om ze nou meteen al af te schrijven omdat ze zo'n opmerking maken..
Liever een lekker, onzeker meisje dan zo'n arrogant slettenhoofd.
Dat je stiekem het liefste met mannen date.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:13 schreef Dizorn het volgende:
Ik kijk geen voetbal omdat ik het allemaal aanstellerige aandachtstrekkers vind. Wat zegt dat over mijn datingleven?![]()
Wat stond er in je oneliner danquote:Op zondag 3 juli 2011 00:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
zon kutwijf gaat eerst mn foto bewonderen en dan wijst ze mn oneliner af.
Wat een bitch. 17 credits kwijt door die actie.
Oh wat erg dat iemand je oneliner niet accepteert.quote:
Toch maar eens proberen dan. Wie biedt zich aan?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat je stiekem het liefste met mannen date.
Ik kan geven, ik hoop dat jij kan ontvangenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:33 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Toch maar eens proberen dan. Wie biedt zich aan?
Is die site wat?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:17 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of iemand hier nog staat ingeschreven bij Pepper, de accounts zijn in ieder geval gehackt.
Ik had me ooit ingeschreven toen het nog gratis was, om te proberen (ik doe niet meer aan datingsites). Het leuke vond ik dat je filmpjes, foto's, muziekfragmenten (van youtube bijvoorbeeld) kunt plaatsen die jij leuk vindt en op die manier wordt dan een match gemaakt.quote:
Dat las ik net ook. Slechte zaak.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:17 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of iemand hier nog staat ingeschreven bij Pepper, de accounts zijn in ieder geval gehackt.
laat maar niets voor mij die sitequote:Op zondag 3 juli 2011 15:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had me ooit ingeschreven toen het nog gratis was, om te proberen (ik doe niet meer aan datingsites). Het leuke vond ik dat je filmpjes, foto's, muziekfragmenten (van youtube bijvoorbeeld) kunt plaatsen die jij leuk vindt en op die manier wordt dan een match gemaakt.
Je profiel bestaat dus als het ware uit de filmpjes, etc. en niet zozeer uit teksten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |