Ja, echt.quote:
Geeft niets.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:15 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja, echt.
Maar ik zag Contheo in staat (niet lullig bedoeld!) om het 1 op 1 over te nemen, onder het mom van goedbedoeld advies. Maar gelukkig zijn de mensen hier slimmer dan ik
Op zich boeit de tekst me niet zo. Gaat me natuurlijk meer om het hoofd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Geeft niets.
Wat zou jij een leuke tekst vinden dan?
Dus een simpel hoi. volstaat als ie er goed uitziet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:19 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Op zich boeit de tekst me niet zo. Gaat me natuurlijk meer om het hoofd.
Dat soort teksten bewaar ik meestal voor tijdens de date zelf.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoi! Ik zal het maar alvast verklappen, veel leuker ga je hier niet tegenkomen. Klik dus vrolijk verder,maar het wordt er niet beter op. Laat anders een berichtje achter. Misschien reageer ik wel.
Ik dacht, ik geef er gewoon één gratis weg. Of wilde je hem nog gebruiken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat soort teksten bewaar ik meestal voor tijdens de date zelf.
Meestal wel. Soms is het zelfs beter als hij helemaal niks zegt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dus een simpel hoi. volstaat als ie er goed uitziet?
Inmiddels niet meer nee, m'n vriendin doet vrij moeilijk over eventuele nieuwe datesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik dacht, ik geef er gewoon één gratis weg. Of wilde je hem nog gebruiken?
Flauw wijf. Geen humor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:28 schreef kastanova het volgende:
Inmiddels niet meer nee, m'n vriendin doet vrij moeilijk over eventuele nieuwe dates.
En zonder foto's kan ik niet oordelen of het voldoende/te veel is hè...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dus een simpel hoi. volstaat als ie er goed uitziet?
Naja, staat toch bij de topic beschrijving om je ervaringen en tips te geven?quote:
Dit dus, heb een hekel aan mannen of vrouwen die zo denken. Weet dat het veel succes op kan leveren, maar je gaat voor een dame niet voor de omstanders. Sowieso hoef ik geen dames die aangeven dat ze op deze manier een man gekozen hebben of te wel niet echt zelfstandig. Heb ik meer respect voor players of loverboys.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Beetje. Het vermoeden rijst idd dat ze nogal een zeikwijf is, want klagen over je werk is sowieso not done op een speeddate. Maar zo'n 'dankje' kan ook wel opgevat worden als een 'ja whatever loser'.
Het leuke is om echt te battelen en die andere gozer een beetje te 'pakken'. Dan wint gewoon diegene die het meest bijdehand is. Beetje actie is wel leuker dan dat zoete slappe geouwehoer.
Een meisje () dat van reizen houdtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef Silenus het volgende:
Ik zoek een meisje dat ook een goed gevoel voor humor heeft, die van reizen houdt, een beetje eigenwijs is en lekker positief in het leven staat!
Hier.
Silenus een battle kent toch ook fair play. Dat moet jij toch weten als voetbalfan. Het gaat om de bal niet om de spelers. Voor mij lang de essentie van voetbal geweest. Waarom jij er naar kijkt weet ik niet dan. Voor jou misschien leuker als er helemaal geen scheidsrechter is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:31 schreef Silenus het volgende:
Dan moet je gewoon een speeddate doen, kun je de romantische troubadour uithangen. Een battledate heet niet voor niets een battledate.
Eh, nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:59 schreef picardmike het volgende:
Of had je hem als voetbalfan nog niet zover doorgetrokken?
Dat dus. Man up watje!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:18 schreef Silenus het volgende:
Wat is er nou leuk aan twee kerels die zeggen waar ze wonen, wat ze doen, hoe oud ze zijn en 'hihi beschrijf elkaar eens'? Het heet een battledate, geen 'theekransje'.
Mensen die alleen maar over fair play ouwehoeren en 'het gaat om de bal, om meedoen is belangrijker dan winnen'...tsja, die winnen nooit wat. Beetje brutaal en mondig, dan heb je de halve wereld. In het voetbal, en in het daten.
(Goh wat lult ie deze onderwerpen weer mooi aan elkaar.)
Het gaat ook niet om het winnen silenus. Its about how you play the game. Maarja voor mij wel de rede dat ik dus geen voetbal meer kijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eh, nee.
Fair play, ja. Dat is wat anders dan je tegenstander gewoon de bal toespelen. Alles is geoorloofd binnen het toelaatbare, kortom: ik ga m'n tegenstander in een battledate natuurlijk niet uitschelden of wat dan ook, het is eerder een opmerking plaatsen op iets wat hij heeft gezegd. Ik vind het ook prima/leuk als hij mij probeert te 'pakken', dan zit er tenminste wat vuur in een battledate.
Wat is er nou leuk aan twee kerels die zeggen waar ze wonen, wat ze doen, hoe oud ze zijn en 'hihi beschrijf elkaar eens'? Het heet een battledate, geen 'theekransje'.
Mensen die alleen maar over fair play ouwehoeren en 'het gaat om de bal, om meedoen is belangrijker dan winnen'...tsja, die winnen nooit wat. Beetje brutaal en mondig, dan heb je de halve wereld. In het voetbal, en in het daten.
(Goh wat lult ie deze onderwerpen weer mooi aan elkaar.)
Nog steeds gelukkig met je vriendin?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:13 schreef Dizorn het volgende:
Ik kijk geen voetbal omdat ik het allemaal aanstellerige aandachtstrekkers vind. Wat zegt dat over mijn datingleven?![]()
Heb af en toe klein beetje twijfel.. maar gelukkig ben ik welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:26 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nog steeds gelukkig met je vriendin?
Je wacht dus op een betere aanbieding.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:25 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Heb af en toe klein beetje twijfel.. maar gelukkig ben ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |