abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98879407
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpgfok02.jpgskipperdepip.jpgt-seven.gif231981622_5_60s2.JPGneelix-small.jpgperfectday.jpgPAdv.jpgstanger_img.jpgavatar_AR60x60_2.gifMAYER.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
pi_98879441
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Goed plan :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met wie dan wel?
  donderdag 30 juni 2011 @ 20:24:52 #3
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98879476
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Met wie dan wel?
Cue is een dicktease. Grote bakkes, maar neuken ho maar. Is dat nu nog niet duidelijk?
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_98879732
Ow nu zijn er twee topics... De laatste poster moet toch altijd een nieuwe aanmaken? :?
  donderdag 30 juni 2011 @ 20:32:03 #5
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98879763
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ow nu zijn er twee topics... De laatste poster moet toch altijd een nieuwe aanmaken? :?
niks moet.
  donderdag 30 juni 2011 @ 20:33:28 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_98879815
Moet wel, zeker als ie aanwezig is!

Maar deze is nu gekoppeld aan de reeks, dus lijkt me handiger deze te behouden.
daarbij hoef ik geen TT over mij
  donderdag 30 juni 2011 @ 20:34:27 #7
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98879849
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef Cue_ het volgende:
Moet wel, zeker als ie aanwezig is!

Maar deze is nu gekoppeld aan de reeks, dus lijkt me handiger deze te behouden.
Hou jij hem vast?
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:51:55 #8
27929 piere
doe mij maar bier
pi_98883259
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:24 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Cue is een dicktease. Grote bakkes, maar neuken ho maar. Is dat nu nog niet duidelijk?
Und? Ieder zijn/haar ding toch?
fok you ja!
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:52:59 #9
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98883314
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:51 schreef piere het volgende:

[..]

Und? Ieder zijn/haar ding toch?
Ik benoem slechts.
pi_98883771
Ik heb mijn huidige vriend leren kenen via een datingsite en dat gaat al 5 maanden goed.
Het was wel een betaalde site, met veel testjes en persoonlijkheidstralalalaaa....
Maar de matchingformule heeft dus goed geholpen.

Ik ben heel eerlijk , kort en beknopt geweest.

heb neergezet dat mensen in,t echt niet op hun voorhoofd hebben staan of ze vrijgezel zijn en dat ik het daarom maar eens op een andere manier ging proberen.

Ga geen waslijst met wensen neerzetten, je bent zelf tenslotte ook niet perfect en als je iemand echt leuk vind neem je nare kleine gewoontjes vaak gewoon op de koop toe...
Dus niet gelijk zeuren....

En ow.....niet beginnen over vorige misgelopen relaties en dat soort onzin, vre se lijk!

Wat ik ook een afknapper vond was als mannen melden zeer teleur gesteld in de liefde te zijn geweest en dat ze vanalles aangedaan was en nu hopen op een serieuze lieve meid...
nee joh, iemand gaat zelf toegeven niet eerlijk te zijn en niet serieus...ga fietsen ofzo.... niemand denkt zo over zichzelf....

Geen exen bashen in je profiel, erg kinderachtig...
Die dingen komen ooit in de toekomst wel aan bod...

Ik heb simpel mijn hobbies en levensinstelling op mijn profiel gezet. Een eerlijke foto en gelijk gemeld dat ik onder de tattoos zit, want what you see is what you get ( deze dodelijke onliner heb ik uiteraard niet er bij gezet, hahaha)
* Last night i ate en ten pound marshmallow..when i woke up, my pillow was gone*
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:58:42 #11
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_98886959
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:02 schreef jenny2805 het volgende:
Ik heb mijn huidige vriend leren kenen via een datingsite en dat gaat al 5 maanden goed.
Het was wel een betaalde site, met veel testjes en persoonlijkheidstralalalaaa....

heb neergezet dat mensen in,t echt niet op hun voorhoofd hebben staan of ze vrijgezel zijn en dat ik het daarom maar eens op een andere manier ging proberen.

Ga geen waslijst met wensen neerzetten, je bent zelf tenslotte ook niet perfect en als je iemand echt leuk vind neem je nare kleine gewoontjes vaak gewoon op de koop toe...

En ow.....niet beginnen over vorige misgelopen relaties en dat soort onzin, vre se lijk!

Wat ik ook een afknapper vond was als mannen melden zeer teleur gesteld in de liefde te zijn geweest en dat ze vanalles aangedaan was en nu hopen op een serieuze lieve meid...
nee joh, iemand gaat zelf toegeven niet eerlijk te zijn en niet serieus...ga fietsen ofzo.... niemand denkt zo over zichzelf....

Ik heb simpel mijn hobbies en levensinstelling op mijn profiel gezet. Een eerlijke foto en gelijk gemeld dat ik onder de tattoos zit, want what you see is what you get ( deze dodelijke onliner heb ik uiteraard niet er bij gezet, hahaha)
Eeeuhhh ja en nu?
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:50:02 #12
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98889857
Echt, wat een verschil een foto al kan maken zeg :o
pi_98890435
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:02 schreef jenny2805 het volgende:

Eerlijkheid is inderdaad zeer belangrijk.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:17:59 #14
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_98891234
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Eerlijkheid is inderdaad zeer belangrijk.
Welnee, eerlijkheid is zeer overrated.
Overal verstand van.
pi_98891406
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:17 schreef macondo het volgende:
Welnee, eerlijkheid is zeer overrated.
Vuurvlieg is zo'n pua-adept. Hij weet niet beter.
pi_98896004
op paiq 6 keer hoog beoordeeld, is dat veel? weinig? is het serieus, niet dat mensen uit verveling gaan kijken wie is leuker is
pi_98896629
Wat noem je hoog beoordeeld, als in een hoog cijfer voor een foto die 6x is bekeken of dat je 6 foto-bewonderaars hebt?

Eigenlijk in beide gevallen: da's weinig :P Hoe langer je lid bent des te vaker je foto's worden bekeken en des te meer foto-bewonderaars je verzamelt...
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:11:34 #18
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98896674
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:08 schreef AlmightyArjen het volgende:
Wat noem je hoog beoordeeld, als in een hoog cijfer voor een foto die 6x is bekeken of dat je 6 foto-bewonderaars hebt?

Eigenlijk in beide gevallen: da's weinig :P Hoe langer je lid bent des te vaker je foto's worden bekeken en des te meer foto-bewonderaars je verzamelt...
Hoeveel meiden kun je eigenlijk maximaal verzamelen op paiq? Ik heb een hele harem van dames uit oneliners etc. Niet dat ze veel online komen, maar goed...
pi_98896691
ik ben 1 dag lid nu ;)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:21:59 #20
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_98896827
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:11 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Hoeveel meiden kun je eigenlijk maximaal verzamelen op paiq? Ik heb een hele harem van dames uit oneliners etc. Niet dat ze veel online komen, maar goed...
Daar zit geen maximum aan hoor. Ik had er op een gegeven moment 50, maar dat heeft ook geen zin. Uiteindelijk kun je er makkelijk 45 uit gooien (als je voor iets serieus wil gaan), of iig een stuk of 30 (als je alleen maar vrijblijvend wil daten).
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:03:22 #21
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98898066
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:21 schreef Silenus het volgende:

[..]

Daar zit geen maximum aan hoor. Ik had er op een gegeven moment 50, maar dat heeft ook geen zin. Uiteindelijk kun je er makkelijk 45 uit gooien (als je voor iets serieus wil gaan), of iig een stuk of 30 (als je alleen maar vrijblijvend wil daten).
Ah ik heb nu rijen vol, ff tellen... 40
De meesten komen wel online, dat kun je natuurlijk zien, maar ws. ff kort.

Ik vergeet ook met die oneliners als ik ze dan niet spreek hoe ze eruitzien :')

Gisteren was er wel een leuke verrassing daardoor. :9
pi_98898676
Ik zat in een battledate, een of ander kereltje zat haar helemaal in de hemel te prijzen en te slijmen. Snel weggeklikt...
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:21:38 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_98898703
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:21 schreef Contheo het volgende:
Ik zat in een battledate, een of ander kereltje zat haar helemaal in de hemel te prijzen en te slijmen. Snel weggeklikt...
Wie zegt dat ze daarvan hield en niet voor jou zou kiezen?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:22:15 #24
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_98898735
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze daarvan hield en niet voor jou zou kiezen?
Precies, zelf ook zo vaak meegemaakt. Als je gewoon een beetje normaal blijft doen (of die gast even op z'n plaats zet) kiest ze echt wel voor jou.
Gourmetten of steengrillen?
pi_98899158
Nou, zij zegt: Ik moet zo werken :(

Zegt hij: awwww *knuffel*

en zegt zij: dank je :)

nuff said?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')