SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed planMet wie dan wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue is een dicktease. Grote bakkes, maar neuken ho maar. Is dat nu nog niet duidelijk?quote:
niks moet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ow nu zijn er twee topics... De laatste poster moet toch altijd een nieuwe aanmaken?
Hou jij hem vast?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef Cue_ het volgende:
Moet wel, zeker als ie aanwezig is!
Maar deze is nu gekoppeld aan de reeks, dus lijkt me handiger deze te behouden.
Und? Ieder zijn/haar ding toch?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Cue is een dicktease. Grote bakkes, maar neuken ho maar. Is dat nu nog niet duidelijk?
Eeeuhhh ja en nu?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:02 schreef jenny2805 het volgende:
Ik heb mijn huidige vriend leren kenen via een datingsite en dat gaat al 5 maanden goed.
Het was wel een betaalde site, met veel testjes en persoonlijkheidstralalalaaa....
Maar de matchingformule heeft dus goed geholpen.
Ik ben heel eerlijk , kort en beknopt geweest.
heb neergezet dat mensen in,t echt niet op hun voorhoofd hebben staan of ze vrijgezel zijn en dat ik het daarom maar eens op een andere manier ging proberen.
Ga geen waslijst met wensen neerzetten, je bent zelf tenslotte ook niet perfect en als je iemand echt leuk vind neem je nare kleine gewoontjes vaak gewoon op de koop toe...
Dus niet gelijk zeuren....
En ow.....niet beginnen over vorige misgelopen relaties en dat soort onzin, vre se lijk!
Wat ik ook een afknapper vond was als mannen melden zeer teleur gesteld in de liefde te zijn geweest en dat ze vanalles aangedaan was en nu hopen op een serieuze lieve meid...
nee joh, iemand gaat zelf toegeven niet eerlijk te zijn en niet serieus...ga fietsen ofzo.... niemand denkt zo over zichzelf....
Geen exen bashen in je profiel, erg kinderachtig...
Die dingen komen ooit in de toekomst wel aan bod...
Ik heb simpel mijn hobbies en levensinstelling op mijn profiel gezet. Een eerlijke foto en gelijk gemeld dat ik onder de tattoos zit, want what you see is what you get ( deze dodelijke onliner heb ik uiteraard niet er bij gezet, hahaha)
Eerlijkheid is inderdaad zeer belangrijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:02 schreef jenny2805 het volgende:
Ik heb mijn huidige vriend leren kenen via een datingsite en dat gaat al 5 maanden goed.
Het was wel een betaalde site, met veel testjes en persoonlijkheidstralalalaaa....
Maar de matchingformule heeft dus goed geholpen.
Ik ben heel eerlijk , kort en beknopt geweest.
heb neergezet dat mensen in,t echt niet op hun voorhoofd hebben staan of ze vrijgezel zijn en dat ik het daarom maar eens op een andere manier ging proberen.
Ga geen waslijst met wensen neerzetten, je bent zelf tenslotte ook niet perfect en als je iemand echt leuk vind neem je nare kleine gewoontjes vaak gewoon op de koop toe...
Dus niet gelijk zeuren....
En ow.....niet beginnen over vorige misgelopen relaties en dat soort onzin, vre se lijk!
Wat ik ook een afknapper vond was als mannen melden zeer teleur gesteld in de liefde te zijn geweest en dat ze vanalles aangedaan was en nu hopen op een serieuze lieve meid...
nee joh, iemand gaat zelf toegeven niet eerlijk te zijn en niet serieus...ga fietsen ofzo.... niemand denkt zo over zichzelf....
Geen exen bashen in je profiel, erg kinderachtig...
Die dingen komen ooit in de toekomst wel aan bod...
Ik heb simpel mijn hobbies en levensinstelling op mijn profiel gezet. Een eerlijke foto en gelijk gemeld dat ik onder de tattoos zit, want what you see is what you get ( deze dodelijke onliner heb ik uiteraard niet er bij gezet, hahaha)
Welnee, eerlijkheid is zeer overrated.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Eerlijkheid is inderdaad zeer belangrijk.
Hoeveel meiden kun je eigenlijk maximaal verzamelen op paiq? Ik heb een hele harem van dames uit oneliners etc. Niet dat ze veel online komen, maar goed...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:08 schreef AlmightyArjen het volgende:
Wat noem je hoog beoordeeld, als in een hoog cijfer voor een foto die 6x is bekeken of dat je 6 foto-bewonderaars hebt?
Eigenlijk in beide gevallen: da's weinigHoe langer je lid bent des te vaker je foto's worden bekeken en des te meer foto-bewonderaars je verzamelt...
Daar zit geen maximum aan hoor. Ik had er op een gegeven moment 50, maar dat heeft ook geen zin. Uiteindelijk kun je er makkelijk 45 uit gooien (als je voor iets serieus wil gaan), of iig een stuk of 30 (als je alleen maar vrijblijvend wil daten).quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoeveel meiden kun je eigenlijk maximaal verzamelen op paiq? Ik heb een hele harem van dames uit oneliners etc. Niet dat ze veel online komen, maar goed...
Ah ik heb nu rijen vol, ff tellen... 40quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar zit geen maximum aan hoor. Ik had er op een gegeven moment 50, maar dat heeft ook geen zin. Uiteindelijk kun je er makkelijk 45 uit gooien (als je voor iets serieus wil gaan), of iig een stuk of 30 (als je alleen maar vrijblijvend wil daten).
Wie zegt dat ze daarvan hield en niet voor jou zou kiezen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:21 schreef Contheo het volgende:
Ik zat in een battledate, een of ander kereltje zat haar helemaal in de hemel te prijzen en te slijmen. Snel weggeklikt...
Precies, zelf ook zo vaak meegemaakt. Als je gewoon een beetje normaal blijft doen (of die gast even op z'n plaats zet) kiest ze echt wel voor jou.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze daarvan hield en niet voor jou zou kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |