SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed planMet wie dan wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue is een dicktease. Grote bakkes, maar neuken ho maar. Is dat nu nog niet duidelijk?quote:
niks moet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ow nu zijn er twee topics... De laatste poster moet toch altijd een nieuwe aanmaken?
Hou jij hem vast?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef Cue_ het volgende:
Moet wel, zeker als ie aanwezig is!
Maar deze is nu gekoppeld aan de reeks, dus lijkt me handiger deze te behouden.
Und? Ieder zijn/haar ding toch?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Cue is een dicktease. Grote bakkes, maar neuken ho maar. Is dat nu nog niet duidelijk?
Eeeuhhh ja en nu?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:02 schreef jenny2805 het volgende:
Ik heb mijn huidige vriend leren kenen via een datingsite en dat gaat al 5 maanden goed.
Het was wel een betaalde site, met veel testjes en persoonlijkheidstralalalaaa....
Maar de matchingformule heeft dus goed geholpen.
Ik ben heel eerlijk , kort en beknopt geweest.
heb neergezet dat mensen in,t echt niet op hun voorhoofd hebben staan of ze vrijgezel zijn en dat ik het daarom maar eens op een andere manier ging proberen.
Ga geen waslijst met wensen neerzetten, je bent zelf tenslotte ook niet perfect en als je iemand echt leuk vind neem je nare kleine gewoontjes vaak gewoon op de koop toe...
Dus niet gelijk zeuren....
En ow.....niet beginnen over vorige misgelopen relaties en dat soort onzin, vre se lijk!
Wat ik ook een afknapper vond was als mannen melden zeer teleur gesteld in de liefde te zijn geweest en dat ze vanalles aangedaan was en nu hopen op een serieuze lieve meid...
nee joh, iemand gaat zelf toegeven niet eerlijk te zijn en niet serieus...ga fietsen ofzo.... niemand denkt zo over zichzelf....
Geen exen bashen in je profiel, erg kinderachtig...
Die dingen komen ooit in de toekomst wel aan bod...
Ik heb simpel mijn hobbies en levensinstelling op mijn profiel gezet. Een eerlijke foto en gelijk gemeld dat ik onder de tattoos zit, want what you see is what you get ( deze dodelijke onliner heb ik uiteraard niet er bij gezet, hahaha)
Eerlijkheid is inderdaad zeer belangrijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:02 schreef jenny2805 het volgende:
Ik heb mijn huidige vriend leren kenen via een datingsite en dat gaat al 5 maanden goed.
Het was wel een betaalde site, met veel testjes en persoonlijkheidstralalalaaa....
Maar de matchingformule heeft dus goed geholpen.
Ik ben heel eerlijk , kort en beknopt geweest.
heb neergezet dat mensen in,t echt niet op hun voorhoofd hebben staan of ze vrijgezel zijn en dat ik het daarom maar eens op een andere manier ging proberen.
Ga geen waslijst met wensen neerzetten, je bent zelf tenslotte ook niet perfect en als je iemand echt leuk vind neem je nare kleine gewoontjes vaak gewoon op de koop toe...
Dus niet gelijk zeuren....
En ow.....niet beginnen over vorige misgelopen relaties en dat soort onzin, vre se lijk!
Wat ik ook een afknapper vond was als mannen melden zeer teleur gesteld in de liefde te zijn geweest en dat ze vanalles aangedaan was en nu hopen op een serieuze lieve meid...
nee joh, iemand gaat zelf toegeven niet eerlijk te zijn en niet serieus...ga fietsen ofzo.... niemand denkt zo over zichzelf....
Geen exen bashen in je profiel, erg kinderachtig...
Die dingen komen ooit in de toekomst wel aan bod...
Ik heb simpel mijn hobbies en levensinstelling op mijn profiel gezet. Een eerlijke foto en gelijk gemeld dat ik onder de tattoos zit, want what you see is what you get ( deze dodelijke onliner heb ik uiteraard niet er bij gezet, hahaha)
Welnee, eerlijkheid is zeer overrated.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Eerlijkheid is inderdaad zeer belangrijk.
Hoeveel meiden kun je eigenlijk maximaal verzamelen op paiq? Ik heb een hele harem van dames uit oneliners etc. Niet dat ze veel online komen, maar goed...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:08 schreef AlmightyArjen het volgende:
Wat noem je hoog beoordeeld, als in een hoog cijfer voor een foto die 6x is bekeken of dat je 6 foto-bewonderaars hebt?
Eigenlijk in beide gevallen: da's weinigHoe langer je lid bent des te vaker je foto's worden bekeken en des te meer foto-bewonderaars je verzamelt...
Daar zit geen maximum aan hoor. Ik had er op een gegeven moment 50, maar dat heeft ook geen zin. Uiteindelijk kun je er makkelijk 45 uit gooien (als je voor iets serieus wil gaan), of iig een stuk of 30 (als je alleen maar vrijblijvend wil daten).quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoeveel meiden kun je eigenlijk maximaal verzamelen op paiq? Ik heb een hele harem van dames uit oneliners etc. Niet dat ze veel online komen, maar goed...
Ah ik heb nu rijen vol, ff tellen... 40quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar zit geen maximum aan hoor. Ik had er op een gegeven moment 50, maar dat heeft ook geen zin. Uiteindelijk kun je er makkelijk 45 uit gooien (als je voor iets serieus wil gaan), of iig een stuk of 30 (als je alleen maar vrijblijvend wil daten).
Wie zegt dat ze daarvan hield en niet voor jou zou kiezen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:21 schreef Contheo het volgende:
Ik zat in een battledate, een of ander kereltje zat haar helemaal in de hemel te prijzen en te slijmen. Snel weggeklikt...
Precies, zelf ook zo vaak meegemaakt. Als je gewoon een beetje normaal blijft doen (of die gast even op z'n plaats zet) kiest ze echt wel voor jou.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze daarvan hield en niet voor jou zou kiezen?
nee.. echt.. als je je daar al door laat wegjagenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:32 schreef Contheo het volgende:
Nou, zij zegt: Ik moet zo werken
Zegt hij: awwww *knuffel*
en zegt zij: dank je
nuff said?
Beetje. Het vermoeden rijst idd dat ze nogal een zeikwijf is, want klagen over je werk is sowieso not done op een speeddate. Maar zo'n 'dankjequote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:32 schreef Contheo het volgende:
Nou, zij zegt: Ik moet zo werken
Zegt hij: awwww *knuffel*
en zegt zij: dank je
nuff said?
Kan ook. Maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik ook afknap op vrouwen die te vaak de 'zeik'-smileys gebruiken alsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Of ze vond het kut dat ze moest werken, terwijl ze graag contheo beter zou willen leren kennen
Dat ben ik geheel met je eens, maar ik dacht ik gooi er nog een mogelijkheid inquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:38 schreef Silenus het volgende:
Kan ook. Maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik ook afknap op vrouwen die te vaak de 'zeik'-smileys gebruiken als(dit is op paiq dan de 'ik ben bedroefd'-smiley') en nog veel erger de :S.
vrouwen met ballen ftw, zeiken dat je moet werken doet iedereen wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kan ook. Maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik ook afknap op vrouwen die te vaak de 'zeik'-smileys gebruiken als(dit is op paiq dan de 'ik ben bedroefd'-smiley') en nog veel erger de :S.
toch bedankt voor het meedenkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ben ik geheel met je eens, maar ik dacht ik gooi er nog een mogelijkheid in
quote:Hee!
Ik ben 23 jaar en kom uit het midden van het land!
Ik hou van gezelligheid, ben eigenlijk een enorme droogkloot en hou erg veel van lachen, ik hou van Spanje, want daar kom ik vandaan, tapas, terrasjes en alles wat eromheen hoort ik geniet echt van het leven. Daarom ben ik op zoek naar iemand om dat mee te delen. Daarnaast ben ik gek van racen op het circuit en op duiken.
Ik zoek een dame die ook een goede dosis gevoel voor humor heeft, die van reizen houd, beetje eigenwijs en lekker positief in het leven staat!
Mocht je over deze eigenschappen bezitten, stuur me dan een bericht en wie weet?
Ik ken er 8, maar geen enkele op fok, de enige spaanse fokker die ik ken is Ricokun (van naam en zijn postst) En wat betreft de gezelligheid/lachen, orgineel is het niet nee... Maar ik ben niet sterk in geschreven communicatiequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:57 schreef macondo het volgende:
Hmm Contheo, ik heb zelf een schurfthekel aan gezelligheid en lachen vind ik al helemaal om van te kotsen. Maar ieder zijn smaak. Op ieder potje past een dekseltje..
(Hey Contheo, ken je Sanchez ook?)
Hier.quote:Ola!
Ik ben <naam, behalve als je JuanCarlos heet>, 23 jaar en kom uit het midden van het land!
Ik heb enkele zeer unieke hobbies zoals gezelligheid en lachen. Ik hou van Spanje, want daar kom ik vandaan! Tapas, terrasjes en alles wat eromheen hoort (stoelen), cerveza's por favor, ik geniet echt van het leven! Daarnaast ben ik gek van racen op het circuit en op duiken. Omdat mijn leven eigenlijk iets te leuk is om het alleen mee te maken ben ik op zoek naar jou. Ja jij daar.
Ik zoek een meisje dat ook een goed gevoel voor humor heeft, die van reizen houdt, een beetje eigenwijs is en lekker positief in het leven staat!
Mocht je deze eigenschappen bezitten, stuur me dan een bericht en ik kom met een date-voorstel you can't refuse!
Thanks Silenusquote:Ik ben Alberto, 23 jaar en kom uit het midden van het land!
Ik heb enkele zeer unieke hobbies zoals gezelligheid en lachen. Ik hou van Spanje, want daar kom ik vandaan! Tapas, terrasjes en alles wat eromheen hoort (stoelen), cerveza's por favor, ik geniet echt van het leven! Daarnaast ben ik gek van racen op het circuit en op duiken. Omdat mijn leven eigenlijk iets te leuk is om het alleen mee te maken ben ik op zoek naar jou. Ja jij daar.
Ik zoek een meisje dat ook een goed gevoel voor humor heeft, die van reizen houdt, een beetje eigenwijs is en lekker positief in het leven staat!
Mocht je deze eigenschappen bezitten, stuur me dan een bericht en ik kom met een date-voorstel you can't refuse!
Gewoon zo er in zetten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:30 schreef Contheo het volgende:
[..]
Thanks Silenusdit gaat hem worden. Hoe verwoord je mooi, ik hou niet van zeikerds, depresievelingen die zichzelf oh zo zielig vinden en als je over je ex begint geef ik je een rotschop ?
"Ik moet er wel bijvertellen dat ik zelf erg positief ingesteld ben en het glas bij mij altijd halfvol zit. Indien je een zeikmiep bent die 101 dingen aan me wil veranderen kun je je reactie sturen naar rechtstreeksindeprullenbak@hotmail.com. Ik val op zelfverzekerde vrouwen zonder issues met hun ex, dus als je tijdens een date daarover uren wil praten ga ik lekker 50 meter verderop aan de bar zitten. Dat je het effe weet!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:30 schreef Contheo het volgende:
[..]
Thanks Silenusdit gaat hem worden. Hoe verwoord je mooi, ik hou niet van zeikerds, depresievelingen die zichzelf oh zo zielig vinden en als je over je ex begint geef ik je een rotschop ?
Ik klik inderdaad verder. Maar niet omdat ik denk dat ik niets leukers ga tegenkomen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoi! Ik zal het maar alvast verklappen, veel leuker ga je hier niet tegenkomen. Klik dus vrolijk verder,maar het wordt er niet beter op. Laat anders een berichtje achter. Misschien reageer ik wel.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:56 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik klik inderdaad verder. Maar niet omdat ik denk dat ik niets leukers ga tegenkomen.
Dus nee, (wat mij betreft) geen aanrader qua profieltekst
Ja, echt.quote:
Geeft niets.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:15 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja, echt.
Maar ik zag Contheo in staat (niet lullig bedoeld!) om het 1 op 1 over te nemen, onder het mom van goedbedoeld advies. Maar gelukkig zijn de mensen hier slimmer dan ik
Op zich boeit de tekst me niet zo. Gaat me natuurlijk meer om het hoofd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Geeft niets.
Wat zou jij een leuke tekst vinden dan?
Dus een simpel hoi. volstaat als ie er goed uitziet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:19 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Op zich boeit de tekst me niet zo. Gaat me natuurlijk meer om het hoofd.
Dat soort teksten bewaar ik meestal voor tijdens de date zelf.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoi! Ik zal het maar alvast verklappen, veel leuker ga je hier niet tegenkomen. Klik dus vrolijk verder,maar het wordt er niet beter op. Laat anders een berichtje achter. Misschien reageer ik wel.
Ik dacht, ik geef er gewoon één gratis weg. Of wilde je hem nog gebruiken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat soort teksten bewaar ik meestal voor tijdens de date zelf.
Meestal wel. Soms is het zelfs beter als hij helemaal niks zegt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dus een simpel hoi. volstaat als ie er goed uitziet?
Inmiddels niet meer nee, m'n vriendin doet vrij moeilijk over eventuele nieuwe datesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik dacht, ik geef er gewoon één gratis weg. Of wilde je hem nog gebruiken?
Flauw wijf. Geen humor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:28 schreef kastanova het volgende:
Inmiddels niet meer nee, m'n vriendin doet vrij moeilijk over eventuele nieuwe dates.
En zonder foto's kan ik niet oordelen of het voldoende/te veel is hè...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dus een simpel hoi. volstaat als ie er goed uitziet?
Naja, staat toch bij de topic beschrijving om je ervaringen en tips te geven?quote:
Dit dus, heb een hekel aan mannen of vrouwen die zo denken. Weet dat het veel succes op kan leveren, maar je gaat voor een dame niet voor de omstanders. Sowieso hoef ik geen dames die aangeven dat ze op deze manier een man gekozen hebben of te wel niet echt zelfstandig. Heb ik meer respect voor players of loverboys.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Beetje. Het vermoeden rijst idd dat ze nogal een zeikwijf is, want klagen over je werk is sowieso not done op een speeddate. Maar zo'n 'dankje' kan ook wel opgevat worden als een 'ja whatever loser'.
Het leuke is om echt te battelen en die andere gozer een beetje te 'pakken'. Dan wint gewoon diegene die het meest bijdehand is. Beetje actie is wel leuker dan dat zoete slappe geouwehoer.
Een meisje () dat van reizen houdtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef Silenus het volgende:
Hier.
Silenus een battle kent toch ook fair play. Dat moet jij toch weten als voetbalfan. Het gaat om de bal niet om de spelers. Voor mij lang de essentie van voetbal geweest. Waarom jij er naar kijkt weet ik niet dan. Voor jou misschien leuker als er helemaal geen scheidsrechter is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:31 schreef Silenus het volgende:
Dan moet je gewoon een speeddate doen, kun je de romantische troubadour uithangen. Een battledate heet niet voor niets een battledate.
Eh, nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:59 schreef picardmike het volgende:
Of had je hem als voetbalfan nog niet zover doorgetrokken?
Dat dus. Man up watje!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:18 schreef Silenus het volgende:
Wat is er nou leuk aan twee kerels die zeggen waar ze wonen, wat ze doen, hoe oud ze zijn en 'hihi beschrijf elkaar eens'? Het heet een battledate, geen 'theekransje'.
Mensen die alleen maar over fair play ouwehoeren en 'het gaat om de bal, om meedoen is belangrijker dan winnen'...tsja, die winnen nooit wat. Beetje brutaal en mondig, dan heb je de halve wereld. In het voetbal, en in het daten.
(Goh wat lult ie deze onderwerpen weer mooi aan elkaar.)
Het gaat ook niet om het winnen silenus. Its about how you play the game. Maarja voor mij wel de rede dat ik dus geen voetbal meer kijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eh, nee.
Fair play, ja. Dat is wat anders dan je tegenstander gewoon de bal toespelen. Alles is geoorloofd binnen het toelaatbare, kortom: ik ga m'n tegenstander in een battledate natuurlijk niet uitschelden of wat dan ook, het is eerder een opmerking plaatsen op iets wat hij heeft gezegd. Ik vind het ook prima/leuk als hij mij probeert te 'pakken', dan zit er tenminste wat vuur in een battledate.
Wat is er nou leuk aan twee kerels die zeggen waar ze wonen, wat ze doen, hoe oud ze zijn en 'hihi beschrijf elkaar eens'? Het heet een battledate, geen 'theekransje'.
Mensen die alleen maar over fair play ouwehoeren en 'het gaat om de bal, om meedoen is belangrijker dan winnen'...tsja, die winnen nooit wat. Beetje brutaal en mondig, dan heb je de halve wereld. In het voetbal, en in het daten.
(Goh wat lult ie deze onderwerpen weer mooi aan elkaar.)
Nog steeds gelukkig met je vriendin?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:13 schreef Dizorn het volgende:
Ik kijk geen voetbal omdat ik het allemaal aanstellerige aandachtstrekkers vind. Wat zegt dat over mijn datingleven?![]()
Heb af en toe klein beetje twijfel.. maar gelukkig ben ik welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:26 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nog steeds gelukkig met je vriendin?
Je wacht dus op een betere aanbieding.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:25 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Heb af en toe klein beetje twijfel.. maar gelukkig ben ik wel
Nee, ik wacht tot ik bepaalde zaken een klein beetje zie veranderen (of niet). Realistische verwachtingen, hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je wacht dus op een betere aanbieding.
Wat voor zaken dan? Ik denk dat je het er dan met haar over moet hebben, en niet wachten tot je dingen 'ziet veranderen'. Als zij niet weet dat je iets dwars zit, kan ze natuurlijk ook niks gaan veranderenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:33 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nee, ik wacht tot ik bepaalde zaken een klein beetje zie veranderen (of niet). Realistische verwachtingen, hoor
Ok man, ik probeer je alleen maar advies te gevenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:41 schreef Dizorn het volgende:
Waarom denk je dat ik het vaag houd? Omdat ik geen zin heb om er gedetailleerd op in te gaan
Beetje lullig van je. Er zijn heel veel onzekere meisjes, om ze nou meteen al af te schrijven omdat ze zo'n opmerking maken..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm net op Paiq, kort vragenrondje, vertel oa wat ik zoek en eindig met" ohja en natuurlijk ook aantrekkelijk". Antwoord ze met "oh dan zal ik wel afvallen "
... Per direct inderdaad, maar dan vooral om haar onzekerheid.
Het was een platte dame met bloempottenkapsel en een lelijke bril. Dat + onzekerheid is voor mij een gigantische afknapper.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:07 schreef Micson het volgende:
[..]
Beetje lullig van je. Er zijn heel veel onzekere meisjes, om ze nou meteen al af te schrijven omdat ze zo'n opmerking maken..
Liever een lekker, onzeker meisje dan zo'n arrogant slettenhoofd.
Dat je stiekem het liefste met mannen date.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:13 schreef Dizorn het volgende:
Ik kijk geen voetbal omdat ik het allemaal aanstellerige aandachtstrekkers vind. Wat zegt dat over mijn datingleven?![]()
Wat stond er in je oneliner danquote:Op zondag 3 juli 2011 00:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
zon kutwijf gaat eerst mn foto bewonderen en dan wijst ze mn oneliner af.
Wat een bitch. 17 credits kwijt door die actie.
Oh wat erg dat iemand je oneliner niet accepteert.quote:
Toch maar eens proberen dan. Wie biedt zich aan?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat je stiekem het liefste met mannen date.
Ik kan geven, ik hoop dat jij kan ontvangenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:33 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Toch maar eens proberen dan. Wie biedt zich aan?
Is die site wat?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:17 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of iemand hier nog staat ingeschreven bij Pepper, de accounts zijn in ieder geval gehackt.
Ik had me ooit ingeschreven toen het nog gratis was, om te proberen (ik doe niet meer aan datingsites). Het leuke vond ik dat je filmpjes, foto's, muziekfragmenten (van youtube bijvoorbeeld) kunt plaatsen die jij leuk vindt en op die manier wordt dan een match gemaakt.quote:
Dat las ik net ook. Slechte zaak.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:17 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of iemand hier nog staat ingeschreven bij Pepper, de accounts zijn in ieder geval gehackt.
laat maar niets voor mij die sitequote:Op zondag 3 juli 2011 15:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had me ooit ingeschreven toen het nog gratis was, om te proberen (ik doe niet meer aan datingsites). Het leuke vond ik dat je filmpjes, foto's, muziekfragmenten (van youtube bijvoorbeeld) kunt plaatsen die jij leuk vindt en op die manier wordt dan een match gemaakt.
Je profiel bestaat dus als het ware uit de filmpjes, etc. en niet zozeer uit teksten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |