abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98988795
Mhhh ik zit nu een lijst te bekijken van alle gelekte pepper users
UITGESCHREVEN
  zondag 3 juli 2011 @ 18:21:31 #102
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_98989994
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:49 schreef picardmike het volgende:
Mhhh ik zit nu een lijst te bekijken van alle gelekte pepper users
Fan-fucking-tastisch. Ik heb me via een stempuntonderzoek meegedaan in de betafase van Pepper — aan het einde van het onderzoek duidelijk aangegeven dat mijn account verwijderd moest worden want ik vond het troep (bovendien, dat kon je aangeven). Hebben ze toen trouwens niet gedaan, ik mailen naar stempunt, moest ik me handmatig nog een keer afmelden op die website — sta ik godverdomme in deze lijst. RTL, gefeliciteerd, jullie hebben schijt aan jullie eigen privacy/disclaimer shizzle, en hebben slim zieltjes en e-mailadressen gewonnen via stempunt, chapeau! Goedzo heren, ga vooral zo door :N :X
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_98990192
Hm heb de lijst nu ook. Alleen voornaam, mailadres en gehashte wachtwoorden (heb je dus zo 123 niets aan als leek).

Hoogstens wat meer spam.
pi_98992805
Er zit wel een Seven in die lijst :')
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zondag 3 juli 2011 @ 20:54:22 #105
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_98996254
Waar vinden we die lijst dan?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_98998505
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Er zit wel een Seven in die lijst :')
Ook een paar spirits :9

quote:
ergens op internet, zou het niet meer precies weten heb er een pdf'je van gemaakt.
UITGESCHREVEN
  zondag 3 juli 2011 @ 22:13:57 #107
30476 Provinciaaltje
Up the Irons
pi_99000718
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:36 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ook een paar spirits :9

En die hebben inmiddels allemaal een Don Juan (of hoe die verzonnen gast op RP ook heette) stalkmailtje van je gehad ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_99000895
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:13 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

En die hebben inmiddels allemaal een Don Juan (of hoe die verzonnen gast op RP ook heette) stalkmailtje van je gehad ?
Dat zou wel een meesterlijk evil plan zijn. Maar nee, ik heb er geen behoefte aan.

UITGESCHREVEN
  maandag 4 juli 2011 @ 07:43:48 #109
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_99011175
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 00:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
zon kutwijf gaat eerst mn foto bewonderen en dan wijst ze mn oneliner af.

Wat een bitch. 17 credits kwijt door die actie.
Ik had hetzelfde gisteren. Ze kan je het knapst van de stapels vinden, maar vinden niet zo aantrekkelijk. Dat heb ik ook weleens, dat er een meisje uitkomt als knapste die ik ook niet moet.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  maandag 4 juli 2011 @ 07:44:36 #110
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_99011179
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Er wordt naar het bestand gelinkt op het twitteraccount van de hackgroep: https://twitter.com/#!/AnonymousIRC
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_99011703
Ik heb geen pepper account ;)

Sinds gister wel weer op RP. Ben de mannen die ik in de kroeg ontmoet weer even helemaal zat na afgelopen weken en heb in een spontane bui een membership afgesloten. Ben benieuwd. Wat ik vooral grappig vind is dat je nu meer foto's kan bekijken. Waar je bij foto nr 1 denkt: "oh.. das best leuk!" zie je op foto 2 ineens een compleet ander persoon :) Ik was denk ik vergeten hoe dat kan verschillen.
Sarcasme. Herken het.
pi_99012992
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 08:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb geen pepper account ;)

Sinds gister wel weer op RP. Ben de mannen die ik in de kroeg ontmoet weer even helemaal zat na afgelopen weken en heb in een spontane bui een membership afgesloten. Ben benieuwd. Wat ik vooral grappig vind is dat je nu meer foto's kan bekijken. Waar je bij foto nr 1 denkt: "oh.. das best leuk!" zie je op foto 2 ineens een compleet ander persoon :) Ik was denk ik vergeten hoe dat kan verschillen.
Dus direct alle foto's van de mannen gezien ;)? Zat er nog wat leuks bij?
  maandag 4 juli 2011 @ 10:04:10 #113
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_99012993
Weer even een update van mijn kant:

het is ongelofelijk, niet te bevatten en ik weet niet wat ik meemaak, maar ik date nog steeds met dezelfde! :D

Ik snap nu pas alle liedjes over verliefdheid, en alles wat ik in mijn single-leven heb verafschuwd of iets voor homo's vond (urenlang samen op de bank knuffelen, samen naar een klassiek concert luisteren, elkaar zeggen waarom je elkaar nou precies zo leuk en geweldig vindt, hand in hand door de stad huppelen)...ik doe het nu allemaal. :')

Ik moet wel zeggen dat dit ook de allerleukste ever is, al zou ik met haar moeten overnachten op een vuilnisbelt in de stromende regen... Het maakt me allemaal niets uit.

Tot zover deze niet-heel-stoere bijdrage, ik herken mezelf af en toe ook niet meer. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_99013023
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:04 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Dus direct alle foto's van de mannen gezien ;)? Zat er nog wat leuks bij?
Nee, heb een half uurtje beetje rondgeklikt en vond het toen tijd om naar bed te gaan ;) Er zit altijd wel "iets" leuks bij, het is alleen steeds de vraag of het ook werkelijk leuk is :P

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:04 schreef Silenus het volgende:

Leuk voor je, maar je wordt wel saai :P
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 juli 2011 @ 10:07:47 #115
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_99013073
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:05 schreef Spirit82 het volgende:
Leuk voor je, maar je wordt wel saai :P
Ik heb een flink archief met verhalen waar ik uit kan putten!
Gourmetten of steengrillen?
pi_99013212
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, heb een half uurtje beetje rondgeklikt en vond het toen tijd om naar bed te gaan ;) Er zit altijd wel "iets" leuks bij, het is alleen steeds de vraag of het ook werkelijk leuk is :P

Ja ik zit er ook niet bij he..
pi_99013223
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik heb een flink archief met verhalen waar ik uit kan putten!
Verhalen koop je toch niks voor? ;)
  maandag 4 juli 2011 @ 12:49:46 #118
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_99017596
quote:

het is ongelofelijk, niet te bevatten en ik weet niet wat ik meemaak, maar ik date nog steeds met dezelfde! :D

Ik snap nu pas alle liedjes over verliefdheid, en alles wat ik in mijn single-leven heb verafschuwd of iets voor homo's vond (urenlang samen op de bank knuffelen, samen naar een klassiek concert luisteren, elkaar zeggen waarom je elkaar nou precies zo leuk en geweldig vindt, hand in hand door de stad huppelen)...ik doe het nu allemaal. :')

Ik moet wel zeggen dat dit ook de allerleukste ever is, al zou ik met haar moeten overnachten op een vuilnisbelt in de stromende regen... Het maakt me allemaal niets uit.

Tot zover deze niet-heel-stoere bijdrage, ik herken mezelf af en toe ook niet meer. :')
Update van mijn kant : ik date óók nog steeds met dezelfde, al een week of vijf a zes. Maar helaas gaat het wat minder crescendo dan in huize Silenus. Ze heeft nogal wat freaky trekjes waar ik een beetje genoeg van heb - en dat heb ik laten weten ook. Had ook mijn jas gepakt om maar eens op te stappen, maar daarvan wist ze mij te weerhouden. Nou ja, we'll see..
Overal verstand van.
  maandag 4 juli 2011 @ 12:54:14 #119
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99017737
quote:

Fijn dat je dat dan nu toch nog door hebt :). Nu ben ik benieuwd naar een foto!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 4 juli 2011 @ 13:00:52 #120
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_99017972
Leuk silenus!!! O+

en jammer Macondo -O- Aan wat voor trekjes moeten we dan denken?
  maandag 4 juli 2011 @ 13:06:27 #121
1484 kastanova
Ah mên..
pi_99018157
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:49 schreef macondo het volgende:

[..]

Update van mijn kant : ik date óók nog steeds met dezelfde, al een week of vijf a zes. Maar helaas gaat het wat minder crescendo dan in huize Silenus. Ze heeft nogal wat freaky trekjes waar ik een beetje genoeg van heb - en dat heb ik laten weten ook. Had ook mijn jas gepakt om maar eens op te stappen, maar daarvan wist ze mij te weerhouden. Nou ja, we'll see..
Naja, ik op mijn beurt dan ook maar weer even een update:

Inmiddels gaan we al richting het halve jaar en het gaat nog steeds verdomd lekker.
De oorspronkelijke wolkjes (dagen lang achtereen in bed liggen) hebben ondertussen al wel plaats gemaakt voor de normale relatieperikelen (bed af wisselen met een terrasje) maar heb er deze keer nog steeds het volste vertrouwen in.
"Vroeger" was dat vaak toch wel de doodsteek aangezien ik me vrij snel verveel, maar we zijn in dit geval beiden toch nét even wat serieuzer wat betreft elkaar dan voorheen.
Ook hebben we zowaar (eindelijk! :+.) al enkele ruzietjes gehad, maar godzijdank hoeven we niets voor elkaar te verzwijgen dus alles was ook binnen een uur uitgepraat.

Ik merk wel dat zij er steeds meer moeite mee krijgt als we níet bij elkaar zijn maar dat mag de pret niet drukken.
Ook aangezien zij een nieuw huisje gevonden heeft in Breda en ik op dit moment met een nieuwe baan bezig ben.. En rara, waar heeft dat bedrijf zijn tweede vestiging? Juistem.

Mocht het dus blijven gaan zoals het nu gaat, hebben we eventueel ook al een oplossing wat betreft de afstand :Y).
I was an atheist until I realized I was God
pi_99018248
Jezus wat een positieve verhalen hierzo :r Kan iemand even een sneu verhaal posten zodat ik me minder kansloos voel? Thanks alvast :P
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 juli 2011 @ 13:13:08 #123
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_99018359
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:09 schreef Spirit82 het volgende:
Jezus wat een positieve verhalen hierzo :r Kan iemand even een sneu verhaal posten zodat ik me minder kansloos voel? Thanks alvast :P
Het staat 2-2 hoor, schatje.

Positief : Kasta & Sil
Negatief : jij & ik

:*
Overal verstand van.
  maandag 4 juli 2011 @ 13:13:25 #124
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99018371
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ik kan wel een zielig verhaal posten.
Een meiske dat ik jaren geleden via een datingsite heb leren kennen post nu op hyves allemaal foto's en verhalen van haar nieuwe leven na een hersentumor. Op de 1 of andere manier kan ik daar niet mee omgaan. Nu hadden we al weinig contact en ik voelde ook geen klik, maar toch voel ik me schuldig daarover.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99018446
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:13 schreef macondo het volgende:

[..]

Het staat 2-2 hoor, schatje.

Positief : Kasta & Sil
Negatief : jij & ik

:*
Je hebt anders nog steeds je chick. Ik heb alleen een friend with benefits waarvan ik nog steeds niet weet wat ik nou met hem aan moet ;( Mannen zijn stom!
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')