met dat gevoel heb ik na mijn vaste relatie 2 jaar rondgelopen, niet willen binden want te veel nadelen, lang leven de vrijheid enz enz. Maar voel me toch wel 'alleen', helemaal nu iedereen vrienden allemaal 'vaste' verkering krijgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
@Kloonhommel: Kasta is heel knuffelbaar ook hoor, maak je niet druk
@Contheo, ook meegemaakt. Meisje had foto's online, slank, leuk koppie. Toen wilde ze uit, eerst op facebook toegevoegd. Recente foto's bleek ze echt een biggetje. Genoten van die unfriend knop. Oprotten.
Anyway, daten...daar gaat het hier over.
Paar keer gedate met dames van paiq, beetje teleurstellend. Leuk gesprekje, niet echt spanning, drankje, naar huis.Toen met een meisje dat ik ken daten een beetje overgeslagen en dat werkte veel beter. Regelmatig sex, leuk en geen gezeik over relaties, families, verplichtingen, pony's etc... Top!
Kortom, daten is overrated
Geef hem ongelijk, beetje fatsoen/inzet kost weinig...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:32 schreef Kloonhommel het volgende:
Zit kasta weer Fokkertjes te plagen....?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef Contheo het volgende:
Op paiq zag ik een best wel leuke dame van 26. Dus ik een oneliner gestuurd, na 2 uur gechat te hebben, vraagt ze of ik zin had zaterdag te daten. Dus ik kijk nog eerst ff snel haar foto's in case of, ik vraag, hoe oud zijn die foto's, aan het beeld te zien waren ze een gemaakt als of ze van een camera uit 2006 kwamen. En ja hoor, zij zegt ja zijn oud enzo.
Dus ik vraag, heb je een wat recentere foto? Zegt ze, oh die van jou zijn ook niet recent, dus ik zeg, die van mij zijn heel recent, alleen de 2e niet. De andere 3 zijn van afgelopen vakantie in Juni. Zij zegt, oky oky, niet schrikken hoor. voegt ze een foto toe, en is ze gvd 20-30 kilo aangekomen, en dan niet 'maatje meer' of 'volslank' want daar heb ik echt niks op tegen. Maar gewoon vies dik. Het was weer eens te mooi om waar te zijn...
Cosign.quote:Mijn ervaring met paiq is dat de prater verliest, snel proberen iets af te spreken lijkt wel het credo.
Jah daar heb ik ook wel eens last van. Van die leeghoofdige vrouwtjes die geen twee zinnen zonder gruwelijke spelfouten kunnen schrijven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:34 schreef Contheo het volgende:
jup, trouwens, kunnen ze op paiq niet mensen onder de 18 weghouden. met speed date heb ik iedere keer van die 16 jarige leeghoofden die geen reet terug zeggen. En later kom ik dan achter dat ze 16-17 zijn dus sowieso verspilde moeite...
Dat is de nieuwe generatie.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Jah daar heb ik ook wel eens last van. Van die leeghoofdige vrouwtjes die geen twee zinnen zonder gruwelijke spelfouten kunnen schrijven.
Meldt!! Wat ben ik toch heel jong nog en ongecompliceerdquote:
Dat zegt serieus ook niets.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:49 schreef Frankii het volgende:
One-liner ontvangen op Paiq, net uurtje gechat! Het klikt!
Wat S95Sedan zegt, kan een begin zijn, maar hoeft niet per sé.quote:
Ligt aan jezelfquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
ik kom even tussendoor, wat is een goede fotobeoordelingsscore op paiq?
ik snap dat het streven een 9,9 of 10 ofzo is, maar wat is "Acceptabel"dat je kansen maakt?
Ook dat zegt vrij weinig. Ik had een 9.6 met een meisje, maar we hadden echt helemaal NIETS gemeen, behalve woonplaats.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
ik kom even tussendoor, wat is een goede fotobeoordelingsscore op paiq?
ik snap dat het streven een 9,9 of 10 ofzo is, maar wat is "Acceptabel"dat je kansen maakt?
Met die 9,6 doel je dan waarschijnlijk op de matchscore, de vraag ging volgens mij echter over de eigen fotoscore.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ook dat zegt vrij weinig. Ik had een 9.6 met een meisje, maar we hadden echt helemaal NIETS gemeen, behalve woonplaats.
Ah excuus, ik bedoelde inderdaad matchscore. Sja wat is normaal? Op paiq regeert de middelmaat, dus zal wel rond 6/7 liggen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Met die 9,6 doel je dan waarschijnlijk op de matchscore, de vraag ging volgens mij echter over de eigen fotoscore.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:46 schreef Contheo het volgende:
Alle vrouwen zijn allemaal 'prettig gestoord'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |