abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98866509

Dit, dus.
pi_98866580
Als je die voice-over eens uit dit topic houdt, die steeds dezelfde simpele onzin post, dan wordt de sfeer vanzelf stukken beter.
pi_98866610
Is Wijnaldum al helemaal rond dan?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_98866660
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:35 schreef DuTank het volgende:
Is Wijnaldum al helemaal rond dan?
Volgens mij niet, maar hij stond er in de vorige TT ook in. Soort van goeie hoop.
Dit, dus.
pi_98867032
Volgens mij is het wel zeker maar is er gewoon nog niets ondertekend ;)
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:46:36 #6
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_98867040
Rofl @ tt :)

Onze R'damse vrienden zullen het wel weer kwetsend en provocerend vinden though...
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:50:03 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98867151
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:46 schreef KELDER het volgende:
Rofl @ tt :)

Onze R'damse vrienden zullen het wel weer kwetsend en provocerend vinden though...
Vind het niet zo boeiend, aangezien die 10-0 ruimschoots is gerevancheerd. Je kan zelfs stellen dat die 10-0 jullie het kampioenschap heeft gekost.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98867224
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Vind het niet zo boeiend, aangezien die 10-0 ruimschoots is gerevancheerd. Je kan zelfs stellen dat die 10-0 jullie het kampioenschap heeft gekost.
Ben ik het niet (helemaal) mee eens, maar het was een mooie (sportieve) revanche voor Feyenoord :)
pi_98867334
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Hou eens op met die onzin aub ;)
TT is wel enigszins provocerend ja, hoeft ook niet zo van mij.

quote:
Koeman sms't Rutten: Hoeveel wil je er nog hebben?

PSV-trainer Fred Rutten ontving gisteren een plagend sms'je. 'Beste Fred, hoeveel wil je er nog hebben?' Afzender: Erwin Koeman.
_O-
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:55:25 #10
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_98867356
- hou eens op -

[ Bericht 94% gewijzigd door Happel op 30-06-2011 15:03:57 ]
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:56:30 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98867386
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:54 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Hou eens op met die onzin aub ;)

Als jullie 'gewoon' met een nulletje of 3 die wedstrijd hadden gewonnen was er niet vanaf minuut 1 zo'n explosief sfeertje in de Kuip en hadden de spelers ook niet 300% gegeven denk ik. Had je ook nog eens een scheids die zichtbaar enorm onder de indruk was van de entourage.

Nee, dan hadden jullie bij ons gewoon de winst gepakt. Ben ik van overtuigd.

Al hadden jullie ook wel die pot gewonnen met een goede trainer, maar dit geheel terzijde :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:56:35 #12
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98867389
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:55 schreef voice-over het volgende:
Wat een TT. :')
Dank.

quote:
PSV-supporters hebben totaal geen moraal. Wees er maar blij mee dat jullie de beste speler van ons hebben geroofd met gemeenschapsgeld. Gemeenschapsgeld dat ook aan de armen van Eindhoven besteed had kunnen worden.
Zullen we het dan maar weer over PSV hebben?
Dit, dus.
pi_98867411
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Als jullie 'gewoon' met een nulletje of 3 die wedstrijd hadden gewonnen was er niet vanaf minuut 1 zo'n explosief sfeertje in de Kuip en hadden de spelers ook niet 300% gegeven denk ik. Had je ook nog eens een scheids die zichtbaar enorm onder de indruk was van de entourage.

Ik denk niet dat dat zo veel verschil heeft gemaakt, maar het heeft niet zo veel zin om daar over te discussieren :)

[ Bericht 14% gewijzigd door Happel op 30-06-2011 15:04:10 ]
pi_98867418
TR gemacht, gebeurd vast niks mee :P
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:59:33 #15
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98867499
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:57 schreef StijnDa het volgende:

Ik denk niet dat dat zo veel verschil heeft gemaakt, maar het heeft niet zo veel zin om daar over te discussieren :)
Nee, precies. Laten we dit forum anders gebruiken voor enkel nieuwsdumps. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98867509
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Al hadden jullie ook wel die pot gewonnen met een goede trainer, maar dit geheel terzijde :')
PSV was allanger aan het kwakkelen en punten aan het verspelen, Feyenoord was do or die.. maar ook daar faalde ze hard, geen inzet, geen strijdkracht.. niks. Feyenoord was beter en zorgde daardoor dat PSV geen kans meer had op de titel maar PSV was allanger slecht bezig en dat heeft de titel gekost, niet 1 wedstrijd.

Kijk die laatste wedstrijd bijvoorbeeld tegen Gronignen bijv :') Toivonen mist voor open doel, dat kost ons voorronde CL..
pi_98867538
Zal allemaal wel maar volgend jaar staat er een leuk team :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98867570
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee, precies. Laten we dit forum anders gebruiken voor enkel nieuwsdumps. :')
Ik ben wel voor discussies hier hoor, maar de discussie over of PSV een tijd terug anders wel had gewonnen is vrij nutteloos ;)

Toch nog maar een nieuwsdumpje, Koevermans naar Toronto, Canada.
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:02:28 #19
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98867601
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:01 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik ben wel voor discussies hier hoor, maar de discussie over of PSV een tijd terug anders wel had gewonnen is vrij nutteloos ;)

Toch nog maar een nieuwsdumpje, Koevermans naar Toronto, Canada.
Ik ga er deze zomer een maand naartoe op vakantie, misschien kan ik een training meepikken.
Dit, dus.
pi_98867607
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zal allemaal wel maar volgend jaar staat er een leuk team :)
Afgelopen 2 jaar ook.. maar ze lieten belangrijke spelers gaan in de winter plus het feit dat Rutten (en spelers) na de winter minder goed waren.

Edit: ^O^ Modje
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:12:20 #21
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_98867955
quote:
15s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:34 schreef Rucebo het volgende:
Als je die voice-over eens uit dit topic houdt, die steeds dezelfde simpele onzin post, dan wordt de sfeer vanzelf stukken beter.
:Y
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:12:48 #22
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98867974
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141091

quote:
Mertens: ‘Geen lange neus halen bij hen die het niet in mij zagen zitten’
Donderdag, 30 juni 2011 om 12:56

Dries Mertens werd door sommige voetballerkenners vanwege zijn postuur te licht bevonden voor het topvoetbal, maar de 24-jarige Belg speelt de komende jaren wel voor PSV. De dribbelaar, die overkomt van FC Utrecht, zegt het gevoel te hebben op een roze wolk te zitten. Inmiddels heeft de kleine aanvaller al een leaseauto uitgezocht, is hij op jacht geweest naar een appartement en heeft hij een medische keuring afgelegd.

“Dit is zo'n mooie stap voor mij, ik ben supertrots dat ik bij een ploeg kan gaan spelen die meedoet om het kampioenschap en strijdt voor Champions League-voetbal”, laat Mertens optekenen in het Algemeen Dagblad. De Belg werd niet aangenomen bij Anderlecht en AA Gent, maar is via AGOVV Apeldoorn en FC Utrecht alsnog in de top terechtgekomen.

“Daarom ben ik AGOVV en FC Utrecht zó dankbaar dat ze het wel aandurfden in mij te geloven”, zegt Mertens. “Het is niet zo dat ik nu terug een lange neus ga halen bij mensen die het niet in mij zagen zitten, ik had mezelf denk ik ook weggestuurd op die momenten. Maar ik ben wel blij dat het alsnog is gelukt richting de top te gaan. Achteraf gezien ben ik alleen maar sterker geworden van de omweg. Ik ben international geworden en heb nu een mooie transfer te pakken.”
pi_98868119
Leuke TT :)
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:17:24 #24
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98868166
quote:
Hmja. Standaardteksten altijd. Zolang ie maar niet 'Dit is de mooiste club van Nederland, ik kom hier zeker terug' gaat roepen als ie vertrekt, ben ik een tevreden man.
Dit, dus.
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:17:24 #25
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98868167
Verrassend, Jol haalt El Hamdaoui niet.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141080

quote:
Jol haalt El Hamdaoui niet: 'Hij is wel een van de beste afmakers'
Donderdag, 30 juni 2011 om 10:06

Martin Jol zal Mounir El Hamdaoui niet naar Fulham halen. De bij Ajax overbodige aanvaller wordt geruime tijd in verband gebracht met de nieuwe club van de trainer uit Scheveningen, maar Jol zal naar eigen zeggen El Hamdaoui toch echt niet naar Londen halen. De ex-trainer van El Hamdaoui is namelijk tevreden met het materiaal dat hij momenteel voor handen heeft.

Jol laat tegenover diverse Engelse media dan ook weten dat hij gezien de huidige mogelijkheden weinig behoefte heeft aan versterking in de voorhoede. “We hebben met Bobby Zamora, Andy Johnson, Clint Dempsey en Moussa Démbélé vier spelers voor twee posities. Ik ben tevreden met ze, het lijkt erop dat we deze spelers kunnen behouden.”

Hoewel Jol de kwaliteiten van El Hamdaoui absoluut kan waarderen, lijkt een hereniging tussen het duo er voorlopig niet in te zitten. “Mounir is wel een van de beste afmakers die ik ken, maar zoals de situatie nu is, zijn we goed voorzien met vier aanvallers. Ik wil geen speler kopen om te kopen. Als ik iemand koop, moet hij echt een verschil kunnen maken voor het elftal op zijn positie.” Technisch directeur Marcel Brands van PSV sprak al telkenmale tegen dat men interesse heeft in El Hamdaoui.
pi_98868233
Omg,Sowieso pownt ons middenveld nu,Hutchinson,toivonen,strootman en wijnaldum.
En misschien Ibrahim.

----------------------------Issakson-----------------------------------
--Hutchinson------bouma--marcello/rodriguez--pieters--
------------Toivonen---------Wijnaldum---------Strootman---
----------Mertens----------------Lens-----------------Labyad---

KAMPIOEN!
pi_98868328
PSV wordt sowieso geen kampioen.
Had je maar verdedigers moeten kopen.
Beetje het Madrid syndroom, veel geld hebben om uit te geven, paar grote namen halen en ze voorin zetten terwijl je achterkant zo lek is als een mandje
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_98868393
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef AnaalFaBtje het volgende:
En misschien Ibrahim.

KAMPIOEN!
Werd dat niet vorig seizoen ook al geroepen toen Lens en Berg kwamen?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_98868424
Wat doen die neuzen hier?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:24:17 #30
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_98868443
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ellende opruiken :) :P
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_98868479
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mee discussiëren. Prima toch?
pi_98868493
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:21 schreef Cara het volgende:
PSV wordt sowieso geen kampioen.
Had je maar verdedigers moeten kopen.
Beetje het Madrid syndroom, veel geld hebben om uit te geven, paar grote namen halen en ze voorin zetten terwijl je achterkant zo lek is als een mandje
Brazillie was vroeger zo lek als een mandje achterin.. zolang je er maar 1 meer maakt dan je tegenstander is er niks aan de hand :P

Verdedigers zijn ook een probleem ja maar PSV moest ook aanvallende spelers halen (en nog een spits) anders scoren we helemaal niet meer..
Hopelijk kan Toivonen zich gedragen komend jaar als hij er nog is zodat we hem niet weer 8 wedstrijden hoeven te missen..
pi_98868513
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:25 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Brazillie was vroeger zo lek als een mandje achterin.. zolang je er maar 1 meer maakt dan je tegenstander is er niks aan de hand :P

Verdedigers zijn ook een probleem ja maar PSV moest ook aanvallende spelers halen (en nog een spits) anders scoren we helemaal niet meer..
Hopelijk kan Toivonen zich gedragen komend jaar als hij er nog is zodat we hem niet weer 8 wedstrijden hoeven te missen..
Ik denk eerlijk gezegd dat Toivonen verkocht gaat worden, anders snap ik de aankoop van Wijnaldum niet.
pi_98868540
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:26 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat Toivonen verkocht gaat worden, anders snap ik de aankoop van Wijnaldum niet.
Klopt.. dat lijkt mij ook, 7/8 miljoen? Hopelijk 10 maar denk het niet.
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:05:56 #35
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_98870024
Die verdediging waar iedereen op wijst had vorig jaar, op Ajax na, de minste tegengoals. Ook is het al eerder aangegeven dat er veel communicatiefouten waren tussen Isakkson, Manolev en Marcelo. Ik ga ervan uit dat die dit jaar gewoon weg zijn.

Als dan Rutten het aanvallende spel wat hij pretendeert te spelen ook zo laat overkomen naar het publiek, dus meer op helft tegenstander, druk zetten en niet wachten op de omschakeling zoals vorig jaar, dan zie ik het wel goed komen. Vorig jaar was al te zien dat Twente positioneel op het middenveld en in de aanval werd weggespeeld. Dit jaar is het team sterker en zou het positiespel nog beter moeten zijn.

Door in de aanval en op het middenveld die druk er al op te gooien ontlast je ook de verdediging. En zoals eerder al is aangegeven, zolang je er 1 meer scoort dan de tegenstander maakt mij het niet uit. Heb liever dat we alle wedstrijden winnen met 4-3, 3-2 of 2-1, dan dat we de helft met 0-0 gelijk spelen en de andere helft met 1-0 winnen.
pi_98870233
Het grootste probleem vind ik, afgelopen jaar.. we komen voor, vaak pas heel laat ook al domineerde we een wedstrijd.. en vervolgens kakken we lekker in van die is binnen!

En dan loop je in de laatste minuut tegen een tegen goal aan.. en dat gebeurd je altijd wel een paar keer.. maar als het je vaak gebeurd is het geen pech meer. PSV moet gewoon doorgaan blijven voetballen, kansen blijven creëren en vooral kansen afmaken. Met 2-0 voor de rust geven de meeste ploegen al op .. dan heb je ook de ruimte om jonge talenten/wissel spelers de kans te geven en de A selectie wat meer rust te geven.

Maar afgelopen seizoen waren andere clubs, vooral middenmoters ook wel goed aan het voetbal, dat moet ook gezegd worden.
pi_98873319
Het is meer een probleem dat jullie verdedigers niet kunnen opbouwen.
pi_98873447
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:36 schreef Chase_Utley het volgende:
Alleen Bouma inderdaad... Nog een verdediger die wel kan opbouwen zou lekker zijn.
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:40:47 #39
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98873453
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:36 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat een onzin, hoe lang was PSV dit seizoen lijstaanvoerder. Langer dan de rest, heb ik zo'n vermoeden.
Dit, dus.
pi_98873568
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat een onzin, hoe lang was PSV dit seizoen lijstaanvoerder. Langer dan de rest, heb ik zo'n vermoeden.
:')
Ja dat zegt wat.
Dat je bovenaan hebt gestaan of kampioen bent geworden wil nog niet inhouden dat je niks verkeerd deed. Of minimaal dingen voor verbetering vatbaar zijn.

Zeker niet in dit dramatisch slechte jaar voor het Nederlandse voetbal.
pi_98873594
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat heeft dat met elkaar te maken? En je ziet dat er met het wegvallen van Afellay een hoop voetballend vermogen wegging. Als je dan voor je verdediging Engelaar en Hutinchson hebt dan kan je geen goedlopende aanvallen verwachten.
pi_98873652
Verder zie je maar weer hoe mentaal slecht PSV in elkaar steekt, bijna het hele seizoen lijstaanvoerder maar als het er op aan komt dan geven ze niet thuis, net als het jaar ervoor.
pi_98873685
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:44 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Wat heeft dat met elkaar te maken? En je ziet dat er met het wegvallen van Afellay een hoop voetballend vermogen wegging. Als je dan voor je verdediging Engelaar en Hutinchson hebt dan kan je geen goedlopende aanvallen verwachten.
Met Toivonen erbij zat er veel meer voetbal in de ploeg, maar die was er vrijwel de gehele 2e helft niet.

Met Strootman, Mertens en Wijnaldum zal dat probleem een stuk minder groot zijn
pi_98873710
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:46 schreef Chase_Utley het volgende:
Verder zie je maar weer hoe mentaal slecht PSV in elkaar steekt, bijna het hele seizoen lijstaanvoerder maar als het er op aan komt dan geven ze niet thuis, net als het jaar ervoor.
Is net Ajax de laatste 15 jaar
pi_98873778
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is net Ajax de laatste 15 jaar
Altijd mooi hoe jij Ajax er weer bij haalt.
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:52:56 #46
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98873901
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:49 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Altijd mooi hoe jij Ajax er weer bij haalt.
Ja pot verwijt de ketel dan ook.
Dit, dus.
pi_98874055
Hij heeft toch gewoon gelijk? Wat Ajax ook doet of heeft gedaan PSV faalt gewoon in de grote wedstrijden.

En ik vind dat daar ook een verantwoordelijkheid/schuld van de trainer in ligt.
pi_98874068
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:52 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja pot verwijt de ketel dan ook.
Tja, als jij dat zo wil zien.
pi_98874866
quote:
En misschien Ibrahim.

KAMPIOEN!
Ook nog eens 6+5 regel 8-) (Belg is eigenlijk 6,5 :P)
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:26:56 #50
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98875141
We zijn met deze selectie (en er komt nog een spits bij) gewoon een serieuze titelkandidaat. We hebben een paar grote talenten uit de eredivisie nu in ons team.
pi_98875223
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:26 schreef Einthovuh het volgende:
We zijn met deze selectie (en er komt nog een spits bij) gewoon een serieuze titelkandidaat. We hebben een paar grote talenten uit de eredivisie nu in ons team.
Jullie hebben een goede selectie maar er zijn 2 punten: Vind de selectie echt wat te klein, als je ziet wat er qua verdediging en aanval op de bank zal gaan zitten. En dan kom ik gelijk bij het 2e punt: Jullie hebben veel te veel middenvelders.
pi_98875229
quote:
En misschien Ibrahim.

KAMPIOEN!
Toivonen op de positie van Hutch, laten we dat maar gewoon niet doen. Waarom staat Mertens ineens op rechts en Labyad ineens op links? Bouma als rechter centrale verdediger?.... Daar worden we nooit kampioen mee. Sowieso zal er op verdedigend vlak nog wat moeten gebeuren.
quote:
------------------------Zweed--------------------
Hutch/Manolev - Marcello - Bouma - Pieters
-------- Labyad/Hutch --- Strootman ----------
--------------------- Wijnaldum -------------------
Lens --------Toivonen/Aankoop---- Mertens
Zoiets gaat het worden. Hopelijk weten we ons nog te versterken met een vervanger voor een van het centrale duo achterin want dat is kut met peren en gaat je niet naar de titel leiden. Een zekere keeper zou ook fijn zijn.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:29:34 #53
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98875231
Nieuwe lijst rugnummers voor dit seizoen. 6,9 en 10 zijn open gelaten voor Strootman (6), Mertens (9) en Wijnaldum (10).

Volledige lijst met rugnummers:
1. Andreas Isaksson
2. Stanislav Manolev (was 25)
3. Wilfred Bouma (was 18)
4. Marcelo (was 2)
5. Erik Pieters (was 14)
7. Ola Toivonen
8. Orlando Engelaar
11. Jeremain Lens (was 9)
13. Atiba Hutchinson
15. Stijn Wuytens
16. Ibrahim Rabiu (nieuw, was Nijland)
17. Abel Tamata (nieuw, was vrij)
18. Francisco Rodríguez (was 4)
19. Género Zeefuik (was 36)
20. Zakaria Labyad (was 24)
23. Funso Ojo
28. Otman Bakkal
31. Cássio Ramos
33. Khalid Sinouh (nieuw, was vrij)
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:31:10 #54
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98875283
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:29 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Jullie hebben een goede selectie maar er zijn 2 punten: Vind de selectie echt wat te klein, als je ziet wat er qua verdediging en aanval op de bank zal gaan zitten. En dan kom ik gelijk bij het 2e punt: Jullie hebben veel te veel middenvelders.
Er gaan waarschijnlijk nog spelers weg waaronder Engelaar en Bakkal.
pi_98875311
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:31 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af welke clubs er op die 2 zitten te wachten. Helemaal als je het salaris van beide in ogenschouw neemt.
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:33:41 #56
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98875399
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:31 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af welke clubs er op die 2 zitten te wachten. Helemaal als je het salaris van beide in ogenschouw neemt.
Bakkal is een prima speler die ik wel in Duitsland zie spelen. Engelaar zie ik wel naar Rusland of Saudi-Arabië verkassen ofzo om nog een jaartje flink geld te verdienen in zo'n zandbak.
pi_98875409
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:31 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Komen geen vervangers voor lijkt me. Geld zal gebruikt worden voor spits en achterhoede. Middenveld is wel 'rond'.
Ik typ straat.
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:34:56 #58
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98875446
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:33 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Komen geen vervangers voor lijkt me. Geld zal gebruikt worden voor spits en achterhoede. Middenveld is wel 'rond'.
Zou mooi zijn :) Hopelijk Isaksson ook nog weg.
pi_98875457
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:33 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Bakkal is een prima speler die ik wel in Duitsland zie spelen. Engelaar zie ik wel naar Rusland of Saudi-Arabië verkassen ofzo om nog een jaartje flink geld te verdienen in zo'n zandbak.
Ik denk niet dat een Engelaar zit te wachten op Rusland of de zandbak. Maar goed, ik kan het mis hebben.
pi_98875467
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:34 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Zou mooi zijn :) Hopelijk Isaksson ook nog weg.
En dan Cassio in het doel?
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:35:46 #61
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98875478
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:35 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

En dan Cassio in het doel?
Tyton ofzo.
pi_98875501
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:35 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Tyton ofzo.
Weet niet of Reis dat leuk vindt...
pi_98875520
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:35 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Tyton ofzo.
Ja, ga gelijk 25 miljoen in een jaar uitgeven aan transfers, lijkt me niet handig.
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:36:54 #64
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98875522
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:36 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Idd haha :P
pi_98875583
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:36 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Reis is op dit moment toch geen contractspeler van PSV ;)

Maar ff serieus, ik denk niet dat hij Tyton wat kan kwalijk nemen, het was geen grove overtreding maar gewoon heel ongelukkig.
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:41:52 #66
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98875707
Maar Engelaar heeft dus rugnummer 8 toegewezen gekregen. Ik zie het nog gebeuren ook dat Rutten hem volgend seizoen gewoon weer in de basis zet :')
pi_98875722
Labyad met nr.20 8-)

pi_98875858
Tyton heeft al een keer laten weten geen interesse in PSV te hebben.
pi_98876033
Engelaar en Rodriguez nog wegdoen en er een centrale verdediger en centrumspits voor terughalen. Kan me niet voorstellen dat iemand geinteresseerd is in Engelaar, maar goed.
Isaksson is een redelijke keeper voor de Eredivisie en Europa League. Dacht dat Cassio weg zou gaan, maar dat is blijkbaar (nog) niet het geval.

Bakkal heb ik nog altijd wel een zwak voor. Hij heeft een minder seizoen gehad, maar heeft niet zomaar het Nederlands elftal gehaald. Hoeft van mij zeker niet weg. Daarnaast wil ik nog wel eens zien of een speler als Ibrahim een meerwaarde is.
pi_98876078
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:38 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Reis is op dit moment toch geen contractspeler van PSV ;)

Maar ff serieus, ik denk niet dat hij Tyton wat kan kwalijk nemen, het was geen grove overtreding maar gewoon heel ongelukkig.
Vandaag nog wel geloof ik :)
Mar inderdaad, was een ongelukje.
pi_98876694
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:

Nee bakkie _O-
Niet te vertrouwen die Marokkanen :P ~O>
pi_98880322
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:41 schreef Einthovuh het volgende:
Maar Engelaar heeft dus rugnummer 8 toegewezen gekregen. Ik zie het nog gebeuren ook dat Rutten hem volgend seizoen gewoon weer in de basis zet :')
Dat moet hij eens wagen!
Met strootman,toivonen,hutchinson,labyad (optie),ibrahim en misschien Bakkal.
Eigenlijk zou je nu 4-4-2 of 3-4-3 moeten spelen,vooral 4-4-2 is handig,hoef je ook geen spits te halen.

Dus zo:

------------------------issakson--------------------
Manolev - Marcello - Bouma - Pieters
Hutchinson----Toivonen---Strootman-Labyad
---------------------Lens-*--Mertens------------------

* Lens voor Reis als hij weer terug is,of overgaan op 4-3-3 op dat moment.
Ogbu weet ik niks van,net zoals Ibrahim.
pi_98880459
Met 4-4-2 speel je eigenlijk juist met 2 spitsen...
Zou het anders ook echt anders opstellen, meer iets van;
keep-
verdediging
Labyad- - Hutchinson - Strootman - Mertens
---------------- Lens -- Toivonen
pi_98881015
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:50 schreef StijnDa het volgende:
Met 4-4-2 speel je eigenlijk juist met 2 spitsen...
Zou het anders ook echt anders opstellen, meer iets van;
keep-
verdediging
Labyad- - Hutchinson - Strootman - Mertens
---------------- Lens -- Toivonen
Ook goed. Maar ik bedoel,hoef je niet nóg een spits te halen.
pi_98881092
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:03 schreef AnaalFaBtje het volgende:

[..]

Ook goed. Maar ik bedoel,hoef je niet nóg een spits te halen.
Je hebt reserve spitsen/middenvelders nodig ;)
Je moet een langdurige blessure kunnen opvangen, een schorsing hier en daar...
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:17:47 #77
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98881653
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:04 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Je hebt reserve spitsen/middenvelders nodig ;)
Je moet een langdurige blessure kunnen opvangen, een schorsing hier en daar...
Met de hoeveelheid middenvelders die PSV nu heeft, kan er niets anders dan onvrede en ruzie ontstaan. Engelaar gaat echt niet rustig op de bank zitten, maar ja: wie wil hem hebben?

En wat heeft hij gekost toen hij van Schalke kwam?
Look behind you! It's your ass!
pi_98882086
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]
En wat heeft hij gekost toen hij van Schalke kwam?
Een antwoord; TE VEEL is niet voldoende toch!?
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:28:08 #79
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98882149
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:

[..]

Een antwoord; TE VEEL is niet voldoende toch!?
Teveel komt er in de buurt. Misschien kan hij de thuiszorg in; Engelaar lijkt me een geduldig man.
Look behind you! It's your ass!
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:42:10 #80
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98882767
Engelaar is het lievelingetje van Fred Rutten. Heeft de laatste jaren bij elke club waar Fred trainer was gespeeld (FC Twente, Schalke 04, PSV) en Fred heeft een ijzersterk vertrouwen in hem en daarom vrees ik er ook voor dat hij gewoon in de basis blijft spelen.
pi_98882939
Eens.. ik zie ze ook samen vertrekken komend seizoen.. aan het eind of al in de winter.
pi_98885710
Engelaar vertrekt gewoon deze transferperiode.
Ik typ straat.
pi_98887339
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
Engelaar vertrekt gewoon deze transferperiode.
Nee, sorry man.
pi_98887467
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Nee, sorry man.
We zullen zien.
Ik typ straat.
pi_98889980
Die amerikaan dan maar voor de verdediging?

quote:
ik kan bevestigen dat tim #ream bij #psv op de radar is verschenen, maar in welke hoedanigheid (stage of contract?) heb ik nog niet helder.

#ream is 23 jaar. Een linksbenige verdediger van #nyredbulls en drievoudig international van usa. Transfersom zou nihil zijn.
Thijs Slegers
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:53:29 #86
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98890019
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:52 schreef Brigand het volgende:
Die amerikaan dan maar voor de verdediging?

[..]

Nice!!!
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:56:37 #87
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98890166
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:53 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Nice!!!
Onmogelijk om te zeggen. Zo'n filmpje kan je ook van Manolev maken.
Dit, dus.
pi_98890212
Wajooooooo hij kan een sliding maken!!11 HALEN!!!1
Ik typ straat.
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:59:48 #89
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98890318
Sowieso qua mentaliteit liever een Noord-Amerikaan dan een Zuid-Amerikaan.
pi_98890422
Ik heb liever een verdediger die eens wat aan de opbouw van achteruit kan toevoegen en niet van die oerdomme fouten maakt. Waar hij dan vandaan komt zal me eerlijk gezegd een worst zijn.
Ik typ straat.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:08:42 #92
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98890772
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:

7:40 :N Dit is een Manolev hoor
Hahahaha wat slecht zeg! _O-
pi_98890780
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:

7:40 :N Dit is een Manolev hoor
Dat is idd wel een cruciale fout. Wat dat betreft zou hij in de huidige verdediging niet misstaan..
pi_98891031
quote:
PSV verwacht snel hervatting overleg Reis
donderdag 30 juni 2011 | 23:37

EINDHOVEN - Technisch manager Marcel Brands van PSV gaat er vanuit dat de zaakwaarnemer van Jonathan Reis, Renato Moura, binnenkort naar Eindhoven komt om te overleggen over de situatie van de Braziliaanse spits.

Brands: "Waarschijnlijk komt hij binnenkort deze kant op. Hopelijk is er in juli duidelijkheid." Reis (22) herstelt van een zware knieblessure. De vraag is of hij ooit terugkomt op zijn oude niveau. PSV bood hem ruim een maand geleden een nieuw, eenjarig contract aan. Sindsdien verkeert het overleg tussen de club en de speler in een impasse.

http://www.ed.nl/sport/ps(...)ing-overleg-Reis.ece
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:14:40 #95
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98891066
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:08 schreef Brigand het volgende:

[..]

Dat is idd wel een cruciale fout. Wat dat betreft zou hij in de huidige verdediging niet misstaan..
I lol'd irl :D
pi_98892140
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:14 schreef Brigand het volgende:

[..]

Mijn Reis, doe eens sneller genezen :(
  vrijdag 1 juli 2011 @ 07:13:59 #97
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_98895431
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:46 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Mijn Reis, doe eens sneller genezen :(
Doe eerst maar weer eens een contract tekenen
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_98896338
Leren jullie eens Nederlands :{w

Verder: Reis, word gauw beter jongen!
Brutal. Fucking. Metal.
pi_98896530
Nieuwe uitshirt kost ook gewoon 75 euro :')
Wordt elke keer duurder ;(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_98896544
"He has a future. I probably shouldn’t say too much, but Ream has a chance to be a national team player. He’s a center back who is comfortable and calm in possession of the ball. He plays a good passing game, he’s an excellent passer. A European-type center back who, I think, reminds me of Rio Ferdinand in the Premier League. Ream is strong tactically and never stressed, and of course he’s good in the air. He has a top-class attitude and spirit."

-Red Bulls coach Hans Backe speaking about Tim Ream, March 17, 2010 [2]
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:12:27 #101
349030 AnaalFaBtje
Ik ga diep..
pi_98896686
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nieuwe uitshirt kost ook gewoon 75 euro :')
Wordt elke keer duurder ;(
Die oogtering?
75 euro?
Wie gaat dat nou weer kopen.. :')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:01:37 #102
268409 voice-over
pi_98898014
Tien, tien, tien .... maar door de 3-1 op 24 april zijn jullie lekker weer geen kampioen geworden.
pi_98898044
Als iedereen nou eens niet reageerde op die troll...

:s)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_98898058
Kampioen wordt je in 34 wedstrijden, maar leuk dat er voor jullie nog wat te vieren was.

Tegen wie moeten jullie overigens Europees spelen?
pi_98898118
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kampioen wordt je in 34 wedstrijden, maar leuk dat er voor jullie nog wat te vieren was.

Tegen wie moeten jullie overigens Europees spelen?
Doe je het toch ;(
De troll voeden ;(
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:09:30 #106
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_98898263
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:01 schreef voice-over het volgende:
Tien, tien, tien .... maar door de 3-1 op 24 april zijn jullie lekker weer geen kampioen geworden.
Ik vind het toch mooi dat jullie écht denken dat Feyenoord ons het kampioenschap door de neus heeft geboord. Alsof er in andere wedstrijden geen totaal onnodig puntverlies is geleden. Met name een te groot aantal thuiswedstrijden waarin we de bovenliggende partij waren, maar niet wisten te scoren en uiteindelijk met een gelijkspel of verlies van het veld stapten.

Maar als dat jullie seizoen goed heeft gemaakt: veel plezier ervan ^O^
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:11:46 #107
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_98898348
Ik heb wel zin in het komende seizoen hoor! 3 erg goede aankopen gedaan in mijn ogen. Ik twijfel enkel of Mertens het aan kan om Balasz te vervangen, maar we gaan er vanuit van wel :)

En met Wijnaldum en Strootman koop je 2 van de grootste talenten van de eredivisie, eindelijk geen gekke buitenlander meer die uiteindelijk niks toe blijkt te voegen (Tardelli, Robert, Amrabat, Manolev) maar wel een vorstelijk salaris opstrijkt. :)

Robert heeft dan nog een pluspuntje voor de beslissende penalty, maar toch ;)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_98898490
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb wel zin in het komende seizoen hoor! 3 erg goede aankopen gedaan in mijn ogen. Ik twijfel enkel of Mertens het aan kan om Balasz te vervangen, maar we gaan er vanuit van wel :)

En met Wijnaldum en Strootman koop je 2 van de grootste talenten van de eredivisie, eindelijk geen gekke buitenlander meer die uiteindelijk niks toe blijkt te voegen (Tardelli, Robert, Amrabat, Manolev) maar wel een vorstelijk salaris opstrijkt. :)

Ik denk juist dat Mertens de enige goede aankoop van PSV zal zijn. Goed spelertje.
Van Wijnaldum als 10 ben ik niet gecharmeerd, mist daar gewoon het inzicht en overzicht voor naar mijn mening. Strootman is op zich een goede speler maar vind hem vooral een gehypte speler. Half seizoen Utrecht en hij is 6 miljoen Euro :'), en dat hij goed meedeed in het Nederlands elftal in die 2 potjes zegt mij ook niet zoveel, in een goed draaiend team is het altijd makkelijk meedoen.
pi_98898564
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:11 schreef GotenSSJ het volgende:

Hij had iets van 10 goals en 20 assist dus dat zal vast wel

Gewoon Mertens, Toivonen, Wijndaldum en Lens zelf laten uitzoeken hoe ze het beste samen kunnen spelen. Dat moet normaal gesproken ergens rond de 60 goals opleveren, als Reis ook nog eens terug komt heb je ook nog veel concurrentie. Met Bakkal en Zaki is die nu maar heel beperkt

Hutchinson en Strootman daarachter en Engelaar en Wuytens als back-up
pi_98898579
Engelaar is een veel te dure backup voor PSV, DAM.
pi_98898610
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Engelaar is een veel te dure backup voor PSV, DAM.
Ja, en dan mag je hem niet meer betalen of zo?
pi_98898690
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja, en dan mag je hem niet meer betalen of zo?
Ja, dat bedoel ik inderdaad.
pi_98898770
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:21 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik inderdaad.
Weet ik en daarom ben je ook niet serieus te nemen
pi_98898802
DAM Heeft helemaal gelijk.
★★★
pi_98898891
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:23 schreef ajacied4lf het volgende:
DAM Heeft helemaal gelijk.
DAM heeft altijd gelijk.
Zelfs toen hij zei dat River Plate kampioen ging worden _O_
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:26:47 #116
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_98898910
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:15 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik denk juist dat Mertens de enige goede aankoop van PSV zal zijn. Goed spelertje.
Van Wijnaldum als 10 ben ik niet gecharmeerd, mist daar gewoon het inzicht en overzicht voor naar mijn mening. Strootman is op zich een goede speler maar vind hem vooral een gehypte speler. Half seizoen Utrecht en hij is 6 miljoen Euro :'), en dat hij goed meedeed in het Nederlands elftal in die 2 potjes zegt mij ook niet zoveel, in een goed draaiend team is het altijd makkelijk meedoen.
Strootman is gehypt, ben ik met je eens. Maar tijdens het NL elftal tripje naar Zuid-Amerika had ik wel het idee: Die jongen kan voetballen, of het nu in een goed draaiend team is of niet :) Persoonlijk zie ik Strootman als vervanger van Van Bommel in het NL elftal. Uiteraard is Mark nu nog beter, maar Strootman heeft de potentie om net zo goed te worden.

Mertens twijfel ik toch een beetje over ivm de lengte enzo. Hij kan aardig voetballen maar na de winterstop was het allemaal even niet meer zoveel. En de beste jongen is al 24 :) Dus hij mot nu toch constanter gaan worden!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_98898924
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:26 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

DAM heeft altijd gelijk.
Zelfs toen hij zei dat River Plate kampioen ging worden _O_
En dat Ajax, Feyenoord achterna ging.
En dat PSV kampioen zou worden.

Paul = Baas.
★★★
pi_98898994
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:26 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Strootman is gehypt, ben ik met je eens. Maar tijdens het NL elftal tripje naar Zuid-Amerika had ik wel het idee: Die jongen kan voetballen, of het nu in een goed draaiend team is of niet :) Persoonlijk zie ik Strootman als vervanger van Van Bommel in het NL elftal. Uiteraard is Mark nu nog beter, maar Strootman heeft de potentie om net zo goed te worden.

Mertens twijfel ik toch een beetje over ivm de lengte enzo. Hij kan aardig voetballen maar na de winterstop was het allemaal even niet meer zoveel. En de beste jongen is al 24 :) Dus hij mot nu toch constanter gaan worden!
Ik zie in Strootman niet een speler die een leider is of kan worden. Maar ik kan het ook helemaal mis hebben natuurlijk.
pi_98899060
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:28 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik zie in Strootman niet een speler die een leider is of kan worden. Maar ik kan het ook helemaal mis hebben natuurlijk.
Kan je inderdaad al zien bij een speler van 20
pi_98899103
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kan je inderdaad al zien bij een speler van 20
Hij is 21.
pi_98899134
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:31 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Hij is 21.
Oh, dan kan je het al helemaal makkelijk zien
pi_98899144
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Oh, dan kan je het al helemaal makkelijk zien
Daarom.
pi_98899157
:D

Een echte voetbalkenner zou het moeten zien ja. DAM, jij ziet het toch wel?
★★★
pi_98899182
Kunnen die neuzen niet gewoon oprotten?
pi_98899188
DAM, vind je trouwens niet dat Mertens te klein is? Dacht dat dat altijd een stokpaardje van je was maar nu hoor ik je er niet over.
pi_98899213
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zouden wij hier niet mee mogen praten? Als het je niet bevalt moet je er niet op reageren, niet in dit topic komen of een moderator aanspreken.
pi_98899216
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:33 schreef Chase_Utley het volgende:
DAM, vind je trouwens niet dat Mertens te klein is? Dacht dat dat altijd een stokpaardje van je was maar nu hoor ik je er niet over.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:33 schreef Chase_Utley het volgende:
pi_98899252
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:34 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Waarom zouden wij hier niet mee mogen praten? Als het je niet bevalt moet je er niet op reageren, niet in dit topic komen of een moderator aanspreken.
Of jij rot op naar je eigen kneuzentopic, lijkt me veel makkelijker
pi_98899257
Hoelang is Mertens eigenlijk?

1.70?
★★★
pi_98899260
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

[..]

Is een normale discussie te moeilijk voor je? :*
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_98899263
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

[..]

Vind ik een vreemd antwoord op mijn vraag.
pi_98899267
Nee
pi_98899280
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Of jij rot op naar je eigen kneuzentopic, lijkt me veel makkelijker
Ik zou het raar vinden om in een Ajax topic over PSV te praten.
pi_98899290
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:35 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Is een normale discussie te moeilijk voor je? :*
Nee, maar een discussie met een neus is nou niet bepaald leuk en als ik dat wil ga ik wel naar het Ajax topic
pi_98899295
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee
Geen 1.70?

Hoelang dan?
★★★
pi_98899320
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:36 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Geen 1.70?

Hoelang dan?
Hij is volgens de Engelse wiki 1.69
pi_98899329
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, maar een discussie met een neus is nou niet bepaald leuk en als ik dat wil ga ik wel naar het Ajax topic
Het gaat over PSV, dus dan moeten wij hier komen toch?
★★★
pi_98899379
Ik stop maar weer eens, en kom misschien weer terug als die neuzen zijn opgerot, misschien wordt het dan weer een keer leuk

Houdoe :W
pi_98899411
Zonde dat je de discussie uit de weg gaat.
pi_98899422
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik stop maar weer eens, en kom misschien weer terug als die neuzen zijn opgerot, misschien wordt het dan weer een keer leuk

Doeg! O+
★★★
pi_98899434
Ik heb plotseling zin om hier te blijven hangen.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_98899600
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:

Nee bakkie _O-
dat was idd grappig :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:04:23 #143
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98900477
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:37 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dat van die bomen van spelers is handig op de plekken waar het toe doet. In mijn ogen centrale verdediging en het centrale middenveld. Op de flanken is een snel, klein spelertje ook prima, omdat backs ook niet altijd de grootste bomen zijn, gezien hun afhankelijkheid van snelheid. Ik zou niet weten waarom de 1.69 van Mertens een probleem zou moeten vormen. Dzsudzsak was klein en heeft 14 miljoen opgeleverd.
Dit, dus.
pi_98900538
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat van die bomen van spelers is handig op de plekken waar het toe doet. In mijn ogen centrale verdediging en het centrale middenveld. Op de flanken is een snel, klein spelertje ook prima, omdat backs ook niet altijd de grootste bomen zijn, gezien hun afhankelijkheid van snelheid. Ik zou niet weten waarom de 1.69 van Mertens een probleem zou moeten vormen. Dzsudzsak was klein en heeft 14 miljoen opgeleverd.
Ik ben het met je eens hoor. Kleine spelers zijn wendbaar en hebben een goede balans. DAM had altijd als stokpaardje als Ajax (Sorry, nu haal ik Ajax er wel bij) een speler kocht dat het een dwerg was.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:08:04 #145
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98900639
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:06 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor. Kleine spelers zijn wendbaar en hebben een goede balans. DAM had altijd als stokpaardje als Ajax (Sorry, nu haal ik Ajax er wel bij) een speler kocht dat het een dwerg was.
Ging dat dan niet over het centrale middenveld van Ajax destijds? Aissati, De Zeeuw, Eriksen? Want die kritiek deelde ik wel. Dat was te klein.
Dit, dus.
pi_98901256
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:08 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ging dat dan niet over het centrale middenveld van Ajax destijds? Aissati, De Zeeuw, Eriksen? Want die kritiek deelde ik wel. Dat was te klein.
Nee, niet alleen. Maar goed, is verder ook niet relevant in dit topic ;)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:24:56 #147
349030 AnaalFaBtje
Ik ga diep..
pi_98901321
engelaar en hutchinson zijn wel groot,maar die hebben dat ook nodig op die positie,ik zie liever een lange maar snelle spits,en 2 snelle buitenspelers,veel handiger.
pi_98901760
Heb liever dat mensen groot zijn én kunnen koppen in aanval en verdediging. Daar heb ik beiden niet echt op kunnen betrappen vorig seizoen volgens mij?!
pi_98901886
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:24 schreef AnaalFaBtje het volgende:
engelaar en hutchinson zijn wel groot,maar die hebben dat ook nodig op die positie,ik zie liever een lange maar snelle spits,en 2 snelle buitenspelers,veel handiger.
Engelaar is dan misschien wel lang maar gebruikt geen enkel voordeel van zijn lengte.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:07:56 #150
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98903114
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:39 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Engelaar is dan misschien wel lang maar gebruikt geen enkel voordeel van zijn lengte.
Of gewicht. Onverstelbaar dat iemand met zijn postuur zo log en hard spelers aan de kant duwt zodat hij ál-tijd de vrije trap tegen kreeg.
Dit, dus.
pi_98903320
quote:

Gelukkig is er al 1 weg, en dat ben jij..
Chase doet altijd normaal en kan wel normaal discussiëren, je zit gewoon te stoken om een relletje te veroorzaken, we missen je niet hoor :W

Engelaar is gewoon een mislukte basketballer, hoop dat hij snel verkocht wordt.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:14:50 #152
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98903386
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:13 schreef Geo3kant het volgende:

[..]
Engelaar is gewoon een mislukte basketballer, hoop dat hij snel verkocht wordt.
Tijdens het EK liet hij zien écht een goede voetballer te zijn. Ik geloof ook echt dat die jongen een middenvelder van topniveau is in Nederland, simpelweg door dat EK. Maar het is gewoon onder de middelmaat, afgelopen seizoen. De eerste wedstrijden niet meegerekend, want toen speelde hij erg goed. Heerenveen uit was bijvoorbeeld grote klasse.
Dit, dus.
pi_98903444
quote:
als die neuzen zijn opgerot, misschien wordt het dan weer een keer leuk
Jammer idd...
pi_98903497
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Tijdens het EK liet hij zien écht een goede voetballer te zijn. Ik geloof ook echt dat die jongen een middenvelder van topniveau is in Nederland, simpelweg door dat EK. Maar het is gewoon onder de middelmaat, afgelopen seizoen. De eerste wedstrijden niet meegerekend, want toen speelde hij erg goed. Heerenveen uit was bijvoorbeeld grote klasse.
Vond hem toen wel redelijk stabiel, maar wat mij opvalt is dat Nederland toen veel beter werd gemaakt als dat ze daadwerkelijk speelden. De overwinningen tegen Italie en Frankrijk waren inderdaad zeer knap, maar vergeet niet dat die overwinningen vooral via countervoetbal tot stand kwamen. In een dominant voetballend team kan Engelaar zijn stempel gewoon niet drukken omdat zijn handelingssnelheid daarvoor gewoon te laag is.
pi_98903767
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hij presteert niet bij PSV.. wat de reden ook mag zijn, hij mist ook gewoon 5 tot 10 100% kansen, maakt niet uit of je middenvelder bent er moet er minimaal 1 a 2 in.. of meer.

Zoals ik al eerder zei hij kan niks meer goed doen bij het publiek, zou ook slim zijn om zelf te vertrekken. Enige goede vind ik zijn tackles, ze zijn zeer accuraat.. maar het nadeel ervan, alles met gestrekt been.. 1x de bal missen = rood.
pi_98903771
Nederland speelde Italie weg man gek :')

Edit: Deze opmerking was te dom, nu vertrek ik weer tot de neuzen zijn opgerot
pi_98903822
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:25 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Hij presteert niet bij PSV.. wat de reden ook mag zijn, hij mist ook gewoon 5 tot 10 100% kansen, maakt niet uit of je middenvelder bent er moet er minimaal 1 a 2 in.. of meer.

Zoals ik al eerder zei hij kan niks meer goed doen bij het publiek, zou ook slim zijn om zelf te vertrekken. Enige goede vind ik zijn tackles, ze zijn zeer accuraat.. maar het nadeel ervan, alles met gestrekt been.. 1x de bal missen = rood.
Vergeet niet dat Engelaar de laatste jaren bij Twente en Schalke ook al geen scorende middenvelder was. Hij heeft eigenlijk maar 1 jaar veel gescoord en dat was nog bij NAC.
pi_98903823
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:25 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Gestrekt been op de bal is ook rood
pi_98903898
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nederland speelde Italie weg man gek :')

Edit: Deze opmerking was te dom, nu vertrek ik weer tot de neuzen zijn opgerot

Ach blijf jongen! Als jij weggaat gaat het niveau weer omlaag.
★★★
pi_98903992
Zelfs zonder voice-over is het hier gezellig :D
pi_98904015
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:27 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Engelaar de laatste jaren bij Twente en Schalke ook al geen scorende middenvelder was. Hij heeft eigenlijk maar 1 jaar veel gescoord en dat was nog bij NAC.
Ik moet zeggen ik ken hem niet uit het verleden.. en dat telt ook niet in de voetballerij of misschien wel in sport. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd(en) en seizoen..

Misschien is het niveau te hoog, misschien past hij niet bij de club, speelwijze.. noem het maar op dat kan..
pi_98904130
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:34 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Ik moet zeggen ik ken hem niet uit het verleden.. en dat telt ook niet in de voetballerij of misschien wel in sport. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd(en) en seizoen..

Misschien is het niveau te hoog, misschien past hij niet bij de club, speelwijze.. noem het maar op dat kan..
Daarom moet ik het ook nog maar zie met Strootman. Zoals je al aangeeft, Engelaar kon op het EK ook mee.
Strootman kon met het Nederlands elftal ook mee, maar je weet niet hoe het over de lange termijn gaat en dan vind ik het best een forse prijs voor iemand die een paar maanden terug nog voor 5 ton was op te halen.
pi_98904253
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:37 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

:D
Idd.
★★★
pi_98904443
Als hij 1.80 was, power had en snel speelde was speelde hij nu niet bij PSV
pi_98904582
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij 1.80 was, power had en snel speelde was speelde hij nu niet bij PSV
Je bent terug, gelukkig.

en ja, je hebt gelijk. Dan zou hij bij FC Zwolle ofzo spelen.
★★★
pi_98905292
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:37 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Daarom moet ik het ook nog maar zie met Strootman. Zoals je al aangeeft, Engelaar kon op het EK ook mee.
Strootman kon met het Nederlands elftal ook mee, maar je weet niet hoe het over de lange termijn gaat en dan vind ik het best een forse prijs voor iemand die een paar maanden terug nog voor 5 ton was op te halen.
Dat is het ook.. Mertens heeft zich meer bewezen.
PSV scout gewoon slecht en durft geen risico's te nemen.. ze laten andere clubs zoals Utrecht, Heerenveen e.d. die talentjes oppikken en dan betalen wij de hoofdprijs :+
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:16:36 #167
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98905368
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:52 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Je bent terug, gelukkig.

Ben je klaar met grappig zijn?

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:14 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

PSV scout gewoon slecht en durft geen risico's te nemen.. ze laten andere clubs zoals Utrecht, Heerenveen e.d. die talentjes oppikken en dan betalen wij de hoofdprijs :+
Aan de andere kant. De Mertens van Utrecht is 100 keer beter dan de Mertens van AGOVV. Je betaalt het tienvoudige, maar je krijgt er natuurlijk ook wel veel meer voor terug.
Dit, dus.
pi_98905379
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:14 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Dat deed Ajax tot voor kort ook, die gaven nog belachelijkere prijzen uit. Gelukkig neemt Ajax nu zelf met Boerrigter de gok.

Al kijk ik echt te weinig Jupiler League om echt te kunnen zien welke speler een versterking voor de Nederlandse top zou zijn.
pi_98905398
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:16 schreef Buitendam het volgende:

Aan de andere kant. De Mertens van Utrecht is 100 keer beter dan de Mertens van AGOVV. Je betaald het tienvoudige, maar je krijgt er natuurlijk ook wel veel meer voor terug.
Maar de Strootman van Sparta zal toch niet zo veel slechter zijn dan de Strootman van Utrecht (Heeft maar 14 wedstrijden voor Utrecht gespeeld) dat het zo'n groot transferbedrag rechtvaardigt om het uit te geven.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:19:01 #170
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98905435
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:17 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Maar de Strootman van Sparta zal toch niet zo veel slechter zijn dan de Strootman van Utrecht (Heeft maar 14 wedstrijden voor Utrecht gespeeld) dat het zo'n groot transferbedrag rechtvaardigt om het uit te geven.
Dat is waar. Ik zie Strootman dan ook echt als een gok, Mertens veel minder.
Dit, dus.
pi_98905490
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:16 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dat deed Ajax tot voor kort ook, die gaven nog belachelijkere prijzen uit. Gelukkig neemt Ajax nu zelf met Boerrigter de gok.

Al kijk ik echt te weinig Jupiler League om echt te kunnen zien welke speler een versterking voor de Nederlandse top zou zijn.
Tja, ik riep ook al tijden dat ze gewoon de gok moeten nemen met Boerrigter.. je kunt hem ook gewoon eerst een jaar uitlenen om ervaring op te doen.

Je kunt 10 van die gokjes nemen voor de prijs van 1 Mertens/Strootman.. 1 moet er toch weg slagen zou ik zeggen. Maar PSV (Rutten?) maakt ook te weinig gebruik van talent en ik ben van mening dat spelers ook weg willen door het gebrek aan spelen, wissels met 3-0 voor of 2-0 pas in 84e minuut wisselen :X
pi_98905549
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:17 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

En 4 interlands, kleinigheidje blijf je houden
pi_98905589
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:20 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Tja, ik riep ook al tijden dat ze gewoon de gok moeten nemen met Boerrigter.. je kunt hem ook gewoon eerst een jaar uitlenen om ervaring op te doen.

Je kunt 10 van die gokjes nemen voor de prijs van 1 Mertens/Strootman.. 1 moet er toch weg slagen zou ik zeggen. Maar PSV (Rutten?) maakt ook te weinig gebruik van talent en ik ben van mening dat spelers ook weg willen door het gebrek aan spelen, wissels met 3-0 voor of 2-0 pas in 84e minuut wisselen :X
En vaak ook een spits voor een spits.
pi_98905614
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En 4 interlands, kleinigheidje blijf je houden
Tja, Engelaar en De Zeeuw hebben ook interlands gespeeld. Zolang het geen basisspeler van Oranje is zegt hij mij nog vrij weinig.
pi_98905686
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:24 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Tja, Engelaar en De Zeeuw hebben ook interlands gespeeld. Zolang het geen basisspeler van Oranje is zegt hij mij nog vrij weinig.
Dat het jou weinig zegt, zegt niks.

Een speler van 20 die in Oranje speelt wordt meer waard, deal with it. Een speler die een belangrijke rol speelt bij Utrecht wordt meer waard als in de eerste divisie. Deal with it

Of beter nog stop met je clichés die helemaal nergens op slaan
pi_98905756
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat het jou weinig zegt, zegt niks.

Een speler van 20 die in Oranje speelt wordt meer waard, deal with it. Een speler die een belangrijke rol speelt bij Utrecht wordt meer waard als in de eerste divisie. Deal with it

Maar binnen een half jaar een stijging van 1000% vind ik op zich wel wat veel.
En geen idee hoe het met de doorverkoopclausules zit want volgens mij is het niet zo eenvoudig om nog dikke winst op hem te maken. Tenzij hij natuurlijk een wereldtopper in de dop is. (Wat ik (nog) niet zie in hem)
pi_98906653
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:14 schreef Einthovuh het volgende:

I lol'd irl :D
Hoe "lol" je dan normaal ? Speel je een .wav af ofzo?
pi_98906721
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:16 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ben je klaar met grappig zijn?

[..]
Ne.
★★★
pi_98907246
Op zich lijkt me een US amerikaan niet verkeerd voor PSV om bij de groep te hebben. Beetje beleving en doorzetten leren. Of een duitse coach natuurlijk.
pi_98910672
Die hebben we met Huub Stevens al gehad die Duitse coach :)
pi_98910977
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:02 schreef Guus Muisarm het volgende:
Op zich lijkt me een US amerikaan niet verkeerd voor PSV om bij de groep te hebben. Beetje beleving en doorzetten leren. Of een duitse coach natuurlijk.
Als transfervrij overnemen lukt is het niet verkeerd
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:52:54 #182
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98912862
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:50 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Hoe "lol" je dan normaal ? Speel je een .wav af ofzo?
Yup. Deze.

vrijdag 1 juli 2011 @ 15:57:33 #183
268409 voice-over
pi_98913054
....
pi_98913077
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:57 schreef voice-over het volgende:
Happel,

Mag ik in dit topic wel zeggen dat ik PSV een kutclub uit een kutstad vind. Of is dat ook trollen?
Wat denk je zelf?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:58:35 #185
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98913094
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:57 schreef voice-over het volgende:
Happel,

Mag ik in dit topic wel zeggen dat ik PSV een kutclub uit een kutstad vind. Of is dat ook trollen?
Kom eens naar onze "kutstad" dan. Geven we je een warm welkom.
pi_98914324
Ik ben fan van deze gast,speelt bij chivas en is de opvolger daar van Hernandez die nu bij manchester united speelt.
Hij is net zo goed en wij zijn op zoek naar een spits , zal zeggen halen die gast.
Hij heeft nog een contract voor 6 maanden bij chivas en is niet duur.
We hebben een goede band met chivas en we willen van mazza af ,dus betrek mazza in de deal.
Brands heeft toegegeven dat psv deze gast in de gaten hou,maar dat ze nog niet in gesprek zijn.

pi_98914367
Gast, blijf je nu steeds andere accounts nemen? De tering zeg.
pi_98914421
Zouden de neuzen eindelijk weg zijn?

PSV gaat eerst voor een spits, ben benieuwd. CV wordt pas actueel als Maza eventueel vertrekt
pi_98914446
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zouden de neuzen eindelijk weg zijn?

PSV gaat eerst voor een spits, ben benieuwd. CV wordt pas actueel als Maza eventueel vertrekt
Welke spits is haalbaar? Ben benieuwd of het een buitenlandse spits is of gewoon weer een bord op schoot aankoop.
pi_98914478
cubo torres halen _O_
pi_98914503
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef psvcubo het volgende:
cubo torres halen _O_
En als die niet gehaald wordt kom je dan morgen weer met een andere username?
pi_98914549
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:30 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Welke spits is haalbaar? Ben benieuwd of het een buitenlandse spits is of gewoon weer een bord op schoot aankoop.
Laten we dat laatste niet hopen
pi_98914585
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef psvcubo het volgende:
cubo torres halen _O_
Vertel mij eens iets over sterke en zwakke punten van deze Torres?
Ik typ straat.
pi_98914617
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Laten we dat laatste niet hopen
Buiten zijn mentaliteit denk ik dat een El Hamdaoui voetballend best bij PSV zou passen.
pi_98914672
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:33 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Buiten zijn mentaliteit denk ik dat een El Hamdaoui voetballend best bij PSV zou passen.
Mentaliteit is alleen nogal belangrijk voor een speler :')

El Ham of Dost, dan is een buitenlandse spits al snel beter
pi_98914691
El Hamdaoui is ook een goede speler,maar cubo is jonger,talentvoller,en heeft meerwaarde.
En niet onbelangrijk , niet moeilijk.
pi_98914711
Sws moet je geen probleem oplossen voor je concurrent
pi_98914804
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:35 schreef psvcubo het volgende:
El Hamdaoui is ook een goede speler,maar cubo is jonger,talentvoller,en heeft meerwaarde.
En niet onbelangrijk , niet moeilijk.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:16 schreef psvdiablo het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe spits wordt ik hoop op Erick 'Cubo' Torres Padilla

Jong talentvol en meerwaarde ^O^
Dat zei je hier ook al :')
pi_98914843
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sws moet je geen probleem oplossen voor je concurrent
Daarom hoop ik ook dat Ajax hem aan een buitenlandse club weet te slijten.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:38:05 #200
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98914845
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

En als die niet gehaald wordt kom je dan morgen weer met een andere username?
http://twitter.com/#!/thijsslegers hij zit ook hier op twitter :D
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:40:05 #201
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98914961
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:37 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]
Dat zei je hier ook al :')
Och, God. Het is die galbak :O
Dit, dus.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:41:18 #202
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98915026
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141208

quote:
PSV trekt alleen verdediger aan bij vertrek van Rodríguez
Vrijdag, 1 juli 2011 om 16:22

PSV liet drie dagen geleden weten dat het nog ruimte had voor één of twee spelers. Dat kwam naar buiten op de avond dat duidelijk werd, dat er al een akkoord lag met FC Utrecht over Dries Mertens en Kevin Strootman. Georginio Wijnaldum komt sowieso, dus is het de vraag wat er nog meer mogelijk is. Marcel Brands laat in elk geval weten dat er achterin (nog) niets gedaan wordt.

Pas wanneer Francisco Maza Rodríguez vertrekt uit Eindhoven, verkent PSV de markt voor nieuwe defensieve aanwas, zo meldt het Eindhovens Dagblad. Brands erkent dat de rechtsback-positie op dit moment niet dubbel bezet is. “Maar met (Abel, red.) Tamata hebben we een jongen erbij gekregen die daar in principe ook kan spelen”, zegt de technisch manager.

“Daarnaast kijken we uiteraard nog wat er uit de jeugd overkomt”, voegt Brands daaraan toe. Voor de achterste lijn heeft trainer Fred Rutten komend seizoen de beschikking over Erik Pieters, Marcelo, Wilfred Bouma en Stanislav Manolev. Jagos Vukovic was er vorig seizoen ook bij, maar hij verkaste op huurbasis naar Roda JC.
pi_98915120
Arme Thijs, je zal maar continu door zulke figuren lastig gevallen worden en dan verwijten krijgen dat je arrogant bent. :')
Ik typ straat.
pi_98915150
Is engelaar niks voor feyenoord ?

voldoet aan het nivo van feyenoord.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:44:36 #205
330385 TrollenFTW
Adverteer hier vanaf ¤9.95
pi_98915179
Jullie veel succes met onze Wijnaldum.

gr gr
Zo is dat.
pi_98915253
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:43 schreef psvcubo het volgende:

Betaal jij zijn salaris dan even?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:48:00 #207
349030 AnaalFaBtje
Ik ga diep..
pi_98915307
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:43 schreef psvcubo het volgende:

Leer eerst niveau te typen. En je bent net op twitter gedist door Thijs
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:48:05 #208
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98915311
Engelaar terug naar Twente.
pi_98915352
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:48 schreef AnaalFaBtje het volgende:

[..]

Thijs dist ze allemaal :7
pi_98915420
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:38 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

http://twitter.com/#!/thijsslegers hij zit ook hier op twitter :D
Geweldig, gaat ie VI journalisten ook al lastig vallen.

'He kijk hij is vet goed en heeft talent -youtubelink-' _O-
pi_98915486
_O- _O-
pi_98915510
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:52 schreef psvcubo het volgende:
_O- _O-
Hoeveel accounts heb je nou onderhand al op fok? :)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:53:08 #214
330385 TrollenFTW
Adverteer hier vanaf ¤9.95
pi_98915516
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:48 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk dit niveau!

Jan van Halst heeft lopen fappen. :')
Zo is dat.
pi_98915550
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:38 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Daarom hoop ik ook dat Ajax hem aan een buitenlandse club weet te slijten.
pi_98915588
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kan je ook woorden gebruiken?
pi_98915604
strootman is een topaankoop
pi_98915609
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:48 schreef AnaalFaBtje het volgende:

[..]

Copy paste
pi_98915629
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:54 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

[..]

Nee
pi_98915653
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee
Wel verwachten dat andere het doen maar het zelf nalaten. Mooie manier van discussiëren toch.
pi_98915791
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:55 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Wel verwachten dat andere het doen maar het zelf nalaten. Mooie manier van discussiëren toch.
Je gaat in de fout wanneer je denkt dat ik met jou discussieer :W

De groeten, kan de beste overkomen
pi_98915885
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je gaat in de fout wanneer je denkt dat ik met jou discussieer :W

De groeten, kan de beste overkomen
Je maakt het er wel gezelliger op zeg.
pi_98916021
Weet ik, daarom ga ik maar weer weg, neuzen weten toch niet wanneer ze stil moeten houden :W
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:05:56 #225
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98916178
quote:
Die heeft vast ook alleen maar youtube compilaties gezien :')
pi_98916208
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:06 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Die heeft vast ook alleen maar youtube compilaties gezien :')
Dat is onze Cubo gewoon hoor. Die man heeft 3214 accounts op allerlei fora.
Ik typ straat.
pi_98916240
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:07 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Klopt, op een ander voetbalforum postte hij onder de naam BACO of Coolaapie.
Hij had zelfs een keer een eigen forum op gezet :D
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:08:28 #229
349030 AnaalFaBtje
Ik ga diep..
pi_98916265
Op twitter vertelt die dat hij ook nog vader is.. :') Medelijden met die focking kinderen..
Maar Ludo kun je niks doen aan DAM? Focking irritant.
pi_98916266
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:08 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Klopt, op een ander voetbalforum postte hij onder de naam BACO of Coolaapie.
Hij had zelfs een keer een eigen forum op gezet :D
Dat hij daar lekker gebleven was..
Ik typ straat.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:08:57 #231
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98916287
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:07 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

En een hendig sjieke schotel!
Dit, dus.
pi_98916300
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:08 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Op twitter vertelt die dat hij ook nog vader is.. :') Medelijden met die focking kinderen..
Maar Ludo kun je niks doen aan DAM? Focking irritant.
38 jaar is ie volgens mij :P
pi_98916322
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:09 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

En zijn hobbies zijn Koi karpers en K1.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:09:59 #234
349030 AnaalFaBtje
Ik ga diep..
pi_98916326
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:09 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Zoveel acounts heeft die ook op FOK!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:11:07 #235
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_98916375
Gaat het nu over een persoon zonder leven, of hebben we over de mooiste club van Nederland PSV?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:12:00 #236
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98916407
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gaat het nu over een persoon zonder leven, of hebben we over de mooiste club van Nederland PSV?
Dat eerste.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:12:48 #237
349030 AnaalFaBtje
Ik ga diep..
pi_98916438
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
Tja.. weinig nieuws he.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:13:25 #238
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98916462
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:12 schreef AnaalFaBtje het volgende:

[..]

Tja.. weinig nieuws he.
Als ik hier nieuws post wordt er toch niet op gereageerd. Why bother.
pi_98916473
haha wat maken sommige zich druk om niks _O- _O-

Heeft PSV met de komst van Wijnaldum, Strootman en Mertens een kampioensploeg?
pi_98916536
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:13 schreef psvcubo het volgende:

Dat ligt er aan wat er bij FC Twente en Ajax nog vertrekt.
pi_98916540
quote:

Nee, we missen nog een goede spits.. Cubo is wellicht een goede !?
pi_98916566
Geen kampioensploeg want verdediging zuigt.
Ik typ straat.
pi_98916568
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet ik, daarom ga ik maar weer weg, neuzen weten toch niet wanneer ze stil moeten houden :W
^O^
pi_98916589
quote:

Verslaan Ajax niet man, sorry.
pi_98916614
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:16 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, vernederen is het goeie woord.. :D
pi_98916663
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:16 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

ajax verslaan zal niet zo moeilijk zijn dit seizoen,krijgen een topteam.
Benieuwd wie de nieuwe spits wordt,hebben er wel 1 nodig, en een echte centrale verdediger zou ook mooi zijn.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:18:46 #247
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_98916664
quote:

3 nieuwe spelers maken geen team.
pi_98916683
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:18 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

3 nieuwe spelers maken geen team.
nog een spits en verdediger erbij wel ;)
pi_98916685
DAM blijf gewoon weg :') je bent zelf een vervelend kwalletje .. kom gewoon niet meer terug aub.
pi_98916697
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:18 schreef psvcubo het volgende:

[..]

ajax verslaan zal niet zo moeilijk zijn dit seizoen,krijgen een topteam.
Benieuwd wie de nieuwe spits wordt,hebben er wel 1 nodig, en een echte centrale verdediger zou ook mooi zijn.
Mertens en Wijnaldum zullen het halve seizoen wel weer onzichtbaar zijn ;) .
pi_98916702
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:19 schreef psvcubo het volgende:

[..]

Een verdediger komt er alleen bij als Maza vertrekt. En dan nog steeds vind ik jullie selectie niet in balans.
pi_98916716
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:19 schreef Geo3kant het volgende:
DAM blijf gewoon weg :') je bent zelf een vervelend kwalletje .. kom gewoon niet meer terug aub.
Stop dan ook gewoon met reageren er op.
Ik typ straat.
pi_98916735
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:20 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Stop dan ook gewoon met reageren er op.
Of waarschuw mensen een keer en dreig/geef perm bans weg!?
pi_98916736
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:19 schreef Geo3kant het volgende:
DiegoArmandoMaradona is net zoals ajacied4lf, moet gelijk hebben anders gaan ze er allemaal vage andere dingen bijhalen.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:21:09 #255
349030 AnaalFaBtje
Ik ga diep..
pi_98916739
En ritzmaier dan? Hopen dat hij volgend seizoen speeltijd krijgt,lijkt me ook wel een goeie.
Laatst met Jong Oostenrijk mooie wedstrijd.
En hopen dat Ibi II talent heeft.
pi_98916743
Ik vind Ojo een goeie speler, hopelijk krijgt hij wat kansen.. :Y
pi_98916753
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind Ojo een goeie speler, hopelijk krijgt hij wat kansen.. :Y
Denk eerlijk gezegd dat hij het niet gaat redden, als je bij VVV niet eens aan de bak komt.
pi_98916756
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:21 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Ik ben geen VBL mod en ik kan niet bannen.
Ik typ straat.
pi_98916763
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:21 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Ach, DAM heeft al zo vaak een ban gehad maar leert er niets van.
pi_98916773
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:21 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik ben geen VBL mod en ik kan niet bannen.
Je kan toch ook reporten of niet? Jouw invloed is groter dan die van mij.
Maar deze reactie zegt genoeg..
pi_98916790
Als Ojo, Mohktar, Zeefuik, Depay en Ritzmaier veel speelminuten maken, dan vind ik het al een geslaagd seizoen.. ^O^
pi_98916793
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:22 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Die gozert krijgt standaard eens in de zoveel tijd weer een ban van een paar maanden. Het is wachten op de volgende :P
pi_98916797
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:22 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

geen leven zeker , ik ga niet weg doe niks verkeerd. staat nergens dat je maar 1 acount mag hebben
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:24:46 #264
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_98916832
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:19 schreef psvcubo het volgende:

[..]

Zelfs al haal je 11 nieuwe spelers.
Rutten moet er een team van maken, en daar ligt volgens mij het probleem.
Ik heb niet het vertrouwen dat Rutten dit kan.
pi_98916840
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:23 schreef Doublepain het volgende:
Als Ojo, Mohktar, Zeefuik, Depay en Ritzmaier veel speelminuten maken, dan vind ik het al een geslaagd seizoen.. ^O^
Ojo en Zeefuik gaan het echt niet worden hoor. Die Ritzmaier schijnt wel goed te kunnen voetballen. Depay deed het leuk op dat gewonnen EK. Mohktar ken ik eigenlijk niet echt.
pi_98916866
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:24 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Dit, plus dat het al 2 seizoenen fout is gegaan.. en we zijn gewoon 3e geworden tot tweemaal toe, ik denk dat het vertrouwen bij de spelers (in de coach) dus ook niet of heel weinig aanwezig is.
pi_98916912
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:25 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Dit, plus dat het al 2 seizoenen fout is gegaan.. en we zijn gewoon 3e geworden tot tweemaal toe, ik denk dat het vertrouwen bij de spelers (in de coach) dus ook niet of heel weinig aanwezig is.
Terwijl je in beide seizoenen een tijd lang aan kop hebt gestaan. Gewoon een kwestie van mentaliteit niet over kunnen brengen.
pi_98916942
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:24 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Dat gezeik op Rutten. Die kan bij aanvang van het seizoen al niets meer goed doen. Eén verliespartij en helft van de supporters staan al weer met witte zakdoekjes te wuiven waardoor de stemming rondt het elftal weer kut zal worden en we weer een seizoen weggooien.
Ik typ straat.
pi_98916958
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:24 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ojo en Zeefuik gaan het echt niet worden hoor. Die Ritzmaier schijnt wel goed te kunnen voetballen. Depay deed het leuk op dat gewonnen EK. Mohktar ken ik eigenlijk niet echt.
Aan het eind van dit seizoen zullen we het zien, maar ik denk dat ze verrassend goed gaan spelen. Vooral Zeefuik :Y Ze hebben iig wat kansen nodig en niet in de 90ste min laten invallen bij een 3-0 voorsprong ofzo.. Maar gewoon in de 60ste minuut of in de beker.
pi_98916972
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:24 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ojo is misschien wel grootste talent, alleen mentaliteit is waar het hem aan schort. Hopelijk weet hij het op te pakken. Over Zeefuik deel ik je mening overigens.
Ik typ straat.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:29:19 #272
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98916986
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
Geen kampioensploeg want verdediging zuigt.
Mwa. Met een spits die de kansen af had gemaakt waren we afgelopen seizoen met deze verdediging gewoon kampioen geworden.
pi_98916990
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:28 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Aan het eind van dit seizoen zullen we het zien, maar ik denk dat ze verrassend goed gaan spelen. Vooral Zeefuik :Y Ze hebben iig wat kansen nodig en niet in de 90ste min laten invallen bij een 3-0 voorsprong ofzo.. Maar gewoon in de 60ste minuut of in de beker.
Zeefuik viel bij FC Dordrecht niet eens op maar ik had het gevoel dat het ineens de verlosser was na zijn doelpunt tegen Willen II. Daarvoor mocht hij zelfs nog vertrekken.
pi_98917014
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:28 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ojo is misschien wel grootste talent, alleen mentaliteit is waar het hem aan schort. Hopelijk weet hij het op te pakken. Over Zeefuik deel ik je mening overigens.
Groter talent dan Labyad? Al blijft het lastig vergelijken aangezien het verschillende spelers zijn.
pi_98917019
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:29 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Zeefuik viel bij FC Dordrecht niet eens op maar ik had het gevoel dat het ineens de verlosser was na zijn doelpunt tegen Willen II. Daarvoor mocht hij zelfs nog vertrekken.
Bij Jong-PSV (Ja niveau is laag etc) speelde hij fantastisch en hij scoorde bijna een super goal tegen Ajax, maarja wat wil je als Stekelenburg keept.. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2011 17:31:00 ]
pi_98917032
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:30 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Groter talent dan Labyad? Al blijft het lastig vergelijken aangezien het verschillende spelers zijn.
Samen met Labyad dan. Mokhtar zie ik het ook niet redden overigens.
Ik typ straat.
pi_98917033
Zeefuik kon nog geen eens bij dordt mee , ojo niet bij vvv , nee zijn speler voor op de bank en tribune !!
pi_98917050
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:30 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Bij Jong-PSV (Ja niveau is laag etc) speelde hij fantastisch, hij scoorde bijna een super goal tegen Ajax, maarja wat wil je als Stekelenburg keept.. ;(
Hyun Jun Suk deed het ook wel grappig bij Jong Ajax, maar die kon er ook geen klote van.
pi_98917084
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:31 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Hyun Jun Suk deed het ook wel grappig bij Jong Ajax, maar die kon er ook geen klote van.
Speelt nu bij Groningen, dus zo slecht zal hij niet zijn.. :)
pi_98917094
Die beloftencompetitie stelt geen fuck voor. Leuk dat je daar kampioen wordt hoor, maar als er 2 of 3 het eerste van PSV halen is het een godswonder.
Ik typ straat.
pi_98917111
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Speelt nu bij Groningen, dus zo slecht zal hij niet zijn.. :)
Groningen heeft behalve salaris niets te verliezen in deze transfer.
Was een transfervrije gok en die is altijd wat makkelijker te maken.
En je denkt toch niet dat hij de vaste spits van Groningen wordt he? Ik hoop het in ieder geval niet voor de fans van FC Groningen.
pi_98917133
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:20 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Een verdediger komt er alleen bij als Maza vertrekt. En dan nog steeds vind ik jullie selectie niet in balans.
Klopt 7 verdedigers voor 4 plekken is veel te weinig
pi_98917143
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:32 schreef LudoSanders het volgende:
Die beloftencompetitie stelt geen fuck voor. Leuk dat je daar kampioen wordt hoor, maar als er 2 of 3 het eerste van PSV halen is het een godswonder.
Er zijn er al 3 geweest :')
pi_98917147
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Klopt 7 verdedigers voor 4 plekken is veel te weinig
Wil je nou wel of niet met mij discussiëren?
pi_98917170
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:34 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Wil je nou wel of niet met mij discussiëren?
Niet
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:35:26 #286
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98917176
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Er zijn er al 3 geweest :')
Debuteren staat niet gelijk aan 'het halen'.
Dit, dus.
pi_98917182
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:32 schreef LudoSanders het volgende:
Reis, Labyad, Nijland en Wuytens.
pi_98917188
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niet
Antwoord dan niet op mijn posts aub. Maakt het een stuk makkelijker voor zowel jou als mij.
pi_98917198
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:35 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nijland was natuurlijk al lang in de Eredivisie bij FC Groningen gedebuteerd.
pi_98917255
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:36 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Nijland was natuurlijk al lang in de Eredivisie bij FC Groningen gedebuteerd.
Maar die speelde geweldig bij Jong PSV, zo deed Mohktar dat ook. Alleen dan is hij niet een talent, wat hij zeker wel is. Rutten moet hem gewoon een paar keer laten spelen. Zal nu wel moeilijk worden met de komst van Mertens. Maar hij zou wel een goeie vervanger zijn van Mertens.. :Y
pi_98917257
quote:

[..]

Nijland en Wuytens zaten een beetje tussen 1e en 2e in. Zaki, Reis, Tamata en Zeefuik begonnen in het 2e
pi_98917278
Zijn er nog wat A wedstrijden of van het 2e op de hertgang de komende 2 weken?
pi_98917313
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:35 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Antwoord dan niet op mijn posts aub. Maakt het een stuk makkelijker voor zowel jou als mij.
Als je domme dingen zegt reageer ik misschien nog wel een keer
pi_98917394
Wie zal eigenlijk onze nieuwe Vrijetrappenspecialist worden? Toivonen? :?
pi_98917419
De zaakwaarnemer van de jonge Argentijnse aanvaller Gabriel Hauche laat in de Argentijnse sportkrant Ole weten dat zijn pupil in de belangstelling staat van PSV. De Eindhovense club zou zich gemeld hebben bij de zaakwaarnemer. Afgelopen zomer sloeg de 22-jarige aanvaller van Argentinos Juniors aanbiedingen vanuit Europa nog af, maar nu zou hij wel openstaan om de overstap te maken.

[ Bericht 15% gewijzigd door psvcubo op 01-07-2011 17:48:57 ]
pi_98917529
quote:

[..]

Reis en Nijland hadden daar allang niet meer moeten spelen. Wuytens ook niet, heeft al seizoenshelft bij het eerste in basis gestaan onder Stevens.
Ik typ straat.
pi_98917597
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:42 schreef psvcubo het volgende:
De zaakwaarnemer van de jonge Argentijnse aanvaller Gabriel Hauche laat in de Argentijnse sportkrant Ole weten dat zijn pupil in de belangstelling staat van PSV. De Eindhovense club zou zich gemeld hebben bij de zaakwaarnemer. Afgelopen zomer sloeg de 22-jarige aanvaller van Argentinos Juniors aanbiedingen vanuit Europa nog af, maar nu zou hij wel openstaan om de overstap te maken.

Brands heeft interesse in deze speler, nog geen ander club weet hem te strikken..
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:48:16 #298
268409 voice-over
pi_98917626
Waarom is het voetbal van PSV de laatste 5 jaar niet om aan te zien? Miljoenen en miljoenen is gespendeerd aan spelers die het niveau gewoon niet aankunnen. Miljoenen euro's die PSV in feite niet had.

Ik noem dit wanbeleid want Barca heeft ook gigantische schulden opgebouwd maar laat tenminste nog mooi voetbal zien.
pi_98917642
ik lul niet psv volgd deze gast
pi_98917737
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:48 schreef voice-over het volgende:
Waarom is het voetbal van PSV de laatste 5 jaar niet om aan te zien? Miljoenen en miljoenen is gespendeerd aan spelers die het niveau gewoon niet aankunnen. Miljoenen euro's die PSV in feite niet had.

Ik noem dit wanbeleid want Barca heeft ook gigantische schulden opgebouwd maar laat tenminste nog mooi voetbal zien.
):O ):O
pi_98917753
nieuw topic maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')