Vind het niet zo boeiend, aangezien die 10-0 ruimschoots is gerevancheerd. Je kan zelfs stellen dat die 10-0 jullie het kampioenschap heeft gekost.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:46 schreef KELDER het volgende:
Rofl @ tt
Onze R'damse vrienden zullen het wel weer kwetsend en provocerend vinden though...
Ben ik het niet (helemaal) mee eens, maar het was een mooie (sportieve) revanche voor Feyenoordquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het niet zo boeiend, aangezien die 10-0 ruimschoots is gerevancheerd. Je kan zelfs stellen dat die 10-0 jullie het kampioenschap heeft gekost.
Hou eens op met die onzin aubquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het niet zo boeiend, aangezien die 10-0 ruimschoots is gerevancheerd. Je kan zelfs stellen dat die 10-0 jullie het kampioenschap heeft gekost.
quote:Koeman sms't Rutten: Hoeveel wil je er nog hebben?
PSV-trainer Fred Rutten ontving gisteren een plagend sms'je. 'Beste Fred, hoeveel wil je er nog hebben?' Afzender: Erwin Koeman.
Als jullie 'gewoon' met een nulletje of 3 die wedstrijd hadden gewonnen was er niet vanaf minuut 1 zo'n explosief sfeertje in de Kuip en hadden de spelers ook niet 300% gegeven denk ik. Had je ook nog eens een scheids die zichtbaar enorm onder de indruk was van de entourage.quote:
Dank.quote:
Zullen we het dan maar weer over PSV hebben?quote:PSV-supporters hebben totaal geen moraal. Wees er maar blij mee dat jullie de beste speler van ons hebben geroofd met gemeenschapsgeld. Gemeenschapsgeld dat ook aan de armen van Eindhoven besteed had kunnen worden.
Ik denk niet dat dat zo veel verschil heeft gemaakt, maar het heeft niet zo veel zin om daar over te discussierenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Als jullie 'gewoon' met een nulletje of 3 die wedstrijd hadden gewonnen was er niet vanaf minuut 1 zo'n explosief sfeertje in de Kuip en hadden de spelers ook niet 300% gegeven denk ik. Had je ook nog eens een scheids die zichtbaar enorm onder de indruk was van de entourage.
Nee, dan hadden jullie bij ons gewoon de winst gepakt. Ben ik van overtuigd.
Nee, precies. Laten we dit forum anders gebruiken voor enkel nieuwsdumps.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:57 schreef StijnDa het volgende:
Ik denk niet dat dat zo veel verschil heeft gemaakt, maar het heeft niet zo veel zin om daar over te discussieren
PSV was allanger aan het kwakkelen en punten aan het verspelen, Feyenoord was do or die.. maar ook daar faalde ze hard, geen inzet, geen strijdkracht.. niks. Feyenoord was beter en zorgde daardoor dat PSV geen kans meer had op de titel maar PSV was allanger slecht bezig en dat heeft de titel gekost, niet 1 wedstrijd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Als jullie 'gewoon' met een nulletje of 3 die wedstrijd hadden gewonnen was er niet vanaf minuut 1 zo'n explosief sfeertje in de Kuip en hadden de spelers ook niet 300% gegeven denk ik. Had je ook nog eens een scheids die zichtbaar enorm onder de indruk was van de entourage.
Nee, dan hadden jullie bij ons gewoon de winst gepakt. Ben ik van overtuigd.
Al hadden jullie ook wel die pot gewonnen met een goede trainer, maar dit geheel terzijde
Ik ben wel voor discussies hier hoor, maar de discussie over of PSV een tijd terug anders wel had gewonnen is vrij nutteloosquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, precies. Laten we dit forum anders gebruiken voor enkel nieuwsdumps.
Ik ga er deze zomer een maand naartoe op vakantie, misschien kan ik een training meepikken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ben wel voor discussies hier hoor, maar de discussie over of PSV een tijd terug anders wel had gewonnen is vrij nutteloos![]()
Toch nog maar een nieuwsdumpje, Koevermans naar Toronto, Canada.
Afgelopen 2 jaar ook.. maar ze lieten belangrijke spelers gaan in de winter plus het feit dat Rutten (en spelers) na de winter minder goed waren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zal allemaal wel maar volgend jaar staat er een leuk team
quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:34 schreef Rucebo het volgende:
Als je die voice-over eens uit dit topic houdt, die steeds dezelfde simpele onzin post, dan wordt de sfeer vanzelf stukken beter.
quote:Mertens: ‘Geen lange neus halen bij hen die het niet in mij zagen zitten’
Donderdag, 30 juni 2011 om 12:56
Dries Mertens werd door sommige voetballerkenners vanwege zijn postuur te licht bevonden voor het topvoetbal, maar de 24-jarige Belg speelt de komende jaren wel voor PSV. De dribbelaar, die overkomt van FC Utrecht, zegt het gevoel te hebben op een roze wolk te zitten. Inmiddels heeft de kleine aanvaller al een leaseauto uitgezocht, is hij op jacht geweest naar een appartement en heeft hij een medische keuring afgelegd.
“Dit is zo'n mooie stap voor mij, ik ben supertrots dat ik bij een ploeg kan gaan spelen die meedoet om het kampioenschap en strijdt voor Champions League-voetbal”, laat Mertens optekenen in het Algemeen Dagblad. De Belg werd niet aangenomen bij Anderlecht en AA Gent, maar is via AGOVV Apeldoorn en FC Utrecht alsnog in de top terechtgekomen.
“Daarom ben ik AGOVV en FC Utrecht zó dankbaar dat ze het wel aandurfden in mij te geloven”, zegt Mertens. “Het is niet zo dat ik nu terug een lange neus ga halen bij mensen die het niet in mij zagen zitten, ik had mezelf denk ik ook weggestuurd op die momenten. Maar ik ben wel blij dat het alsnog is gelukt richting de top te gaan. Achteraf gezien ben ik alleen maar sterker geworden van de omweg. Ik ben international geworden en heb nu een mooie transfer te pakken.”
Hmja. Standaardteksten altijd. Zolang ie maar niet 'Dit is de mooiste club van Nederland, ik kom hier zeker terug' gaat roepen als ie vertrekt, ben ik een tevreden man.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:12 schreef Einthovuh het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141091
[..]
quote:Jol haalt El Hamdaoui niet: 'Hij is wel een van de beste afmakers'
Donderdag, 30 juni 2011 om 10:06
Martin Jol zal Mounir El Hamdaoui niet naar Fulham halen. De bij Ajax overbodige aanvaller wordt geruime tijd in verband gebracht met de nieuwe club van de trainer uit Scheveningen, maar Jol zal naar eigen zeggen El Hamdaoui toch echt niet naar Londen halen. De ex-trainer van El Hamdaoui is namelijk tevreden met het materiaal dat hij momenteel voor handen heeft.
Jol laat tegenover diverse Engelse media dan ook weten dat hij gezien de huidige mogelijkheden weinig behoefte heeft aan versterking in de voorhoede. “We hebben met Bobby Zamora, Andy Johnson, Clint Dempsey en Moussa Démbélé vier spelers voor twee posities. Ik ben tevreden met ze, het lijkt erop dat we deze spelers kunnen behouden.”
Hoewel Jol de kwaliteiten van El Hamdaoui absoluut kan waarderen, lijkt een hereniging tussen het duo er voorlopig niet in te zitten. “Mounir is wel een van de beste afmakers die ik ken, maar zoals de situatie nu is, zijn we goed voorzien met vier aanvallers. Ik wil geen speler kopen om te kopen. Als ik iemand koop, moet hij echt een verschil kunnen maken voor het elftal op zijn positie.” Technisch directeur Marcel Brands van PSV sprak al telkenmale tegen dat men interesse heeft in El Hamdaoui.
Werd dat niet vorig seizoen ook al geroepen toen Lens en Berg kwamen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Omg,Sowieso pownt ons middenveld nu,Hutchinson,toivonen,strootman en wijnaldum.
En misschien Ibrahim.
----------------------------Issakson-----------------------------------
--Hutchinson------bouma--marcello/rodriguez--pieters--
------------Toivonen---------Wijnaldum---------Strootman---
----------Mertens----------------Lens-----------------Labyad---
KAMPIOEN!
Brazillie was vroeger zo lek als een mandje achterin.. zolang je er maar 1 meer maakt dan je tegenstander is er niks aan de handquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:21 schreef Cara het volgende:
PSV wordt sowieso geen kampioen.
Had je maar verdedigers moeten kopen.
Beetje het Madrid syndroom, veel geld hebben om uit te geven, paar grote namen halen en ze voorin zetten terwijl je achterkant zo lek is als een mandje
Ik denk eerlijk gezegd dat Toivonen verkocht gaat worden, anders snap ik de aankoop van Wijnaldum niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Brazillie was vroeger zo lek als een mandje achterin.. zolang je er maar 1 meer maakt dan je tegenstander is er niks aan de hand
Verdedigers zijn ook een probleem ja maar PSV moest ook aanvallende spelers halen (en nog een spits) anders scoren we helemaal niet meer..
Hopelijk kan Toivonen zich gedragen komend jaar als hij er nog is zodat we hem niet weer 8 wedstrijden hoeven te missen..
Klopt.. dat lijkt mij ook, 7/8 miljoen? Hopelijk 10 maar denk het niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Toivonen verkocht gaat worden, anders snap ik de aankoop van Wijnaldum niet.
Alleen Bouma inderdaad... Nog een verdediger die wel kan opbouwen zou lekker zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:36 schreef Chase_Utley het volgende:
Het is meer een probleem dat jullie verdedigers niet kunnen opbouwen.
Wat een onzin, hoe lang was PSV dit seizoen lijstaanvoerder. Langer dan de rest, heb ik zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:36 schreef Chase_Utley het volgende:
Het is meer een probleem dat jullie verdedigers niet kunnen opbouwen.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een onzin, hoe lang was PSV dit seizoen lijstaanvoerder. Langer dan de rest, heb ik zo'n vermoeden.
Wat heeft dat met elkaar te maken? En je ziet dat er met het wegvallen van Afellay een hoop voetballend vermogen wegging. Als je dan voor je verdediging Engelaar en Hutinchson hebt dan kan je geen goedlopende aanvallen verwachten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een onzin, hoe lang was PSV dit seizoen lijstaanvoerder. Langer dan de rest, heb ik zo'n vermoeden.
Met Toivonen erbij zat er veel meer voetbal in de ploeg, maar die was er vrijwel de gehele 2e helft niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken? En je ziet dat er met het wegvallen van Afellay een hoop voetballend vermogen wegging. Als je dan voor je verdediging Engelaar en Hutinchson hebt dan kan je geen goedlopende aanvallen verwachten.
Is net Ajax de laatste 15 jaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:46 schreef Chase_Utley het volgende:
Verder zie je maar weer hoe mentaal slecht PSV in elkaar steekt, bijna het hele seizoen lijstaanvoerder maar als het er op aan komt dan geven ze niet thuis, net als het jaar ervoor.
Altijd mooi hoe jij Ajax er weer bij haalt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is net Ajax de laatste 15 jaar
Ja pot verwijt de ketel dan ook.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Altijd mooi hoe jij Ajax er weer bij haalt.
Ook nog eens 6+5 regelquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef AnaalFaBtje het volgende:
En misschien Ibrahim.
KAMPIOEN!
Jullie hebben een goede selectie maar er zijn 2 punten: Vind de selectie echt wat te klein, als je ziet wat er qua verdediging en aanval op de bank zal gaan zitten. En dan kom ik gelijk bij het 2e punt: Jullie hebben veel te veel middenvelders.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:26 schreef Einthovuh het volgende:
We zijn met deze selectie (en er komt nog een spits bij) gewoon een serieuze titelkandidaat. We hebben een paar grote talenten uit de eredivisie nu in ons team.
Toivonen op de positie van Hutch, laten we dat maar gewoon niet doen. Waarom staat Mertens ineens op rechts en Labyad ineens op links? Bouma als rechter centrale verdediger?.... Daar worden we nooit kampioen mee. Sowieso zal er op verdedigend vlak nog wat moeten gebeuren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef AnaalFaBtje het volgende:
En misschien Ibrahim.
KAMPIOEN!
Zoiets gaat het worden. Hopelijk weten we ons nog te versterken met een vervanger voor een van het centrale duo achterin want dat is kut met peren en gaat je niet naar de titel leiden. Een zekere keeper zou ook fijn zijn.quote:------------------------Zweed--------------------
Hutch/Manolev - Marcello - Bouma - Pieters
-------- Labyad/Hutch --- Strootman ----------
--------------------- Wijnaldum -------------------
Lens --------Toivonen/Aankoop---- Mertens
Er gaan waarschijnlijk nog spelers weg waaronder Engelaar en Bakkal.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jullie hebben een goede selectie maar er zijn 2 punten: Vind de selectie echt wat te klein, als je ziet wat er qua verdediging en aanval op de bank zal gaan zitten. En dan kom ik gelijk bij het 2e punt: Jullie hebben veel te veel middenvelders.
Ik vraag me serieus af welke clubs er op die 2 zitten te wachten. Helemaal als je het salaris van beide in ogenschouw neemt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Er gaan waarschijnlijk nog spelers weg waaronder Engelaar en Bakkal.
Bakkal is een prima speler die ik wel in Duitsland zie spelen. Engelaar zie ik wel naar Rusland of Saudi-Arabië verkassen ofzo om nog een jaartje flink geld te verdienen in zo'n zandbak.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af welke clubs er op die 2 zitten te wachten. Helemaal als je het salaris van beide in ogenschouw neemt.
Komen geen vervangers voor lijkt me. Geld zal gebruikt worden voor spits en achterhoede. Middenveld is wel 'rond'.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Er gaan waarschijnlijk nog spelers weg waaronder Engelaar en Bakkal.
Zou mooi zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Komen geen vervangers voor lijkt me. Geld zal gebruikt worden voor spits en achterhoede. Middenveld is wel 'rond'.
Ik denk niet dat een Engelaar zit te wachten op Rusland of de zandbak. Maar goed, ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:33 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Bakkal is een prima speler die ik wel in Duitsland zie spelen. Engelaar zie ik wel naar Rusland of Saudi-Arabië verkassen ofzo om nog een jaartje flink geld te verdienen in zo'n zandbak.
En dan Cassio in het doel?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:34 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Zou mooi zijnHopelijk Isaksson ook nog weg.
Ja, ga gelijk 25 miljoen in een jaar uitgeven aan transfers, lijkt me niet handig.quote:
Idd hahaquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Weet niet of Reis dat leuk vindt...
Reis is op dit moment toch geen contractspeler van PSVquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Weet niet of Reis dat leuk vindt...
Vandaag nog wel geloof ikquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Reis is op dit moment toch geen contractspeler van PSV
Maar ff serieus, ik denk niet dat hij Tyton wat kan kwalijk nemen, het was geen grove overtreding maar gewoon heel ongelukkig.
Dat moet hij eens wagen!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:41 schreef Einthovuh het volgende:
Maar Engelaar heeft dus rugnummer 8 toegewezen gekregen. Ik zie het nog gebeuren ook dat Rutten hem volgend seizoen gewoon weer in de basis zet
Ook goed. Maar ik bedoel,hoef je niet nóg een spits te halen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:50 schreef StijnDa het volgende:
Met 4-4-2 speel je eigenlijk juist met 2 spitsen...
Zou het anders ook echt anders opstellen, meer iets van;
keep-
verdediging
Labyad- - Hutchinson - Strootman - Mertens
---------------- Lens -- Toivonen
Je hebt reserve spitsen/middenvelders nodigquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:03 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Ook goed. Maar ik bedoel,hoef je niet nóg een spits te halen.
Met de hoeveelheid middenvelders die PSV nu heeft, kan er niets anders dan onvrede en ruzie ontstaan. Engelaar gaat echt niet rustig op de bank zitten, maar ja: wie wil hem hebben?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt reserve spitsen/middenvelders nodig![]()
Je moet een langdurige blessure kunnen opvangen, een schorsing hier en daar...
Een antwoord; TE VEEL is niet voldoende toch!?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En wat heeft hij gekost toen hij van Schalke kwam?
Teveel komt er in de buurt. Misschien kan hij de thuiszorg in; Engelaar lijkt me een geduldig man.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Een antwoord; TE VEEL is niet voldoende toch!?
Nee, sorry man.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
Engelaar vertrekt gewoon deze transferperiode.
quote:ik kan bevestigen dat tim #ream bij #psv op de radar is verschenen, maar in welke hoedanigheid (stage of contract?) heb ik nog niet helder.
#ream is 23 jaar. Een linksbenige verdediger van #nyredbulls en drievoudig international van usa. Transfersom zou nihil zijn.
Thijs Slegers
Nice!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:52 schreef Brigand het volgende:
Die amerikaan dan maar voor de verdediging?
[..]
Hahahaha wat slecht zeg!quote:
Dat is idd wel een cruciale fout. Wat dat betreft zou hij in de huidige verdediging niet misstaan..quote:
quote:PSV verwacht snel hervatting overleg Reis
donderdag 30 juni 2011 | 23:37
EINDHOVEN - Technisch manager Marcel Brands van PSV gaat er vanuit dat de zaakwaarnemer van Jonathan Reis, Renato Moura, binnenkort naar Eindhoven komt om te overleggen over de situatie van de Braziliaanse spits.
Brands: "Waarschijnlijk komt hij binnenkort deze kant op. Hopelijk is er in juli duidelijkheid." Reis (22) herstelt van een zware knieblessure. De vraag is of hij ooit terugkomt op zijn oude niveau. PSV bood hem ruim een maand geleden een nieuw, eenjarig contract aan. Sindsdien verkeert het overleg tussen de club en de speler in een impasse.
http://www.ed.nl/sport/ps(...)ing-overleg-Reis.ece
I lol'd irlquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:08 schreef Brigand het volgende:
[..]
Dat is idd wel een cruciale fout. Wat dat betreft zou hij in de huidige verdediging niet misstaan..
Doe eerst maar weer eens een contract tekenenquote:
Die oogtering?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nieuwe uitshirt kost ook gewoon 75 euro
Wordt elke keer duurder
Doe je het tochquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kampioen wordt je in 34 wedstrijden, maar leuk dat er voor jullie nog wat te vieren was.
Tegen wie moeten jullie overigens Europees spelen?
Ik vind het toch mooi dat jullie écht denken dat Feyenoord ons het kampioenschap door de neus heeft geboord. Alsof er in andere wedstrijden geen totaal onnodig puntverlies is geleden. Met name een te groot aantal thuiswedstrijden waarin we de bovenliggende partij waren, maar niet wisten te scoren en uiteindelijk met een gelijkspel of verlies van het veld stapten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:01 schreef voice-over het volgende:
Tien, tien, tien .... maar door de 3-1 op 24 april zijn jullie lekker weer geen kampioen geworden.
Ik denk juist dat Mertens de enige goede aankoop van PSV zal zijn. Goed spelertje.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb wel zin in het komende seizoen hoor! 3 erg goede aankopen gedaan in mijn ogen. Ik twijfel enkel of Mertens het aan kan om Balasz te vervangen, maar we gaan er vanuit van wel![]()
En met Wijnaldum en Strootman koop je 2 van de grootste talenten van de eredivisie, eindelijk geen gekke buitenlander meer die uiteindelijk niks toe blijkt te voegen (Tardelli, Robert, Amrabat, Manolev) maar wel een vorstelijk salaris opstrijkt.![]()
Robert heeft dan nog een pluspuntje voor de beslissende penalty, maar toch
Hij had iets van 10 goals en 20 assist dus dat zal vast welquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb wel zin in het komende seizoen hoor! 3 erg goede aankopen gedaan in mijn ogen. Ik twijfel enkel of Mertens het aan kan om Balasz te vervangen, maar we gaan er vanuit van wel![]()
En met Wijnaldum en Strootman koop je 2 van de grootste talenten van de eredivisie, eindelijk geen gekke buitenlander meer die uiteindelijk niks toe blijkt te voegen (Tardelli, Robert, Amrabat, Manolev) maar wel een vorstelijk salaris opstrijkt.![]()
Robert heeft dan nog een pluspuntje voor de beslissende penalty, maar toch
Ja, en dan mag je hem niet meer betalen of zo?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Engelaar is een veel te dure backup voor PSV, DAM.
Ja, dat bedoel ik inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja, en dan mag je hem niet meer betalen of zo?
Weet ik en daarom ben je ook niet serieus te nemenquote:
DAM heeft altijd gelijk.quote:
Strootman is gehypt, ben ik met je eens. Maar tijdens het NL elftal tripje naar Zuid-Amerika had ik wel het idee: Die jongen kan voetballen, of het nu in een goed draaiend team is of nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Mertens de enige goede aankoop van PSV zal zijn. Goed spelertje.
Van Wijnaldum als 10 ben ik niet gecharmeerd, mist daar gewoon het inzicht en overzicht voor naar mijn mening. Strootman is op zich een goede speler maar vind hem vooral een gehypte speler. Half seizoen Utrecht en hij is 6 miljoen Euro, en dat hij goed meedeed in het Nederlands elftal in die 2 potjes zegt mij ook niet zoveel, in een goed draaiend team is het altijd makkelijk meedoen.
En dat Ajax, Feyenoord achterna ging.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
DAM heeft altijd gelijk.
Zelfs toen hij zei dat River Plate kampioen ging worden
Ik zie in Strootman niet een speler die een leider is of kan worden. Maar ik kan het ook helemaal mis hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Strootman is gehypt, ben ik met je eens. Maar tijdens het NL elftal tripje naar Zuid-Amerika had ik wel het idee: Die jongen kan voetballen, of het nu in een goed draaiend team is of nietPersoonlijk zie ik Strootman als vervanger van Van Bommel in het NL elftal. Uiteraard is Mark nu nog beter, maar Strootman heeft de potentie om net zo goed te worden.
Mertens twijfel ik toch een beetje over ivm de lengte enzo. Hij kan aardig voetballen maar na de winterstop was het allemaal even niet meer zoveel. En de beste jongen is al 24Dus hij mot nu toch constanter gaan worden!
Kan je inderdaad al zien bij een speler van 20quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zie in Strootman niet een speler die een leider is of kan worden. Maar ik kan het ook helemaal mis hebben natuurlijk.
Hij is 21.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan je inderdaad al zien bij een speler van 20
Oh, dan kan je het al helemaal makkelijk zienquote:
Daarom.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Oh, dan kan je het al helemaal makkelijk zien
Waarom zouden wij hier niet mee mogen praten? Als het je niet bevalt moet je er niet op reageren, niet in dit topic komen of een moderator aanspreken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kunnen die neuzen niet gewoon oprotten?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:33 schreef Chase_Utley het volgende:
DAM, vind je trouwens niet dat Mertens te klein is? Dacht dat dat altijd een stokpaardje van je was maar nu hoor ik je er niet over.
Kunnen die neuzen niet gewoon oprotten?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:33 schreef Chase_Utley het volgende:
DAM, vind je trouwens niet dat Mertens te klein is? Dacht dat dat altijd een stokpaardje van je was maar nu hoor ik je er niet over.
Of jij rot op naar je eigen kneuzentopic, lijkt me veel makkelijkerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom zouden wij hier niet mee mogen praten? Als het je niet bevalt moet je er niet op reageren, niet in dit topic komen of een moderator aanspreken.
Is een normale discussie te moeilijk voor je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
Vind ik een vreemd antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
Ik zou het raar vinden om in een Ajax topic over PSV te praten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of jij rot op naar je eigen kneuzentopic, lijkt me veel makkelijker
Nee, maar een discussie met een neus is nou niet bepaald leuk en als ik dat wil ga ik wel naar het Ajax topicquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is een normale discussie te moeilijk voor je?
Het gaat over PSV, dus dan moeten wij hier komen toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, maar een discussie met een neus is nou niet bepaald leuk en als ik dat wil ga ik wel naar het Ajax topic
Doeg!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik stop maar weer eens, en kom misschien weer terug als die neuzen zijn opgerot, misschien wordt het dan weer een keer leuk
Houdoe
dat was idd grappigquote:
Dat van die bomen van spelers is handig op de plekken waar het toe doet. In mijn ogen centrale verdediging en het centrale middenveld. Op de flanken is een snel, klein spelertje ook prima, omdat backs ook niet altijd de grootste bomen zijn, gezien hun afhankelijkheid van snelheid. Ik zou niet weten waarom de 1.69 van Mertens een probleem zou moeten vormen. Dzsudzsak was klein en heeft 14 miljoen opgeleverd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij is volgens de Engelse wiki 1.69
Ik ben het met je eens hoor. Kleine spelers zijn wendbaar en hebben een goede balans. DAM had altijd als stokpaardje als Ajax (Sorry, nu haal ik Ajax er wel bij) een speler kocht dat het een dwerg was.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat van die bomen van spelers is handig op de plekken waar het toe doet. In mijn ogen centrale verdediging en het centrale middenveld. Op de flanken is een snel, klein spelertje ook prima, omdat backs ook niet altijd de grootste bomen zijn, gezien hun afhankelijkheid van snelheid. Ik zou niet weten waarom de 1.69 van Mertens een probleem zou moeten vormen. Dzsudzsak was klein en heeft 14 miljoen opgeleverd.
Ging dat dan niet over het centrale middenveld van Ajax destijds? Aissati, De Zeeuw, Eriksen? Want die kritiek deelde ik wel. Dat was te klein.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Kleine spelers zijn wendbaar en hebben een goede balans. DAM had altijd als stokpaardje als Ajax (Sorry, nu haal ik Ajax er wel bij) een speler kocht dat het een dwerg was.
Nee, niet alleen. Maar goed, is verder ook niet relevant in dit topicquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ging dat dan niet over het centrale middenveld van Ajax destijds? Aissati, De Zeeuw, Eriksen? Want die kritiek deelde ik wel. Dat was te klein.
Engelaar is dan misschien wel lang maar gebruikt geen enkel voordeel van zijn lengte.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:24 schreef AnaalFaBtje het volgende:
engelaar en hutchinson zijn wel groot,maar die hebben dat ook nodig op die positie,ik zie liever een lange maar snelle spits,en 2 snelle buitenspelers,veel handiger.
Of gewicht. Onverstelbaar dat iemand met zijn postuur zo log en hard spelers aan de kant duwt zodat hij ál-tijd de vrije trap tegen kreeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Engelaar is dan misschien wel lang maar gebruikt geen enkel voordeel van zijn lengte.
Gelukkig is er al 1 weg, en dat ben jij..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik stop maar weer eens, en kom misschien weer terug als die neuzen zijn opgerot, misschien wordt het dan weer een keer leuk
Houdoe
Tijdens het EK liet hij zien écht een goede voetballer te zijn. Ik geloof ook echt dat die jongen een middenvelder van topniveau is in Nederland, simpelweg door dat EK. Maar het is gewoon onder de middelmaat, afgelopen seizoen. De eerste wedstrijden niet meegerekend, want toen speelde hij erg goed. Heerenveen uit was bijvoorbeeld grote klasse.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Engelaar is gewoon een mislukte basketballer, hoop dat hij snel verkocht wordt.
Jammer idd...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
als die neuzen zijn opgerot, misschien wordt het dan weer een keer leuk
Vond hem toen wel redelijk stabiel, maar wat mij opvalt is dat Nederland toen veel beter werd gemaakt als dat ze daadwerkelijk speelden. De overwinningen tegen Italie en Frankrijk waren inderdaad zeer knap, maar vergeet niet dat die overwinningen vooral via countervoetbal tot stand kwamen. In een dominant voetballend team kan Engelaar zijn stempel gewoon niet drukken omdat zijn handelingssnelheid daarvoor gewoon te laag is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tijdens het EK liet hij zien écht een goede voetballer te zijn. Ik geloof ook echt dat die jongen een middenvelder van topniveau is in Nederland, simpelweg door dat EK. Maar het is gewoon onder de middelmaat, afgelopen seizoen. De eerste wedstrijden niet meegerekend, want toen speelde hij erg goed. Heerenveen uit was bijvoorbeeld grote klasse.
Hij presteert niet bij PSV.. wat de reden ook mag zijn, hij mist ook gewoon 5 tot 10 100% kansen, maakt niet uit of je middenvelder bent er moet er minimaal 1 a 2 in.. of meer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tijdens het EK liet hij zien écht een goede voetballer te zijn. Ik geloof ook echt dat die jongen een middenvelder van topniveau is in Nederland, simpelweg door dat EK. Maar het is gewoon onder de middelmaat, afgelopen seizoen. De eerste wedstrijden niet meegerekend, want toen speelde hij erg goed. Heerenveen uit was bijvoorbeeld grote klasse.
Vergeet niet dat Engelaar de laatste jaren bij Twente en Schalke ook al geen scorende middenvelder was. Hij heeft eigenlijk maar 1 jaar veel gescoord en dat was nog bij NAC.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij presteert niet bij PSV.. wat de reden ook mag zijn, hij mist ook gewoon 5 tot 10 100% kansen, maakt niet uit of je middenvelder bent er moet er minimaal 1 a 2 in.. of meer.
Zoals ik al eerder zei hij kan niks meer goed doen bij het publiek, zou ook slim zijn om zelf te vertrekken. Enige goede vind ik zijn tackles, ze zijn zeer accuraat.. maar het nadeel ervan, alles met gestrekt been.. 1x de bal missen = rood.
Gestrekt been op de bal is ook roodquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij presteert niet bij PSV.. wat de reden ook mag zijn, hij mist ook gewoon 5 tot 10 100% kansen, maakt niet uit of je middenvelder bent er moet er minimaal 1 a 2 in.. of meer.
Zoals ik al eerder zei hij kan niks meer goed doen bij het publiek, zou ook slim zijn om zelf te vertrekken. Enige goede vind ik zijn tackles, ze zijn zeer accuraat.. maar het nadeel ervan, alles met gestrekt been.. 1x de bal missen = rood.
Ach blijf jongen! Als jij weggaat gaat het niveau weer omlaag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nederland speelde Italie weg man gek
Edit: Deze opmerking was te dom, nu vertrek ik weer tot de neuzen zijn opgerot
Ik moet zeggen ik ken hem niet uit het verleden.. en dat telt ook niet in de voetballerij of misschien wel in sport. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd(en) en seizoen..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Engelaar de laatste jaren bij Twente en Schalke ook al geen scorende middenvelder was. Hij heeft eigenlijk maar 1 jaar veel gescoord en dat was nog bij NAC.
Daarom moet ik het ook nog maar zie met Strootman. Zoals je al aangeeft, Engelaar kon op het EK ook mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik moet zeggen ik ken hem niet uit het verleden.. en dat telt ook niet in de voetballerij of misschien wel in sport. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd(en) en seizoen..
Misschien is het niveau te hoog, misschien past hij niet bij de club, speelwijze.. noem het maar op dat kan..
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij is volgens de Engelse wiki 1.69
Je bent terug, gelukkig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij 1.80 was, power had en snel speelde was speelde hij nu niet bij PSV
Dat is het ook.. Mertens heeft zich meer bewezen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daarom moet ik het ook nog maar zie met Strootman. Zoals je al aangeeft, Engelaar kon op het EK ook mee.
Strootman kon met het Nederlands elftal ook mee, maar je weet niet hoe het over de lange termijn gaat en dan vind ik het best een forse prijs voor iemand die een paar maanden terug nog voor 5 ton was op te halen.
Ben je klaar met grappig zijn?quote:
Aan de andere kant. De Mertens van Utrecht is 100 keer beter dan de Mertens van AGOVV. Je betaalt het tienvoudige, maar je krijgt er natuurlijk ook wel veel meer voor terug.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is het ook.. Mertens heeft zich meer bewezen.
PSV scout gewoon slecht en durft geen risico's te nemen.. ze laten andere clubs zoals Utrecht, Heerenveen e.d. die talentjes oppikken en dan betalen wij de hoofdprijs
Dat deed Ajax tot voor kort ook, die gaven nog belachelijkere prijzen uit. Gelukkig neemt Ajax nu zelf met Boerrigter de gok.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is het ook.. Mertens heeft zich meer bewezen.
PSV scout gewoon slecht en durft geen risico's te nemen.. ze laten andere clubs zoals Utrecht, Heerenveen e.d. die talentjes oppikken en dan betalen wij de hoofdprijs
Maar de Strootman van Sparta zal toch niet zo veel slechter zijn dan de Strootman van Utrecht (Heeft maar 14 wedstrijden voor Utrecht gespeeld) dat het zo'n groot transferbedrag rechtvaardigt om het uit te geven.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:16 schreef Buitendam het volgende:
Aan de andere kant. De Mertens van Utrecht is 100 keer beter dan de Mertens van AGOVV. Je betaald het tienvoudige, maar je krijgt er natuurlijk ook wel veel meer voor terug.
Dat is waar. Ik zie Strootman dan ook echt als een gok, Mertens veel minder.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar de Strootman van Sparta zal toch niet zo veel slechter zijn dan de Strootman van Utrecht (Heeft maar 14 wedstrijden voor Utrecht gespeeld) dat het zo'n groot transferbedrag rechtvaardigt om het uit te geven.
Tja, ik riep ook al tijden dat ze gewoon de gok moeten nemen met Boerrigter.. je kunt hem ook gewoon eerst een jaar uitlenen om ervaring op te doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat deed Ajax tot voor kort ook, die gaven nog belachelijkere prijzen uit. Gelukkig neemt Ajax nu zelf met Boerrigter de gok.
Al kijk ik echt te weinig Jupiler League om echt te kunnen zien welke speler een versterking voor de Nederlandse top zou zijn.
En 4 interlands, kleinigheidje blijf je houdenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar de Strootman van Sparta zal toch niet zo veel slechter zijn dan de Strootman van Utrecht (Heeft maar 14 wedstrijden voor Utrecht gespeeld) dat het zo'n groot transferbedrag rechtvaardigt om het uit te geven.
En vaak ook een spits voor een spits.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja, ik riep ook al tijden dat ze gewoon de gok moeten nemen met Boerrigter.. je kunt hem ook gewoon eerst een jaar uitlenen om ervaring op te doen.
Je kunt 10 van die gokjes nemen voor de prijs van 1 Mertens/Strootman.. 1 moet er toch weg slagen zou ik zeggen. Maar PSV (Rutten?) maakt ook te weinig gebruik van talent en ik ben van mening dat spelers ook weg willen door het gebrek aan spelen, wissels met 3-0 voor of 2-0 pas in 84e minuut wisselen
Tja, Engelaar en De Zeeuw hebben ook interlands gespeeld. Zolang het geen basisspeler van Oranje is zegt hij mij nog vrij weinig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En 4 interlands, kleinigheidje blijf je houden
Dat het jou weinig zegt, zegt niks.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, Engelaar en De Zeeuw hebben ook interlands gespeeld. Zolang het geen basisspeler van Oranje is zegt hij mij nog vrij weinig.
Maar binnen een half jaar een stijging van 1000% vind ik op zich wel wat veel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat het jou weinig zegt, zegt niks.
Een speler van 20 die in Oranje speelt wordt meer waard, deal with it. Een speler die een belangrijke rol speelt bij Utrecht wordt meer waard als in de eerste divisie. Deal with it
Als transfervrij overnemen lukt is het niet verkeerdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:02 schreef Guus Muisarm het volgende:
Op zich lijkt me een US amerikaan niet verkeerd voor PSV om bij de groep te hebben. Beetje beleving en doorzetten leren. Of een duitse coach natuurlijk.
Yup. Deze.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:50 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Hoe "lol" je dan normaal ? Speel je een .wav af ofzo?
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:57 schreef voice-over het volgende:
Happel,
Mag ik in dit topic wel zeggen dat ik PSV een kutclub uit een kutstad vind. Of is dat ook trollen?
Kom eens naar onze "kutstad" dan. Geven we je een warm welkom.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:57 schreef voice-over het volgende:
Happel,
Mag ik in dit topic wel zeggen dat ik PSV een kutclub uit een kutstad vind. Of is dat ook trollen?
Welke spits is haalbaar? Ben benieuwd of het een buitenlandse spits is of gewoon weer een bord op schoot aankoop.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zouden de neuzen eindelijk weg zijn?
PSV gaat eerst voor een spits, ben benieuwd. CV wordt pas actueel als Maza eventueel vertrekt
En als die niet gehaald wordt kom je dan morgen weer met een andere username?quote:
Laten we dat laatste niet hopenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Welke spits is haalbaar? Ben benieuwd of het een buitenlandse spits is of gewoon weer een bord op schoot aankoop.
Vertel mij eens iets over sterke en zwakke punten van deze Torres?quote:
Buiten zijn mentaliteit denk ik dat een El Hamdaoui voetballend best bij PSV zou passen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Laten we dat laatste niet hopen
Mentaliteit is alleen nogal belangrijk voor een spelerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Buiten zijn mentaliteit denk ik dat een El Hamdaoui voetballend best bij PSV zou passen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:35 schreef psvcubo het volgende:
El Hamdaoui is ook een goede speler,maar cubo is jonger,talentvoller,en heeft meerwaarde.
En niet onbelangrijk , niet moeilijk.
Dat zei je hier ook alquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:16 schreef psvdiablo het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe spits wordt ik hoop op Erick 'Cubo' Torres Padilla
Jong talentvol en meerwaarde
Daarom hoop ik ook dat Ajax hem aan een buitenlandse club weet te slijten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sws moet je geen probleem oplossen voor je concurrent
http://twitter.com/#!/thijsslegers hij zit ook hier op twitterquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En als die niet gehaald wordt kom je dan morgen weer met een andere username?
quote:PSV trekt alleen verdediger aan bij vertrek van Rodríguez
Vrijdag, 1 juli 2011 om 16:22
PSV liet drie dagen geleden weten dat het nog ruimte had voor één of twee spelers. Dat kwam naar buiten op de avond dat duidelijk werd, dat er al een akkoord lag met FC Utrecht over Dries Mertens en Kevin Strootman. Georginio Wijnaldum komt sowieso, dus is het de vraag wat er nog meer mogelijk is. Marcel Brands laat in elk geval weten dat er achterin (nog) niets gedaan wordt.
Pas wanneer Francisco Maza Rodríguez vertrekt uit Eindhoven, verkent PSV de markt voor nieuwe defensieve aanwas, zo meldt het Eindhovens Dagblad. Brands erkent dat de rechtsback-positie op dit moment niet dubbel bezet is. “Maar met (Abel, red.) Tamata hebben we een jongen erbij gekregen die daar in principe ook kan spelen”, zegt de technisch manager.
“Daarnaast kijken we uiteraard nog wat er uit de jeugd overkomt”, voegt Brands daaraan toe. Voor de achterste lijn heeft trainer Fred Rutten komend seizoen de beschikking over Erik Pieters, Marcelo, Wilfred Bouma en Stanislav Manolev. Jagos Vukovic was er vorig seizoen ook bij, maar hij verkaste op huurbasis naar Roda JC.
Betaal jij zijn salaris dan even?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:43 schreef psvcubo het volgende:
Is engelaar niks voor feyenoord ?
voldoet aan het nivo van feyenoord.
Leer eerst niveau te typen. En je bent net op twitter gedist door Thijsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:43 schreef psvcubo het volgende:
Is engelaar niks voor feyenoord ?
voldoet aan het nivo van feyenoord.
Thijs dist ze allemaalquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:48 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Leer eerst niveau te typen. En je bent net op twitter gedist door Thijs
Geweldig, gaat ie VI journalisten ook al lastig vallen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:38 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/thijsslegers hij zit ook hier op twitter
Jan van Halst heeft lopen fappen.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat Ajax hem aan een buitenlandse club weet te slijten.
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan je ook woorden gebruiken?
Copy pastequote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:48 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Leer eerst niveau te typen. En je bent net op twitter gedist door Thijs
Neequote:
Wel verwachten dat andere het doen maar het zelf nalaten. Mooie manier van discussiëren toch.quote:
Je gaat in de fout wanneer je denkt dat ik met jou discussieerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wel verwachten dat andere het doen maar het zelf nalaten. Mooie manier van discussiëren toch.
Je maakt het er wel gezelliger op zeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je gaat in de fout wanneer je denkt dat ik met jou discussieer
De groeten, kan de beste overkomen
Hahaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef LudoSanders het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2441-448.php#post412676
Die heeft vast ook alleen maar youtube compilaties gezienquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef LudoSanders het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2441-448.php#post412676
Dat is onze Cubo gewoon hoor. Die man heeft 3214 accounts op allerlei fora.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die heeft vast ook alleen maar youtube compilaties gezien
Klopt, op een ander voetbalforum postte hij onder de naam BACO of Coolaapie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is onze Cubo gewoon hoor. Die man heeft 3214 accounts op allerlei fora.
Dat hij daar lekker gebleven was..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, op een ander voetbalforum postte hij onder de naam BACO of Coolaapie.
Hij had zelfs een keer een eigen forum op gezet
En een hendig sjieke schotel!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is onze Cubo gewoon hoor. Die man heeft 3214 accounts op allerlei fora.
38 jaar is ie volgens mijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:08 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Op twitter vertelt die dat hij ook nog vader is..Medelijden met die focking kinderen..
Maar Ludo kun je niks doen aan DAM? Focking irritant.
En zijn hobbies zijn Koi karpers en K1.quote:
Dat eerste.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gaat het nu over een persoon zonder leven, of hebben we over de mooiste club van Nederland PSV?
Tja.. weinig nieuws he.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gaat het nu over een persoon zonder leven, of hebben we over de mooiste club van Nederland PSV?
Dat ligt er aan wat er bij FC Twente en Ajax nog vertrekt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:13 schreef psvcubo het volgende:
Heeft PSV met de komst van Wijnaldum, Strootman en Mertens een kampioensploeg?
Nee, we missen nog een goede spits.. Cubo is wellicht een goede !?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:13 schreef psvcubo het volgende:
haha wat maken sommige zich druk om niks![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet ik, daarom ga ik maar weer weg, neuzen weten toch niet wanneer ze stil moeten houden
Verslaan Ajax niet man, sorry.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:13 schreef psvcubo het volgende:
ajax verslaan zal niet zo moeilijk zijn dit seizoen,krijgen een topteam.quote:
3 nieuwe spelers maken geen team.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:13 schreef psvcubo het volgende:
Mertens en Wijnaldum zullen het halve seizoen wel weer onzichtbaar zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:18 schreef psvcubo het volgende:
[..]
ajax verslaan zal niet zo moeilijk zijn dit seizoen,krijgen een topteam.
Benieuwd wie de nieuwe spits wordt,hebben er wel 1 nodig, en een echte centrale verdediger zou ook mooi zijn.
Een verdediger komt er alleen bij als Maza vertrekt. En dan nog steeds vind ik jullie selectie niet in balans.quote:
Stop dan ook gewoon met reageren er op.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:19 schreef Geo3kant het volgende:
DAM blijf gewoon wegje bent zelf een vervelend kwalletje .. kom gewoon niet meer terug aub.
Of waarschuw mensen een keer en dreig/geef perm bans weg!?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stop dan ook gewoon met reageren er op.
DiegoArmandoMaradona is net zoals ajacied4lf, moet gelijk hebben anders gaan ze er allemaal vage andere dingen bijhalen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:19 schreef Geo3kant het volgende:
DAM blijf gewoon wegje bent zelf een vervelend kwalletje .. kom gewoon niet meer terug aub.
Denk eerlijk gezegd dat hij het niet gaat redden, als je bij VVV niet eens aan de bak komt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind Ojo een goeie speler, hopelijk krijgt hij wat kansen..
Ik ben geen VBL mod en ik kan niet bannen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Of waarschuw mensen een keer en dreig/geef perm bans weg!?
Ach, DAM heeft al zo vaak een ban gehad maar leert er niets van.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Of waarschuw mensen een keer en dreig/geef perm bans weg!?
Je kan toch ook reporten of niet? Jouw invloed is groter dan die van mij.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben geen VBL mod en ik kan niet bannen.
Die gozert krijgt standaard eens in de zoveel tijd weer een ban van een paar maanden. Het is wachten op de volgendequote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je kan toch ook reporten of niet? Jouw invloed is groter dan die van mij.
Maar deze reactie zegt genoeg..
geen leven zeker , ik ga niet weg doe niks verkeerd. staat nergens dat je maar 1 acount mag hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je kan toch ook reporten of niet? Jouw invloed is groter dan die van mij.
Maar deze reactie zegt genoeg..
Zelfs al haal je 11 nieuwe spelers.quote:
Ojo en Zeefuik gaan het echt niet worden hoor. Die Ritzmaier schijnt wel goed te kunnen voetballen. Depay deed het leuk op dat gewonnen EK. Mohktar ken ik eigenlijk niet echt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:23 schreef Doublepain het volgende:
Als Ojo, Mohktar, Zeefuik, Depay en Ritzmaier veel speelminuten maken, dan vind ik het al een geslaagd seizoen..
Dit, plus dat het al 2 seizoenen fout is gegaan.. en we zijn gewoon 3e geworden tot tweemaal toe, ik denk dat het vertrouwen bij de spelers (in de coach) dus ook niet of heel weinig aanwezig is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zelfs al haal je 11 nieuwe spelers.
Rutten moet er een team van maken, en daar ligt volgens mij het probleem.
Ik heb niet het vertrouwen dat Rutten dit kan.
Terwijl je in beide seizoenen een tijd lang aan kop hebt gestaan. Gewoon een kwestie van mentaliteit niet over kunnen brengen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit, plus dat het al 2 seizoenen fout is gegaan.. en we zijn gewoon 3e geworden tot tweemaal toe, ik denk dat het vertrouwen bij de spelers (in de coach) dus ook niet of heel weinig aanwezig is.
Dat gezeik op Rutten. Die kan bij aanvang van het seizoen al niets meer goed doen. Eén verliespartij en helft van de supporters staan al weer met witte zakdoekjes te wuiven waardoor de stemming rondt het elftal weer kut zal worden en we weer een seizoen weggooien.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zelfs al haal je 11 nieuwe spelers.
Rutten moet er een team van maken, en daar ligt volgens mij het probleem.
Ik heb niet het vertrouwen dat Rutten dit kan.
Aan het eind van dit seizoen zullen we het zien, maar ik denk dat ze verrassend goed gaan spelen. Vooral Zeefuikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ojo en Zeefuik gaan het echt niet worden hoor. Die Ritzmaier schijnt wel goed te kunnen voetballen. Depay deed het leuk op dat gewonnen EK. Mohktar ken ik eigenlijk niet echt.
Ojo is misschien wel grootste talent, alleen mentaliteit is waar het hem aan schort. Hopelijk weet hij het op te pakken. Over Zeefuik deel ik je mening overigens.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ojo en Zeefuik gaan het echt niet worden hoor. Die Ritzmaier schijnt wel goed te kunnen voetballen. Depay deed het leuk op dat gewonnen EK. Mohktar ken ik eigenlijk niet echt.
Mwa. Met een spits die de kansen af had gemaakt waren we afgelopen seizoen met deze verdediging gewoon kampioen geworden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
Geen kampioensploeg want verdediging zuigt.
Zeefuik viel bij FC Dordrecht niet eens op maar ik had het gevoel dat het ineens de verlosser was na zijn doelpunt tegen Willen II. Daarvoor mocht hij zelfs nog vertrekken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aan het eind van dit seizoen zullen we het zien, maar ik denk dat ze verrassend goed gaan spelen. Vooral ZeefuikZe hebben iig wat kansen nodig en niet in de 90ste min laten invallen bij een 3-0 voorsprong ofzo.. Maar gewoon in de 60ste minuut of in de beker.
Groter talent dan Labyad? Al blijft het lastig vergelijken aangezien het verschillende spelers zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ojo is misschien wel grootste talent, alleen mentaliteit is waar het hem aan schort. Hopelijk weet hij het op te pakken. Over Zeefuik deel ik je mening overigens.
Bij Jong-PSV (Ja niveau is laag etc) speelde hij fantastisch en hij scoorde bijna een super goal tegen Ajax, maarja wat wil je als Stekelenburg keept..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zeefuik viel bij FC Dordrecht niet eens op maar ik had het gevoel dat het ineens de verlosser was na zijn doelpunt tegen Willen II. Daarvoor mocht hij zelfs nog vertrekken.
Samen met Labyad dan. Mokhtar zie ik het ook niet redden overigens.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Groter talent dan Labyad? Al blijft het lastig vergelijken aangezien het verschillende spelers zijn.
Hyun Jun Suk deed het ook wel grappig bij Jong Ajax, maar die kon er ook geen klote van.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij Jong-PSV (Ja niveau is laag etc) speelde hij fantastisch, hij scoorde bijna een super goal tegen Ajax, maarja wat wil je als Stekelenburg keept..
Speelt nu bij Groningen, dus zo slecht zal hij niet zijn..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hyun Jun Suk deed het ook wel grappig bij Jong Ajax, maar die kon er ook geen klote van.
Groningen heeft behalve salaris niets te verliezen in deze transfer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Speelt nu bij Groningen, dus zo slecht zal hij niet zijn..
Klopt 7 verdedigers voor 4 plekken is veel te weinigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een verdediger komt er alleen bij als Maza vertrekt. En dan nog steeds vind ik jullie selectie niet in balans.
Er zijn er al 3 geweestquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:32 schreef LudoSanders het volgende:
Die beloftencompetitie stelt geen fuck voor. Leuk dat je daar kampioen wordt hoor, maar als er 2 of 3 het eerste van PSV halen is het een godswonder.
Wil je nou wel of niet met mij discussiëren?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt 7 verdedigers voor 4 plekken is veel te weinig
Nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wil je nou wel of niet met mij discussiëren?
Reis, Labyad, Nijland en Wuytens.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:32 schreef LudoSanders het volgende:
Die beloftencompetitie stelt geen fuck voor. Leuk dat je daar kampioen wordt hoor, maar als er 2 of 3 het eerste van PSV halen is het een godswonder.
Antwoord dan niet op mijn posts aub. Maakt het een stuk makkelijker voor zowel jou als mij.quote:
Nijland was natuurlijk al lang in de Eredivisie bij FC Groningen gedebuteerd.quote:
Maar die speelde geweldig bij Jong PSV, zo deed Mohktar dat ook. Alleen dan is hij niet een talent, wat hij zeker wel is. Rutten moet hem gewoon een paar keer laten spelen. Zal nu wel moeilijk worden met de komst van Mertens. Maar hij zou wel een goeie vervanger zijn van Mertens..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nijland was natuurlijk al lang in de Eredivisie bij FC Groningen gedebuteerd.
Nijland en Wuytens zaten een beetje tussen 1e en 2e in. Zaki, Reis, Tamata en Zeefuik begonnen in het 2equote:
Als je domme dingen zegt reageer ik misschien nog wel een keerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Antwoord dan niet op mijn posts aub. Maakt het een stuk makkelijker voor zowel jou als mij.
Reis en Nijland hadden daar allang niet meer moeten spelen. Wuytens ook niet, heeft al seizoenshelft bij het eerste in basis gestaan onder Stevens.quote:
Brands heeft interesse in deze speler, nog geen ander club weet hem te strikken..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:42 schreef psvcubo het volgende:
De zaakwaarnemer van de jonge Argentijnse aanvaller Gabriel Hauche laat in de Argentijnse sportkrant Ole weten dat zijn pupil in de belangstelling staat van PSV. De Eindhovense club zou zich gemeld hebben bij de zaakwaarnemer. Afgelopen zomer sloeg de 22-jarige aanvaller van Argentinos Juniors aanbiedingen vanuit Europa nog af, maar nu zou hij wel openstaan om de overstap te maken.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:48 schreef voice-over het volgende:
Waarom is het voetbal van PSV de laatste 5 jaar niet om aan te zien? Miljoenen en miljoenen is gespendeerd aan spelers die het niveau gewoon niet aankunnen. Miljoenen euro's die PSV in feite niet had.
Ik noem dit wanbeleid want Barca heeft ook gigantische schulden opgebouwd maar laat tenminste nog mooi voetbal zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |