Jullie hebben een goede selectie maar er zijn 2 punten: Vind de selectie echt wat te klein, als je ziet wat er qua verdediging en aanval op de bank zal gaan zitten. En dan kom ik gelijk bij het 2e punt: Jullie hebben veel te veel middenvelders.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:26 schreef Einthovuh het volgende:
We zijn met deze selectie (en er komt nog een spits bij) gewoon een serieuze titelkandidaat. We hebben een paar grote talenten uit de eredivisie nu in ons team.
Toivonen op de positie van Hutch, laten we dat maar gewoon niet doen. Waarom staat Mertens ineens op rechts en Labyad ineens op links? Bouma als rechter centrale verdediger?.... Daar worden we nooit kampioen mee. Sowieso zal er op verdedigend vlak nog wat moeten gebeuren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Omg,Sowieso pownt ons middenveld nu,Hutchinson,toivonen,strootman en wijnaldum.
En misschien Ibrahim.
----------------------------Issakson-----------------------------------
--Hutchinson------bouma--marcello/rodriguez--pieters--
------------Toivonen---------Wijnaldum---------Strootman---
----------Mertens----------------Lens-----------------Labyad---
KAMPIOEN!
Zoiets gaat het worden. Hopelijk weten we ons nog te versterken met een vervanger voor een van het centrale duo achterin want dat is kut met peren en gaat je niet naar de titel leiden. Een zekere keeper zou ook fijn zijn.quote:------------------------Zweed--------------------
Hutch/Manolev - Marcello - Bouma - Pieters
-------- Labyad/Hutch --- Strootman ----------
--------------------- Wijnaldum -------------------
Lens --------Toivonen/Aankoop---- Mertens
Er gaan waarschijnlijk nog spelers weg waaronder Engelaar en Bakkal.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jullie hebben een goede selectie maar er zijn 2 punten: Vind de selectie echt wat te klein, als je ziet wat er qua verdediging en aanval op de bank zal gaan zitten. En dan kom ik gelijk bij het 2e punt: Jullie hebben veel te veel middenvelders.
Ik vraag me serieus af welke clubs er op die 2 zitten te wachten. Helemaal als je het salaris van beide in ogenschouw neemt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Er gaan waarschijnlijk nog spelers weg waaronder Engelaar en Bakkal.
Bakkal is een prima speler die ik wel in Duitsland zie spelen. Engelaar zie ik wel naar Rusland of Saudi-Arabië verkassen ofzo om nog een jaartje flink geld te verdienen in zo'n zandbak.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af welke clubs er op die 2 zitten te wachten. Helemaal als je het salaris van beide in ogenschouw neemt.
Komen geen vervangers voor lijkt me. Geld zal gebruikt worden voor spits en achterhoede. Middenveld is wel 'rond'.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Er gaan waarschijnlijk nog spelers weg waaronder Engelaar en Bakkal.
Zou mooi zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Komen geen vervangers voor lijkt me. Geld zal gebruikt worden voor spits en achterhoede. Middenveld is wel 'rond'.
Ik denk niet dat een Engelaar zit te wachten op Rusland of de zandbak. Maar goed, ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:33 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Bakkal is een prima speler die ik wel in Duitsland zie spelen. Engelaar zie ik wel naar Rusland of Saudi-Arabië verkassen ofzo om nog een jaartje flink geld te verdienen in zo'n zandbak.
En dan Cassio in het doel?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:34 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Zou mooi zijnHopelijk Isaksson ook nog weg.
Ja, ga gelijk 25 miljoen in een jaar uitgeven aan transfers, lijkt me niet handig.quote:
Idd hahaquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Weet niet of Reis dat leuk vindt...
Reis is op dit moment toch geen contractspeler van PSVquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Weet niet of Reis dat leuk vindt...
Vandaag nog wel geloof ikquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Reis is op dit moment toch geen contractspeler van PSV
Maar ff serieus, ik denk niet dat hij Tyton wat kan kwalijk nemen, het was geen grove overtreding maar gewoon heel ongelukkig.
Dat moet hij eens wagen!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:41 schreef Einthovuh het volgende:
Maar Engelaar heeft dus rugnummer 8 toegewezen gekregen. Ik zie het nog gebeuren ook dat Rutten hem volgend seizoen gewoon weer in de basis zet
Ook goed. Maar ik bedoel,hoef je niet nóg een spits te halen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:50 schreef StijnDa het volgende:
Met 4-4-2 speel je eigenlijk juist met 2 spitsen...
Zou het anders ook echt anders opstellen, meer iets van;
keep-
verdediging
Labyad- - Hutchinson - Strootman - Mertens
---------------- Lens -- Toivonen
Je hebt reserve spitsen/middenvelders nodigquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:03 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Ook goed. Maar ik bedoel,hoef je niet nóg een spits te halen.
Met de hoeveelheid middenvelders die PSV nu heeft, kan er niets anders dan onvrede en ruzie ontstaan. Engelaar gaat echt niet rustig op de bank zitten, maar ja: wie wil hem hebben?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt reserve spitsen/middenvelders nodig![]()
Je moet een langdurige blessure kunnen opvangen, een schorsing hier en daar...
Een antwoord; TE VEEL is niet voldoende toch!?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En wat heeft hij gekost toen hij van Schalke kwam?
Teveel komt er in de buurt. Misschien kan hij de thuiszorg in; Engelaar lijkt me een geduldig man.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Een antwoord; TE VEEL is niet voldoende toch!?
Nee, sorry man.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
Engelaar vertrekt gewoon deze transferperiode.
quote:ik kan bevestigen dat tim #ream bij #psv op de radar is verschenen, maar in welke hoedanigheid (stage of contract?) heb ik nog niet helder.
#ream is 23 jaar. Een linksbenige verdediger van #nyredbulls en drievoudig international van usa. Transfersom zou nihil zijn.
Thijs Slegers
Nice!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:52 schreef Brigand het volgende:
Die amerikaan dan maar voor de verdediging?
[..]
Hahahaha wat slecht zeg!quote:
Dat is idd wel een cruciale fout. Wat dat betreft zou hij in de huidige verdediging niet misstaan..quote:
quote:PSV verwacht snel hervatting overleg Reis
donderdag 30 juni 2011 | 23:37
EINDHOVEN - Technisch manager Marcel Brands van PSV gaat er vanuit dat de zaakwaarnemer van Jonathan Reis, Renato Moura, binnenkort naar Eindhoven komt om te overleggen over de situatie van de Braziliaanse spits.
Brands: "Waarschijnlijk komt hij binnenkort deze kant op. Hopelijk is er in juli duidelijkheid." Reis (22) herstelt van een zware knieblessure. De vraag is of hij ooit terugkomt op zijn oude niveau. PSV bood hem ruim een maand geleden een nieuw, eenjarig contract aan. Sindsdien verkeert het overleg tussen de club en de speler in een impasse.
http://www.ed.nl/sport/ps(...)ing-overleg-Reis.ece
I lol'd irlquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:08 schreef Brigand het volgende:
[..]
Dat is idd wel een cruciale fout. Wat dat betreft zou hij in de huidige verdediging niet misstaan..
Doe eerst maar weer eens een contract tekenenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |