abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98866509

Dit, dus.
pi_98866580
Als je die voice-over eens uit dit topic houdt, die steeds dezelfde simpele onzin post, dan wordt de sfeer vanzelf stukken beter.
pi_98866610
Is Wijnaldum al helemaal rond dan?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_98866660
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:35 schreef DuTank het volgende:
Is Wijnaldum al helemaal rond dan?
Volgens mij niet, maar hij stond er in de vorige TT ook in. Soort van goeie hoop.
Dit, dus.
pi_98867032
Volgens mij is het wel zeker maar is er gewoon nog niets ondertekend ;)
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:46:36 #6
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_98867040
Rofl @ tt :)

Onze R'damse vrienden zullen het wel weer kwetsend en provocerend vinden though...
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:50:03 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98867151
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:46 schreef KELDER het volgende:
Rofl @ tt :)

Onze R'damse vrienden zullen het wel weer kwetsend en provocerend vinden though...
Vind het niet zo boeiend, aangezien die 10-0 ruimschoots is gerevancheerd. Je kan zelfs stellen dat die 10-0 jullie het kampioenschap heeft gekost.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98867224
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Vind het niet zo boeiend, aangezien die 10-0 ruimschoots is gerevancheerd. Je kan zelfs stellen dat die 10-0 jullie het kampioenschap heeft gekost.
Ben ik het niet (helemaal) mee eens, maar het was een mooie (sportieve) revanche voor Feyenoord :)
pi_98867334
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Hou eens op met die onzin aub ;)
TT is wel enigszins provocerend ja, hoeft ook niet zo van mij.

quote:
Koeman sms't Rutten: Hoeveel wil je er nog hebben?

PSV-trainer Fred Rutten ontving gisteren een plagend sms'je. 'Beste Fred, hoeveel wil je er nog hebben?' Afzender: Erwin Koeman.
_O-
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:55:25 #10
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_98867356
- hou eens op -

[ Bericht 94% gewijzigd door Happel op 30-06-2011 15:03:57 ]
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:56:30 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98867386
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:54 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Hou eens op met die onzin aub ;)

Als jullie 'gewoon' met een nulletje of 3 die wedstrijd hadden gewonnen was er niet vanaf minuut 1 zo'n explosief sfeertje in de Kuip en hadden de spelers ook niet 300% gegeven denk ik. Had je ook nog eens een scheids die zichtbaar enorm onder de indruk was van de entourage.

Nee, dan hadden jullie bij ons gewoon de winst gepakt. Ben ik van overtuigd.

Al hadden jullie ook wel die pot gewonnen met een goede trainer, maar dit geheel terzijde :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:56:35 #12
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98867389
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:55 schreef voice-over het volgende:
Wat een TT. :')
Dank.

quote:
PSV-supporters hebben totaal geen moraal. Wees er maar blij mee dat jullie de beste speler van ons hebben geroofd met gemeenschapsgeld. Gemeenschapsgeld dat ook aan de armen van Eindhoven besteed had kunnen worden.
Zullen we het dan maar weer over PSV hebben?
Dit, dus.
pi_98867411
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Als jullie 'gewoon' met een nulletje of 3 die wedstrijd hadden gewonnen was er niet vanaf minuut 1 zo'n explosief sfeertje in de Kuip en hadden de spelers ook niet 300% gegeven denk ik. Had je ook nog eens een scheids die zichtbaar enorm onder de indruk was van de entourage.

Ik denk niet dat dat zo veel verschil heeft gemaakt, maar het heeft niet zo veel zin om daar over te discussieren :)

[ Bericht 14% gewijzigd door Happel op 30-06-2011 15:04:10 ]
pi_98867418
TR gemacht, gebeurd vast niks mee :P
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:59:33 #15
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98867499
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:57 schreef StijnDa het volgende:

Ik denk niet dat dat zo veel verschil heeft gemaakt, maar het heeft niet zo veel zin om daar over te discussieren :)
Nee, precies. Laten we dit forum anders gebruiken voor enkel nieuwsdumps. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98867509
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Al hadden jullie ook wel die pot gewonnen met een goede trainer, maar dit geheel terzijde :')
PSV was allanger aan het kwakkelen en punten aan het verspelen, Feyenoord was do or die.. maar ook daar faalde ze hard, geen inzet, geen strijdkracht.. niks. Feyenoord was beter en zorgde daardoor dat PSV geen kans meer had op de titel maar PSV was allanger slecht bezig en dat heeft de titel gekost, niet 1 wedstrijd.

Kijk die laatste wedstrijd bijvoorbeeld tegen Gronignen bijv :') Toivonen mist voor open doel, dat kost ons voorronde CL..
pi_98867538
Zal allemaal wel maar volgend jaar staat er een leuk team :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98867570
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee, precies. Laten we dit forum anders gebruiken voor enkel nieuwsdumps. :')
Ik ben wel voor discussies hier hoor, maar de discussie over of PSV een tijd terug anders wel had gewonnen is vrij nutteloos ;)

Toch nog maar een nieuwsdumpje, Koevermans naar Toronto, Canada.
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:02:28 #19
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98867601
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:01 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik ben wel voor discussies hier hoor, maar de discussie over of PSV een tijd terug anders wel had gewonnen is vrij nutteloos ;)

Toch nog maar een nieuwsdumpje, Koevermans naar Toronto, Canada.
Ik ga er deze zomer een maand naartoe op vakantie, misschien kan ik een training meepikken.
Dit, dus.
pi_98867607
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zal allemaal wel maar volgend jaar staat er een leuk team :)
Afgelopen 2 jaar ook.. maar ze lieten belangrijke spelers gaan in de winter plus het feit dat Rutten (en spelers) na de winter minder goed waren.

Edit: ^O^ Modje
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:12:20 #21
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_98867955
quote:
15s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:34 schreef Rucebo het volgende:
Als je die voice-over eens uit dit topic houdt, die steeds dezelfde simpele onzin post, dan wordt de sfeer vanzelf stukken beter.
:Y
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:12:48 #22
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98867974
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141091

quote:
Mertens: ‘Geen lange neus halen bij hen die het niet in mij zagen zitten’
Donderdag, 30 juni 2011 om 12:56

Dries Mertens werd door sommige voetballerkenners vanwege zijn postuur te licht bevonden voor het topvoetbal, maar de 24-jarige Belg speelt de komende jaren wel voor PSV. De dribbelaar, die overkomt van FC Utrecht, zegt het gevoel te hebben op een roze wolk te zitten. Inmiddels heeft de kleine aanvaller al een leaseauto uitgezocht, is hij op jacht geweest naar een appartement en heeft hij een medische keuring afgelegd.

“Dit is zo'n mooie stap voor mij, ik ben supertrots dat ik bij een ploeg kan gaan spelen die meedoet om het kampioenschap en strijdt voor Champions League-voetbal”, laat Mertens optekenen in het Algemeen Dagblad. De Belg werd niet aangenomen bij Anderlecht en AA Gent, maar is via AGOVV Apeldoorn en FC Utrecht alsnog in de top terechtgekomen.

“Daarom ben ik AGOVV en FC Utrecht zó dankbaar dat ze het wel aandurfden in mij te geloven”, zegt Mertens. “Het is niet zo dat ik nu terug een lange neus ga halen bij mensen die het niet in mij zagen zitten, ik had mezelf denk ik ook weggestuurd op die momenten. Maar ik ben wel blij dat het alsnog is gelukt richting de top te gaan. Achteraf gezien ben ik alleen maar sterker geworden van de omweg. Ik ben international geworden en heb nu een mooie transfer te pakken.”
pi_98868119
Leuke TT :)
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:17:24 #24
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98868166
quote:
Hmja. Standaardteksten altijd. Zolang ie maar niet 'Dit is de mooiste club van Nederland, ik kom hier zeker terug' gaat roepen als ie vertrekt, ben ik een tevreden man.
Dit, dus.
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:17:24 #25
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98868167
Verrassend, Jol haalt El Hamdaoui niet.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141080

quote:
Jol haalt El Hamdaoui niet: 'Hij is wel een van de beste afmakers'
Donderdag, 30 juni 2011 om 10:06

Martin Jol zal Mounir El Hamdaoui niet naar Fulham halen. De bij Ajax overbodige aanvaller wordt geruime tijd in verband gebracht met de nieuwe club van de trainer uit Scheveningen, maar Jol zal naar eigen zeggen El Hamdaoui toch echt niet naar Londen halen. De ex-trainer van El Hamdaoui is namelijk tevreden met het materiaal dat hij momenteel voor handen heeft.

Jol laat tegenover diverse Engelse media dan ook weten dat hij gezien de huidige mogelijkheden weinig behoefte heeft aan versterking in de voorhoede. “We hebben met Bobby Zamora, Andy Johnson, Clint Dempsey en Moussa Démbélé vier spelers voor twee posities. Ik ben tevreden met ze, het lijkt erop dat we deze spelers kunnen behouden.”

Hoewel Jol de kwaliteiten van El Hamdaoui absoluut kan waarderen, lijkt een hereniging tussen het duo er voorlopig niet in te zitten. “Mounir is wel een van de beste afmakers die ik ken, maar zoals de situatie nu is, zijn we goed voorzien met vier aanvallers. Ik wil geen speler kopen om te kopen. Als ik iemand koop, moet hij echt een verschil kunnen maken voor het elftal op zijn positie.” Technisch directeur Marcel Brands van PSV sprak al telkenmale tegen dat men interesse heeft in El Hamdaoui.
pi_98868233
Omg,Sowieso pownt ons middenveld nu,Hutchinson,toivonen,strootman en wijnaldum.
En misschien Ibrahim.

----------------------------Issakson-----------------------------------
--Hutchinson------bouma--marcello/rodriguez--pieters--
------------Toivonen---------Wijnaldum---------Strootman---
----------Mertens----------------Lens-----------------Labyad---

KAMPIOEN!
pi_98868328
PSV wordt sowieso geen kampioen.
Had je maar verdedigers moeten kopen.
Beetje het Madrid syndroom, veel geld hebben om uit te geven, paar grote namen halen en ze voorin zetten terwijl je achterkant zo lek is als een mandje
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_98868393
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef AnaalFaBtje het volgende:
En misschien Ibrahim.

KAMPIOEN!
Werd dat niet vorig seizoen ook al geroepen toen Lens en Berg kwamen?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_98868424
Wat doen die neuzen hier?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:24:17 #30
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_98868443
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ellende opruiken :) :P
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_98868479
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mee discussiëren. Prima toch?
pi_98868493
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:21 schreef Cara het volgende:
PSV wordt sowieso geen kampioen.
Had je maar verdedigers moeten kopen.
Beetje het Madrid syndroom, veel geld hebben om uit te geven, paar grote namen halen en ze voorin zetten terwijl je achterkant zo lek is als een mandje
Brazillie was vroeger zo lek als een mandje achterin.. zolang je er maar 1 meer maakt dan je tegenstander is er niks aan de hand :P

Verdedigers zijn ook een probleem ja maar PSV moest ook aanvallende spelers halen (en nog een spits) anders scoren we helemaal niet meer..
Hopelijk kan Toivonen zich gedragen komend jaar als hij er nog is zodat we hem niet weer 8 wedstrijden hoeven te missen..
pi_98868513
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:25 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Brazillie was vroeger zo lek als een mandje achterin.. zolang je er maar 1 meer maakt dan je tegenstander is er niks aan de hand :P

Verdedigers zijn ook een probleem ja maar PSV moest ook aanvallende spelers halen (en nog een spits) anders scoren we helemaal niet meer..
Hopelijk kan Toivonen zich gedragen komend jaar als hij er nog is zodat we hem niet weer 8 wedstrijden hoeven te missen..
Ik denk eerlijk gezegd dat Toivonen verkocht gaat worden, anders snap ik de aankoop van Wijnaldum niet.
pi_98868540
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:26 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat Toivonen verkocht gaat worden, anders snap ik de aankoop van Wijnaldum niet.
Klopt.. dat lijkt mij ook, 7/8 miljoen? Hopelijk 10 maar denk het niet.
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:05:56 #35
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_98870024
Die verdediging waar iedereen op wijst had vorig jaar, op Ajax na, de minste tegengoals. Ook is het al eerder aangegeven dat er veel communicatiefouten waren tussen Isakkson, Manolev en Marcelo. Ik ga ervan uit dat die dit jaar gewoon weg zijn.

Als dan Rutten het aanvallende spel wat hij pretendeert te spelen ook zo laat overkomen naar het publiek, dus meer op helft tegenstander, druk zetten en niet wachten op de omschakeling zoals vorig jaar, dan zie ik het wel goed komen. Vorig jaar was al te zien dat Twente positioneel op het middenveld en in de aanval werd weggespeeld. Dit jaar is het team sterker en zou het positiespel nog beter moeten zijn.

Door in de aanval en op het middenveld die druk er al op te gooien ontlast je ook de verdediging. En zoals eerder al is aangegeven, zolang je er 1 meer scoort dan de tegenstander maakt mij het niet uit. Heb liever dat we alle wedstrijden winnen met 4-3, 3-2 of 2-1, dan dat we de helft met 0-0 gelijk spelen en de andere helft met 1-0 winnen.
pi_98870233
Het grootste probleem vind ik, afgelopen jaar.. we komen voor, vaak pas heel laat ook al domineerde we een wedstrijd.. en vervolgens kakken we lekker in van die is binnen!

En dan loop je in de laatste minuut tegen een tegen goal aan.. en dat gebeurd je altijd wel een paar keer.. maar als het je vaak gebeurd is het geen pech meer. PSV moet gewoon doorgaan blijven voetballen, kansen blijven creëren en vooral kansen afmaken. Met 2-0 voor de rust geven de meeste ploegen al op .. dan heb je ook de ruimte om jonge talenten/wissel spelers de kans te geven en de A selectie wat meer rust te geven.

Maar afgelopen seizoen waren andere clubs, vooral middenmoters ook wel goed aan het voetbal, dat moet ook gezegd worden.
pi_98873319
Het is meer een probleem dat jullie verdedigers niet kunnen opbouwen.
pi_98873447
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:36 schreef Chase_Utley het volgende:
Alleen Bouma inderdaad... Nog een verdediger die wel kan opbouwen zou lekker zijn.
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:40:47 #39
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98873453
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:36 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat een onzin, hoe lang was PSV dit seizoen lijstaanvoerder. Langer dan de rest, heb ik zo'n vermoeden.
Dit, dus.
pi_98873568
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat een onzin, hoe lang was PSV dit seizoen lijstaanvoerder. Langer dan de rest, heb ik zo'n vermoeden.
:')
Ja dat zegt wat.
Dat je bovenaan hebt gestaan of kampioen bent geworden wil nog niet inhouden dat je niks verkeerd deed. Of minimaal dingen voor verbetering vatbaar zijn.

Zeker niet in dit dramatisch slechte jaar voor het Nederlandse voetbal.
pi_98873594
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat heeft dat met elkaar te maken? En je ziet dat er met het wegvallen van Afellay een hoop voetballend vermogen wegging. Als je dan voor je verdediging Engelaar en Hutinchson hebt dan kan je geen goedlopende aanvallen verwachten.
pi_98873652
Verder zie je maar weer hoe mentaal slecht PSV in elkaar steekt, bijna het hele seizoen lijstaanvoerder maar als het er op aan komt dan geven ze niet thuis, net als het jaar ervoor.
pi_98873685
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:44 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Wat heeft dat met elkaar te maken? En je ziet dat er met het wegvallen van Afellay een hoop voetballend vermogen wegging. Als je dan voor je verdediging Engelaar en Hutinchson hebt dan kan je geen goedlopende aanvallen verwachten.
Met Toivonen erbij zat er veel meer voetbal in de ploeg, maar die was er vrijwel de gehele 2e helft niet.

Met Strootman, Mertens en Wijnaldum zal dat probleem een stuk minder groot zijn
pi_98873710
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:46 schreef Chase_Utley het volgende:
Verder zie je maar weer hoe mentaal slecht PSV in elkaar steekt, bijna het hele seizoen lijstaanvoerder maar als het er op aan komt dan geven ze niet thuis, net als het jaar ervoor.
Is net Ajax de laatste 15 jaar
pi_98873778
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is net Ajax de laatste 15 jaar
Altijd mooi hoe jij Ajax er weer bij haalt.
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:52:56 #46
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98873901
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:49 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Altijd mooi hoe jij Ajax er weer bij haalt.
Ja pot verwijt de ketel dan ook.
Dit, dus.
pi_98874055
Hij heeft toch gewoon gelijk? Wat Ajax ook doet of heeft gedaan PSV faalt gewoon in de grote wedstrijden.

En ik vind dat daar ook een verantwoordelijkheid/schuld van de trainer in ligt.
pi_98874068
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:52 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja pot verwijt de ketel dan ook.
Tja, als jij dat zo wil zien.
pi_98874866
quote:
En misschien Ibrahim.

KAMPIOEN!
Ook nog eens 6+5 regel 8-) (Belg is eigenlijk 6,5 :P)
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:26:56 #50
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98875141
We zijn met deze selectie (en er komt nog een spits bij) gewoon een serieuze titelkandidaat. We hebben een paar grote talenten uit de eredivisie nu in ons team.
pi_98875223
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:26 schreef Einthovuh het volgende:
We zijn met deze selectie (en er komt nog een spits bij) gewoon een serieuze titelkandidaat. We hebben een paar grote talenten uit de eredivisie nu in ons team.
Jullie hebben een goede selectie maar er zijn 2 punten: Vind de selectie echt wat te klein, als je ziet wat er qua verdediging en aanval op de bank zal gaan zitten. En dan kom ik gelijk bij het 2e punt: Jullie hebben veel te veel middenvelders.
pi_98875229
quote:
En misschien Ibrahim.

KAMPIOEN!
Toivonen op de positie van Hutch, laten we dat maar gewoon niet doen. Waarom staat Mertens ineens op rechts en Labyad ineens op links? Bouma als rechter centrale verdediger?.... Daar worden we nooit kampioen mee. Sowieso zal er op verdedigend vlak nog wat moeten gebeuren.
quote:
------------------------Zweed--------------------
Hutch/Manolev - Marcello - Bouma - Pieters
-------- Labyad/Hutch --- Strootman ----------
--------------------- Wijnaldum -------------------
Lens --------Toivonen/Aankoop---- Mertens
Zoiets gaat het worden. Hopelijk weten we ons nog te versterken met een vervanger voor een van het centrale duo achterin want dat is kut met peren en gaat je niet naar de titel leiden. Een zekere keeper zou ook fijn zijn.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:29:34 #53
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98875231
Nieuwe lijst rugnummers voor dit seizoen. 6,9 en 10 zijn open gelaten voor Strootman (6), Mertens (9) en Wijnaldum (10).

Volledige lijst met rugnummers:
1. Andreas Isaksson
2. Stanislav Manolev (was 25)
3. Wilfred Bouma (was 18)
4. Marcelo (was 2)
5. Erik Pieters (was 14)
7. Ola Toivonen
8. Orlando Engelaar
11. Jeremain Lens (was 9)
13. Atiba Hutchinson
15. Stijn Wuytens
16. Ibrahim Rabiu (nieuw, was Nijland)
17. Abel Tamata (nieuw, was vrij)
18. Francisco Rodríguez (was 4)
19. Género Zeefuik (was 36)
20. Zakaria Labyad (was 24)
23. Funso Ojo
28. Otman Bakkal
31. Cássio Ramos
33. Khalid Sinouh (nieuw, was vrij)
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:31:10 #54
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98875283
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:29 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Jullie hebben een goede selectie maar er zijn 2 punten: Vind de selectie echt wat te klein, als je ziet wat er qua verdediging en aanval op de bank zal gaan zitten. En dan kom ik gelijk bij het 2e punt: Jullie hebben veel te veel middenvelders.
Er gaan waarschijnlijk nog spelers weg waaronder Engelaar en Bakkal.
pi_98875311
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:31 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af welke clubs er op die 2 zitten te wachten. Helemaal als je het salaris van beide in ogenschouw neemt.
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:33:41 #56
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98875399
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:31 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af welke clubs er op die 2 zitten te wachten. Helemaal als je het salaris van beide in ogenschouw neemt.
Bakkal is een prima speler die ik wel in Duitsland zie spelen. Engelaar zie ik wel naar Rusland of Saudi-Arabië verkassen ofzo om nog een jaartje flink geld te verdienen in zo'n zandbak.
pi_98875409
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:31 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Komen geen vervangers voor lijkt me. Geld zal gebruikt worden voor spits en achterhoede. Middenveld is wel 'rond'.
Ik typ straat.
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:34:56 #58
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98875446
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:33 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Komen geen vervangers voor lijkt me. Geld zal gebruikt worden voor spits en achterhoede. Middenveld is wel 'rond'.
Zou mooi zijn :) Hopelijk Isaksson ook nog weg.
pi_98875457
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:33 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Bakkal is een prima speler die ik wel in Duitsland zie spelen. Engelaar zie ik wel naar Rusland of Saudi-Arabië verkassen ofzo om nog een jaartje flink geld te verdienen in zo'n zandbak.
Ik denk niet dat een Engelaar zit te wachten op Rusland of de zandbak. Maar goed, ik kan het mis hebben.
pi_98875467
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:34 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Zou mooi zijn :) Hopelijk Isaksson ook nog weg.
En dan Cassio in het doel?
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:35:46 #61
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98875478
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:35 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

En dan Cassio in het doel?
Tyton ofzo.
pi_98875501
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:35 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Tyton ofzo.
Weet niet of Reis dat leuk vindt...
pi_98875520
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:35 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Tyton ofzo.
Ja, ga gelijk 25 miljoen in een jaar uitgeven aan transfers, lijkt me niet handig.
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:36:54 #64
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98875522
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:36 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Idd haha :P
pi_98875583
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:36 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Reis is op dit moment toch geen contractspeler van PSV ;)

Maar ff serieus, ik denk niet dat hij Tyton wat kan kwalijk nemen, het was geen grove overtreding maar gewoon heel ongelukkig.
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:41:52 #66
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98875707
Maar Engelaar heeft dus rugnummer 8 toegewezen gekregen. Ik zie het nog gebeuren ook dat Rutten hem volgend seizoen gewoon weer in de basis zet :')
pi_98875722
Labyad met nr.20 8-)

pi_98875858
Tyton heeft al een keer laten weten geen interesse in PSV te hebben.
pi_98876033
Engelaar en Rodriguez nog wegdoen en er een centrale verdediger en centrumspits voor terughalen. Kan me niet voorstellen dat iemand geinteresseerd is in Engelaar, maar goed.
Isaksson is een redelijke keeper voor de Eredivisie en Europa League. Dacht dat Cassio weg zou gaan, maar dat is blijkbaar (nog) niet het geval.

Bakkal heb ik nog altijd wel een zwak voor. Hij heeft een minder seizoen gehad, maar heeft niet zomaar het Nederlands elftal gehaald. Hoeft van mij zeker niet weg. Daarnaast wil ik nog wel eens zien of een speler als Ibrahim een meerwaarde is.
pi_98876078
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:38 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Reis is op dit moment toch geen contractspeler van PSV ;)

Maar ff serieus, ik denk niet dat hij Tyton wat kan kwalijk nemen, het was geen grove overtreding maar gewoon heel ongelukkig.
Vandaag nog wel geloof ik :)
Mar inderdaad, was een ongelukje.
pi_98876694
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:

Nee bakkie _O-
Niet te vertrouwen die Marokkanen :P ~O>
pi_98880322
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:41 schreef Einthovuh het volgende:
Maar Engelaar heeft dus rugnummer 8 toegewezen gekregen. Ik zie het nog gebeuren ook dat Rutten hem volgend seizoen gewoon weer in de basis zet :')
Dat moet hij eens wagen!
Met strootman,toivonen,hutchinson,labyad (optie),ibrahim en misschien Bakkal.
:')
Eigenlijk zou je nu 4-4-2 of 3-4-3 moeten spelen,vooral 4-4-2 is handig,hoef je ook geen spits te halen.

Dus zo:

------------------------issakson--------------------
Manolev - Marcello - Bouma - Pieters
Hutchinson----Toivonen---Strootman-Labyad
---------------------Lens-*--Mertens------------------

* Lens voor Reis als hij weer terug is,of overgaan op 4-3-3 op dat moment.
Ogbu weet ik niks van,net zoals Ibrahim.
pi_98880459
Met 4-4-2 speel je eigenlijk juist met 2 spitsen...
Zou het anders ook echt anders opstellen, meer iets van;
keep-
verdediging
Labyad- - Hutchinson - Strootman - Mertens
---------------- Lens -- Toivonen
pi_98881015
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:50 schreef StijnDa het volgende:
Met 4-4-2 speel je eigenlijk juist met 2 spitsen...
Zou het anders ook echt anders opstellen, meer iets van;
keep-
verdediging
Labyad- - Hutchinson - Strootman - Mertens
---------------- Lens -- Toivonen
Ook goed. Maar ik bedoel,hoef je niet nóg een spits te halen.
pi_98881092
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:03 schreef AnaalFaBtje het volgende:

[..]

Ook goed. Maar ik bedoel,hoef je niet nóg een spits te halen.
Je hebt reserve spitsen/middenvelders nodig ;)
Je moet een langdurige blessure kunnen opvangen, een schorsing hier en daar...
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:17:47 #77
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98881653
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:04 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Je hebt reserve spitsen/middenvelders nodig ;)
Je moet een langdurige blessure kunnen opvangen, een schorsing hier en daar...
Met de hoeveelheid middenvelders die PSV nu heeft, kan er niets anders dan onvrede en ruzie ontstaan. Engelaar gaat echt niet rustig op de bank zitten, maar ja: wie wil hem hebben?

En wat heeft hij gekost toen hij van Schalke kwam?
Look behind you! It's your ass!
pi_98882086
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]
En wat heeft hij gekost toen hij van Schalke kwam?
Een antwoord; TE VEEL is niet voldoende toch!?
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:28:08 #79
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98882149
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:

[..]

Een antwoord; TE VEEL is niet voldoende toch!?
Teveel komt er in de buurt. Misschien kan hij de thuiszorg in; Engelaar lijkt me een geduldig man.
Look behind you! It's your ass!
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:42:10 #80
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98882767
Engelaar is het lievelingetje van Fred Rutten. Heeft de laatste jaren bij elke club waar Fred trainer was gespeeld (FC Twente, Schalke 04, PSV) en Fred heeft een ijzersterk vertrouwen in hem en daarom vrees ik er ook voor dat hij gewoon in de basis blijft spelen.
pi_98882939
Eens.. ik zie ze ook samen vertrekken komend seizoen.. aan het eind of al in de winter.
pi_98885710
Engelaar vertrekt gewoon deze transferperiode.
Ik typ straat.
pi_98887339
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
Engelaar vertrekt gewoon deze transferperiode.
Nee, sorry man.
pi_98887467
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Nee, sorry man.
We zullen zien.
Ik typ straat.
pi_98889980
Die amerikaan dan maar voor de verdediging?

quote:
ik kan bevestigen dat tim #ream bij #psv op de radar is verschenen, maar in welke hoedanigheid (stage of contract?) heb ik nog niet helder.

#ream is 23 jaar. Een linksbenige verdediger van #nyredbulls en drievoudig international van usa. Transfersom zou nihil zijn.
Thijs Slegers
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:53:29 #86
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98890019
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:52 schreef Brigand het volgende:
Die amerikaan dan maar voor de verdediging?

[..]

Nice!!!
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:56:37 #87
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98890166
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:53 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Nice!!!
Onmogelijk om te zeggen. Zo'n filmpje kan je ook van Manolev maken.
Dit, dus.
pi_98890212
Wajooooooo hij kan een sliding maken!!11 HALEN!!!1
Ik typ straat.
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:59:48 #89
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98890318
Sowieso qua mentaliteit liever een Noord-Amerikaan dan een Zuid-Amerikaan.
pi_98890422
Ik heb liever een verdediger die eens wat aan de opbouw van achteruit kan toevoegen en niet van die oerdomme fouten maakt. Waar hij dan vandaan komt zal me eerlijk gezegd een worst zijn.
Ik typ straat.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:08:42 #92
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98890772
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:

7:40 :N Dit is een Manolev hoor
Hahahaha wat slecht zeg! _O-
pi_98890780
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:

7:40 :N Dit is een Manolev hoor
Dat is idd wel een cruciale fout. Wat dat betreft zou hij in de huidige verdediging niet misstaan..
pi_98891031
quote:
PSV verwacht snel hervatting overleg Reis
donderdag 30 juni 2011 | 23:37

EINDHOVEN - Technisch manager Marcel Brands van PSV gaat er vanuit dat de zaakwaarnemer van Jonathan Reis, Renato Moura, binnenkort naar Eindhoven komt om te overleggen over de situatie van de Braziliaanse spits.

Brands: "Waarschijnlijk komt hij binnenkort deze kant op. Hopelijk is er in juli duidelijkheid." Reis (22) herstelt van een zware knieblessure. De vraag is of hij ooit terugkomt op zijn oude niveau. PSV bood hem ruim een maand geleden een nieuw, eenjarig contract aan. Sindsdien verkeert het overleg tussen de club en de speler in een impasse.

http://www.ed.nl/sport/ps(...)ing-overleg-Reis.ece
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:14:40 #95
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98891066
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:08 schreef Brigand het volgende:

[..]

Dat is idd wel een cruciale fout. Wat dat betreft zou hij in de huidige verdediging niet misstaan..
I lol'd irl :D
pi_98892140
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:14 schreef Brigand het volgende:

[..]

Mijn Reis, doe eens sneller genezen :(
  vrijdag 1 juli 2011 @ 07:13:59 #97
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_98895431
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:46 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Mijn Reis, doe eens sneller genezen :(
Doe eerst maar weer eens een contract tekenen
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_98896338
Leren jullie eens Nederlands :{w

Verder: Reis, word gauw beter jongen!
Brutal. Fucking. Metal.
pi_98896530
Nieuwe uitshirt kost ook gewoon 75 euro :')
Wordt elke keer duurder ;(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_98896544
"He has a future. I probably shouldn’t say too much, but Ream has a chance to be a national team player. He’s a center back who is comfortable and calm in possession of the ball. He plays a good passing game, he’s an excellent passer. A European-type center back who, I think, reminds me of Rio Ferdinand in the Premier League. Ream is strong tactically and never stressed, and of course he’s good in the air. He has a top-class attitude and spirit."

-Red Bulls coach Hans Backe speaking about Tim Ream, March 17, 2010 [2]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')