Je hebt reserve spitsen/middenvelders nodigquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:03 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Ook goed. Maar ik bedoel,hoef je niet nóg een spits te halen.
Met de hoeveelheid middenvelders die PSV nu heeft, kan er niets anders dan onvrede en ruzie ontstaan. Engelaar gaat echt niet rustig op de bank zitten, maar ja: wie wil hem hebben?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt reserve spitsen/middenvelders nodig![]()
Je moet een langdurige blessure kunnen opvangen, een schorsing hier en daar...
Een antwoord; TE VEEL is niet voldoende toch!?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En wat heeft hij gekost toen hij van Schalke kwam?
Teveel komt er in de buurt. Misschien kan hij de thuiszorg in; Engelaar lijkt me een geduldig man.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Een antwoord; TE VEEL is niet voldoende toch!?
Nee, sorry man.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
Engelaar vertrekt gewoon deze transferperiode.
quote:ik kan bevestigen dat tim #ream bij #psv op de radar is verschenen, maar in welke hoedanigheid (stage of contract?) heb ik nog niet helder.
#ream is 23 jaar. Een linksbenige verdediger van #nyredbulls en drievoudig international van usa. Transfersom zou nihil zijn.
Thijs Slegers
Nice!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:52 schreef Brigand het volgende:
Die amerikaan dan maar voor de verdediging?
[..]
Hahahaha wat slecht zeg!quote:
Dat is idd wel een cruciale fout. Wat dat betreft zou hij in de huidige verdediging niet misstaan..quote:
quote:PSV verwacht snel hervatting overleg Reis
donderdag 30 juni 2011 | 23:37
EINDHOVEN - Technisch manager Marcel Brands van PSV gaat er vanuit dat de zaakwaarnemer van Jonathan Reis, Renato Moura, binnenkort naar Eindhoven komt om te overleggen over de situatie van de Braziliaanse spits.
Brands: "Waarschijnlijk komt hij binnenkort deze kant op. Hopelijk is er in juli duidelijkheid." Reis (22) herstelt van een zware knieblessure. De vraag is of hij ooit terugkomt op zijn oude niveau. PSV bood hem ruim een maand geleden een nieuw, eenjarig contract aan. Sindsdien verkeert het overleg tussen de club en de speler in een impasse.
http://www.ed.nl/sport/ps(...)ing-overleg-Reis.ece
I lol'd irlquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:08 schreef Brigand het volgende:
[..]
Dat is idd wel een cruciale fout. Wat dat betreft zou hij in de huidige verdediging niet misstaan..
Doe eerst maar weer eens een contract tekenenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |