abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98868233
Omg,Sowieso pownt ons middenveld nu,Hutchinson,toivonen,strootman en wijnaldum.
En misschien Ibrahim.

----------------------------Issakson-----------------------------------
--Hutchinson------bouma--marcello/rodriguez--pieters--
------------Toivonen---------Wijnaldum---------Strootman---
----------Mertens----------------Lens-----------------Labyad---

KAMPIOEN!
pi_98868328
PSV wordt sowieso geen kampioen.
Had je maar verdedigers moeten kopen.
Beetje het Madrid syndroom, veel geld hebben om uit te geven, paar grote namen halen en ze voorin zetten terwijl je achterkant zo lek is als een mandje
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_98868393
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef AnaalFaBtje het volgende:
En misschien Ibrahim.

KAMPIOEN!
Werd dat niet vorig seizoen ook al geroepen toen Lens en Berg kwamen?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_98868424
Wat doen die neuzen hier?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:24:17 #30
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_98868443
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ellende opruiken :) :P
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_98868479
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mee discussiėren. Prima toch?
pi_98868493
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:21 schreef Cara het volgende:
PSV wordt sowieso geen kampioen.
Had je maar verdedigers moeten kopen.
Beetje het Madrid syndroom, veel geld hebben om uit te geven, paar grote namen halen en ze voorin zetten terwijl je achterkant zo lek is als een mandje
Brazillie was vroeger zo lek als een mandje achterin.. zolang je er maar 1 meer maakt dan je tegenstander is er niks aan de hand :P

Verdedigers zijn ook een probleem ja maar PSV moest ook aanvallende spelers halen (en nog een spits) anders scoren we helemaal niet meer..
Hopelijk kan Toivonen zich gedragen komend jaar als hij er nog is zodat we hem niet weer 8 wedstrijden hoeven te missen..
pi_98868513
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:25 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Brazillie was vroeger zo lek als een mandje achterin.. zolang je er maar 1 meer maakt dan je tegenstander is er niks aan de hand :P

Verdedigers zijn ook een probleem ja maar PSV moest ook aanvallende spelers halen (en nog een spits) anders scoren we helemaal niet meer..
Hopelijk kan Toivonen zich gedragen komend jaar als hij er nog is zodat we hem niet weer 8 wedstrijden hoeven te missen..
Ik denk eerlijk gezegd dat Toivonen verkocht gaat worden, anders snap ik de aankoop van Wijnaldum niet.
pi_98868540
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:26 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat Toivonen verkocht gaat worden, anders snap ik de aankoop van Wijnaldum niet.
Klopt.. dat lijkt mij ook, 7/8 miljoen? Hopelijk 10 maar denk het niet.
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:05:56 #35
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_98870024
Die verdediging waar iedereen op wijst had vorig jaar, op Ajax na, de minste tegengoals. Ook is het al eerder aangegeven dat er veel communicatiefouten waren tussen Isakkson, Manolev en Marcelo. Ik ga ervan uit dat die dit jaar gewoon weg zijn.

Als dan Rutten het aanvallende spel wat hij pretendeert te spelen ook zo laat overkomen naar het publiek, dus meer op helft tegenstander, druk zetten en niet wachten op de omschakeling zoals vorig jaar, dan zie ik het wel goed komen. Vorig jaar was al te zien dat Twente positioneel op het middenveld en in de aanval werd weggespeeld. Dit jaar is het team sterker en zou het positiespel nog beter moeten zijn.

Door in de aanval en op het middenveld die druk er al op te gooien ontlast je ook de verdediging. En zoals eerder al is aangegeven, zolang je er 1 meer scoort dan de tegenstander maakt mij het niet uit. Heb liever dat we alle wedstrijden winnen met 4-3, 3-2 of 2-1, dan dat we de helft met 0-0 gelijk spelen en de andere helft met 1-0 winnen.
pi_98870233
Het grootste probleem vind ik, afgelopen jaar.. we komen voor, vaak pas heel laat ook al domineerde we een wedstrijd.. en vervolgens kakken we lekker in van die is binnen!

En dan loop je in de laatste minuut tegen een tegen goal aan.. en dat gebeurd je altijd wel een paar keer.. maar als het je vaak gebeurd is het geen pech meer. PSV moet gewoon doorgaan blijven voetballen, kansen blijven creėren en vooral kansen afmaken. Met 2-0 voor de rust geven de meeste ploegen al op .. dan heb je ook de ruimte om jonge talenten/wissel spelers de kans te geven en de A selectie wat meer rust te geven.

Maar afgelopen seizoen waren andere clubs, vooral middenmoters ook wel goed aan het voetbal, dat moet ook gezegd worden.
pi_98873319
Het is meer een probleem dat jullie verdedigers niet kunnen opbouwen.
pi_98873447
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:36 schreef Chase_Utley het volgende:
Alleen Bouma inderdaad... Nog een verdediger die wel kan opbouwen zou lekker zijn.
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:40:47 #39
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98873453
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:36 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat een onzin, hoe lang was PSV dit seizoen lijstaanvoerder. Langer dan de rest, heb ik zo'n vermoeden.
Dit, dus.
pi_98873568
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat een onzin, hoe lang was PSV dit seizoen lijstaanvoerder. Langer dan de rest, heb ik zo'n vermoeden.
:')
Ja dat zegt wat.
Dat je bovenaan hebt gestaan of kampioen bent geworden wil nog niet inhouden dat je niks verkeerd deed. Of minimaal dingen voor verbetering vatbaar zijn.

Zeker niet in dit dramatisch slechte jaar voor het Nederlandse voetbal.
pi_98873594
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat heeft dat met elkaar te maken? En je ziet dat er met het wegvallen van Afellay een hoop voetballend vermogen wegging. Als je dan voor je verdediging Engelaar en Hutinchson hebt dan kan je geen goedlopende aanvallen verwachten.
pi_98873652
Verder zie je maar weer hoe mentaal slecht PSV in elkaar steekt, bijna het hele seizoen lijstaanvoerder maar als het er op aan komt dan geven ze niet thuis, net als het jaar ervoor.
pi_98873685
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:44 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Wat heeft dat met elkaar te maken? En je ziet dat er met het wegvallen van Afellay een hoop voetballend vermogen wegging. Als je dan voor je verdediging Engelaar en Hutinchson hebt dan kan je geen goedlopende aanvallen verwachten.
Met Toivonen erbij zat er veel meer voetbal in de ploeg, maar die was er vrijwel de gehele 2e helft niet.

Met Strootman, Mertens en Wijnaldum zal dat probleem een stuk minder groot zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98873710
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:46 schreef Chase_Utley het volgende:
Verder zie je maar weer hoe mentaal slecht PSV in elkaar steekt, bijna het hele seizoen lijstaanvoerder maar als het er op aan komt dan geven ze niet thuis, net als het jaar ervoor.
Is net Ajax de laatste 15 jaar
pi_98873778
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is net Ajax de laatste 15 jaar
Altijd mooi hoe jij Ajax er weer bij haalt.
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:52:56 #46
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98873901
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:49 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Altijd mooi hoe jij Ajax er weer bij haalt.
Ja pot verwijt de ketel dan ook.
Dit, dus.
pi_98874055
Hij heeft toch gewoon gelijk? Wat Ajax ook doet of heeft gedaan PSV faalt gewoon in de grote wedstrijden.

En ik vind dat daar ook een verantwoordelijkheid/schuld van de trainer in ligt.
pi_98874068
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:52 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja pot verwijt de ketel dan ook.
Tja, als jij dat zo wil zien.
pi_98874866
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef AnaalFaBtje het volgende:
En misschien Ibrahim.

KAMPIOEN!
Ook nog eens 6+5 regel 8-) (Belg is eigenlijk 6,5 :P)
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:26:56 #50
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98875141
We zijn met deze selectie (en er komt nog een spits bij) gewoon een serieuze titelkandidaat. We hebben een paar grote talenten uit de eredivisie nu in ons team.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')