Werd dat niet vorig seizoen ook al geroepen toen Lens en Berg kwamen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Omg,Sowieso pownt ons middenveld nu,Hutchinson,toivonen,strootman en wijnaldum.
En misschien Ibrahim.
----------------------------Issakson-----------------------------------
--Hutchinson------bouma--marcello/rodriguez--pieters--
------------Toivonen---------Wijnaldum---------Strootman---
----------Mertens----------------Lens-----------------Labyad---
KAMPIOEN!
Brazillie was vroeger zo lek als een mandje achterin.. zolang je er maar 1 meer maakt dan je tegenstander is er niks aan de handquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:21 schreef Cara het volgende:
PSV wordt sowieso geen kampioen.
Had je maar verdedigers moeten kopen.
Beetje het Madrid syndroom, veel geld hebben om uit te geven, paar grote namen halen en ze voorin zetten terwijl je achterkant zo lek is als een mandje
Ik denk eerlijk gezegd dat Toivonen verkocht gaat worden, anders snap ik de aankoop van Wijnaldum niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Brazillie was vroeger zo lek als een mandje achterin.. zolang je er maar 1 meer maakt dan je tegenstander is er niks aan de hand
Verdedigers zijn ook een probleem ja maar PSV moest ook aanvallende spelers halen (en nog een spits) anders scoren we helemaal niet meer..
Hopelijk kan Toivonen zich gedragen komend jaar als hij er nog is zodat we hem niet weer 8 wedstrijden hoeven te missen..
Klopt.. dat lijkt mij ook, 7/8 miljoen? Hopelijk 10 maar denk het niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Toivonen verkocht gaat worden, anders snap ik de aankoop van Wijnaldum niet.
Alleen Bouma inderdaad... Nog een verdediger die wel kan opbouwen zou lekker zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:36 schreef Chase_Utley het volgende:
Het is meer een probleem dat jullie verdedigers niet kunnen opbouwen.
Wat een onzin, hoe lang was PSV dit seizoen lijstaanvoerder. Langer dan de rest, heb ik zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:36 schreef Chase_Utley het volgende:
Het is meer een probleem dat jullie verdedigers niet kunnen opbouwen.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een onzin, hoe lang was PSV dit seizoen lijstaanvoerder. Langer dan de rest, heb ik zo'n vermoeden.
Wat heeft dat met elkaar te maken? En je ziet dat er met het wegvallen van Afellay een hoop voetballend vermogen wegging. Als je dan voor je verdediging Engelaar en Hutinchson hebt dan kan je geen goedlopende aanvallen verwachten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een onzin, hoe lang was PSV dit seizoen lijstaanvoerder. Langer dan de rest, heb ik zo'n vermoeden.
Met Toivonen erbij zat er veel meer voetbal in de ploeg, maar die was er vrijwel de gehele 2e helft niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken? En je ziet dat er met het wegvallen van Afellay een hoop voetballend vermogen wegging. Als je dan voor je verdediging Engelaar en Hutinchson hebt dan kan je geen goedlopende aanvallen verwachten.
Is net Ajax de laatste 15 jaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:46 schreef Chase_Utley het volgende:
Verder zie je maar weer hoe mentaal slecht PSV in elkaar steekt, bijna het hele seizoen lijstaanvoerder maar als het er op aan komt dan geven ze niet thuis, net als het jaar ervoor.
Altijd mooi hoe jij Ajax er weer bij haalt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is net Ajax de laatste 15 jaar
Ja pot verwijt de ketel dan ook.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Altijd mooi hoe jij Ajax er weer bij haalt.
Ook nog eens 6+5 regelquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Omg,Sowieso pownt ons middenveld nu,Hutchinson,toivonen,strootman en wijnaldum.
En misschien Ibrahim.
----------------------------Issakson-----------------------------------
--Hutchinson------bouma--marcello/rodriguez--pieters--
------------Toivonen---------Wijnaldum---------Strootman---
----------Mertens----------------Lens-----------------Labyad---
KAMPIOEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |