Maar binnen een half jaar een stijging van 1000% vind ik op zich wel wat veel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat het jou weinig zegt, zegt niks.
Een speler van 20 die in Oranje speelt wordt meer waard, deal with it. Een speler die een belangrijke rol speelt bij Utrecht wordt meer waard als in de eerste divisie. Deal with it
Als transfervrij overnemen lukt is het niet verkeerdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:02 schreef Guus Muisarm het volgende:
Op zich lijkt me een US amerikaan niet verkeerd voor PSV om bij de groep te hebben. Beetje beleving en doorzetten leren. Of een duitse coach natuurlijk.
Yup. Deze.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:50 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Hoe "lol" je dan normaal ? Speel je een .wav af ofzo?
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:57 schreef voice-over het volgende:
Happel,
Mag ik in dit topic wel zeggen dat ik PSV een kutclub uit een kutstad vind. Of is dat ook trollen?
Kom eens naar onze "kutstad" dan. Geven we je een warm welkom.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:57 schreef voice-over het volgende:
Happel,
Mag ik in dit topic wel zeggen dat ik PSV een kutclub uit een kutstad vind. Of is dat ook trollen?
Welke spits is haalbaar? Ben benieuwd of het een buitenlandse spits is of gewoon weer een bord op schoot aankoop.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zouden de neuzen eindelijk weg zijn?
PSV gaat eerst voor een spits, ben benieuwd. CV wordt pas actueel als Maza eventueel vertrekt
En als die niet gehaald wordt kom je dan morgen weer met een andere username?quote:
Laten we dat laatste niet hopenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Welke spits is haalbaar? Ben benieuwd of het een buitenlandse spits is of gewoon weer een bord op schoot aankoop.
Vertel mij eens iets over sterke en zwakke punten van deze Torres?quote:
Buiten zijn mentaliteit denk ik dat een El Hamdaoui voetballend best bij PSV zou passen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Laten we dat laatste niet hopen
Mentaliteit is alleen nogal belangrijk voor een spelerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Buiten zijn mentaliteit denk ik dat een El Hamdaoui voetballend best bij PSV zou passen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:35 schreef psvcubo het volgende:
El Hamdaoui is ook een goede speler,maar cubo is jonger,talentvoller,en heeft meerwaarde.
En niet onbelangrijk , niet moeilijk.
Dat zei je hier ook alquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:16 schreef psvdiablo het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe spits wordt ik hoop op Erick 'Cubo' Torres Padilla
Jong talentvol en meerwaarde
Daarom hoop ik ook dat Ajax hem aan een buitenlandse club weet te slijten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sws moet je geen probleem oplossen voor je concurrent
http://twitter.com/#!/thijsslegers hij zit ook hier op twitterquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En als die niet gehaald wordt kom je dan morgen weer met een andere username?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |