Gelukkig is er al 1 weg, en dat ben jij..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik stop maar weer eens, en kom misschien weer terug als die neuzen zijn opgerot, misschien wordt het dan weer een keer leuk
Houdoe
Tijdens het EK liet hij zien écht een goede voetballer te zijn. Ik geloof ook echt dat die jongen een middenvelder van topniveau is in Nederland, simpelweg door dat EK. Maar het is gewoon onder de middelmaat, afgelopen seizoen. De eerste wedstrijden niet meegerekend, want toen speelde hij erg goed. Heerenveen uit was bijvoorbeeld grote klasse.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Engelaar is gewoon een mislukte basketballer, hoop dat hij snel verkocht wordt.
Jammer idd...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
als die neuzen zijn opgerot, misschien wordt het dan weer een keer leuk
Vond hem toen wel redelijk stabiel, maar wat mij opvalt is dat Nederland toen veel beter werd gemaakt als dat ze daadwerkelijk speelden. De overwinningen tegen Italie en Frankrijk waren inderdaad zeer knap, maar vergeet niet dat die overwinningen vooral via countervoetbal tot stand kwamen. In een dominant voetballend team kan Engelaar zijn stempel gewoon niet drukken omdat zijn handelingssnelheid daarvoor gewoon te laag is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tijdens het EK liet hij zien écht een goede voetballer te zijn. Ik geloof ook echt dat die jongen een middenvelder van topniveau is in Nederland, simpelweg door dat EK. Maar het is gewoon onder de middelmaat, afgelopen seizoen. De eerste wedstrijden niet meegerekend, want toen speelde hij erg goed. Heerenveen uit was bijvoorbeeld grote klasse.
Hij presteert niet bij PSV.. wat de reden ook mag zijn, hij mist ook gewoon 5 tot 10 100% kansen, maakt niet uit of je middenvelder bent er moet er minimaal 1 a 2 in.. of meer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tijdens het EK liet hij zien écht een goede voetballer te zijn. Ik geloof ook echt dat die jongen een middenvelder van topniveau is in Nederland, simpelweg door dat EK. Maar het is gewoon onder de middelmaat, afgelopen seizoen. De eerste wedstrijden niet meegerekend, want toen speelde hij erg goed. Heerenveen uit was bijvoorbeeld grote klasse.
Vergeet niet dat Engelaar de laatste jaren bij Twente en Schalke ook al geen scorende middenvelder was. Hij heeft eigenlijk maar 1 jaar veel gescoord en dat was nog bij NAC.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij presteert niet bij PSV.. wat de reden ook mag zijn, hij mist ook gewoon 5 tot 10 100% kansen, maakt niet uit of je middenvelder bent er moet er minimaal 1 a 2 in.. of meer.
Zoals ik al eerder zei hij kan niks meer goed doen bij het publiek, zou ook slim zijn om zelf te vertrekken. Enige goede vind ik zijn tackles, ze zijn zeer accuraat.. maar het nadeel ervan, alles met gestrekt been.. 1x de bal missen = rood.
Gestrekt been op de bal is ook roodquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij presteert niet bij PSV.. wat de reden ook mag zijn, hij mist ook gewoon 5 tot 10 100% kansen, maakt niet uit of je middenvelder bent er moet er minimaal 1 a 2 in.. of meer.
Zoals ik al eerder zei hij kan niks meer goed doen bij het publiek, zou ook slim zijn om zelf te vertrekken. Enige goede vind ik zijn tackles, ze zijn zeer accuraat.. maar het nadeel ervan, alles met gestrekt been.. 1x de bal missen = rood.
Ach blijf jongen! Als jij weggaat gaat het niveau weer omlaag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nederland speelde Italie weg man gek
Edit: Deze opmerking was te dom, nu vertrek ik weer tot de neuzen zijn opgerot
Ik moet zeggen ik ken hem niet uit het verleden.. en dat telt ook niet in de voetballerij of misschien wel in sport. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd(en) en seizoen..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Engelaar de laatste jaren bij Twente en Schalke ook al geen scorende middenvelder was. Hij heeft eigenlijk maar 1 jaar veel gescoord en dat was nog bij NAC.
Daarom moet ik het ook nog maar zie met Strootman. Zoals je al aangeeft, Engelaar kon op het EK ook mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik moet zeggen ik ken hem niet uit het verleden.. en dat telt ook niet in de voetballerij of misschien wel in sport. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd(en) en seizoen..
Misschien is het niveau te hoog, misschien past hij niet bij de club, speelwijze.. noem het maar op dat kan..
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij is volgens de Engelse wiki 1.69
Je bent terug, gelukkig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij 1.80 was, power had en snel speelde was speelde hij nu niet bij PSV
Dat is het ook.. Mertens heeft zich meer bewezen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daarom moet ik het ook nog maar zie met Strootman. Zoals je al aangeeft, Engelaar kon op het EK ook mee.
Strootman kon met het Nederlands elftal ook mee, maar je weet niet hoe het over de lange termijn gaat en dan vind ik het best een forse prijs voor iemand die een paar maanden terug nog voor 5 ton was op te halen.
Ben je klaar met grappig zijn?quote:
Aan de andere kant. De Mertens van Utrecht is 100 keer beter dan de Mertens van AGOVV. Je betaalt het tienvoudige, maar je krijgt er natuurlijk ook wel veel meer voor terug.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is het ook.. Mertens heeft zich meer bewezen.
PSV scout gewoon slecht en durft geen risico's te nemen.. ze laten andere clubs zoals Utrecht, Heerenveen e.d. die talentjes oppikken en dan betalen wij de hoofdprijs
Dat deed Ajax tot voor kort ook, die gaven nog belachelijkere prijzen uit. Gelukkig neemt Ajax nu zelf met Boerrigter de gok.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is het ook.. Mertens heeft zich meer bewezen.
PSV scout gewoon slecht en durft geen risico's te nemen.. ze laten andere clubs zoals Utrecht, Heerenveen e.d. die talentjes oppikken en dan betalen wij de hoofdprijs
Maar de Strootman van Sparta zal toch niet zo veel slechter zijn dan de Strootman van Utrecht (Heeft maar 14 wedstrijden voor Utrecht gespeeld) dat het zo'n groot transferbedrag rechtvaardigt om het uit te geven.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:16 schreef Buitendam het volgende:
Aan de andere kant. De Mertens van Utrecht is 100 keer beter dan de Mertens van AGOVV. Je betaald het tienvoudige, maar je krijgt er natuurlijk ook wel veel meer voor terug.
Dat is waar. Ik zie Strootman dan ook echt als een gok, Mertens veel minder.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar de Strootman van Sparta zal toch niet zo veel slechter zijn dan de Strootman van Utrecht (Heeft maar 14 wedstrijden voor Utrecht gespeeld) dat het zo'n groot transferbedrag rechtvaardigt om het uit te geven.
Tja, ik riep ook al tijden dat ze gewoon de gok moeten nemen met Boerrigter.. je kunt hem ook gewoon eerst een jaar uitlenen om ervaring op te doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat deed Ajax tot voor kort ook, die gaven nog belachelijkere prijzen uit. Gelukkig neemt Ajax nu zelf met Boerrigter de gok.
Al kijk ik echt te weinig Jupiler League om echt te kunnen zien welke speler een versterking voor de Nederlandse top zou zijn.
En 4 interlands, kleinigheidje blijf je houdenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar de Strootman van Sparta zal toch niet zo veel slechter zijn dan de Strootman van Utrecht (Heeft maar 14 wedstrijden voor Utrecht gespeeld) dat het zo'n groot transferbedrag rechtvaardigt om het uit te geven.
En vaak ook een spits voor een spits.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja, ik riep ook al tijden dat ze gewoon de gok moeten nemen met Boerrigter.. je kunt hem ook gewoon eerst een jaar uitlenen om ervaring op te doen.
Je kunt 10 van die gokjes nemen voor de prijs van 1 Mertens/Strootman.. 1 moet er toch weg slagen zou ik zeggen. Maar PSV (Rutten?) maakt ook te weinig gebruik van talent en ik ben van mening dat spelers ook weg willen door het gebrek aan spelen, wissels met 3-0 voor of 2-0 pas in 84e minuut wisselen
Tja, Engelaar en De Zeeuw hebben ook interlands gespeeld. Zolang het geen basisspeler van Oranje is zegt hij mij nog vrij weinig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En 4 interlands, kleinigheidje blijf je houden
Dat het jou weinig zegt, zegt niks.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, Engelaar en De Zeeuw hebben ook interlands gespeeld. Zolang het geen basisspeler van Oranje is zegt hij mij nog vrij weinig.
Maar binnen een half jaar een stijging van 1000% vind ik op zich wel wat veel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat het jou weinig zegt, zegt niks.
Een speler van 20 die in Oranje speelt wordt meer waard, deal with it. Een speler die een belangrijke rol speelt bij Utrecht wordt meer waard als in de eerste divisie. Deal with it
Als transfervrij overnemen lukt is het niet verkeerdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:02 schreef Guus Muisarm het volgende:
Op zich lijkt me een US amerikaan niet verkeerd voor PSV om bij de groep te hebben. Beetje beleving en doorzetten leren. Of een duitse coach natuurlijk.
Yup. Deze.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:50 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Hoe "lol" je dan normaal ? Speel je een .wav af ofzo?
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:57 schreef voice-over het volgende:
Happel,
Mag ik in dit topic wel zeggen dat ik PSV een kutclub uit een kutstad vind. Of is dat ook trollen?
Kom eens naar onze "kutstad" dan. Geven we je een warm welkom.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:57 schreef voice-over het volgende:
Happel,
Mag ik in dit topic wel zeggen dat ik PSV een kutclub uit een kutstad vind. Of is dat ook trollen?
Welke spits is haalbaar? Ben benieuwd of het een buitenlandse spits is of gewoon weer een bord op schoot aankoop.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zouden de neuzen eindelijk weg zijn?
PSV gaat eerst voor een spits, ben benieuwd. CV wordt pas actueel als Maza eventueel vertrekt
En als die niet gehaald wordt kom je dan morgen weer met een andere username?quote:
Laten we dat laatste niet hopenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Welke spits is haalbaar? Ben benieuwd of het een buitenlandse spits is of gewoon weer een bord op schoot aankoop.
Vertel mij eens iets over sterke en zwakke punten van deze Torres?quote:
Buiten zijn mentaliteit denk ik dat een El Hamdaoui voetballend best bij PSV zou passen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Laten we dat laatste niet hopen
Mentaliteit is alleen nogal belangrijk voor een spelerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Buiten zijn mentaliteit denk ik dat een El Hamdaoui voetballend best bij PSV zou passen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:35 schreef psvcubo het volgende:
El Hamdaoui is ook een goede speler,maar cubo is jonger,talentvoller,en heeft meerwaarde.
En niet onbelangrijk , niet moeilijk.
Dat zei je hier ook alquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:16 schreef psvdiablo het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe spits wordt ik hoop op Erick 'Cubo' Torres Padilla
Jong talentvol en meerwaarde
Daarom hoop ik ook dat Ajax hem aan een buitenlandse club weet te slijten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sws moet je geen probleem oplossen voor je concurrent
http://twitter.com/#!/thijsslegers hij zit ook hier op twitterquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En als die niet gehaald wordt kom je dan morgen weer met een andere username?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |