Die oogtering?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nieuwe uitshirt kost ook gewoon 75 euro
Wordt elke keer duurder
Doe je het tochquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kampioen wordt je in 34 wedstrijden, maar leuk dat er voor jullie nog wat te vieren was.
Tegen wie moeten jullie overigens Europees spelen?
Ik vind het toch mooi dat jullie écht denken dat Feyenoord ons het kampioenschap door de neus heeft geboord. Alsof er in andere wedstrijden geen totaal onnodig puntverlies is geleden. Met name een te groot aantal thuiswedstrijden waarin we de bovenliggende partij waren, maar niet wisten te scoren en uiteindelijk met een gelijkspel of verlies van het veld stapten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:01 schreef voice-over het volgende:
Tien, tien, tien .... maar door de 3-1 op 24 april zijn jullie lekker weer geen kampioen geworden.
Ik denk juist dat Mertens de enige goede aankoop van PSV zal zijn. Goed spelertje.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb wel zin in het komende seizoen hoor! 3 erg goede aankopen gedaan in mijn ogen. Ik twijfel enkel of Mertens het aan kan om Balasz te vervangen, maar we gaan er vanuit van wel![]()
En met Wijnaldum en Strootman koop je 2 van de grootste talenten van de eredivisie, eindelijk geen gekke buitenlander meer die uiteindelijk niks toe blijkt te voegen (Tardelli, Robert, Amrabat, Manolev) maar wel een vorstelijk salaris opstrijkt.![]()
Robert heeft dan nog een pluspuntje voor de beslissende penalty, maar toch
Hij had iets van 10 goals en 20 assist dus dat zal vast welquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb wel zin in het komende seizoen hoor! 3 erg goede aankopen gedaan in mijn ogen. Ik twijfel enkel of Mertens het aan kan om Balasz te vervangen, maar we gaan er vanuit van wel![]()
En met Wijnaldum en Strootman koop je 2 van de grootste talenten van de eredivisie, eindelijk geen gekke buitenlander meer die uiteindelijk niks toe blijkt te voegen (Tardelli, Robert, Amrabat, Manolev) maar wel een vorstelijk salaris opstrijkt.![]()
Robert heeft dan nog een pluspuntje voor de beslissende penalty, maar toch
Ja, en dan mag je hem niet meer betalen of zo?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Engelaar is een veel te dure backup voor PSV, DAM.
Ja, dat bedoel ik inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja, en dan mag je hem niet meer betalen of zo?
Weet ik en daarom ben je ook niet serieus te nemenquote:
DAM heeft altijd gelijk.quote:
Strootman is gehypt, ben ik met je eens. Maar tijdens het NL elftal tripje naar Zuid-Amerika had ik wel het idee: Die jongen kan voetballen, of het nu in een goed draaiend team is of nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Mertens de enige goede aankoop van PSV zal zijn. Goed spelertje.
Van Wijnaldum als 10 ben ik niet gecharmeerd, mist daar gewoon het inzicht en overzicht voor naar mijn mening. Strootman is op zich een goede speler maar vind hem vooral een gehypte speler. Half seizoen Utrecht en hij is 6 miljoen Euro, en dat hij goed meedeed in het Nederlands elftal in die 2 potjes zegt mij ook niet zoveel, in een goed draaiend team is het altijd makkelijk meedoen.
En dat Ajax, Feyenoord achterna ging.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
DAM heeft altijd gelijk.
Zelfs toen hij zei dat River Plate kampioen ging worden
Ik zie in Strootman niet een speler die een leider is of kan worden. Maar ik kan het ook helemaal mis hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Strootman is gehypt, ben ik met je eens. Maar tijdens het NL elftal tripje naar Zuid-Amerika had ik wel het idee: Die jongen kan voetballen, of het nu in een goed draaiend team is of nietPersoonlijk zie ik Strootman als vervanger van Van Bommel in het NL elftal. Uiteraard is Mark nu nog beter, maar Strootman heeft de potentie om net zo goed te worden.
Mertens twijfel ik toch een beetje over ivm de lengte enzo. Hij kan aardig voetballen maar na de winterstop was het allemaal even niet meer zoveel. En de beste jongen is al 24Dus hij mot nu toch constanter gaan worden!
Kan je inderdaad al zien bij een speler van 20quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zie in Strootman niet een speler die een leider is of kan worden. Maar ik kan het ook helemaal mis hebben natuurlijk.
Hij is 21.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan je inderdaad al zien bij een speler van 20
Oh, dan kan je het al helemaal makkelijk zienquote:
Daarom.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Oh, dan kan je het al helemaal makkelijk zien
Waarom zouden wij hier niet mee mogen praten? Als het je niet bevalt moet je er niet op reageren, niet in dit topic komen of een moderator aanspreken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kunnen die neuzen niet gewoon oprotten?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:33 schreef Chase_Utley het volgende:
DAM, vind je trouwens niet dat Mertens te klein is? Dacht dat dat altijd een stokpaardje van je was maar nu hoor ik je er niet over.
Kunnen die neuzen niet gewoon oprotten?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:33 schreef Chase_Utley het volgende:
DAM, vind je trouwens niet dat Mertens te klein is? Dacht dat dat altijd een stokpaardje van je was maar nu hoor ik je er niet over.
Of jij rot op naar je eigen kneuzentopic, lijkt me veel makkelijkerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom zouden wij hier niet mee mogen praten? Als het je niet bevalt moet je er niet op reageren, niet in dit topic komen of een moderator aanspreken.
Is een normale discussie te moeilijk voor je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
Vind ik een vreemd antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
Ik zou het raar vinden om in een Ajax topic over PSV te praten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of jij rot op naar je eigen kneuzentopic, lijkt me veel makkelijker
Nee, maar een discussie met een neus is nou niet bepaald leuk en als ik dat wil ga ik wel naar het Ajax topicquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is een normale discussie te moeilijk voor je?
Het gaat over PSV, dus dan moeten wij hier komen toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, maar een discussie met een neus is nou niet bepaald leuk en als ik dat wil ga ik wel naar het Ajax topic
Doeg!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik stop maar weer eens, en kom misschien weer terug als die neuzen zijn opgerot, misschien wordt het dan weer een keer leuk
Houdoe
dat was idd grappigquote:
Dat van die bomen van spelers is handig op de plekken waar het toe doet. In mijn ogen centrale verdediging en het centrale middenveld. Op de flanken is een snel, klein spelertje ook prima, omdat backs ook niet altijd de grootste bomen zijn, gezien hun afhankelijkheid van snelheid. Ik zou niet weten waarom de 1.69 van Mertens een probleem zou moeten vormen. Dzsudzsak was klein en heeft 14 miljoen opgeleverd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij is volgens de Engelse wiki 1.69
Ik ben het met je eens hoor. Kleine spelers zijn wendbaar en hebben een goede balans. DAM had altijd als stokpaardje als Ajax (Sorry, nu haal ik Ajax er wel bij) een speler kocht dat het een dwerg was.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat van die bomen van spelers is handig op de plekken waar het toe doet. In mijn ogen centrale verdediging en het centrale middenveld. Op de flanken is een snel, klein spelertje ook prima, omdat backs ook niet altijd de grootste bomen zijn, gezien hun afhankelijkheid van snelheid. Ik zou niet weten waarom de 1.69 van Mertens een probleem zou moeten vormen. Dzsudzsak was klein en heeft 14 miljoen opgeleverd.
Ging dat dan niet over het centrale middenveld van Ajax destijds? Aissati, De Zeeuw, Eriksen? Want die kritiek deelde ik wel. Dat was te klein.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Kleine spelers zijn wendbaar en hebben een goede balans. DAM had altijd als stokpaardje als Ajax (Sorry, nu haal ik Ajax er wel bij) een speler kocht dat het een dwerg was.
Nee, niet alleen. Maar goed, is verder ook niet relevant in dit topicquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ging dat dan niet over het centrale middenveld van Ajax destijds? Aissati, De Zeeuw, Eriksen? Want die kritiek deelde ik wel. Dat was te klein.
Engelaar is dan misschien wel lang maar gebruikt geen enkel voordeel van zijn lengte.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:24 schreef AnaalFaBtje het volgende:
engelaar en hutchinson zijn wel groot,maar die hebben dat ook nodig op die positie,ik zie liever een lange maar snelle spits,en 2 snelle buitenspelers,veel handiger.
Of gewicht. Onverstelbaar dat iemand met zijn postuur zo log en hard spelers aan de kant duwt zodat hij ál-tijd de vrije trap tegen kreeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Engelaar is dan misschien wel lang maar gebruikt geen enkel voordeel van zijn lengte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |