Waarom zouden wij hier niet mee mogen praten? Als het je niet bevalt moet je er niet op reageren, niet in dit topic komen of een moderator aanspreken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kunnen die neuzen niet gewoon oprotten?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:33 schreef Chase_Utley het volgende:
DAM, vind je trouwens niet dat Mertens te klein is? Dacht dat dat altijd een stokpaardje van je was maar nu hoor ik je er niet over.
Kunnen die neuzen niet gewoon oprotten?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:33 schreef Chase_Utley het volgende:
DAM, vind je trouwens niet dat Mertens te klein is? Dacht dat dat altijd een stokpaardje van je was maar nu hoor ik je er niet over.
Of jij rot op naar je eigen kneuzentopic, lijkt me veel makkelijkerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom zouden wij hier niet mee mogen praten? Als het je niet bevalt moet je er niet op reageren, niet in dit topic komen of een moderator aanspreken.
Is een normale discussie te moeilijk voor je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
Vind ik een vreemd antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
Ik zou het raar vinden om in een Ajax topic over PSV te praten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of jij rot op naar je eigen kneuzentopic, lijkt me veel makkelijker
Nee, maar een discussie met een neus is nou niet bepaald leuk en als ik dat wil ga ik wel naar het Ajax topicquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is een normale discussie te moeilijk voor je?
Het gaat over PSV, dus dan moeten wij hier komen toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, maar een discussie met een neus is nou niet bepaald leuk en als ik dat wil ga ik wel naar het Ajax topic
Doeg!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik stop maar weer eens, en kom misschien weer terug als die neuzen zijn opgerot, misschien wordt het dan weer een keer leuk
Houdoe
dat was idd grappigquote:
Dat van die bomen van spelers is handig op de plekken waar het toe doet. In mijn ogen centrale verdediging en het centrale middenveld. Op de flanken is een snel, klein spelertje ook prima, omdat backs ook niet altijd de grootste bomen zijn, gezien hun afhankelijkheid van snelheid. Ik zou niet weten waarom de 1.69 van Mertens een probleem zou moeten vormen. Dzsudzsak was klein en heeft 14 miljoen opgeleverd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij is volgens de Engelse wiki 1.69
Ik ben het met je eens hoor. Kleine spelers zijn wendbaar en hebben een goede balans. DAM had altijd als stokpaardje als Ajax (Sorry, nu haal ik Ajax er wel bij) een speler kocht dat het een dwerg was.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat van die bomen van spelers is handig op de plekken waar het toe doet. In mijn ogen centrale verdediging en het centrale middenveld. Op de flanken is een snel, klein spelertje ook prima, omdat backs ook niet altijd de grootste bomen zijn, gezien hun afhankelijkheid van snelheid. Ik zou niet weten waarom de 1.69 van Mertens een probleem zou moeten vormen. Dzsudzsak was klein en heeft 14 miljoen opgeleverd.
Ging dat dan niet over het centrale middenveld van Ajax destijds? Aissati, De Zeeuw, Eriksen? Want die kritiek deelde ik wel. Dat was te klein.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Kleine spelers zijn wendbaar en hebben een goede balans. DAM had altijd als stokpaardje als Ajax (Sorry, nu haal ik Ajax er wel bij) een speler kocht dat het een dwerg was.
Nee, niet alleen. Maar goed, is verder ook niet relevant in dit topicquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ging dat dan niet over het centrale middenveld van Ajax destijds? Aissati, De Zeeuw, Eriksen? Want die kritiek deelde ik wel. Dat was te klein.
Engelaar is dan misschien wel lang maar gebruikt geen enkel voordeel van zijn lengte.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:24 schreef AnaalFaBtje het volgende:
engelaar en hutchinson zijn wel groot,maar die hebben dat ook nodig op die positie,ik zie liever een lange maar snelle spits,en 2 snelle buitenspelers,veel handiger.
Of gewicht. Onverstelbaar dat iemand met zijn postuur zo log en hard spelers aan de kant duwt zodat hij ál-tijd de vrije trap tegen kreeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Engelaar is dan misschien wel lang maar gebruikt geen enkel voordeel van zijn lengte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |