Eerder zoietsquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als PSV een vrouw was, dan was ze de mooiste van de planeet
Qua uiterlijk maar wel lui zonder ooit ook maar wat lekkers voor te schotelen?, en dat alles in een spuuglelijke jurk (zie het uitshirt)quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, het ene jaar is ze beter dan het andere en ze draagt niet altijd dezelfde kleren hèquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Qua uiterlijk maar wel lui zonder ooit ook maar wat lekkers voor te schotelen?, en dat alles in een spuuglelijke jurk (zie het uitshirt)
PSV is de Lamborghini Aventador LP 700-4 van het voetbalquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar ze kan haar eigen broek niet ophouden en als ze overheidsgeld krijgt koopt ze meteen de halve PC Hooftstraat leeg. Beetje ordinair.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Klopt, helemaal gelijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar ze kan haar eigen broek niet ophouden en als ze overheidsgeld krijgt koopt ze meteen de halve PC Hooftstraat leeg. Beetje ordinair.
Een goed stuk? Ik vind het meer een jaloers stuk van een supporter van een andere club. Niets goed onderbouwd, gewoon gevoelens laten spreken. Dacht dat Elsevier wel iets scherper en sterker was.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo zo, er staat een keer een goed stuk in de Elsvier.
[..]
De gemeente heeft de grond onder het stadion toch aangekocht?
Hoho, dat is in Amsterdam, daar willen we helemaal NIKS mee te maken hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar ze kan haar eigen broek niet ophouden en als ze overheidsgeld krijgt koopt ze meteen de halve PC Hooftstraat leeg. Beetje ordinair.
Vind je het gek met die godenloze uit de hoofdstad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:18 schreef DuTank het volgende:
De afgunst en haat op ons op dit moment is echt genieten
Zeker wel. De enige trolls hier zijn in mijn ogen sommige PSV'ers. Elke poging om normaal te doen door anderen wordt direct de grond ingetrapt met zielig commentaar.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker wel. De enige trolls hier zijn in mijn ogen sommige PSV'ers. Elke poging om normaal te doen door anderen wordt direct de grond ingetrapt met zielig commentaar.
Nee, want zijn commentaar is nuttig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker wel. De enige trolls hier zijn in mijn ogen sommige PSV'ers. Elke poging om normaal te doen door anderen wordt direct de grond ingetrapt met zielig commentaar.
Zijn commentaar is gewoon weg. Dat voegt niet veel toe inderdaad. Maar was een algemene opmerking. En die afbeeldingen kunnen ook wel achterwege blijven, voegen niks toe.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, want zijn commentaar is nuttig.
Ik weet niet welke bril jij op hebt maar het is in ieder geval niet je leesbril.. Jij weet ook dat voice-over een kutuser is die hier alleen komt stoken maar je doet er niks aan omdat hij waarschijnlijk net binnen de lijntjes blijft.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |