abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98903320
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik stop maar weer eens, en kom misschien weer terug als die neuzen zijn opgerot, misschien wordt het dan weer een keer leuk

Houdoe :W
Gelukkig is er al 1 weg, en dat ben jij..
Chase doet altijd normaal en kan wel normaal discussiëren, je zit gewoon te stoken om een relletje te veroorzaken, we missen je niet hoor :W

Engelaar is gewoon een mislukte basketballer, hoop dat hij snel verkocht wordt.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:14:50 #152
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98903386
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:13 schreef Geo3kant het volgende:

[..]
Engelaar is gewoon een mislukte basketballer, hoop dat hij snel verkocht wordt.
Tijdens het EK liet hij zien écht een goede voetballer te zijn. Ik geloof ook echt dat die jongen een middenvelder van topniveau is in Nederland, simpelweg door dat EK. Maar het is gewoon onder de middelmaat, afgelopen seizoen. De eerste wedstrijden niet meegerekend, want toen speelde hij erg goed. Heerenveen uit was bijvoorbeeld grote klasse.
Dit, dus.
pi_98903444
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
als die neuzen zijn opgerot, misschien wordt het dan weer een keer leuk
Jammer idd...
pi_98903497
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Tijdens het EK liet hij zien écht een goede voetballer te zijn. Ik geloof ook echt dat die jongen een middenvelder van topniveau is in Nederland, simpelweg door dat EK. Maar het is gewoon onder de middelmaat, afgelopen seizoen. De eerste wedstrijden niet meegerekend, want toen speelde hij erg goed. Heerenveen uit was bijvoorbeeld grote klasse.
Vond hem toen wel redelijk stabiel, maar wat mij opvalt is dat Nederland toen veel beter werd gemaakt als dat ze daadwerkelijk speelden. De overwinningen tegen Italie en Frankrijk waren inderdaad zeer knap, maar vergeet niet dat die overwinningen vooral via countervoetbal tot stand kwamen. In een dominant voetballend team kan Engelaar zijn stempel gewoon niet drukken omdat zijn handelingssnelheid daarvoor gewoon te laag is.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_98903767
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hij presteert niet bij PSV.. wat de reden ook mag zijn, hij mist ook gewoon 5 tot 10 100% kansen, maakt niet uit of je middenvelder bent er moet er minimaal 1 a 2 in.. of meer.

Zoals ik al eerder zei hij kan niks meer goed doen bij het publiek, zou ook slim zijn om zelf te vertrekken. Enige goede vind ik zijn tackles, ze zijn zeer accuraat.. maar het nadeel ervan, alles met gestrekt been.. 1x de bal missen = rood.
pi_98903771
Nederland speelde Italie weg man gek :')

Edit: Deze opmerking was te dom, nu vertrek ik weer tot de neuzen zijn opgerot
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98903822
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:25 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Hij presteert niet bij PSV.. wat de reden ook mag zijn, hij mist ook gewoon 5 tot 10 100% kansen, maakt niet uit of je middenvelder bent er moet er minimaal 1 a 2 in.. of meer.

Zoals ik al eerder zei hij kan niks meer goed doen bij het publiek, zou ook slim zijn om zelf te vertrekken. Enige goede vind ik zijn tackles, ze zijn zeer accuraat.. maar het nadeel ervan, alles met gestrekt been.. 1x de bal missen = rood.
Vergeet niet dat Engelaar de laatste jaren bij Twente en Schalke ook al geen scorende middenvelder was. Hij heeft eigenlijk maar 1 jaar veel gescoord en dat was nog bij NAC.
pi_98903823
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:25 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Gestrekt been op de bal is ook rood
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98903898
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nederland speelde Italie weg man gek :')

Edit: Deze opmerking was te dom, nu vertrek ik weer tot de neuzen zijn opgerot

Ach blijf jongen! Als jij weggaat gaat het niveau weer omlaag.
★★★
pi_98903992
Zelfs zonder voice-over is het hier gezellig :D
pi_98904015
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:27 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Engelaar de laatste jaren bij Twente en Schalke ook al geen scorende middenvelder was. Hij heeft eigenlijk maar 1 jaar veel gescoord en dat was nog bij NAC.
Ik moet zeggen ik ken hem niet uit het verleden.. en dat telt ook niet in de voetballerij of misschien wel in sport. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd(en) en seizoen..

Misschien is het niveau te hoog, misschien past hij niet bij de club, speelwijze.. noem het maar op dat kan..
pi_98904130
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:34 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Ik moet zeggen ik ken hem niet uit het verleden.. en dat telt ook niet in de voetballerij of misschien wel in sport. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd(en) en seizoen..

Misschien is het niveau te hoog, misschien past hij niet bij de club, speelwijze.. noem het maar op dat kan..
Daarom moet ik het ook nog maar zie met Strootman. Zoals je al aangeeft, Engelaar kon op het EK ook mee.
Strootman kon met het Nederlands elftal ook mee, maar je weet niet hoe het over de lange termijn gaat en dan vind ik het best een forse prijs voor iemand die een paar maanden terug nog voor 5 ton was op te halen.
pi_98904253
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:37 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Hij is volgens de Engelse wiki 1.69

:D
Idd.
★★★
pi_98904443
Als hij 1.80 was, power had en snel speelde was speelde hij nu niet bij PSV
pi_98904582
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij 1.80 was, power had en snel speelde was speelde hij nu niet bij PSV
Je bent terug, gelukkig.

en ja, je hebt gelijk. Dan zou hij bij FC Zwolle ofzo spelen.
★★★
pi_98905292
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:37 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Daarom moet ik het ook nog maar zie met Strootman. Zoals je al aangeeft, Engelaar kon op het EK ook mee.
Strootman kon met het Nederlands elftal ook mee, maar je weet niet hoe het over de lange termijn gaat en dan vind ik het best een forse prijs voor iemand die een paar maanden terug nog voor 5 ton was op te halen.
Dat is het ook.. Mertens heeft zich meer bewezen.
PSV scout gewoon slecht en durft geen risico's te nemen.. ze laten andere clubs zoals Utrecht, Heerenveen e.d. die talentjes oppikken en dan betalen wij de hoofdprijs :+
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:16:36 #167
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98905368
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:52 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Je bent terug, gelukkig.

Ben je klaar met grappig zijn?

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:14 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

PSV scout gewoon slecht en durft geen risico's te nemen.. ze laten andere clubs zoals Utrecht, Heerenveen e.d. die talentjes oppikken en dan betalen wij de hoofdprijs :+
Aan de andere kant. De Mertens van Utrecht is 100 keer beter dan de Mertens van AGOVV. Je betaalt het tienvoudige, maar je krijgt er natuurlijk ook wel veel meer voor terug.
Dit, dus.
pi_98905379
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:14 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Dat deed Ajax tot voor kort ook, die gaven nog belachelijkere prijzen uit. Gelukkig neemt Ajax nu zelf met Boerrigter de gok.

Al kijk ik echt te weinig Jupiler League om echt te kunnen zien welke speler een versterking voor de Nederlandse top zou zijn.
pi_98905398
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:16 schreef Buitendam het volgende:

Aan de andere kant. De Mertens van Utrecht is 100 keer beter dan de Mertens van AGOVV. Je betaald het tienvoudige, maar je krijgt er natuurlijk ook wel veel meer voor terug.
Maar de Strootman van Sparta zal toch niet zo veel slechter zijn dan de Strootman van Utrecht (Heeft maar 14 wedstrijden voor Utrecht gespeeld) dat het zo'n groot transferbedrag rechtvaardigt om het uit te geven.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:19:01 #170
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98905435
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:17 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Maar de Strootman van Sparta zal toch niet zo veel slechter zijn dan de Strootman van Utrecht (Heeft maar 14 wedstrijden voor Utrecht gespeeld) dat het zo'n groot transferbedrag rechtvaardigt om het uit te geven.
Dat is waar. Ik zie Strootman dan ook echt als een gok, Mertens veel minder.
Dit, dus.
pi_98905490
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:16 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dat deed Ajax tot voor kort ook, die gaven nog belachelijkere prijzen uit. Gelukkig neemt Ajax nu zelf met Boerrigter de gok.

Al kijk ik echt te weinig Jupiler League om echt te kunnen zien welke speler een versterking voor de Nederlandse top zou zijn.
Tja, ik riep ook al tijden dat ze gewoon de gok moeten nemen met Boerrigter.. je kunt hem ook gewoon eerst een jaar uitlenen om ervaring op te doen.

Je kunt 10 van die gokjes nemen voor de prijs van 1 Mertens/Strootman.. 1 moet er toch weg slagen zou ik zeggen. Maar PSV (Rutten?) maakt ook te weinig gebruik van talent en ik ben van mening dat spelers ook weg willen door het gebrek aan spelen, wissels met 3-0 voor of 2-0 pas in 84e minuut wisselen :X
pi_98905549
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:17 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

En 4 interlands, kleinigheidje blijf je houden
pi_98905589
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:20 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Tja, ik riep ook al tijden dat ze gewoon de gok moeten nemen met Boerrigter.. je kunt hem ook gewoon eerst een jaar uitlenen om ervaring op te doen.

Je kunt 10 van die gokjes nemen voor de prijs van 1 Mertens/Strootman.. 1 moet er toch weg slagen zou ik zeggen. Maar PSV (Rutten?) maakt ook te weinig gebruik van talent en ik ben van mening dat spelers ook weg willen door het gebrek aan spelen, wissels met 3-0 voor of 2-0 pas in 84e minuut wisselen :X
En vaak ook een spits voor een spits.
pi_98905614
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En 4 interlands, kleinigheidje blijf je houden
Tja, Engelaar en De Zeeuw hebben ook interlands gespeeld. Zolang het geen basisspeler van Oranje is zegt hij mij nog vrij weinig.
pi_98905686
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:24 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Tja, Engelaar en De Zeeuw hebben ook interlands gespeeld. Zolang het geen basisspeler van Oranje is zegt hij mij nog vrij weinig.
Dat het jou weinig zegt, zegt niks.

Een speler van 20 die in Oranje speelt wordt meer waard, deal with it. Een speler die een belangrijke rol speelt bij Utrecht wordt meer waard als in de eerste divisie. Deal with it

Of beter nog stop met je clichés die helemaal nergens op slaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')