Samen met Labyad dan. Mokhtar zie ik het ook niet redden overigens.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Groter talent dan Labyad? Al blijft het lastig vergelijken aangezien het verschillende spelers zijn.
Hyun Jun Suk deed het ook wel grappig bij Jong Ajax, maar die kon er ook geen klote van.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij Jong-PSV (Ja niveau is laag etc) speelde hij fantastisch, hij scoorde bijna een super goal tegen Ajax, maarja wat wil je als Stekelenburg keept..
Speelt nu bij Groningen, dus zo slecht zal hij niet zijn..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hyun Jun Suk deed het ook wel grappig bij Jong Ajax, maar die kon er ook geen klote van.
Groningen heeft behalve salaris niets te verliezen in deze transfer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Speelt nu bij Groningen, dus zo slecht zal hij niet zijn..
Klopt 7 verdedigers voor 4 plekken is veel te weinigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een verdediger komt er alleen bij als Maza vertrekt. En dan nog steeds vind ik jullie selectie niet in balans.
Er zijn er al 3 geweestquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:32 schreef LudoSanders het volgende:
Die beloftencompetitie stelt geen fuck voor. Leuk dat je daar kampioen wordt hoor, maar als er 2 of 3 het eerste van PSV halen is het een godswonder.
Wil je nou wel of niet met mij discussiėren?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt 7 verdedigers voor 4 plekken is veel te weinig
Nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wil je nou wel of niet met mij discussiėren?
Reis, Labyad, Nijland en Wuytens.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:32 schreef LudoSanders het volgende:
Die beloftencompetitie stelt geen fuck voor. Leuk dat je daar kampioen wordt hoor, maar als er 2 of 3 het eerste van PSV halen is het een godswonder.
Antwoord dan niet op mijn posts aub. Maakt het een stuk makkelijker voor zowel jou als mij.quote:
Nijland was natuurlijk al lang in de Eredivisie bij FC Groningen gedebuteerd.quote:
Maar die speelde geweldig bij Jong PSV, zo deed Mohktar dat ook. Alleen dan is hij niet een talent, wat hij zeker wel is. Rutten moet hem gewoon een paar keer laten spelen. Zal nu wel moeilijk worden met de komst van Mertens. Maar hij zou wel een goeie vervanger zijn van Mertens..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nijland was natuurlijk al lang in de Eredivisie bij FC Groningen gedebuteerd.
Nijland en Wuytens zaten een beetje tussen 1e en 2e in. Zaki, Reis, Tamata en Zeefuik begonnen in het 2equote:
Als je domme dingen zegt reageer ik misschien nog wel een keerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Antwoord dan niet op mijn posts aub. Maakt het een stuk makkelijker voor zowel jou als mij.
Reis en Nijland hadden daar allang niet meer moeten spelen. Wuytens ook niet, heeft al seizoenshelft bij het eerste in basis gestaan onder Stevens.quote:
Brands heeft interesse in deze speler, nog geen ander club weet hem te strikken..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:42 schreef psvcubo het volgende:
De zaakwaarnemer van de jonge Argentijnse aanvaller Gabriel Hauche laat in de Argentijnse sportkrant Ole weten dat zijn pupil in de belangstelling staat van PSV. De Eindhovense club zou zich gemeld hebben bij de zaakwaarnemer. Afgelopen zomer sloeg de 22-jarige aanvaller van Argentinos Juniors aanbiedingen vanuit Europa nog af, maar nu zou hij wel openstaan om de overstap te maken.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:48 schreef voice-over het volgende:
Waarom is het voetbal van PSV de laatste 5 jaar niet om aan te zien? Miljoenen en miljoenen is gespendeerd aan spelers die het niveau gewoon niet aankunnen. Miljoenen euro's die PSV in feite niet had.
Ik noem dit wanbeleid want Barca heeft ook gigantische schulden opgebouwd maar laat tenminste nog mooi voetbal zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |