quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:22 schreef Creeg het volgende:
Ik moet hier gepost hebben voordat hij dicht is.
Ze meld het niet in een post als ze je waarschuwen, je bannen omdat je loopt te boeren achter je pc of omdat je in je neus zit te peuteren of een andere triviale reden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:24 schreef phpmystyle het volgende:
Deze gaat niet dicht voordat Yvonne hier is geweest om mij nog eens te waarschuwen, of mij te bannen omdat ik loop te boeren achter mijn pc, of omdat ik in mijn neus peuteren of een andere triviale reden.
Heeft Yvonne een broertje dood aan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:25 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ze meld het niet in een post als ze je waarschuwen, je bannen omdat je loopt te boeren achter je pc of omdat je in je neus zit te peuteren of een andere triviale reden.
5 min geleden nog uitgebreid mee zitten mailenquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik moet hier gepost hebben voordat hij dicht is.
Kut. Sexchat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
5 min geleden nog uitgebreid mee zitten mailen
Jezus, ben ik eens aardig is het weer niet goed.quote:
Ze is meer dan 40 jaar te oud voor mij.quote:
Ben je daar nou nog over aan het jankzakken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:31 schreef Dimens het volgende:
Ik vond het wel jammer dat Yvonne het Vrijdag Middag Jailbait Chicks topic had gesloten.
Ja hallo, jíj peutert in je neus, niet ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jezus, ben ik eens aardig is het weer niet goed.
Trouwens, het eo zoekt nog admins. Volgens mij zou jij je daar helemaal op kunnen uitleven.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, jíj peutert in je neus, niet ik.
Morgen is het alweer vrijdag en dan mag het natuurlijk niet, erg jammer is dit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog over aan het jankzakken?
Get a life mensch.
Geen idee, het is half twee 's nachts.quote:
Koop de Tina.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:36 schreef Dimens het volgende:
Maar Yvonne, er is helemaal niets naakt te zien in dat Jailbait topic en er zijn ook regels dat er niet naakt mag en zo en heel veel jongetjes zoals ik worden daar blij van. Dan zijn wij net uit school en dan mogen we naar sexy geklede meisjes kijken en zo, gun je ons dat dan niet?
Weet je best.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee, het is half twee 's nachts.
Heb ik iig zondags vrij.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trouwens, het eo zoekt nog admins. Volgens mij zou jij je daar helemaal op kunnen uitleven.
29 juliquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet je best.
Ik krijg nog wat van je..
En mensen bannen omdat ze vieze woordjes zeggen..quote:
Dat wordt mijn begravenis ja.quote:
Daar staan ook mannen in, dat moeten we natuurlijk niet hebben.quote:
Flikker eens op met je rommelquote:
HALLONquote:
Jailbait is nee ivm google-adsquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar staan ook mannen in, dat moeten we natuurlijk niet hebben.
Smegmanus wil het topic ook graag terug, hij vond het een goed idee en zo.
En ik heb Fok! ¤24,- gegund, ah toe laat mij dat topic morgen openen.
NEE IK HAAT JE NOG STEEDSquote:
T'is net alsof je moeder je betrapt op rukken. Niet?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:43 schreef phpmystyle het volgende:
Yvonne, je mag nu wel weer weggaan. Ik vind het zo al niets meer aan.
1 knuffelbeertje voor jou dan!quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
NEE IK HAAT JE NOG STEEDS
Omdat het kan
Pas maar op hoor, dat mag niet. Er kan wel eens een seksuele gedachte achter zitten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
1 knuffelbeertje voor jou dan!
[ afbeelding ]
Oké, je hoeft niet meer te mailenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:43 schreef phpmystyle het volgende:
Yvonne, je mag nu wel weer weggaan. Ik vind het zo al niets meer aan.
Ik weet niet meer hoe die gingquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:45 schreef Zapato het volgende:
yvonne was ooit oermoeder als ondertitel
maar het is weg
Cola, de echte, puurquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Owkeee. Welke drank drink je?
iets met mitochondriaal ofzoquote:
Niet blijven piepen, oké?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar gewoon een foto van een meisje is toch niets geks aan als er niets naakt op te zien is?
Was maar een grapje, anders open ik toch geen topic voor jequote:
Dit? Mitochondriale Evaquote:
IK BLIEF GEEN GRAPJES!quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was maar een grapje, anders open ik toch geen topic voor je
Jaquote:
Ik zal ze speciaal in een PM naar je sturen a/s vrijdag.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:50 schreef Monopoly het volgende:
Dimens, ik vind je een toffe user, maar die jailbait plaatjes kunnen ook over de DM/PM hoor!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zal ze speciaal in een PM naar je sturen a/s vrijdag.
Trouwens, moet jij niet slapen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
IK BLIEF GEEN GRAPJES!
Capslockday is al geweest hmmm?
Ja toch, episch. Je mag anders nog wel een hoedje van papier maken hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:51 schreef Dimens het volgende:
Ben trouwens wel trots op die Monopoly boot in je FoBo, twee keer gewoon.
Nu istie terugquote:
zeuren om een tagquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:54 schreef phpmystyle het volgende:
Yvonne, ik zal me voor altijd gedragen als je mij een tag geeft
Ik beloof beloof beloof zweer zweer zweer zweer
Ja.quote:
Ik kan geen hoedje vouwen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja toch, episch. Je mag anders nog wel een hoedje van papier maken hoor.
Doe dat zodat je morgen weer fris en fruitig op je werk verschijntquote:
Ik geen ijsbeertjequote:
Ik zou niet eens weten wat er in een tag zou moeten staan als ik die zou krijgen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:54 schreef phpmystyle het volgende:
Yvonne, ik zal me voor altijd gedragen als je mij een tag geeft
Ik beloof beloof beloof zweer zweer zweer zweer
"Dommelsch Drinker"quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat er in een tag zou moeten staan als ik die zou krijgen.
Waarschijnlijk geen moderator.
Een tag hebbenquote:
Er staan hier twee flesjes die ik net gedronken heb, heerlijk bier dat.quote:
Kindjes die vragen, worden overgeslagen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:59 schreef phpmystyle het volgende:
Yvonne, hononeer jij mij wens even ?
Ik heb avonddienstquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe dat zodat je morgen weer fris en fruitig op je werk verschijnt
quote:
Mooi, heb je rustig de tijd om een leuke/mooie tag voor mij te zetten.quote:
Ik zou d'r bijna weer gebruik van gaan maken.quote:
Iets met dagboeken en "*Stil, mooi* Zak lekker door de stront, irritante tiefuspisvlek dat je d'r loopt. Ophoeren."quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu istie terug
Zg ben je er nog?
Wat stond er in m'n sig?
Tsja, van jullie jailbait wordt ze (en de andere damesmeisjes) niet warm van. Post dan (19-jarige) nakende jongens/mannen.quote:
Naakt mag helaas niet, maar ik zal volgende keer wel wat jonge jochies posten voor Yvonne. Ik heb gehoord dat zij die wel erg leuk vind.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tsja, van jullie jailbait wordt ze (en de andere damesmeisjes) niet warm van. Post dan (19-jarige) nakende jongens/mannen.
Elke vrouwlijke Fok!ster....quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Naakt mag helaas niet, maar ik zal volgende keer wel wat jonge jochies posten voor Yvonne. Ik heb gehoord dat zij die wel erg leuk vind.
Ze is nog niet dement dat ze oppas nodig heeft hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hi you!
Heb je yvonne kwijt gemaakt?
Misschien was weggejaagd een betere omschrijving.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze is nog niet dement dat ze oppas nodig heeft hoor.
Ik heb al een viswijf.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zal jou ook wel wat lekker jongs sturen.
Ik was even met een turk aan het mailen, sorry hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze is nog niet dement dat ze oppas nodig heeft hoor.
Ik had alleen maar de OP gelezen toen ik dat postte.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yvonne post hier, en jij verwacht een slotje?
Dan geen pics hoor, graag of niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb al een viswijf.
En volgens mij heb ik weer een boek gewonnen door Fok!
Maar dat zou ik na moeten tellen en geen zin, ik lees het morgen wel.
Dat moet je ook niet doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik had alleen maar de OP gelezen toen ik dat postte.
Maar wie weet was-ie dan al op slot gegooid.quote:
In juli druk ik je wel even aan m'n boezemquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
Hi Yv.
Als ik jou zie heb ik altijd zin om je te knuffelen en wat moederliefde op te zuigen.
Schaars gekleed en suggestief is net zo woest erotiserend als nakend. Een tikkeltje beter zelfs, gezien je fantasieën prikkelt. Mhmm.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Naakt mag helaas niet, maar ik zal volgende keer wel wat jonge jochies posten voor Yvonne. Ik heb gehoord dat zij die wel erg leuk vind.
Dan was het een kuttopic geweest en had je niets gemist.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar wie weet was-ie dan al op slot gegooid.
Dat mag toch niet?
Had niet eens erg geweest.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar wie weet was-ie dan al op slot gegooid.
Dat mag toch niet?
Zeg! Kwam jij nou uit de Adana regio?!quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Schaars gekleed en suggestief is net zo woest erotiserend als nakend. Een tikkeltje beter zelfs, gezien je fantasieën prikkelt. Mhmm.
In juli? Kom je dan naar Den Haag?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
In juli druk ik je wel even aan m'n boezem
Chaamquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In juli? Kom je dan naar Den Haag?
Of wat is er dan?
Daarom kijk ik ook graag jailbait zonder naakt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Schaars gekleed en suggestief is net zo woest erotiserend als nakend. Een tikkeltje beter zelfs, gezien je fantasieën prikkelt. Mhmm.
Maar het is mijn levensdoel om in alle kuttopics gepost te hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan was het een kuttopic geweest en had je niets gemist.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
Hi Yv.
Als ik jou zie heb ik altijd zin om je te knuffelen en wat moederliefde op te zuigen.
Ah ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar het is mijn levensdoel om in alle kuttopics gepost te hebben.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klinkt zó oud wijferig.
Daar voel ik me nog te jong voor
http://forum.fok.nl/topic/1654577?toonverwijderd=1quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In juli? Kom je dan naar Den Haag?
Of wat is er dan?
Dat komt ongetwijfeld door mijn kinderlijke geest.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:29 schreef zarGon het volgende:
[..].
Er ontstaat inderdaad iets dat omgeschreven kan worden als moederliefde. Hoe zou dat komen?
Weet ik veel?!quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
WAAROM WORDT CHAAM UITGESPROKEN ALS KAAM?!
http://zargon.nl/Memleket.png.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg! Kwam jij nou uit de Adana regio?!
quote:
De volgende keer zal ik bowlen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh hi!
Bowlen?
Oh nee! Dat wil je niet.
Hmmm, dat is een 'nee'quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmmm, dat is een 'nee'
Jammer, ik ken een woord precies uit die streek en daar wilde ik je mee verrassen
Gevoelsmatig minderjarig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een wel hele jonge man. Alstublieft.
Jonguh! Heb je mij zien gooien.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik bowlen.Maar ik word echt enorm chagrijnig als ik slecht gooi.
Nee, ik kan het alleen uitspreken, als ik het hier neerzet moet je het hardop even zeggenquote:
Bedankt, ik weet niet wat nu echt lekker is als het om mannen gaat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een wel hele jonge man. Alstublieft.
Mijn BBQ.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jonguh! Heb je mij zien gooien.
Ik weet niet of ik nog een keer ga hoor! Misschien kom ik wel bij je bbq'en.
Neuken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik kan het alleen uitspreken, als ik het hier neerzet moet je het hardop even zeggen
Die g's werden vrij hard uitgesproken
"baggele" het woord een beetje zingend uitspreken
Als dat geen neuken wordt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn BBQ.Als ze echt komen zit ik straks met 20 mensen waarvan 10 mensen die ook blijven slapen, in een Rotterdams portiekpandje.
Erg knus.
Het is echt een woord uit die regio hè? Hoogstwaarschijnlijk geen 'bak hele', hm?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik kan het alleen uitspreken, als ik het hier neerzet moet je het hardop even zeggen
Die g's werden vrij hard uitgesproken
"baggele" het woord een beetje zingend uitspreken
Dat in ieder geval niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bedankt, ik weet niet wat nu echt lekker is als het om mannen gaat.
Het is een soort 'oké' maar dan echt uit die regio, elders is het een totaal ander woordquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is echt een woord uit die regio hè? Hoogstwaarschijnlijk geen 'bak hele', hm?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had zo eens een plaatje van de mooiste negermeneer, maar kan hem niet vinden.
Het ging ook om jailbait jochies.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat in ieder geval niet.
Dat is een jochie, geen man.
[ afbeelding ]
^ dat is pas een man.
lekker stapelen, goed voor boedieboe's lijstje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn BBQ.Als ze echt komen zit ik straks met 20 mensen waarvan 10 mensen die ook blijven slapen, in een Rotterdams portiekpandje.
Erg knus.
lolwatquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is een soort 'oké' maar dan echt uit die regio, elders is het een totaal ander woord
Ik sta er gelukkig niet tussen. Mijn escapades zijn nooit gemeldquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
lekker stapelen, goed voor boedieboe's lijstje.
Waarom hinnik je? Klinkt het zo, ja?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:42 schreef yvonne het volgende:
http://nl.forvo.com/word/bak_hele/
hihihihihihi
DM eens.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik sta er gelukkig niet tussen. Mijn escapades zijn nooit gemeld
Van Adanezen, duhquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
lolwat
Maar eens vragen aan de personen die uit die regio komen. Ik ken het in ieder geval niet. Waar heb je dat soordje geleerd trouwens?
Zo ongeveer, bijna, niet helemaal.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom hinnik je? Klinkt het zo, ja?
Nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:46 schreef Dimens het volgende:
Is dit jong en lekker dames?
[ afbeelding ]
NEE.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:48 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was erg dronken zaterdag
Dit wel aantrekkelijk ?
We zeggen dat we 19 jarig willen, dan voelen wij ons jong. Als we ze daadwerkelijk zien denken we: ga je huiswerk maken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:46 schreef Dimens het volgende:
Is dit jong en lekker dames?
[ afbeelding ]
Net gevraagd in de Turken-reeks aan iemand die uit Adana komt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van Adanezen, duh
Als in, bv in Istanbul wordt het weer anders uitgesproken.
Net als hier,
dus.
Die 'g' is echt een harde g, zoals wij hem kennen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net gevraagd in de Turken-reeks aan iemand die uit Adana komt..
Stiekem willen jullie dus iets wat oudere mannen, zo rond de 25 dus?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We zeggen dat we 19 jarig willen, dan voelen wij ons jong. Als we ze daadwerkelijk zien denken we: ga je huiswerk maken.
Speciaal voor zG gezocht, deze dus:
[ afbeelding ]
awww, mag achterkant van meisje ook?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We zeggen dat we 19 jarig willen, dan voelen wij ons jong. Als we ze daadwerkelijk zien denken we: ga je huiswerk maken.
[ afbeelding ]
Die had jij gepost in het billentopic dat Seven./MLI had geopend, right? Of zij had het gepost en jij kwijlde mee. Klopt dit?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die geilen inderdaad op die foto.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ongewtijfeld. Voor meisjes van 16.
Is dit voor kutjoch?quote:
Dat geeft niets, ik ben hoongelach wel gewent.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat je morgen uitlachen. Door die foto.
Eeeeeeuhm, nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:48 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was erg dronken zaterdag
Dit wel aantrekkelijk ?
Ik heb het alweer weggeklikt dus weet het niet zeker. Maar volgens mij had ik het geopend en die foto had iemand gepost in het billentopic waar kritiek op kwam, omdat ze mannen vonden dat er alleen vrouwschoon gepost mocht worden. Omdat ik geen zin had in welles nietes opende ik volgens mij een topic voor deze prachtige mannenbillen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die had jij gepost in het billentopic dat Seven./MLI had geopend, right? Of zij had het gepost en jij kwijlde mee. Klopt dit?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die 'g' is echt een harde g, zoals wij hem kennen.
Straks betekent het: ik neuk je moeder en je vader en je hele familie
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:50 schreef Bortecinem het volgende:
Baggele.
Baggele betekent 'Bak bir, bak hele' dus, 'Kijk eens'.
Bij 0.18 hoor je hoe een Adanali 'Baggele' zegt.
Gelukkig wilde ie dus niet m'n hele familie neukenquote:
Mannenbillen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het alweer weggeklikt dus weet het niet zeker. Maar volgens mij had ik het geopend en die foto had iemand gepost in het billentopic waar kritiek op kwam, omdat ze mannen vonden dat er alleen vrouwschoon gepost mocht worden. Omdat ik geen zin had in welles nietes opende ik volgens mij een topic voor deze prachtige mannenbillen.
Sorry, geen zin om terug te zoeken wie ze gepost had, maar zou heel goed kunnen.
Kwijlen doe ik er sowieso op.
Ik zie dus niet wat daar lekker aan is, maar dat vind ik ook niet erg.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is pas een sexy vent:
[ afbeelding ]
Dylan Bruce.![]()
![]()
Beter dan die puber in ze blauwe hema bloesjequote:Op donderdag 30 juni 2011 03:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zie dus niet wat daar lekker aan is, maar dat vind ik ook niet erg.
BIJT JE WELEENS IN SP3CS KONTJE?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het alweer weggeklikt dus weet het niet zeker. Maar volgens mij had ik het geopend en die foto had iemand gepost in het billentopic waar kritiek op kwam, omdat ze mannen vonden dat er alleen vrouwschoon gepost mocht worden. Omdat ik geen zin had in welles nietes opende ik volgens mij een topic voor deze prachtige mannenbillen.
Sorry, geen zin om terug te zoeken wie ze gepost had, maar zou heel goed kunnen.
Kwijlen doe ik er sowieso op.
Ik zou niet kunnen zeggen wat nu beter is, ik heb totaal geen kijk op mannen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:00 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Beter dan die puber in ze blauwe hema bloesje
Dat is een kleuter.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is pas een sexy vent:
[ afbeelding ]
Dylan Bruce.![]()
![]()
Dank.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mannenbillen.
Alsjeblieft, 15 secondes zoekwerk.
Vrouwen soppen, of je bedoeld manlief fappen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dank.
[ afbeelding ]
Nomnomnom die neem ik in gedachten mee naar bed, en als als ik er de energie voor had zou ik er even op fappen.
Slaap lekker liever mensen.![]()
Hij was ten tijde van die foto 28.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is een kleuter.
Heeftie wel haar?
Ergens?!
Ik ben ook nog een kleuter maar ik wil best een foto posten van het haar op mijn achterwerk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is een kleuter.
Heeftie wel haar?
Ergens?!
Oh myquote:
http://forum.fok.nl/topic/1641928 (en de delen ervoor).quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom kan ik in KPD en heb ik dit gezien.
Welterusten damesliesje. Slaap zacht, droom zoet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dank.
[ afbeelding ]
Nomnomnom die neem ik in gedachten mee naar bed, en als als ik er de energie voor had zou ik er even op fappen.
Slaap lekker liever mensen.![]()
Een prolaps is smakelijker en kan ik zelfs nog om lachen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh my
HARAM!!!
Ik verwacht al scrollende nog wel een prolaps
Droom mooie dromen jij!quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welterusten damesliesje. Slaap zacht, droom zoet..
Hier deed ik het dus om, plaatje 3 is wel leuk trouwens.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1641928 (en de delen ervoor)..
quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom kan ik in KPD en heb ik dit gezien.
Doe ook ff 'blue waffle'quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik wist niet wat een prolapse was, dus ging ik dat even opzoeken.
Wat ben ik blij dat ik eerst urbandictionary heb gebruikt voordat ik ging googlen.
Die heb ik al gezien.quote:
2girls1cup en gay pr*n-tk websites was het te laat voor , urban dictionary moet een add-on als een soort virusscanner krijgen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik wist niet wat een prolapse was, dus ging ik dat even opzoeken.
Wat ben ik blij dat ik eerst urbandictionary heb gebruikt voordat ik ging googlen.
Wie dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vanmiddag nog gezien, waarom heeft die user geen ban?
Hihiquote:
SPOILER: Blue waffle, klikken op eigen risico.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hoor, 'mijn' topics lopen altijd enorm weirdquote:Op donderdag 30 juni 2011 03:17 schreef TheNetwork het volgende:
Dit is van een ''geinig'' topic voor Yvonne in een topic voor vrouwen die willen discussiëren over KPD stuf /Monopoly met een picshow (![]()
) veranderd, ik kan niks quoten, zonder geforceerd te worden tot iets wat alleen maar sarcastisch is.
Niet dat het niet leuk leest.
Was best leuk Yvonne op haar best.
[..]
2girls1cup en gay pr*n-tk websites was het te laat voor , urban dictionary moet een add-on als een soort virusscanner krijgen.
Soms hoor je uit het niets een deuntje in je hoofd toch? En dan blijft het zich telkens herhalen. Dat heb ik nu met 'salsa snack'.quote:
Bij dezequote:Op donderdag 30 juni 2011 03:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er was zo'n leuk topic over geopend.
Iemand ervaring met blue waffles?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Soms hoor je uit het niets een deuntje in je hoofd toch? En dan blijft het zich telkens herhalen. Dat heb ik nu met 'salsa snack'.
Oorwurmen,.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Soms hoor je uit het niets een deuntje in je hoofd toch? En dan blijft het zich telkens herhalen. Dat heb ik nu met 'salsa snack'.
Oorwurmen,.
Het is half 4 mens!quote:
Het is een kutuser /carequote:Op donderdag 30 juni 2011 03:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meen je? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik voel mij nu wel snitcher.Heb ik nu moderator aspecten?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/iphone/#define?term=salsa%20snack!.
Alsof jij geen verboegen verlangens hebt!quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat er serieus mensen zijn die bereid zijn om dat soort dingen te doen.
Tuurlijk wel. Ik wil graag slagroomseks met een koalabeer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:30 schreef zarGon het volgende:
.
[..]
Alsof jij geen verboegen verlangens hebt!.
Hij had al een strafblad, 3 weken ofzo.quote:
Laat ik nu net een koalabeer zijn, wie heeft er slagroom?quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik wil graag slagroomseks met een koalabeer.
Alleen in combinatie met een lkkr dame. (uit dit topic?)quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laat ik nu net een koalabeer zijn, wie heeft er slagroom?
Waar was je dan in StevenMacs topic? (kan je terugvinden in m'n post historie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hoor, 'mijn' topics lopen altijd enorm weird
Dat valt nog wel mee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij had al een strafblad, 3 weken ofzo.
Echt waar? Wat schattig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laat ik nu net een koalabeer zijn, wie heeft er slagroom?
Ah jammer, gemist! Had potentie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:33 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Alleen in combinatie met een lkkr dame. (uit dit topic?)
[..]
Waar was je dan in StevenMacs topic? (kan je terugvinden in m'n post historie.
quote:
Gaan we weer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
HAHAHAHA, DIMENS IS SCHATTIG.
SCHATTIG.
Maar koalaberen zijn ook schattig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Gaan we weer.
Schattig worden genoemd
Reddeloos!quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Gaan we weer.
Schattig worden genoemd
Hier word ik nu niet echt vrolijk van.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar koalaberen zijn ook schattig.
Wanneer vertrekt de eerst volgende trein?quote:
Ja, hallo luilakquote:Op donderdag 30 juni 2011 03:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier word ik nu niet echt vrolijk van.
[..]
Wanneer vertrekt de eerst volgende trein?
Voor de pic van net mocht je zonder hard feelings ook ff.... jezus christ.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:42 schreef Monopoly het volgende:
Op zich mis ik het banmeldtopic wel een beetje. Pure nostalgie.
Ik heb er ook een paar keer in mogen staan
Gelukkig nog wel een screenshot kunnen maken!
[ afbeelding ]
Ik ook, was altijd wel fun.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:42 schreef Monopoly het volgende:
Op zich mis ik het banmeldtopic wel een beetje. Pure nostalgie.
Ik heb er ook een paar keer in mogen staan
Gelukkig nog wel een screenshot kunnen maken!
[ afbeelding ]
Welke pic ? Daar waar ik lam ben ?quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:43 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Voor de pic van net mocht je zonder hard feelings ook ff.... jezus christ.
Die Sig trouwens; ''Ik ben vies, jij bent netjes. Enige papier in je zak zijn servetjes.''
Doei mamaquote:
dies van staal, daar moet je niet in bijten want dan breken je tandjesquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik had laatst trouwens een profiel gezien van iemand die maar 1 bericht had geplaatst, maar ondertussen al 3 maanden geband is.
Even opzoeken.
Nog even snel gekeken, dat was zo'n spamadres, dus klikoquote:Op donderdag 30 juni 2011 03:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Codruta
Deze user.
Hoe krijg je het voor elkaar om na 1 bericht zolang geband te worden?
Misschien gewoon een kloonquote:Op donderdag 30 juni 2011 03:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Codruta
Deze user.
Hoe krijg je het voor elkaar om na 1 bericht zolang geband te worden?
Ahh, nee is Liesje's pic, heb steeds het gevoel dat jij een zwarte bent. (Monopoly/poker avonden in de Bijlmer, komt er van.)quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Welke pic ? Daar waar ik lam ben ?
Dit is echt de lelijkste neger ooit. (sorry dames, en Liesje.)quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog even snel gekeken, dat was zo'n spamadres, dus kliko
Nu slapen
Tatlı rüyalarquote:
Ik moest het tweemaal lezen voordat ik de zin correct interpreteerde. ("Staal" is een user op FOK!.)quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
dies van staal, daar moet je niet in bijten want dan breken je tandjes
SPE?quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb net serieus gezocht naar een SPE-subforum
Ik ben er echt niet meer helemaal bij, volgens mij (dat rijmt).
Linkje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb net serieus gezocht naar een SPE-subforum
Ik ben er echt niet meer helemaal bij, volgens mij (dat rijmt).
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:22 schreef phpmystyle het volgende:
Maar toch bedankt voor die unban in spe
quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat is ook geen subforum. Ik dacht dat alleen maar vanwege de OP:
[..]
oeh dat wist ik!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest het tweemaal lezen voordat ik de zin correct interpreteerde. ("Staal" is een user op FOK!.)
Ach, dan streel ik het kontje zachtjes. En knijp ik zo af en toe.
ik ga hier serieus geen antwoord op geven want de digitale muren hebben digitale orenquote:Op donderdag 30 juni 2011 03:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ooit een viswijf gehad?.
Staat ze in KPD?quote:Op donderdag 30 juni 2011 04:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ga hier serieus geen antwoord op geven want de digitale muren hebben digitale oren
Nog 5 posts toch?quote:
Welterusten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 04:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Dag vriendjes, en vriendinnetjes ... ik ga slapen.
Neee! T'rtustenquote:Op donderdag 30 juni 2011 04:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Dag vriendjes, en vriendinnetjes ... ik ga slapen.
Snel quoten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:29 schreef sp3c het volgende:
liesje1079 is een viswijf
just so everybody knows
Oh dat had ik niet gezien.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:45 schreef paddy het volgende:
Ik moest van sp3c zeggen dat sp3c een viswijf was.
Zo goed sp3c?Ik luister goed naar je hè?
Ow, dan heb ik de context niet begrepen denk ikquote:
Die durft niet. Piemelstraf enzoquote:
Zo slow is die chat nietquote:
dan zou ik eerst eens even moeten ruiken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, vind je sp3c een viswijf?
Misschien kunnen we er even over stemmen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:02 schreef sp3c het volgende:
ik ben dus niet het viswijf hier he paupers
Ow, moest ik zeggen dat je een pauper was? Wees dan ook wat duidelijker!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:02 schreef sp3c het volgende:
ik ben dus niet het viswijf hier he paupers
nee je moest zeggen dat liesje een viswijf was die paling verkoopt op de marruk!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Ow, moest ik zeggen dat je een pauper was? Wees dan ook wat duidelijker!!
Toppie. Weet je wel hoe rijk die marktmensen zijn? Paling is knetterduur man!! Viswijf is beter dan pauper zeg ik je, dus is het de bedoeling haar complimentjes te maken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee je moest zeggen dat liesje een viswijf was die paling verkoopt op de marruk!
kijk haar verstand van zaken hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Toppie. Weet je wel hoe rijk die marktmensen zijn? Paling is knetterduur man!! Viswijf is beter dan pauper zeg ik je, dus is het de bedoeling haar complimentjes te maken?
Doe ik wat je zeg, is het nog niet goed!!!!quote:
KLB dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:43 schreef sp3c het volgende:
ik heb trouwens geen idee wie ONZ modden
just saying
Ik wil ook best een keer in jouw kontje komen bijten heurquote:
Ik jou welquote:
Oi! En Mirjam wil hem al besnuffelen...quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil ook best een keer in jouw kontje komen bijten heur
Niet de volgende meet doen hoor, maar de meet daarna!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil ook best een keer in jouw kontje komen bijten heur
Zit jij het een beetje aan te moedigen hier?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:39 schreef paddy het volgende:
[..]
Niet de volgende meet doen hoor, maar de meet daarna!!
* paddy neemt camera mee
Nou niet flauw gaan doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oi! En Mirjam wil hem al besnuffelen...
Slotje gaat je niet helpenquote:
Ohja. Nou vooruit dan maar. Als je er maar geen hap uitneemt, dat lijkt me ook zo vervelend, een gat in zijn bil.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou niet flauw gaan doen.
Sp3c is van ons allemaal een beetje
Jij mag tegen m'n boezem leunen
Dat sowieso.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:40 schreef Myraela het volgende:
Van slagroom happen naar kontjes bijten? Ik moet ook eens naar de meets komen.
We laten hem gewoon op de bar dansen en gaan er een evenement van maken voor de vrouwenquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja. Nou vooruit dan maar. Als je er maar geen hap uitneemt, dat lijkt me ook zo vervelend, een gat in zijn bil.
En daarna afrekenen bij mij.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:44 schreef paddy het volgende:
[..]
We laten hem gewoon op de bar dansen en gaan er een evenement van maken voor de vrouwen
iets met bananen enzoquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:44 schreef paddy het volgende:
[..]
We laten hem gewoon op de bar dansen en gaan er een evenement van maken voor de vrouwen
Ik had die er nog bij willen zetten, maar ik moet nog werken met sp3cquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En daarna afrekenen bij mij.
Zie, als viswijf heb ik de handelskills.
Nou...euh...ligt er toch wel een beetje aan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
Kunnen we dat niet gewoon met alle mannen doen dan?
liever niet, ik ben vrij kieskeurigquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
Kunnen we dat niet gewoon met alle mannen doen dan?
zonder borsthaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:59 schreef Myraela het volgende:
Alles onder de 40. Met borsthaar. Zonder bierbuik. Beter?
Ow, ik hou niet zo van perfecte mannen dus een klein bierbuikje heb ik geen problemen mee. Ik hou al helemaal niet van gladde jongens. Maar een strak achterwerk trekt me wel aanquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:59 schreef Myraela het volgende:
Alles onder de 40. Met borsthaar. Zonder bierbuik. Beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |