Bedankt, ik weet niet wat nu echt lekker is als het om mannen gaat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een wel hele jonge man. Alstublieft.
Mijn BBQ.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jonguh! Heb je mij zien gooien.
Ik weet niet of ik nog een keer ga hoor! Misschien kom ik wel bij je bbq'en.
Neuken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik kan het alleen uitspreken, als ik het hier neerzet moet je het hardop even zeggen
Die g's werden vrij hard uitgesproken
"baggele" het woord een beetje zingend uitspreken
Als dat geen neuken wordt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn BBQ.Als ze echt komen zit ik straks met 20 mensen waarvan 10 mensen die ook blijven slapen, in een Rotterdams portiekpandje.
Erg knus.
Het is echt een woord uit die regio hè? Hoogstwaarschijnlijk geen 'bak hele', hm?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik kan het alleen uitspreken, als ik het hier neerzet moet je het hardop even zeggen
Die g's werden vrij hard uitgesproken
"baggele" het woord een beetje zingend uitspreken
Dat in ieder geval niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bedankt, ik weet niet wat nu echt lekker is als het om mannen gaat.
Het is een soort 'oké' maar dan echt uit die regio, elders is het een totaal ander woordquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is echt een woord uit die regio hè? Hoogstwaarschijnlijk geen 'bak hele', hm?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had zo eens een plaatje van de mooiste negermeneer, maar kan hem niet vinden.
Het ging ook om jailbait jochies.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat in ieder geval niet.
Dat is een jochie, geen man.
[ afbeelding ]
^ dat is pas een man.
lekker stapelen, goed voor boedieboe's lijstje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn BBQ.Als ze echt komen zit ik straks met 20 mensen waarvan 10 mensen die ook blijven slapen, in een Rotterdams portiekpandje.
Erg knus.
lolwatquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is een soort 'oké' maar dan echt uit die regio, elders is het een totaal ander woord
Ik sta er gelukkig niet tussen. Mijn escapades zijn nooit gemeldquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
lekker stapelen, goed voor boedieboe's lijstje.
Waarom hinnik je? Klinkt het zo, ja?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:42 schreef yvonne het volgende:
http://nl.forvo.com/word/bak_hele/
hihihihihihi
DM eens.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik sta er gelukkig niet tussen. Mijn escapades zijn nooit gemeld
Van Adanezen, duhquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
lolwat
Maar eens vragen aan de personen die uit die regio komen. Ik ken het in ieder geval niet. Waar heb je dat soordje geleerd trouwens?
Zo ongeveer, bijna, niet helemaal.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom hinnik je? Klinkt het zo, ja?
Nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:46 schreef Dimens het volgende:
Is dit jong en lekker dames?
[ afbeelding ]
NEE.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:48 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was erg dronken zaterdag
Dit wel aantrekkelijk ?
We zeggen dat we 19 jarig willen, dan voelen wij ons jong. Als we ze daadwerkelijk zien denken we: ga je huiswerk maken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:46 schreef Dimens het volgende:
Is dit jong en lekker dames?
[ afbeelding ]
Net gevraagd in de Turken-reeks aan iemand die uit Adana komt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van Adanezen, duh
Als in, bv in Istanbul wordt het weer anders uitgesproken.
Net als hier,
dus.
Die 'g' is echt een harde g, zoals wij hem kennen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net gevraagd in de Turken-reeks aan iemand die uit Adana komt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |