Tsja, van jullie jailbait wordt ze (en de andere damesmeisjes) niet warm van. Post dan (19-jarige) nakende jongens/mannen.quote:
Naakt mag helaas niet, maar ik zal volgende keer wel wat jonge jochies posten voor Yvonne. Ik heb gehoord dat zij die wel erg leuk vind.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tsja, van jullie jailbait wordt ze (en de andere damesmeisjes) niet warm van. Post dan (19-jarige) nakende jongens/mannen.
Elke vrouwlijke Fok!ster....quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Naakt mag helaas niet, maar ik zal volgende keer wel wat jonge jochies posten voor Yvonne. Ik heb gehoord dat zij die wel erg leuk vind.
Ze is nog niet dement dat ze oppas nodig heeft hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hi you!
Heb je yvonne kwijt gemaakt?
Misschien was weggejaagd een betere omschrijving.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze is nog niet dement dat ze oppas nodig heeft hoor.
Ik heb al een viswijf.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zal jou ook wel wat lekker jongs sturen.
Ik was even met een turk aan het mailen, sorry hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze is nog niet dement dat ze oppas nodig heeft hoor.
Ik had alleen maar de OP gelezen toen ik dat postte.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yvonne post hier, en jij verwacht een slotje?
Dan geen pics hoor, graag of niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb al een viswijf.
En volgens mij heb ik weer een boek gewonnen door Fok!
Maar dat zou ik na moeten tellen en geen zin, ik lees het morgen wel.
Dat moet je ook niet doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik had alleen maar de OP gelezen toen ik dat postte.
Maar wie weet was-ie dan al op slot gegooid.quote:
In juli druk ik je wel even aan m'n boezemquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
Hi Yv.
Als ik jou zie heb ik altijd zin om je te knuffelen en wat moederliefde op te zuigen.
Schaars gekleed en suggestief is net zo woest erotiserend als nakend. Een tikkeltje beter zelfs, gezien je fantasieën prikkelt. Mhmm.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Naakt mag helaas niet, maar ik zal volgende keer wel wat jonge jochies posten voor Yvonne. Ik heb gehoord dat zij die wel erg leuk vind.
Dan was het een kuttopic geweest en had je niets gemist.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar wie weet was-ie dan al op slot gegooid.
Dat mag toch niet?
Had niet eens erg geweest.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar wie weet was-ie dan al op slot gegooid.
Dat mag toch niet?
Zeg! Kwam jij nou uit de Adana regio?!quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Schaars gekleed en suggestief is net zo woest erotiserend als nakend. Een tikkeltje beter zelfs, gezien je fantasieën prikkelt. Mhmm.
In juli? Kom je dan naar Den Haag?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
In juli druk ik je wel even aan m'n boezem
Chaamquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In juli? Kom je dan naar Den Haag?
Of wat is er dan?
Daarom kijk ik ook graag jailbait zonder naakt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Schaars gekleed en suggestief is net zo woest erotiserend als nakend. Een tikkeltje beter zelfs, gezien je fantasieën prikkelt. Mhmm.
Maar het is mijn levensdoel om in alle kuttopics gepost te hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan was het een kuttopic geweest en had je niets gemist.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
Hi Yv.
Als ik jou zie heb ik altijd zin om je te knuffelen en wat moederliefde op te zuigen.
Ah ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar het is mijn levensdoel om in alle kuttopics gepost te hebben.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klinkt zó oud wijferig.
Daar voel ik me nog te jong voor
http://forum.fok.nl/topic/1654577?toonverwijderd=1quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In juli? Kom je dan naar Den Haag?
Of wat is er dan?
Dat komt ongetwijfeld door mijn kinderlijke geest.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:29 schreef zarGon het volgende:
[..].
Er ontstaat inderdaad iets dat omgeschreven kan worden als moederliefde. Hoe zou dat komen?
Weet ik veel?!quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
WAAROM WORDT CHAAM UITGESPROKEN ALS KAAM?!
http://zargon.nl/Memleket.png.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg! Kwam jij nou uit de Adana regio?!
quote:
De volgende keer zal ik bowlen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh hi!
Bowlen?
Oh nee! Dat wil je niet.
Hmmm, dat is een 'nee'quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmmm, dat is een 'nee'
Jammer, ik ken een woord precies uit die streek en daar wilde ik je mee verrassen
Gevoelsmatig minderjarig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een wel hele jonge man. Alstublieft.
Jonguh! Heb je mij zien gooien.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik bowlen.Maar ik word echt enorm chagrijnig als ik slecht gooi.
Nee, ik kan het alleen uitspreken, als ik het hier neerzet moet je het hardop even zeggenquote:
Bedankt, ik weet niet wat nu echt lekker is als het om mannen gaat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een wel hele jonge man. Alstublieft.
Mijn BBQ.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jonguh! Heb je mij zien gooien.
Ik weet niet of ik nog een keer ga hoor! Misschien kom ik wel bij je bbq'en.
Neuken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik kan het alleen uitspreken, als ik het hier neerzet moet je het hardop even zeggen
Die g's werden vrij hard uitgesproken
"baggele" het woord een beetje zingend uitspreken
Als dat geen neuken wordt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn BBQ.Als ze echt komen zit ik straks met 20 mensen waarvan 10 mensen die ook blijven slapen, in een Rotterdams portiekpandje.
Erg knus.
Het is echt een woord uit die regio hè? Hoogstwaarschijnlijk geen 'bak hele', hm?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik kan het alleen uitspreken, als ik het hier neerzet moet je het hardop even zeggen
Die g's werden vrij hard uitgesproken
"baggele" het woord een beetje zingend uitspreken
Dat in ieder geval niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bedankt, ik weet niet wat nu echt lekker is als het om mannen gaat.
Het is een soort 'oké' maar dan echt uit die regio, elders is het een totaal ander woordquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is echt een woord uit die regio hè? Hoogstwaarschijnlijk geen 'bak hele', hm?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had zo eens een plaatje van de mooiste negermeneer, maar kan hem niet vinden.
Het ging ook om jailbait jochies.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat in ieder geval niet.
Dat is een jochie, geen man.
[ afbeelding ]
^ dat is pas een man.
lekker stapelen, goed voor boedieboe's lijstje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn BBQ.Als ze echt komen zit ik straks met 20 mensen waarvan 10 mensen die ook blijven slapen, in een Rotterdams portiekpandje.
Erg knus.
lolwatquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is een soort 'oké' maar dan echt uit die regio, elders is het een totaal ander woord
Ik sta er gelukkig niet tussen. Mijn escapades zijn nooit gemeldquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
lekker stapelen, goed voor boedieboe's lijstje.
Waarom hinnik je? Klinkt het zo, ja?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:42 schreef yvonne het volgende:
http://nl.forvo.com/word/bak_hele/
hihihihihihi
DM eens.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik sta er gelukkig niet tussen. Mijn escapades zijn nooit gemeld
Van Adanezen, duhquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
lolwat
Maar eens vragen aan de personen die uit die regio komen. Ik ken het in ieder geval niet. Waar heb je dat soordje geleerd trouwens?
Zo ongeveer, bijna, niet helemaal.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom hinnik je? Klinkt het zo, ja?
Nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:46 schreef Dimens het volgende:
Is dit jong en lekker dames?
[ afbeelding ]
NEE.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:48 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was erg dronken zaterdag
Dit wel aantrekkelijk ?
We zeggen dat we 19 jarig willen, dan voelen wij ons jong. Als we ze daadwerkelijk zien denken we: ga je huiswerk maken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:46 schreef Dimens het volgende:
Is dit jong en lekker dames?
[ afbeelding ]
Net gevraagd in de Turken-reeks aan iemand die uit Adana komt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van Adanezen, duh
Als in, bv in Istanbul wordt het weer anders uitgesproken.
Net als hier,
dus.
Die 'g' is echt een harde g, zoals wij hem kennen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net gevraagd in de Turken-reeks aan iemand die uit Adana komt..
Stiekem willen jullie dus iets wat oudere mannen, zo rond de 25 dus?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We zeggen dat we 19 jarig willen, dan voelen wij ons jong. Als we ze daadwerkelijk zien denken we: ga je huiswerk maken.
Speciaal voor zG gezocht, deze dus:
[ afbeelding ]
awww, mag achterkant van meisje ook?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We zeggen dat we 19 jarig willen, dan voelen wij ons jong. Als we ze daadwerkelijk zien denken we: ga je huiswerk maken.
[ afbeelding ]
Die had jij gepost in het billentopic dat Seven./MLI had geopend, right? Of zij had het gepost en jij kwijlde mee. Klopt dit?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die geilen inderdaad op die foto.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ongewtijfeld. Voor meisjes van 16.
Is dit voor kutjoch?quote:
Dat geeft niets, ik ben hoongelach wel gewent.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat je morgen uitlachen. Door die foto.
Eeeeeeuhm, nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:48 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was erg dronken zaterdag
Dit wel aantrekkelijk ?
Ik heb het alweer weggeklikt dus weet het niet zeker. Maar volgens mij had ik het geopend en die foto had iemand gepost in het billentopic waar kritiek op kwam, omdat ze mannen vonden dat er alleen vrouwschoon gepost mocht worden. Omdat ik geen zin had in welles nietes opende ik volgens mij een topic voor deze prachtige mannenbillen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die had jij gepost in het billentopic dat Seven./MLI had geopend, right? Of zij had het gepost en jij kwijlde mee. Klopt dit?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die 'g' is echt een harde g, zoals wij hem kennen.
Straks betekent het: ik neuk je moeder en je vader en je hele familie
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:50 schreef Bortecinem het volgende:
Baggele.
Baggele betekent 'Bak bir, bak hele' dus, 'Kijk eens'.
Bij 0.18 hoor je hoe een Adanali 'Baggele' zegt.
Gelukkig wilde ie dus niet m'n hele familie neukenquote:
Mannenbillen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het alweer weggeklikt dus weet het niet zeker. Maar volgens mij had ik het geopend en die foto had iemand gepost in het billentopic waar kritiek op kwam, omdat ze mannen vonden dat er alleen vrouwschoon gepost mocht worden. Omdat ik geen zin had in welles nietes opende ik volgens mij een topic voor deze prachtige mannenbillen.
Sorry, geen zin om terug te zoeken wie ze gepost had, maar zou heel goed kunnen.
Kwijlen doe ik er sowieso op.
Ik zie dus niet wat daar lekker aan is, maar dat vind ik ook niet erg.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is pas een sexy vent:
[ afbeelding ]
Dylan Bruce.![]()
![]()
Beter dan die puber in ze blauwe hema bloesjequote:Op donderdag 30 juni 2011 03:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zie dus niet wat daar lekker aan is, maar dat vind ik ook niet erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |