Oh myquote:
http://forum.fok.nl/topic/1641928 (en de delen ervoor).quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom kan ik in KPD en heb ik dit gezien.
Welterusten damesliesje. Slaap zacht, droom zoet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dank.
[ afbeelding ]
Nomnomnom die neem ik in gedachten mee naar bed, en als als ik er de energie voor had zou ik er even op fappen.
Slaap lekker liever mensen.![]()
Een prolaps is smakelijker en kan ik zelfs nog om lachen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh my
HARAM!!!
Ik verwacht al scrollende nog wel een prolaps
Droom mooie dromen jij!quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welterusten damesliesje. Slaap zacht, droom zoet..
Hier deed ik het dus om, plaatje 3 is wel leuk trouwens.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1641928 (en de delen ervoor)..
quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom kan ik in KPD en heb ik dit gezien.
Doe ook ff 'blue waffle'quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik wist niet wat een prolapse was, dus ging ik dat even opzoeken.
Wat ben ik blij dat ik eerst urbandictionary heb gebruikt voordat ik ging googlen.
Die heb ik al gezien.quote:
2girls1cup en gay pr*n-tk websites was het te laat voor , urban dictionary moet een add-on als een soort virusscanner krijgen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik wist niet wat een prolapse was, dus ging ik dat even opzoeken.
Wat ben ik blij dat ik eerst urbandictionary heb gebruikt voordat ik ging googlen.
Wie dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vanmiddag nog gezien, waarom heeft die user geen ban?
Hihiquote:
SPOILER: Blue waffle, klikken op eigen risico.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hoor, 'mijn' topics lopen altijd enorm weirdquote:Op donderdag 30 juni 2011 03:17 schreef TheNetwork het volgende:
Dit is van een ''geinig'' topic voor Yvonne in een topic voor vrouwen die willen discussiëren over KPD stuf /Monopoly met een picshow (![]()
) veranderd, ik kan niks quoten, zonder geforceerd te worden tot iets wat alleen maar sarcastisch is.
Niet dat het niet leuk leest.
Was best leuk Yvonne op haar best.
[..]
2girls1cup en gay pr*n-tk websites was het te laat voor , urban dictionary moet een add-on als een soort virusscanner krijgen.
Soms hoor je uit het niets een deuntje in je hoofd toch? En dan blijft het zich telkens herhalen. Dat heb ik nu met 'salsa snack'.quote:
Bij dezequote:Op donderdag 30 juni 2011 03:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er was zo'n leuk topic over geopend.
Iemand ervaring met blue waffles?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Soms hoor je uit het niets een deuntje in je hoofd toch? En dan blijft het zich telkens herhalen. Dat heb ik nu met 'salsa snack'.
Oorwurmen,.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Soms hoor je uit het niets een deuntje in je hoofd toch? En dan blijft het zich telkens herhalen. Dat heb ik nu met 'salsa snack'.
Oorwurmen,.
Het is half 4 mens!quote:
Het is een kutuser /carequote:Op donderdag 30 juni 2011 03:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meen je? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik voel mij nu wel snitcher.Heb ik nu moderator aspecten?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/iphone/#define?term=salsa%20snack!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |