quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Stoeprand het volgende:
DAT IS JUIST POSITIEF IN MEISJESTAAL
Dat betekent dat ze je meer ziet als goede vriend omdat je waarschijnlijk homo bent.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Stoeprand het volgende:
DAT IS JUIST POSITIEF IN MEISJESTAAL
dit dusquote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze je meer ziet als goede vriend omdat je waarschijnlijk homo bent.
Sommige meisjes worden geil van schattig.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Dimens het volgende:
Ik denk ik hossel even een meisje op Fok!. Eerst PMen naar elkaar en nu toegevoegd op msn, je weet toch! Zegt ze dat ik schattig ben, mission failed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er eens uit gekomen, maar dat is geëindigd in een drama waar die vriendin vreemd is gegaanquote:
Ik dacht dat ze gewoon wilden wachten.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze je meer ziet als goede vriend omdat je waarschijnlijk homo bent.
oh dat klinkt lekker..quote:Op maandag 24 januari 2011 21:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben er eens uit gekomen, maar dat is geëindigd in een drama waar die vriendin vreemd is gegaan
TSje is een snoepie poepiequote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Dimens het volgende:
Ik denk ik hossel even een meisje op Fok!. Eerst PMen naar elkaar en nu toegevoegd op msn, je weet toch! Zegt ze dat ik schattig ben, mission failed
Dus er is nog hoop?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef McFearless het volgende:
Haha, kut voor je. Ik heb het jaren moeten aanhoren en negen van de tien keer wordt er niet geneukt met zo'n grietje. Doodziek.
Was vorige week, ze is nu al met die anderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms is hoop verwaarloosbaar voor al te grote wensenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien word ik dan toch nog eens ontmaagd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |