quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Stoeprand het volgende:
DAT IS JUIST POSITIEF IN MEISJESTAAL
Dat betekent dat ze je meer ziet als goede vriend omdat je waarschijnlijk homo bent.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Stoeprand het volgende:
DAT IS JUIST POSITIEF IN MEISJESTAAL
dit dusquote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze je meer ziet als goede vriend omdat je waarschijnlijk homo bent.
Sommige meisjes worden geil van schattig.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Dimens het volgende:
Ik denk ik hossel even een meisje op Fok!. Eerst PMen naar elkaar en nu toegevoegd op msn, je weet toch! Zegt ze dat ik schattig ben, mission failed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er eens uit gekomen, maar dat is geëindigd in een drama waar die vriendin vreemd is gegaanquote:
Ik dacht dat ze gewoon wilden wachten.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze je meer ziet als goede vriend omdat je waarschijnlijk homo bent.
oh dat klinkt lekker..quote:Op maandag 24 januari 2011 21:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben er eens uit gekomen, maar dat is geëindigd in een drama waar die vriendin vreemd is gegaan
TSje is een snoepie poepiequote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Dimens het volgende:
Ik denk ik hossel even een meisje op Fok!. Eerst PMen naar elkaar en nu toegevoegd op msn, je weet toch! Zegt ze dat ik schattig ben, mission failed
Dus er is nog hoop?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef McFearless het volgende:
Haha, kut voor je. Ik heb het jaren moeten aanhoren en negen van de tien keer wordt er niet geneukt met zo'n grietje. Doodziek.
Was vorige week, ze is nu al met die anderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms is hoop verwaarloosbaar voor al te grote wensenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien word ik dan toch nog eens ontmaagd
Beter danquote:
Is dat verkeerd danquote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef MalaCocinera het volgende:
TS heeft ze ook aangeboden om je zachte billetjes te poederen?
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef linpunt het volgende:
maaar ik vind mijn vriend soms ook schattig..mannen zijn vaak schattiger dan ze willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry.Le deuxième sexe
Jij bent anders ook erg schattigquote:Op maandag 24 januari 2011 21:52 schreef ad0rable het volgende:
[..]
mannen zijn vaak schattiger dan ze willen
sorry.
Ik vraag mij af waaromquote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik onderhand ook al te vaak gehoord
En je wil niet schattig gevonden worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien word ik dan toch nog eens ontmaagd
Omdat ik er misschien zo uit zie. Je ne sais pas. Verder ben ik een kreng hoor.quote:
Dat, dus, soms zijn ze gewoon idd moeilijk te begrijpenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:31 schreef robin007bond het volgende:
Zeggen ze tegen mij ook wel eens![]()
Vrouwen zijn soms zo moeilijk te begrijpen, tja.. Gelukkig word ik ook wel normaal gecomplimenteerd
Hoe dan wel?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Herkenbaar, mannen willen niet schattig gevonden worden
Ben je wel eens vreemd gegaan?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:59 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Omdat ik er misschien zo uit zie. Je ne sais pas. Verder ben ik een kreng hoor.
Schattig en lekker gaan bij vrouwen vaak hand in hand, althans dat is wat ik ervan begrepen heb.quote:
Helemaal niet, het zou zo maar eens kunnen zijn dat sex toch tot de mogelijkheden behoort. Wellicht op een andere manier dan jij in gedachten hebtquote:
Dus schattig kan zowel een compliment zijn als iets vreselijksquote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Schattig en lekker gaan bij vrouwen vaak hand in hand, althans dat is wat ik ervan begrepen heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |