Echt hoor, 'mijn' topics lopen altijd enorm weirdquote:Op donderdag 30 juni 2011 03:17 schreef TheNetwork het volgende:
Dit is van een ''geinig'' topic voor Yvonne in een topic voor vrouwen die willen discussiëren over KPD stuf /Monopoly met een picshow (![]()
) veranderd, ik kan niks quoten, zonder geforceerd te worden tot iets wat alleen maar sarcastisch is.
Niet dat het niet leuk leest.
Was best leuk Yvonne op haar best.
[..]
2girls1cup en gay pr*n-tk websites was het te laat voor , urban dictionary moet een add-on als een soort virusscanner krijgen.
Soms hoor je uit het niets een deuntje in je hoofd toch? En dan blijft het zich telkens herhalen. Dat heb ik nu met 'salsa snack'.quote:
Bij dezequote:Op donderdag 30 juni 2011 03:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er was zo'n leuk topic over geopend.
Iemand ervaring met blue waffles?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Soms hoor je uit het niets een deuntje in je hoofd toch? En dan blijft het zich telkens herhalen. Dat heb ik nu met 'salsa snack'.
Oorwurmen,.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Soms hoor je uit het niets een deuntje in je hoofd toch? En dan blijft het zich telkens herhalen. Dat heb ik nu met 'salsa snack'.
Oorwurmen,.
Het is half 4 mens!quote:
Het is een kutuser /carequote:Op donderdag 30 juni 2011 03:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meen je? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik voel mij nu wel snitcher.Heb ik nu moderator aspecten?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/iphone/#define?term=salsa%20snack!.
Alsof jij geen verboegen verlangens hebt!quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat er serieus mensen zijn die bereid zijn om dat soort dingen te doen.
Tuurlijk wel. Ik wil graag slagroomseks met een koalabeer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:30 schreef zarGon het volgende:
.
[..]
Alsof jij geen verboegen verlangens hebt!.
Hij had al een strafblad, 3 weken ofzo.quote:
Laat ik nu net een koalabeer zijn, wie heeft er slagroom?quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik wil graag slagroomseks met een koalabeer.
Alleen in combinatie met een lkkr dame. (uit dit topic?)quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laat ik nu net een koalabeer zijn, wie heeft er slagroom?
Waar was je dan in StevenMacs topic? (kan je terugvinden in m'n post historie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hoor, 'mijn' topics lopen altijd enorm weird
Dat valt nog wel mee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij had al een strafblad, 3 weken ofzo.
Echt waar? Wat schattig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laat ik nu net een koalabeer zijn, wie heeft er slagroom?
Ah jammer, gemist! Had potentie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:33 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Alleen in combinatie met een lkkr dame. (uit dit topic?)
[..]
Waar was je dan in StevenMacs topic? (kan je terugvinden in m'n post historie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |