quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:22 schreef Creeg het volgende:
Ik moet hier gepost hebben voordat hij dicht is.
Ze meld het niet in een post als ze je waarschuwen, je bannen omdat je loopt te boeren achter je pc of omdat je in je neus zit te peuteren of een andere triviale reden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:24 schreef phpmystyle het volgende:
Deze gaat niet dicht voordat Yvonne hier is geweest om mij nog eens te waarschuwen, of mij te bannen omdat ik loop te boeren achter mijn pc, of omdat ik in mijn neus peuteren of een andere triviale reden.
Heeft Yvonne een broertje dood aan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:25 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ze meld het niet in een post als ze je waarschuwen, je bannen omdat je loopt te boeren achter je pc of omdat je in je neus zit te peuteren of een andere triviale reden.
5 min geleden nog uitgebreid mee zitten mailenquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik moet hier gepost hebben voordat hij dicht is.
Kut. Sexchat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
5 min geleden nog uitgebreid mee zitten mailen
Jezus, ben ik eens aardig is het weer niet goed.quote:
Ze is meer dan 40 jaar te oud voor mij.quote:
Ben je daar nou nog over aan het jankzakken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:31 schreef Dimens het volgende:
Ik vond het wel jammer dat Yvonne het Vrijdag Middag Jailbait Chicks topic had gesloten.
Ja hallo, jíj peutert in je neus, niet ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jezus, ben ik eens aardig is het weer niet goed.
Trouwens, het eo zoekt nog admins. Volgens mij zou jij je daar helemaal op kunnen uitleven.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, jíj peutert in je neus, niet ik.
Morgen is het alweer vrijdag en dan mag het natuurlijk niet, erg jammer is dit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog over aan het jankzakken?
Get a life mensch.
Geen idee, het is half twee 's nachts.quote:
Koop de Tina.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:36 schreef Dimens het volgende:
Maar Yvonne, er is helemaal niets naakt te zien in dat Jailbait topic en er zijn ook regels dat er niet naakt mag en zo en heel veel jongetjes zoals ik worden daar blij van. Dan zijn wij net uit school en dan mogen we naar sexy geklede meisjes kijken en zo, gun je ons dat dan niet?
Weet je best.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee, het is half twee 's nachts.
Heb ik iig zondags vrij.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trouwens, het eo zoekt nog admins. Volgens mij zou jij je daar helemaal op kunnen uitleven.
29 juliquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet je best.
Ik krijg nog wat van je..
En mensen bannen omdat ze vieze woordjes zeggen..quote:
Dat wordt mijn begravenis ja.quote:
Daar staan ook mannen in, dat moeten we natuurlijk niet hebben.quote:
Flikker eens op met je rommelquote:
HALLONquote:
Jailbait is nee ivm google-adsquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar staan ook mannen in, dat moeten we natuurlijk niet hebben.
Smegmanus wil het topic ook graag terug, hij vond het een goed idee en zo.
En ik heb Fok! ¤24,- gegund, ah toe laat mij dat topic morgen openen.
NEE IK HAAT JE NOG STEEDSquote:
T'is net alsof je moeder je betrapt op rukken. Niet?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:43 schreef phpmystyle het volgende:
Yvonne, je mag nu wel weer weggaan. Ik vind het zo al niets meer aan.
1 knuffelbeertje voor jou dan!quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
NEE IK HAAT JE NOG STEEDS
Omdat het kan
Pas maar op hoor, dat mag niet. Er kan wel eens een seksuele gedachte achter zitten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
1 knuffelbeertje voor jou dan!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |