Oké, je hoeft niet meer te mailenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:43 schreef phpmystyle het volgende:
Yvonne, je mag nu wel weer weggaan. Ik vind het zo al niets meer aan.
Ik weet niet meer hoe die gingquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:45 schreef Zapato het volgende:
yvonne was ooit oermoeder als ondertitel
maar het is weg
Cola, de echte, puurquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Owkeee. Welke drank drink je?
iets met mitochondriaal ofzoquote:
Niet blijven piepen, oké?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar gewoon een foto van een meisje is toch niets geks aan als er niets naakt op te zien is?
Was maar een grapje, anders open ik toch geen topic voor jequote:
Dit? Mitochondriale Evaquote:
IK BLIEF GEEN GRAPJES!quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was maar een grapje, anders open ik toch geen topic voor je
Jaquote:
Ik zal ze speciaal in een PM naar je sturen a/s vrijdag.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:50 schreef Monopoly het volgende:
Dimens, ik vind je een toffe user, maar die jailbait plaatjes kunnen ook over de DM/PM hoor!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zal ze speciaal in een PM naar je sturen a/s vrijdag.
Trouwens, moet jij niet slapen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
IK BLIEF GEEN GRAPJES!
Capslockday is al geweest hmmm?
Ja toch, episch. Je mag anders nog wel een hoedje van papier maken hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:51 schreef Dimens het volgende:
Ben trouwens wel trots op die Monopoly boot in je FoBo, twee keer gewoon.
Nu istie terugquote:
zeuren om een tagquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:54 schreef phpmystyle het volgende:
Yvonne, ik zal me voor altijd gedragen als je mij een tag geeft
Ik beloof beloof beloof zweer zweer zweer zweer
Ja.quote:
Ik kan geen hoedje vouwen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja toch, episch. Je mag anders nog wel een hoedje van papier maken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |