Snel quoten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:29 schreef sp3c het volgende:
liesje1079 is een viswijf
just so everybody knows
Oh dat had ik niet gezien.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:45 schreef paddy het volgende:
Ik moest van sp3c zeggen dat sp3c een viswijf was.
Zo goed sp3c?Ik luister goed naar je hè?
Ow, dan heb ik de context niet begrepen denk ikquote:
Die durft niet. Piemelstraf enzoquote:
Zo slow is die chat nietquote:
dan zou ik eerst eens even moeten ruiken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, vind je sp3c een viswijf?
Misschien kunnen we er even over stemmen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:02 schreef sp3c het volgende:
ik ben dus niet het viswijf hier he paupers
Ow, moest ik zeggen dat je een pauper was? Wees dan ook wat duidelijker!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:02 schreef sp3c het volgende:
ik ben dus niet het viswijf hier he paupers
nee je moest zeggen dat liesje een viswijf was die paling verkoopt op de marruk!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Ow, moest ik zeggen dat je een pauper was? Wees dan ook wat duidelijker!!
Toppie. Weet je wel hoe rijk die marktmensen zijn? Paling is knetterduur man!! Viswijf is beter dan pauper zeg ik je, dus is het de bedoeling haar complimentjes te maken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee je moest zeggen dat liesje een viswijf was die paling verkoopt op de marruk!
kijk haar verstand van zaken hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Toppie. Weet je wel hoe rijk die marktmensen zijn? Paling is knetterduur man!! Viswijf is beter dan pauper zeg ik je, dus is het de bedoeling haar complimentjes te maken?
Doe ik wat je zeg, is het nog niet goed!!!!quote:
KLB dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:43 schreef sp3c het volgende:
ik heb trouwens geen idee wie ONZ modden
just saying
Ik wil ook best een keer in jouw kontje komen bijten heurquote:
Ik jou welquote:
Oi! En Mirjam wil hem al besnuffelen...quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil ook best een keer in jouw kontje komen bijten heur
Niet de volgende meet doen hoor, maar de meet daarna!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil ook best een keer in jouw kontje komen bijten heur
Zit jij het een beetje aan te moedigen hier?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:39 schreef paddy het volgende:
[..]
Niet de volgende meet doen hoor, maar de meet daarna!!
* paddy neemt camera mee
Nou niet flauw gaan doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oi! En Mirjam wil hem al besnuffelen...
Slotje gaat je niet helpenquote:
Ohja. Nou vooruit dan maar. Als je er maar geen hap uitneemt, dat lijkt me ook zo vervelend, een gat in zijn bil.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou niet flauw gaan doen.
Sp3c is van ons allemaal een beetje
Jij mag tegen m'n boezem leunen
Dat sowieso.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:40 schreef Myraela het volgende:
Van slagroom happen naar kontjes bijten? Ik moet ook eens naar de meets komen.
We laten hem gewoon op de bar dansen en gaan er een evenement van maken voor de vrouwenquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja. Nou vooruit dan maar. Als je er maar geen hap uitneemt, dat lijkt me ook zo vervelend, een gat in zijn bil.
En daarna afrekenen bij mij.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:44 schreef paddy het volgende:
[..]
We laten hem gewoon op de bar dansen en gaan er een evenement van maken voor de vrouwen
iets met bananen enzoquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:44 schreef paddy het volgende:
[..]
We laten hem gewoon op de bar dansen en gaan er een evenement van maken voor de vrouwen
Ik had die er nog bij willen zetten, maar ik moet nog werken met sp3cquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En daarna afrekenen bij mij.
Zie, als viswijf heb ik de handelskills.
Nou...euh...ligt er toch wel een beetje aan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
Kunnen we dat niet gewoon met alle mannen doen dan?
liever niet, ik ben vrij kieskeurigquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
Kunnen we dat niet gewoon met alle mannen doen dan?
zonder borsthaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:59 schreef Myraela het volgende:
Alles onder de 40. Met borsthaar. Zonder bierbuik. Beter?
Ow, ik hou niet zo van perfecte mannen dus een klein bierbuikje heb ik geen problemen mee. Ik hou al helemaal niet van gladde jongens. Maar een strak achterwerk trekt me wel aanquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:59 schreef Myraela het volgende:
Alles onder de 40. Met borsthaar. Zonder bierbuik. Beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |