quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet. Voorschrift had ik vrij jeugdig gezicht vond ik. Echt zo'n pesterskop, de rotzak die vroeger stelselmatig alle zwakke kinderen belachelijk maakte.
Wat zit je dwars. Het helpt als je het er direct uit gooit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet. Voorschrift had ik vrij jeugdig gezicht vond ik. Echt zo'n pesterskop, de rotzak die vroeger stelselmatig alle zwakke kinderen belachelijk maakte.
Nee hoor, was alleen m'n eerste associatie. Voorschrift is verder gewoon een prima kerel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:54 schreef GSbrder het volgende:
Nou, dat is onaardig
Alleen omdat hij je 30+ schatte?
Die kids in die clip zijn bijna zo nep als Lady Gaga.quote:
Hoho, Rebecca Black dan hè?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Die kids in die clip zijn bijna zo nep als Lady Gaga.
Heb jij bepaalde neigingen naar de meisjes uit dit filmpje of waarom blijven ze terugkomen?quote:
Gemiddeld 650/800.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:56 schreef GSbrder het volgende:
Hoeveel opdrachten heb je zo per maand, 3-voud?
Omdat het kan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij bepaalde neigingen naar de meisjes uit dit filmpje of waarom blijven ze terugkomen?
Lijkt me vrij druk.quote:
Ach, ik heb in ieder geval geen jeugdtrauma.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee hoor, was alleen m'n eerste associatie. Voorschrift is verder gewoon een prima kerel.
Meeste ervan zijn online orders. Hebben we enkel controle functie voor nodig.quote:
Die vind ik echt goed. Heb er blauw om gelegen, nu weer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:58 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ziet er niet echt nep uit in mijn ogen.
Daarom kan ik beter één dagje zelf gaan html-en voor een portfolio-vak van 3 studiepunten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Meeste ervan zijn online orders. Hebben we enkel controle functie voor nodig.
Over een paar maandjes zijn ze gewoon legaal hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij bepaalde neigingen naar de meisjes uit dit filmpje of waarom blijven ze terugkomen?
oct.2013quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Over een paar maandjes zijn ze gewoon legaal hoor.
Motie verworpenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:02 schreef Friek_ het volgende:
Het zal misschien een bizarre vergelijking zijn voor mensen, maar ik vind dat Voorschrift wel iets weg heeft van Klaas Jan Huntelaar.
[ afbeelding ]
Was ook niet serieus. Dat soort attention whore websites mag je zelf wel bouwen. Joomla, Drupal of Wordpress kom je een eind mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom kan ik beter één dagje zelf gaan html-en voor een portfolio-vak van 3 studiepunten.
Maar niet dat ik er zin in heb.
Vanwaar die drang een vergelijk/foto te zoeken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:02 schreef Friek_ het volgende:
Het zal misschien een bizarre vergelijking zijn voor mensen, maar ik vind dat Voorschrift wel iets weg heeft van Klaas Jan Huntelaar.
[ afbeelding ]
Ja, dan worden ze 16.quote:
Bedankt, maar nee, ik ga niet betalen voor persoonlijke promotie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Was ook niet serieus. Dat soort attention whore websites mag je zelf wel bouwen. Joomla, Drupal of Wordpress kom je een eind mee.
Maar als je serieus een TV commercial nodig hebt krijg je nu al 40% korting van me.
Een diep jeugdtrauma vol pesterijen, gescheiden ouders, mislukte liefdes en nog meer drama.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vanwaar die drang een vergelijk/foto te zoeken?
Huntelaar lijkt een beetje op een holbewoner.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:02 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
En waarom val je ons daarmee lastig?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een diep jeugdtrauma vol pesterijen, gescheiden ouders, mislukte liefdes en nog meer drama.
Dan wil ik niet weten wat voor gedrocht je bent.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:02 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Och, ik vind het wel leuk waar je mee aan komt zetten als suggestiesquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Omdat ik natuurlijk neurotisch om aandacht vraag.
Goede vraag, ik had niet zo snel een favoriet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:06 schreef GSbrder het volgende:
Ach, je moet wat te doen hebben.
Wie van de Partyanimals wil jij zijn Friek?
Die ene met dat haar was wel origineel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:06 schreef GSbrder het volgende:
Ach, je moet wat te doen hebben.
Wie van de Partyanimals wil jij zijn Friek?
Wel iets ander kapsel, ietwat andere gezichtsvorm, maar dat beeld bleef me wel bij.quote:
Verleidelijk spul inderdaad.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:14 schreef Nautilus. het volgende:
Ik wil graag af van mijn rookverslaving, maar ik ben bang dat ik dan verslaafd raak aan Prince Mini Stars.
Het tegenovergestelde zou juist raar zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat voor gedrocht je bent.
Moment... ben jij die flapdrol met suffe uitdrukking en bomberjack hier achter in de bosjes?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:11 schreef Nautilus. het volgende:
3-voud lijkt een beetje op een ouwe vent.
Vanwaar toch altijd die zure houding 3-voud? Zit daar soms iets achter?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moment... ben jij die flapdrol met suffe uitdrukking en bomberjack hier achter in de bosjes?
Zure houding? lol.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vanwaar toch altijd die zure houding 3-voud? Zit daar soms iets achter?
Grappig hoe je aan iemands mond al kunt zien dat ie slist.quote:
Laat ik het anders uitdrukken: druk jij je computer eens uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moment... ben jij die flapdrol met suffe uitdrukking en bomberjack hier achter in de bosjes?
Done. En nu?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:23 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Laat ik het anders uitdrukken: druk jij je computer eens uit.
Die heb ik vanmorgen op de WC al voor je bij elkaar verdient. Laat jij maar eens zien dat je het waard bent dan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:28 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
En nu aan het werk, 3-voud. Hop hop, mijn studiefinanciering moet ergens van betaald worden.
Dat komt wel als jij met pensioen bent en wij voor al jullie luxe mogen opdraaien, zonder er zelf ooit eens wat van terug te zien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die heb ik vanmorgen op de WC al voor je bij elkaar verdient. Laat jij maar eens zien dat je het waard bent dan.
Dat is oneerlijk, wij zijn jongerquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die heb ik vanmorgen op de WC al voor je bij elkaar verdient. Laat jij maar eens zien dat je het waard bent dan.
MLG is jonger.quote:
Je mag je tijd er ook wel voor nemen.quote:
Wie niet?quote:
3-voud zal wel zijn vader zijn dan.quote:
Die heb ik al betaald. Maak je daar maar niet druk over. En aangezien ik er nog eens belasting van gaan betalen...quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat komt wel als jij met pensioen bent en wij voor al jullie luxe mogen opdraaien, zonder er zelf ooit eens wat van terug te zien.
Ach, als ik op mijn 24/25e klaar ben, heb ik niet aangeklooidquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je mag je tijd er ook wel voor nemen.
Maar aanklooien en misbruik maken is de zee in vegen met jullie.
Dus betyar is timmerman en 3-voud is loodgieter.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt lekker van een door de overheid gegenereerde astronomische prijsstijging kunnen profiteren en ook nog een gesubsidieerd werd, dat zit er voor ons niet meer in. Jij hebt van relatief goedkope zorg kunnen genieten en wij zullen dat in de toekomst steeds minder kunnen. En het allerbeste, jullie profiteren straks het meeste van de pensioenen terwijl de risico's van dergelijk optreden door het huidige akkoord naar onze generatie wordt doorgeschoven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die heb ik al betaald. Maak je daar maar niet druk over. En aangezien ik er nog eens belasting van gaan betalen...
Bahahaha, ik ben al zo'n oude bok en het einde is nog steeds niet in zicht.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, als ik op mijn 24/25e klaar ben, heb ik niet aangeklooid
Correct. Maar dat is dan nog maar de opleiding. En opleiding zegt me niet zo veel meer. Ik heb mensen met minder tot niks, meer zien presteren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, als ik op mijn 24/25e klaar ben, heb ik niet aangeklooid
Alles kent zijn 2 kanten. Waar jij het idee hebt verneukt te worden en daar je argumenten voor kunt aandragen, kan ik legio aan argumenten opnoemen van de voordelen van het jong zijn nu t.o.v. vroegah.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt lekker van een door de overheid gegenereerde astronomische prijsstijging kunnen profiteren en ook nog een gesubsidieerd werd, dat zit er voor ons niet meer in. Jij hebt van relatief goedkope zorg kunnen genieten en wij zullen dat in de toekomst steeds minder kunnen. En het allerbeste, jullie profiteren straks het meeste van de pensioenen terwijl de risico's van dergelijk optreden door het huidige akkoord naar onze generatie wordt doorgeschoven.
Kortom, onze generatie wordt verneukt waar we bij staan.
Mlgquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan rest de vraag, vader van welke users hier.
Oh, dat meen je niet! Biertje?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Die heeft een maand een ban voor het beetje sarren van Betyar.
Vasthouden dat idee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:36 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dus betyar is timmerman en 3-voud is loodgieter.
Wees gerust, ik ben 40. En een kloon van de X en Y van mijn ouders.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als 3-voud de vader van mlg zou zijn, dan zou 3-voud toch ergens in de 80 moeten zijn?
Laat ik het zo stellen, iedereen draagt lasten, maar een gedeelte van die lasten wordt naar toekomstige generaties doorgeschoven. Feit blijft wel dat de toekomstige generaties een slechtere deal heeft dan de generaties die in de jaren 50, 60 en 70 zijn geboren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Alles kent zijn 2 kanten. Waar jij het idee hebt verneukt te worden en daar je argumenten voor kunt aandragen, kan ik legio aan argumenten opnoemen van de voordelen van het jong zijn nu t.o.v. vroegah.
Een DNA-test is maar 150 euro of iets.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wees gerust, ik ben 40. En een kloon van de X en Y van mijn ouders.
Alhoewel mijn vader daar anders over denkt
Vreemd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wees gerust, ik ben 40. En een kloon van de X en Y van mijn ouders.
Alhoewel mijn vader daar anders over denkt
Lood om oud ijzer. De lasten van vroeger draag ik nu. En zo gaat dta spelletje telkens door.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, iedereen draagt lasten, maar een gedeelte van die lasten wordt naar toekomstige generaties doorgeschoven. Feit blijft wel dat de toekomstige generaties een slechtere deal heeft dan de generaties die in de jaren 50, 60 en 70 zijn geboren.
Moet je als tandarts niet ergens ingeschreven staan, wat alleen maar met de benodigde papieren lukt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef Nautilus. het volgende:
Ik denk dat diploma's niets voorstellen. Mijn tandarts heeft alleen basisschool gedaan, die heeft het vak gewoon in de praktijk geleerd, en hij doet veel harder zijn best dan al die uitvreters die op de universiteit hebben gezeten.
Gelijk aan olie verversen van mijn helicopter. De keus is niet moeilijk dan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
Een DNA-test is maar 150 euro of iets.
Kijk. Dat bedoel ik maar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef Nautilus. het volgende:
Ik denk dat diploma's niets voorstellen. Mijn tandarts heeft alleen basisschool gedaan, die heeft het vak gewoon in de praktijk geleerd, en hij doet veel harder zijn best dan al die uitvreters die op de universiteit hebben gezeten.
Het was een parodie op de proletenretoriek. Speel het spelletje nou eens gewoon mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je als tandarts niet ergens ingeschreven staan, wat alleen maar met de benodigde papieren lukt?
Net zoals een advocaat bij de orde van advocaten?
Soms moet je keuzes maken met een beperkt budget. Ik weet daar nix van.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gelijk aan olie verversen van mijn helicopter. De keus is niet moeilijk dan.
Scherp.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je als tandarts niet ergens ingeschreven staan, wat alleen maar met de benodigde papieren lukt?
Net zoals een advocaat bij de orde van advocaten?
Mijn tandarts assistente heet Tara Singh Varma.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het was een parodie op de proletenretoriek. Speel het spelletje nou eens gewoon mee.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn tandarts assistente heet Tara Singh Varma.
Dus als je vulling slecht gevuld is laat ze je geloven dat ze ongenezelijk ziek is en neem je er als klant genoegen mee?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn tandarts assistente heet Tara Singh Varma.
NOG meer Potter?!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:55 schreef KoosVogels het volgende:
My guilty pleasure krijgt een vervolg
![]()
Balkenende 5?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:55 schreef KoosVogels het volgende:
My guilty pleasure krijgt een vervolg
![]()
Als ik een fortuin zou kunnen verdienen met het schrijven van sprookjes, zou ik het ook zo doen eilkquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
NOG meer Potter?!
Mens mijn God, heeft die vervloekte verveelde huisvrouw niks beters te doen, dom wijf.
Sterf.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
NOG meer Potter?!
Mens mijn God, heeft die vervloekte verveelde huisvrouw niks beters te doen, dom wijf.
Ze is al gegarandeerd van stinkend rijk zijn, en blijven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik een fortuin zou kunnen verdienen met het schrijven van sprookjes, zou ik het ook zo doen eilk
Waarom zou je nieuw ondergoed maken als je nog geld kunt verdienen met het volschijten van je huidige onderbroek?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze is al gegarandeerd van stinkend rijk zijn, en blijven.
Laat haar een keer wat anders schrijven dan die vervloekte Potter serie, uitgemolken gedoe.
Die knul zat nou eenmaal zeven jaar op school. Dan is het logisch dat de boekreeks zeven delen krijgtquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze is al gegarandeerd van stinkend rijk zijn, en blijven.
Laat haar een keer wat anders schrijven dan die vervloekte Potter serie, uitgemolken gedoe.
Waarom, laat dat mens het per semester doen, kan ze er 14 schrijven, hurr durr durr.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die knul zat nou eenmaal zeven jaar op school. Dan is het logisch dat de boekreeks zeven delen krijgtMaar goed, je hebt wel een beetje gelijk.
Dat was weer een drukke dag. Toch weer 2 minuten overgewerkt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:02 schreef Voorschrift het volgende:
Anyway genoeg Rowling ergernis, huiswaarts met de koets.
Dan gaan we verkleed in de rij van de boekenwinkel staanquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:02 schreef Zeeland het volgende:
Als er een nieuw HP boek komt dan lees ik hem.Van mij mag hij komen, maar die films worden steeds slechter. Dat hoeft van mij niet.
Ik ga als Loena Leeflang.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan gaan we verkleed in de rij van de boekenwinkel staan
Dan kunnen er in het weekend weer 6 man meer in de g-spot.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, goed nieuws. Die smerige vetklep Terror Jaap moet een flinke lading belasting gaan betalen.
Mijn hemel, jij leest de Nederlandse versiequote:
In het zesde deel krijgt hij geen studiefinanciering meer. Maar Hagrid komt met een plan...quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die knul zat nou eenmaal zeven jaar op school. Dan is het logisch dat de boekreeks zeven delen krijgt![]()
6 jaar op een toverschool en dan nog geen geld kunnen toveren, je zou je bijna afvragen of er wel zo goed lesgegeven word.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:07 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
In het zesde deel krijgt hij geen studiefinanciering meer. Maar Hagrid komt met een plan...
Wegbezuinigd door kabinet Voldemort I?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:07 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
In het zesde deel krijgt hij geen studiefinanciering meer.
De gevechten in de bijbel zijn over het algemeen ook nep, alleen zijn die niet verzonnen zeker?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:13 schreef Picchia het volgende:
Die gevechten in de Harry Potter films zijn zo ongelooflijk nep.
En de boeken zijn niet veel beter, want dan moet ik de neppe effecten erbij gaan bedenken.
In die zin was Barbamama even waardeloos.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:17 schreef Nautilus. het volgende:
Die films waren waardeloos. Hermelien had niet eens haar borsten groter getoverd.
Dit is een echo van een msn-opmerking die ik tien jaar geleden maakte. De tijd gaat snel, gebruik hem wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:17 schreef Nautilus. het volgende:
Die films waren waardeloos. Hermelien had niet eens haar borsten groter getoverd.
Je bent een ouwe lul Nautilus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:26 schreef Nautilus. het volgende:
Toen was Britney Spears nog knap en had ik een abonnement op de Break Out.
Ga alsjeblieft nooit iets doen in de financiële sectorquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:30 schreef Nautilus. het volgende:
In die tijd heb ik een keer 30 exemplaren van dat blad gekocht bij Albert Heijn, omdat je bij aankoop een stuk Moam-kauwgum kreeg. Ik realiseer me nu dat ik beter dertig pakjes Moam-kauwgom had kunnen kopen.
Nu weet je ook hoe de crisis in elkaar steekt, dat had helemaal niets met bonussen te maken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft nooit iets doen in de financiële sector
Dat geloof ik graag.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:31 schreef Zeeland het volgende:
Ik ben beheerder van de Horace Slughorn hyves.
Verleden? Dat kwam pas tien jaar nadat ik op het internet kwamquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:32 schreef von_Preussen het volgende:
Hyves, nog zo'n relict uit het verleden.
Waarom moet daar toch constant op worden gehamerd? Deze opmerking heb ik het laatste jaar wel een paar miljoen keer voorbij zien komen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu weet je ook hoe de crisis in elkaar steekt, dat had helemaal niets met bonussen te maken.
Hyves had niet zo'n lange looptijd, vandaar dat het voor mij ook tot het verleden hoort.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Verleden? Dat kwam pas tien jaar nadat ik op het internet kwam
Vroeger kreeg je een Ajax-shirt cadeau bij het openen van een rekening bij ABN AMRO. Dat wil nog niet zeggen dat ik dertig bankrekeningen heb.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft nooit iets doen in de financiële sector
Omdat de graaiende bestuurders op Maoam kauwgom uit waren, niet op geld. Alleen verdraaid men dat in de media nog wel eens graag.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom moet daar toch constant op worden gehamerd? Deze opmerking heb ik het laatste jaar wel een paar miljoen keer voorbij zien komen.
Dat ontkent toch ook niemand?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat de graaiende bestuurders op Maoam kauwgom uit waren, niet op geld. Alleen verdraaid men dat in de media nog wel eens graag.
"M00ie Cu2 heb jijs. Love your style. Xxxjes, PonyLoveGurl."quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:32 schreef von_Preussen het volgende:
Hyves, nog zo'n relict uit het verleden.
Baas.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:36 schreef Zeeland het volgende:
Gratis Hyves account. ==> http://slughorn.hyves.nl
Wachtwoord: hufter
Let vooral niet op die foto's.
Tussen het verlenen van gratie inquote:
Ik heb hyves al enige tijd geleden vaarwel gezegd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:39 schreef GSbrder het volgende:
Waar heb jij dat voor nodig, Koos?
Je hebt toch hyves zodat je weet wat er onder de Noord-Gelderse jeugd speelt?
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Whiskers2009
GSbrder
Voorschrift
Kally
Teun_ZHV
eriksd
Zienswijze
du_ke
von_Preussen
KoosVogels
Toverheks
robin007bond
Ian_Nick
Staal
Snakey
Netsplitter
betyar
EchtGaaf
3-voud
yvonne
Nautilus.
Friek_
PatriQue89
Cerbie
mootie
Boze_Appel
Dutchnative
Reya
Renesite
JoaC
Laysa
Picchia
motorbloempje
Morendo
Copycat
waht
iBenny
swarmahoer
Zeeland
Deisyy
Dementor
dotCommunism
mlg
Mutant01
BrandX
phpmystyle
Tem
Harajuku.
BobdeStreamer
PietjePuk007
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
GSbrder
Whiskers2009
EchtGaaf
eriksd
KoosVogels
Voorschrift
robin007bond
fokthesystem
mlg
Nautilus.
Dutchnative
Boze_Appel
remlof
betyar
Zienswijze
von_Preussen
du_ke
dotCommunism
waht
PaRoDiUzZ
Bluesdude
Picchia
Friek_
Morendo
JoaC
Pietverdriet
Tem
Webschip
3-voud
Mutant01
Stupendous76
Cerbie
timmmmm
Klopkoek
Monolith
Reya
DiegoArmandoMaradona
drvc
Monidique
Disana
phpmystyle
Papierversnipperaar
Rock_de_Braziliaan
gelly
FANNvanhetlaatsteuur
jogy
Staal
huhggh
Basp1
Nielsch
Ha. Ik ben in je achting gestegen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:42 schreef remlof het volgende:
Ik heb mijn huidige forumvriendjes maar weer eens gecheckt:
[..]
Met GSbrder en Voorschrift als getuigen zeker?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:45 schreef Webschip het volgende:
Wanneer ga je Whiskers trouwen, Remlof?
PHP misschien?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Met GSbrder en Voorschrift als getuigen zeker?
Oh, dat willen we best wel doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Met GSbrder en Voorschrift als getuigen zeker?
Helaas inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:51 schreef Zeeland het volgende:
Mijn voorspelling kwam helaas niet uit.![]()
[ afbeelding ]
Het zou me niets verbazen als het een 12-jarig meisje blijkt. Maar goed, die kunnen ook trouwen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dat willen we best wel doen.
Durft Whizzle dat aan, is de vraag. Runaway bride in spé.
Dat zou mij dan weer wel verbazen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als het een 12-jarig meisje blijkt. Maar goed, die kunnen ook trouwen.
Mij welquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als het een 12-jarig meisje blijkt. Maar goed, die kunnen ook trouwen.
Die Barry Madlener is ook echt een grappige kerel. Heel ordinair natuurlijk, maar wel grappig en vriendelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:51 schreef Zeeland het volgende:
Mijn voorspelling kwam helaas niet uit.![]()
[ afbeelding ]
Moet ik dat kunnen lezenquote:
Beetje jammer dat ze juist in die laatste paar rochelende, verkankerde COPD jaren zoveel zorg gebruiken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Op woensdag 22 juni 2011 17:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Mij wel![]()
![]()
FF iets heel anders
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)geen-goed-idee.dhtml
Vooral de reden ook weer![]()
VVD: ex-rokers leven langer en zijn dus duurder
Zulk persoon had ik niet achter Anne Mulder verwacht:quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij wel![]()
![]()
FF iets heel anders
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)geen-goed-idee.dhtml
Vooral de reden ook weer![]()
VVD: ex-rokers leven langer en zijn dus duurder
Je wist nog niet dat het een man was??quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zulk persoon had ik niet achter Anne Mulder verwacht:
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
Ik had idd een blonde, rondborstige wulpse Friese dame verwacht.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wist nog niet dat het een man was??
Dit kan oma ook.quote:
Arme jijquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik had idd een blonde, rondborstige wulpse Friese dame verwacht.
De Breakout, bestaat ie nog?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:30 schreef dotCommunism het volgende:
Oh ja, de Breakout. Daar stonden naakte mensen in.
Ex-rokers gebruiken meer benzine. Feit!quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:01 schreef Webschip het volgende:
Zullen ze bij de VVD ook denken dat je minder benzine verstookt als je de maximumsnelheden verhoogt? Je bent tenslotte eerder op de plaats van bestemming.
Ik bedoel, dit is nog erger als een lekker wijf aanspreken die als ze zich omdraait een grafkop blijkt te hebben. Dan voel je je toch genept.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik bedoel, dit is nog erger als een lekker wijf aanspreken die als ze zich omdraait een grafkop blijkt te hebben. Dan voel je je toch genept.
Als TOLweg jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:03 schreef Cerbie het volgende:
remlof, ze trekken de A15 eindelijk door!
</gelders nieuws>
Ik betaal graag een paar euro om daar af te kunnen snijden, dat haal je er in benzine, tijd en frustratie wel weer uit.quote:
Iedereen zou aan de hybride moeten gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:02 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ex-rokers gebruiken meer benzine. Feit!
Dus?quote:
Rokers stoppen vaker bij het tankstation om een pakje sigaretten te halen. Onzin!quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:02 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ex-rokers gebruiken meer benzine. Feit!
Eehhh, nee, ik zie echt niet in voor de gewone snelwegen te moeten betalen. Als ze nieuw aanleggen (zoals dat stukje A15) dan mag het, maar dat rampenwegennet in NL verdient niet nog extra geld. Dat kunnen ze nu al ruim uit de accijnzen, MRB en BPM bekostigen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus?
Opdat er maar vele tolwegen mogen volgen
Van BMWquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Iedereen zou aan de hybride moeten gaan.
Dus vind ik dat wel mededelenswaardig, zo veel heb je er niet in NLquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus?
Ja, of van Mercedes Benz of Audi, dat maakt me geen zak uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:07 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Van BMW![]()
Ik hoop nog steeds of die Cradle to Cradle auto van Ford.Zal nog wel even duren.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus?
1 |
We moeten de VVD tot in de hemel dankbaar zijn. Veel meer wegen, en veel bredere wegen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:03 schreef Cerbie het volgende:
</gelders nieuws>
Zo goed zelfs dat ze 40 jaar lang moeten debatteren of ze een stukje A4 bij Delft doortrekken of niet, terwijl op de snelweg ernaast de file alleen maar langer wordt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:08 schreef Nautilus. het volgende:
Het wegennet in Nederland is relatief goed, toch?
De gemiddelde automobilist die hier over het asfalt scheurt komt niet hoger dan gemiddeld 50 km/u uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:08 schreef Nautilus. het volgende:
Niet voor de huidige snelwegen, die zijn dan ook gewoon publiek bezit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eehhh, nee, ik zie echt niet in voor de gewone snelwegen te moeten betalen. Als ze nieuw aanleggen (zoals dat stukje A15) dan mag het, maar dat rampenwegennet in NL verdient niet nog extra geld. Dat kunnen ze nu al ruim uit de accijnzen, MRB en BPM bekostigen.
Het zou hoog tijd worden dat die weg er komt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
We moeten de VVD tot in de hemel dankbaar zijn. Veel meer wegen, en veel bredere wegen.
Nee, betalen om niet met de pont te hoeven.quote:
Klimaatneutraal ben je ook met een Prius niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, of van Mercedes Benz of Audi, dat maakt me geen zak uit.
Maar dan ben je iig klimaatneutraal maar heb je alsnog een V8 met 465pk onder je reet.
Klimaatneutraal ben je pas als je onder 2 meter aarde ligt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Klimaatneutraal ben je ook met een Prius niet.
Op zich is het een interessant idee, in Duitsland zijn een aantal snelwegen verpacht aan particuliere partijen. Die krijgen dan de tol die vrachtwagens moeten betalen (- een bepaald bedrag voor de overheid) maar moeten dan ook de snelwegen onderhouden. Gevolg is dat de laatste jaren opeens veel route's werden aangepakt waar de overheid jarenlang geen geld voor had.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet voor de huidige snelwegen, die zijn dan ook gewoon publiek bezit.
Zodra het argument De overheid legt immers ook asfalt aan, dus is belasting en accijns gerechtvaardigd nog opgaat, zitten we vast aan een publiek wegennet. Private wegen lijken mij veel beter en veel goedkoper.
Ja, maar het klinkt tenminste sympathiek, dat je een hybride rijdt. Is de milieulobby ook weer tevreden, terwijl je zelf nog op stand en met grote snelheid over des lands wegen kan zoeven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Klimaatneutraal ben je ook met een Prius niet.
Nee, ik dacht dat je het over de kwaliteit van bestaande wegen had. Die lijkt me niet zo slecht. Beter dan België en Frankrijk, maar minder goed dan die van Duitsland.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo goed zelfs dat ze 40 jaar lang moeten debatteren of ze een stukje A4 bij Delft doortrekken of niet, terwijl op de snelweg ernaast de file alleen maar langer wordt.
Dat ligt helemaal aan de zuurgraad.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:13 schreef Webschip het volgende:
Ik las net dat vrouwen ook vaker miljonair zijn. Ik vraag me af of ze ook klimaatneutraal zijn.
Of als je Cradle to Cradle leeft. Iets wat ik ook niet doe.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Klimaatneutraal ben je pas als je onder 2 meter aarde ligt.
Dat hangt weer af hoe links ze zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan de zuurgraad.
Inderdaad, nu sta je gewoon op een pont te wachtenquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het zou hoog tijd worden dat die weg er komt.
Op die fiets, daar heb je helemaal gelijk in hoor, de wegen in Nederland zijn zeer goed. Afhankelijk van waar je rijdt zelfs beter dan in Duitsland, hoewel daar nu veel achterstallig onderhoud in het westen wordt aangepakt. Momenteel vind je de beste wegen in Duitsland juist in het oosten (geen verkeer, maar wél driebaans en ongelimiteerd) omdat na de eenwording daar juist al het geld geinvesteerd werd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:14 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je het over de kwaliteit van bestaande wegen had. Die lijkt me niet zo slecht. Beter dan België en Frankrijk, maar minder goed dan die van Duitsland.
Jezus tering, is het niet sneller om gewoon via Arnhem te rijden?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad, nu sta je gewoon op een pont te wachten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij tochquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:15 schreef Nautilus. het volgende:
Obsessies met vrouwen en miljonairs. Wie had dat ook alweer?
Ja, echter file.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jezus tering, is het niet sneller om gewoon via Arnhem te rijden?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad, nu sta je gewoon op een pont te wachten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft natuurlijk een vooroorlogs transport middel.quote:
Met de achterhoek heb ik niet zoveel te bakken, maar als ik vanuit Nijmegen kom pak ik regelmatig de A325 en ga dan via die ringweg richting Velperbroek om via de A348 (A345?) naar het noorden te rijden. Als je daar niet midden in de spits rijdt is het best te doen, althans, dat is mijn ervaring.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, echter file.
Je moet praktisch Arnhem IN om de achterhoek te bereiken.
Kogelvrij vest kopen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:18 schreef Webschip het volgende:
Kutbrowser schiet iedere keer terug.
V_P gaarne advies.
Heiligschennisquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Robert Palmer dan?
[ afbeelding ]
Het heeft natuurlijk ook te maken of het rendabel is, de pontjes die hier in de regio nog varen liggen op plekken waarbij het al amper tijswinst oplevert en nog maar de vraag is of een brug zich in de komende 50 jaar terug betalen zal(aangezien men die evt bruggen 10 jaar geleden ook al had kunnen bouwen)quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk een vooroorlogs transport middel.
En als je nu voor de pont betaald, kan je ook prima een paar euro aan tol missen om over glad asfalt te glijden.
Nu log ik uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kittekat rijmt op vieze rat, hihihi.
Probleem zou de zuinigheid van Nederlanders kunnen zijn, die liever het alternatief via Arnhem / A12 nemen om een euro aan tol uit te sparen, ondanks de kans op file.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk ook te maken of het rendabel is, de pontjes die hier in de regio nog varen liggen op plekken waarbij het al amper tijswinst oplevert en nog maar de vraag is of een brug zich in de komende 50 jaar terug betalen zal(aangezien men die evt bruggen 10 jaar geleden ook al had kunnen bouwen)
Klopt, we hebben hier ongeveer evenveel kilometers snelweg als in heel Oost-Europa bij elkaar meen ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:08 schreef Nautilus. het volgende:
dat heeft met al of geen goed wegennet natuurlijk niets te maken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo goed zelfs dat ze 40 jaar lang moeten debatteren of ze een stukje A4 bij Delft doortrekken of niet, terwijl op de snelweg ernaast de file alleen maar langer wordt.
Alleen zullen ze nooit aangelegd worden, dat is het kleine nadeel ervanquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:10 schreef GSbrder het volgende:
Private wegen lijken mij veel beter en veel goedkoper.
Schei toch uit man. Geen plekquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt, we hebben hier ongeveer evenveel kilometers snelweg als in heel Oost-Europa bij elkaar meen ik.
Een heel dicht en intensief gebruikt snelwegennet dus, alleen het onderliggende net kan nog wel een stuk beter maar we zitten hier gewoon vrij krap in de beschikbare ruimte..
Ja, daar zijn de PvdA en ik ook blij meequote:Op woensdag 22 juni 2011 18:03 schreef Cerbie het volgende:
</gelders nieuws>
hmm ja, een snelweg in noord-oost groningen gaat vast de Randstad help.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:25 schreef Webschip het volgende:
[..]
Schei toch uit man. Geen plek![]()
Heb je wel eens een satellietkaart van Nederland gezien?
Al die halve betonplaten in Duitsland waar je bij drie druppels regen al weinig meer ziet zijn ook niet alles hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:14 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je het over de kwaliteit van bestaande wegen had. Die lijkt me niet zo slecht. Beter dan België en Frankrijk, maar minder goed dan die van Duitsland.
Laat ik het zo stellen, de afgelopen jaren heeft er nogal wat asfalt gemist, maar men is nu goed op weg om de knelpunten aan te pakken (vorige kabinet al).quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
dat heeft met al of geen goed wegennet natuurlijk niets te maken.
Omdat we 10 jaar geleden bruggen hadden kunnen bouwen moeten we dat nu niet doen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk ook te maken of het rendabel is, de pontjes die hier in de regio nog varen liggen op plekken waarbij het al amper tijswinst oplevert en nog maar de vraag is of een brug zich in de komende 50 jaar terug betalen zal(aangezien men die evt bruggen 10 jaar geleden ook al had kunnen bouwen)
Je weet waarom alleen de wegen naar de Nederlandse grens zo slecht zijn?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Al die halve betonplaten in Duitsland waar je bij drie druppels regen al weinig meer ziet zijn ook niet alles hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer regelmatigquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:25 schreef Webschip het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je weet waarom alleen de wegen naar de Nederlandse grens zo slecht zijn?De wegen in Oost-Duitsland, waaronder jouw geliefde Pruissen, zijn ook niet alles andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat maakt niks uit, het probleem ligt nl niet in de provincie, maar bij de toegangswegen tot de grote steden.Als ze een zesbaans weg door het groene hart bouwen sta je nog steeds vast als je amsterdam of rotterdam in wilt en daar kunnen ze niet zomaar 3 woonblokken tegen de grond gooein om tweebaans wegen aan te leggen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:25 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nee, particulieren zijn niet in staat tot projecten als dit hè?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alleen zullen ze nooit aangelegd worden, dat is het kleine nadeel ervan
Publieke wegen die verpacht worden, een zeer interessante constructie, blijft natuurlijk wel wezenlijk verschillend van daadwerkelijk private wegen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op zich is het een interessant idee, in Duitsland zijn een aantal snelwegen verpacht aan particuliere partijen. Die krijgen dan de tol die vrachtwagens moeten betalen (- een bepaald bedrag voor de overheid) maar moeten dan ook de snelwegen onderhouden. Gevolg is dat de laatste jaren opeens veel route's werden aangepakt waar de overheid jarenlang geen geld voor had.
In het oosten van het huidige Duitsland liggen anders de beste wegen (nieuw, 3-baans, leeg), de karresporen in het voormalige Oost-Duitsland zijn idd "minder".quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
De wegen in Oost-Duitsland, waaronder jouw geliefde Pruissen, zijn ook niet alles anders
Jij wilt tolwegen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, particulieren zijn niet in staat tot projecten als dit hè?
[ afbeelding ]
Graagquote:
Natuurlijk wilt hij dat. Lekker elke dag dat je erover moet een euro betalen, en in ruil hoef je 50 cent minder belasting per jaar te betalen. Dikke winst voor de consument.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je weet waarom alleen de wegen naar de Nederlandse grens zo slecht zijn?Ik rij vaak over de 3 tot Oostenrijk en wat is dat een belabberde snelweg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alle snelweggebruikers gaan naar de Randstad, ook sommige stukken in de provincie kunnen wel wat asfalterende liefde gebruiken (zoals waar de A15 nu wordt doorgetrokken). Betere bereikbaarheid voor de Achterhoek.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit, het probleem ligt nl niet in de provincie, maar bij de toegangswegen tot de grote steden.Als ze een zesbaans weg door het groene hart bouwen sta je nog steeds vast als je amsterdam of rotterdam in wilt en daar kunnen ze niet zomaar 3 woonblokken tegen de grond gooein om tweebaans wegen aan te leggen.
Oke, dat mag. Vind die tolwegen in Frankrijk wel gruwelijk irritant. Om de haveklap rijd je tegen zo'n checkpoint aan.quote:
Nu zou ik ¤ 780,- aan wegenbelasting betalen plus een hele hoop verkapte accijnzen en belastingen. We hebben al tolwegen, enkel verleend de overheid ons elk jaar een abonnement om ons over het Nederlands wegennet te kunnen rijden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:33 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Natuurlijk wilt hij dat. Lekker elke dag dat je erover moet een euro betalen, en in ruil hoef je 50 cent minder belasting per jaar te betalen. Dikke winst voor de consument.
Liever dat dan om de haveklap tegen een file.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, dat mag. Vind die tolwegen in Frankrijk wel gruwelijk irritant. Om de haveklap rijd je tegen zo'n checkpoint aan.
Ach zoals bij de A15, een klein bedrag aan tol betalen totdat het restant (dat niet door rijk en provincie wordt betaald) is afgelost vind ik niet verkeerd.quote:
En die verdwijnen door tolwegen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever dat dan om de haveklap tegen een file.
Hehe, 13 kilometer van mij vandaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:35 schreef Cerbie het volgende:
De Duitse milieuflippo's zijn ook goed in autorijder pesten trouwens, wie uit de omgeving Nijmegen kent deze nu niet![]()
http://maps.google.nl/map(...)86,0.055747&t=h&z=15
Onzin, ongeveer 3% van de oppervlakte van Nederland beslaat infrastructuur en daarvan is het grootste deel wegen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:26 schreef Webschip het volgende:
Nog geen promille aan oppervlakte is weg.
Verminderen.quote:
De wegen rond Parijs zijn anders één grote rijdende parkeerplaats.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever dat dan om de haveklap tegen een file.
Ook kwantitatief doen we het helemaal niet slecht in NL.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, de afgelopen jaren heeft er nogal wat asfalt gemist, maar men is nu goed op weg om de knelpunten aan te pakken (vorige kabinet al).
Kwalitatief zijn de wegen goed, daar heb je gelijk in.
Mensen gaan spontaan minder rijden? ik weet dat je in het sprookje van de "vrije" markt gelooft die elk denkbaar probleem oplost, maar kom op zeg.quote:
Dacht dat jij in Eindhoven woonde.quote:
Jij hebt echt een hekel aan de overheid, of niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verminderen.
En daarnaast, ook tolwegen kunnen in de toekomst efficienter worden met minder poortjes.
Vloet? Die postte ik tig topics terug al.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef dotCommunism het volgende:
Malafide huisbaas die stront op de muren smeert en in huurders hun koelkast urineert.
En voor spoorwegen is midden in de Randstad wel altijd plaats om het naar 4 of 6 sporen te verbreden?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zeer regelmatig. En dan blijkt dat het juist bij de knelpunten (en die liggen meestal niet midden in de polder waar je er makkelijk een baan bij aanknoopt) vrij druk is met allerlei functies.
Er botst dan van alles, dat zie je misschien niet vanaf google maps maar in de echte wereld valt het toch wat tegen.
Aha, dat is een puur particulier proces zonder enige overheidsbemoeienis in een zeer dichtbevolkt gebied?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, particulieren zijn niet in staat tot projecten als dit hè?
[ afbeelding ]
Ja, ouders.quote:
Ik heb ooit eens onderzoek gedaan naar kilomterbeprijzing. Was erg leuk, voornamelijk de literatuur over privatisering van snelwegen. Maar ook de marktwerking van kilometerbeprijzing in het algemeen is interessant. Het is derhalve raar dat vele VVD'ers weer direct moeten janken als ze het horen. En ik hoef niets te horen over privacy-bezwaren, van de VVD dan.quote:
Jullie posten zo verrekte veel dat ik altijd gewoon bij de laatste post begin en niet meer teruglees.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vloet? Die postte ik tig topics terug al.
Oh wacht, het beeldmateriaalquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vloet? Die postte ik tig topics terug al.
Nee, meer asfalt dat gecreeerd wordt bij meer behoefte.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:37 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Mensen gaan spontaan minder rijden? ik weet dat je in het sprookje van de "vrije" markt gelooft die elk denkbaar probleem oplost, maar kom op zeg.
Och, niet meer dan jij aan topbankiers.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hekel aan de overheid, of niet?
Gezonde eigenschap.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hekel aan de overheid, of niet?
Dat heeft de overheid niet zo graag hè? Geen overheidsbemoeienis is maar eng.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, dat is een puur particulier proces zonder enige overheidsbemoeienis in een zeer dichtbevolkt gebied?
Leuk.
Een kleine nuance lijkt mij op zn plaats.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, niet meer dan jij aan topbankiers.
Nee. Vanwaar deze vraag?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En voor spoorwegen is midden in de Randstad wel altijd plaats om het naar 4 of 6 sporen te verbreden?
Dus de vrije markt kan ook spontaan extra km2 grond aan Nederland plakken om die wegen op te bouwen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, meer asfalt dat gecreeerd wordt bij meer behoefte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |