Vanwaar toch altijd die zure houding 3-voud? Zit daar soms iets achter?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moment... ben jij die flapdrol met suffe uitdrukking en bomberjack hier achter in de bosjes?
Zure houding? lol.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vanwaar toch altijd die zure houding 3-voud? Zit daar soms iets achter?
Grappig hoe je aan iemands mond al kunt zien dat ie slist.quote:
Laat ik het anders uitdrukken: druk jij je computer eens uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moment... ben jij die flapdrol met suffe uitdrukking en bomberjack hier achter in de bosjes?
Done. En nu?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:23 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Laat ik het anders uitdrukken: druk jij je computer eens uit.
Die heb ik vanmorgen op de WC al voor je bij elkaar verdient. Laat jij maar eens zien dat je het waard bent dan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:28 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
En nu aan het werk, 3-voud. Hop hop, mijn studiefinanciering moet ergens van betaald worden.
Dat komt wel als jij met pensioen bent en wij voor al jullie luxe mogen opdraaien, zonder er zelf ooit eens wat van terug te zien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die heb ik vanmorgen op de WC al voor je bij elkaar verdient. Laat jij maar eens zien dat je het waard bent dan.
Dat is oneerlijk, wij zijn jongerquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die heb ik vanmorgen op de WC al voor je bij elkaar verdient. Laat jij maar eens zien dat je het waard bent dan.
MLG is jonger.quote:
Je mag je tijd er ook wel voor nemen.quote:
Wie niet?quote:
3-voud zal wel zijn vader zijn dan.quote:
Die heb ik al betaald. Maak je daar maar niet druk over. En aangezien ik er nog eens belasting van gaan betalen...quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat komt wel als jij met pensioen bent en wij voor al jullie luxe mogen opdraaien, zonder er zelf ooit eens wat van terug te zien.
Ach, als ik op mijn 24/25e klaar ben, heb ik niet aangeklooidquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je mag je tijd er ook wel voor nemen.
Maar aanklooien en misbruik maken is de zee in vegen met jullie.
Dus betyar is timmerman en 3-voud is loodgieter.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |